Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 198
1441
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DM Spawn keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 17:34:05 »
LoL. xd
én minden esetbe printf-et használok :D


Na nem offolgatok, még a végén lebaszást kapok! :$

1442
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DM Spawn keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 17:12:36 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1377960142\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42251\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet másik szkript bezavar, mivel több helyen meghívásra kerülhet az OnPlayerSpawn visszahívás.
Nem tudom de ha, ismétlem ha, return 0; -át írnál akkor nem hívná meg a samp szerver a többit, de hát tuti nem lesz jó, mert egy retek logika alapján írták meg ezt a sa-mp-ot. :D
Semmilyen ötletet nem fogad el az a kretén.
Minden visszahívásnak lehetne fix visszatérési értéke mely alapján értelmezné a samp szerver hogy a többi visszahívást (callback) meghívja avagy sem.
A szkript írók könnyen alkalmazkodnának hozzá az biztos, meg arról nem beszélve hogy kevesebb lenne a processzor használat is.
Írj SendClientMessage üzenetet a kódodba hogy lásd mi történik mikor teleportálsz.
 
case 0:
                {
                       SendClientMessage(playerid, -1, \"M4 dm\");

 

És ezt csak nagyon szépen fogalmaztad meg ɐʞzssǝlosz? :D XD

1443
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 17:08:50 »
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) //ha belemegy a CP-be ez az eljárás hívódik le.
{
    DisablePlayerCheckpoint(playerid); //törli a cp-t.
    return 1;
}

1444
Segítségkérés / Ablak letekerése.
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 16:59:17 »
õõ lelehet tekerni az ablakot? xd

1445
Archívum /  StreetRPG ŸReloaded 
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 13:29:12 »
Hú de jót nevettem most  :laugh:

1446
Segítségkérés / DM Spawn keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 13:13:56 »
Legyenek így definálva:
 
#define M4DM 0
#define SWAN 1
#define MGDM 2
#define DIDM 3

1447
Segítségkérés / Mod fordítás .
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 11:05:17 »
Én nem azt mondtam, de én is voltam kezdõ, ugyan úgy a netes játékmódokon próbálgattam, ott jöttem rá sok függvényre ez eddig oké. Aztán rájöttem hogy saját magamtól is lehetne már csak rákell jönnöm hogy mûködik ez. Nem használtam tutorialt csak is a sampfórumon kértem segítségeket, aztán valahogy csak kialakult. ;)
Megértelek téged de semmi se lehetetlen :)
Itt van a fórum segítünk neked.


De ha tényleg úgy érzed hogy neked még nem fog menni akkor nem tartalak fel :)
Te tudod ;D Azt ajánlom hogy a sampforum wikin nézzél körül :)

1448
Segítségkérés / Mod fordítás .
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:21:31 »
Idézetet írta: LuckyBoy date=1377936480\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42209\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De akkor milyen módot használjak ? .. Xtrucking az rossz .. hardrucking is... akkor ? ..
 
Írj sajátot  :P
Az a legjobb.
Egyszer csak el kell kezdeni, nem maradhatsz netes játékmódokon.

1449
Segítségkérés / object vontatása!
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:20:32 »
Hát attól függ hogy akarod megcsinálni... Pontosabban írd le légyszives. (Min akarod vontatni stb.)

1450
Segítségkérés / Exterrior hiba.
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:19:11 »
De ha CreateObject-et használ akkor ez nem streamer.
Használj CreateDynamicObject-et. (Streamert)
Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
Konvertáló: http://convertffs.com/
Mód elejére:
 
#include streamer

 
OnGameModeInit vagy OnFilterScriptInit alá meg a tárgyak:
 

public OnFilterScriptInit()
{
CreateDynamicObject...
CreateDynamicObject...
return 1;
}

1451
Függvények / AttachPlayerObjectToPlayer
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:11:41 »
AttachPlayerObjectToPlayer
Ugyan úgy mûködik mint a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer\">AttachObjectToPlayer</A> , csak ez játékos tárgy (CreatePlayerObject) formában.


FIGYELEM! Ez a függvény törölve lett a SA-MP 0.3 verzióban.

ALTERNATÍVA: <A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>
Paraméterei:
 
(objectplayer, objectid, attachplayer, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)

 
objectplayer   -   Akinek létre van hozva a játékos tárgy.
objectid   -   A tárgy ID-je, amit rákapcsolunk a játékosra.
attachplayer   -   a játékos ID-je, akinek rákapcsoljuk a tárgyat.
Float:OffsetX   -   A távolság a játékos és a tárgy között X irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:OffsetY   -   A távolság a játékos és a tárgy között Y irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:OffsetZ   -   A távolság a játékos és a tárgy között Z irányba. (Lebegõpontos érték)
Float:rX   -   Az X forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Float:rY   -   Az Y forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Float:rZ   -   A Z forgástengely. (Lebegõpontos érték)
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
AttachPlayerObjectToPlayer(1, 345, 1, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 ); // Az 1-es játékos ID-re reácsatoljuk a 345 ID-s tárgyat.

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A>: Létrehozunk egy játékos tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject\">DestroyPlayerObject</A>: Törlünk egy játékos tárgyat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject\">IsValidPlayerObject</A>: Ellenõrizzük, hogy az adott tárgy van-e.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject\">MovePlayerObject</A>: Elmozdít egy játékos tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/\">StopPlayerObject</A>: Leállítja a mozgásban lévõ játékos tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos\">SetPlayerObjectPos</A>: Beállítja a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot\">SetPlayerObjectRot</A>: Beállítja a játékos tárgy forgását.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos\">GetPlayerObjectPos</A>: Lekérdezi a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot\">GetPlayerObjectRot</A>: Lekérdezi a játékos tárgy forgását.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>: Rácsatolunk a játéksora, egy adott tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>: Törli a rácsatolt tárgyat, a játékosról
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed\">IsPlayerAttachedObjectSlotUsed</A>: Ellenõrzi, hogy az adott tárhely-en \"Slot-on\" található-e játékosra illesztett tárgy.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer

1452
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 00:16:37 »
a 0.3c-s objecteket ezzel tudod lekonvertálni :)
http://gtamap.delux-host.com/converter/
és ugyan úgy ha az már bevált :D

1453
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 23:07:19 »
hmm... :/
akkor próbáld meg ezzel: http://www.solidfiles.com/d/Jjqn/
újabb verzió, elvileg ezzel 10.000 objektet is lehet konvertálni.

1454
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 21:05:13 »
Idézetet írta: ObiWan date=1377881820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42178\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És ezzel a CreateDynamicObject eket tudom átkonvertálni?
ÉS hogytudom használni?
csak simán vissz*rakom az átkonvertált cuccot az object scriptembe ahol a createdynamicobjectek voltak?
 
igen igen.

1455
Függvények / strpack
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 20:37:33 »
Idézetet írta: kurta999 date=1377886869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42194\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem épp sok köze van a format()-hoz.
format() string formázására van, ez pedig arra, hogy becsomagold.
Ugyebár a csomagolt stringben bájtonként vannak a karakterek, 1cella ott 4 karakter, míg a csomagolatlan stringben 1cella (4bájt) 1 karakter. Ezt viszont sok függvény nem támogatja, de globális stringekre, string tömbökre használni nagy spórolás. (Lehet a lokálisakra is, de én konkrétan csak a globálisokra szoktam.)
 
Köszönöm, hogy megértetted velem :D

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal