Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1441
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DM Spawn keveredés« Dátum: 2013. augusztus 31. - 17:34:05 »
LoL. xd
én minden esetbe printf-et használok Na nem offolgatok, még a végén lebaszást kapok! :$ 1442
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DM Spawn keveredés« Dátum: 2013. augusztus 31. - 17:12:36 »Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1377960142\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42251\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Lehet másik szkript bezavar, mivel több helyen meghívásra kerülhet az OnPlayerSpawn visszahívás.És ezt csak nagyon szépen fogalmaztad meg ɐʞzssǝlosz? XD 1443
Segítségkérés / Checkpoint« Dátum: 2013. augusztus 31. - 17:08:50 »public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) //ha belemegy a CP-be ez az eljárás hívódik le. 1444
Segítségkérés / Ablak letekerése.« Dátum: 2013. augusztus 31. - 16:59:17 »
õõ lelehet tekerni az ablakot? xd
1445
Archívum / StreetRPG ŸReloaded« Dátum: 2013. augusztus 31. - 13:29:12 »
Hú de jót nevettem most :laugh:
1446
Segítségkérés / DM Spawn keveredés« Dátum: 2013. augusztus 31. - 13:13:56 »
Legyenek így definálva:
#define M4DM 0 1447
Segítségkérés / Mod fordítás .« Dátum: 2013. augusztus 31. - 11:05:17 »
Én nem azt mondtam, de én is voltam kezdõ, ugyan úgy a netes játékmódokon próbálgattam, ott jöttem rá sok függvényre ez eddig oké. Aztán rájöttem hogy saját magamtól is lehetne már csak rákell jönnöm hogy mûködik ez. Nem használtam tutorialt csak is a sampfórumon kértem segítségeket, aztán valahogy csak kialakult.
Megértelek téged de semmi se lehetetlen Itt van a fórum segítünk neked. De ha tényleg úgy érzed hogy neked még nem fog menni akkor nem tartalak fel Te tudod Azt ajánlom hogy a sampforum wikin nézzél körül 1448
Segítségkérés / Mod fordítás .« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:21:31 »Idézetet írta: LuckyBoy date=1377936480\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42209\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De akkor milyen módot használjak ? .. Xtrucking az rossz .. hardrucking is... akkor ? ..Írj sajátot Az a legjobb. Egyszer csak el kell kezdeni, nem maradhatsz netes játékmódokon. 1449
Segítségkérés / object vontatása!« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:20:32 »
Hát attól függ hogy akarod megcsinálni... Pontosabban írd le légyszives. (Min akarod vontatni stb.)
1450
Segítségkérés / Exterrior hiba.« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:19:11 »
De ha CreateObject-et használ akkor ez nem streamer.
Használj CreateDynamicObject-et. (Streamert) Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865 Konvertáló: http://convertffs.com/ Mód elejére: #include streamer OnGameModeInit vagy OnFilterScriptInit alá meg a tárgyak:
1451
Függvények / AttachPlayerObjectToPlayer« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:11:41 »
AttachPlayerObjectToPlayer
Ugyan úgy mûködik mint a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer\">AttachObjectToPlayer</A> , csak ez játékos tárgy (CreatePlayerObject) formában. FIGYELEM! Ez a függvény törölve lett a SA-MP 0.3 verzióban. ALTERNATÍVA: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A> Paraméterei: (objectplayer, objectid, attachplayer, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) objectplayer - Akinek létre van hozva a játékos tárgy. objectid - A tárgy ID-je, amit rákapcsolunk a játékosra. attachplayer - a játékos ID-je, akinek rákapcsoljuk a tárgyat. Float:OffsetX - A távolság a játékos és a tárgy között X irányba. (Lebegõpontos érték) Float:OffsetY - A távolság a játékos és a tárgy között Y irányba. (Lebegõpontos érték) Float:OffsetZ - A távolság a játékos és a tárgy között Z irányba. (Lebegõpontos érték) Float:rX - Az X forgástengely. (Lebegõpontos érték) Float:rY - Az Y forgástengely. (Lebegõpontos érték) Float:rZ - A Z forgástengely. (Lebegõpontos érték) Visszatérések: A funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: AttachPlayerObjectToPlayer(1, 345, 1, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 ); // Az 1-es játékos ID-re reácsatoljuk a 345 ID-s tárgyat. Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A>: Létrehozunk egy játékos tárgyat. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject\">DestroyPlayerObject</A>: Törlünk egy játékos tárgyat <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject\">IsValidPlayerObject</A>: Ellenõrizzük, hogy az adott tárgy van-e. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject\">MovePlayerObject</A>: Elmozdít egy játékos tárgyat. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/\">StopPlayerObject</A>: Leállítja a mozgásban lévõ játékos tárgyat. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos\">SetPlayerObjectPos</A>: Beállítja a játékos tárgy pozícióját. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot\">SetPlayerObjectRot</A>: Beállítja a játékos tárgy forgását. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos\">GetPlayerObjectPos</A>: Lekérdezi a játékos tárgy pozícióját. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot\">GetPlayerObjectRot</A>: Lekérdezi a játékos tárgy forgását. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>: Rácsatolunk a játéksora, egy adott tárgyat. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>: Törli a rácsatolt tárgyat, a játékosról <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A>: Ellenõrzi, hogy az adott tárhely-en \"Slot-on\" található-e játékosra illesztett tárgy. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer 1452
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.« Dátum: 2013. augusztus 31. - 00:16:37 »
a 0.3c-s objecteket ezzel tudod lekonvertálni
http://gtamap.delux-host.com/converter/ és ugyan úgy ha az már bevált 1453
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.« Dátum: 2013. augusztus 30. - 23:07:19 »
hmm... :/
akkor próbáld meg ezzel: http://www.solidfiles.com/d/Jjqn/ újabb verzió, elvileg ezzel 10.000 objektet is lehet konvertálni. 1454
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.« Dátum: 2013. augusztus 30. - 21:05:13 »Idézetet írta: ObiWan date=1377881820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42178\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És ezzel a CreateDynamicObject eket tudom átkonvertálni?igen igen. 1455
Függvények / strpack« Dátum: 2013. augusztus 30. - 20:37:33 »Idézetet írta: kurta999 date=1377886869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42194\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem épp sok köze van a format()-hoz.Köszönöm, hogy megértetted velem |