Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1441
Segítségkérés / kocsik eltüntetése« Dátum: 2012. április 05. - 20:43:49 »public ellenor() 1444
SA-MP: Szerverfejlesztés / Részegeskedés« Dátum: 2012. április 05. - 20:38:59 »
Az érték 0-50000-ig van. Nem baj az, kezdõnek jól jöhet.
#include <a_samp> 1445
Készülõ munkák / [DM] Jackob - vol2 - TRON« Dátum: 2012. április 05. - 20:35:52 »
Wáááow!. Ember, ez kurva jó. Már most jól néz ki. Sok sikert!
1446
Segítségkérés / Warnings« Dátum: 2012. április 05. - 20:33:11 »
Ami az includeban van, azt a sort ne a módban keresd, mert ott persze, hogy nem találsz. Módban pedig globálisan létre van már hozva a \'string\' és a \'name\'?
1447
Segítségkérés / Warnings« Dátum: 2012. április 05. - 19:52:52 »C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\pc.pwn(2743) : warning 219: local variable \"name\" shadows a variable at a preceding level A módban többször van létrehozva a \'string\' és a \'name\' változó, vagy nevezd át, vagy ha globálisan létrevan hozva már, akkor töröld! C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-MP 03D\\pawno\\include\\dini.inc(239) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level A módban lévõ változó megegyezik az includeban lévõvel, a módban lévõt nevezd át str-re, vagy akármire. Ha ez megvan, és mégsem jó, akkor máshol is ugyaz azt csináld, de ha változót átnevezted, akkor ott is átkell nevezned, ahol használod! 1448
Segítségkérés / GetName« Dátum: 2012. április 05. - 19:39:28 »
Létrehozzuk a változót, ami minden játékos nevére kihat. És még egy string változót is létrehozunk.
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; Lekérdezzük a nevét a \'name\' változó segítségével. GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); Formázzuk a szöveget. format(string, sizeof(string), \" %s Feltobta a talpát\", name); És kiírjuk a szöveget. SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string); Így néz ki egészében: new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; Persze, másképp is lehet használni, de most ez egy példa volt. 1450
SA-MP: Szerverfejlesztés / RevAdmin >>60+ parancs,ProgressBar szerkesztõ,Tuning rendszer, 5000+ sor<<« Dátum: 2012. április 05. - 17:19:51 »
Very nice! Gratulálok, jó sokat dolgozhattál vele. Ment a respect!
1451
Segítségkérés / Szerver hiba« Dátum: 2012. április 05. - 12:23:37 »
A streamert frissitsd 0-3d R2-re, mert a 2.5.2 nemjó.
1452
Kérdések, Segítség / Console segítség« Dátum: 2012. április 05. - 12:05:35 »
Én azt nem kezdtem el tanulni, csak a C#-et.
1453
Kérdések, Segítség / Console segítség« Dátum: 2012. április 05. - 11:57:10 »
Tudom, de szerintem ezt hagyd, és állj át a C# nyelvre.
1454
Kérdések, Segítség / Console segítség« Dátum: 2012. április 05. - 11:52:40 »
Én inkább a C# Programnyelvet ajánlom, én is azt kezdtem el, és itt egy egyszerû console kód, és ezt lehet tuningolni.
using System; De a C#-n belül még só sok mindent lehet csinálni. És ehhez lekell tölteni a Microsoft Visual C# 2008 Express Edition-t, vagy a 2010-eset. 1455
SA-MP: Szerverfejlesztés / PM Rendszer« Dátum: 2012. április 05. - 11:36:53 »
Kicsit megnöveltem a string méretét.
|