Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 126
1441
Segítségkérés / kocsik eltüntetése
« Dátum: 2012. április 05. - 20:43:49 »
public ellenor()
{
for(new vehicle; vehicle<MAX_VEHICLES; vehicle++)
{
        if(IsVehicleOccupied(vehicle)) return DestroyVehicle(vehicle);
}
        return 1;
}

1442
Segítségkérés / RCON Admin Ruha
« Dátum: 2012. április 05. - 20:42:11 »
Na, mükõdik?:D

1443
Off Telep / N@rbirock
« Dátum: 2012. április 05. - 20:41:24 »
No Comment!  :laugh:

1444
SA-MP: Szerverfejlesztés / Részegeskedés
« Dátum: 2012. április 05. - 20:38:59 »
Az érték 0-50000-ig van. :D Nem baj az, kezdõnek jól jöhet.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:bor(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 10000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg bort!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:sor(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 30000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy doboz sört!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:vodka(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 40000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg Vodkát!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:palinka(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Ittál egy üveg páleszt!Ha berúgtál:/reszegoff\");
return 1;
}
CMD:reszegoff(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Egy tartós,jó alvástól kijózanodtál!\");
return 1;
}
CMD:reszeg(playerid, params[])
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000);
SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, \"Na most aztán jól leittad magad!/reszegoff!\");
return 1;
}

1445
Készülõ munkák / [DM] Jackob - vol2 - TRON
« Dátum: 2012. április 05. - 20:35:52 »
Wáááow!. Ember, ez kurva jó.  ??? Már most jól néz ki. Sok sikert! :)

1446
Segítségkérés / Warnings
« Dátum: 2012. április 05. - 20:33:11 »
Ami az includeban van, azt a sort ne a módban keresd, mert ott persze, hogy nem találsz. :D Módban pedig globálisan létre van már hozva a \'string\' és a \'name\'? 

1447
Segítségkérés / Warnings
« Dátum: 2012. április 05. - 19:52:52 »
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\pc.pwn(2743) : warning 219: local variable \"name\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\pc.pwn(2743) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\pc.pwn(2833) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level

 A módban többször van létrehozva a \'string\' és a \'name\' változó, vagy nevezd át, vagy ha globálisan létrevan hozva már, akkor töröld!
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-MP 03D\\pawno\\include\\dini.inc(239) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-MP 03D\\pawno\\include\\fixchars.h.inc(69) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-MP 03D\\pawno\\include\\fixchars.h.inc(76) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level

 A módban lévõ változó megegyezik az includeban lévõvel, a módban lévõt nevezd át str-re, vagy akármire.
Ha ez megvan, és mégsem jó, akkor máshol is ugyaz azt csináld, de ha változót átnevezted, akkor ott is átkell nevezned, ahol használod!

1448
Segítségkérés / GetName
« Dátum: 2012. április 05. - 19:39:28 »
Létrehozzuk a változót, ami minden játékos nevére kihat. És még egy string változót is létrehozunk.
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];

 
Lekérdezzük a nevét a \'name\' változó segítségével.
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);

 Formázzuk a szöveget.
format(string, sizeof(string), \" %s Feltobta a talpát\", name);

És kiírjuk a szöveget.
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);

 
Így néz ki egészében:
 
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, sizeof(string), \" %s Feltobta a talpát\", name);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);

 
Persze, másképp is lehet használni, de most ez egy példa volt.

1449
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2012. április 05. - 17:28:06 »
413

1450
Very nice! Gratulálok, jó sokat dolgozhattál vele. Ment a respect!

1451
Segítségkérés / Szerver hiba
« Dátum: 2012. április 05. - 12:23:37 »
A streamert frissitsd 0-3d R2-re, mert a 2.5.2 nemjó.

1452
Kérdések, Segítség / Console segítség
« Dátum: 2012. április 05. - 12:05:35 »
Én azt nem kezdtem el tanulni, csak a C#-et.

1453
Kérdések, Segítség / Console segítség
« Dátum: 2012. április 05. - 11:57:10 »
Tudom, de szerintem ezt hagyd, és állj át a C# nyelvre.

1454
Kérdések, Segítség / Console segítség
« Dátum: 2012. április 05. - 11:52:40 »
Én inkább a C# Programnyelvet ajánlom, én is azt kezdtem el, és itt egy egyszerû console kód, és ezt lehet tuningolni.
 
using System;
class Program
{
   static void Main()
   {
      Console.WriteLine(\"Józsi megtanulja a C# programnyelvet!\");
      Console.ReadLine();
   }
}

 
De a C#-n belül még só sok mindent lehet csinálni. És ehhez lekell tölteni a Microsoft Visual C# 2008 Express Edition-t, vagy a 2010-eset.

1455
SA-MP: Szerverfejlesztés / PM Rendszer
« Dátum: 2012. április 05. - 11:36:53 »
Kicsit megnöveltem a string méretét.

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal