Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - GeGe[NLRP]

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 110
1441
Az nagyon nagy kitolás lenne. Ilyet nem tervezünk.

1442
A prémiumpont valós pénzért vásárolható ez evidens. De nyilván nem az egekbe lesznek az árak, tehát nem 20.000Ft-okért lehet vásárolni prémiumpontot, hogy a játékosok finanszírozzák a hétvégi bulinkat is. :D A lényege nem az lesz, hogy rendelsz magadnak pontot és lesz +5 házad +10 infernus full tuningal. Olyan lehetõségeket kínál amelyek alapból elérhetõek egy sima játékosnak csupán kibõvülnek. Mondok egy példát. Telefonodra alapból tölthetsz fel zenéket. Ez egy alap playernek is elérhetõ. Prémiumponttal pedig + tárhelyet kapsz hozzá tehát több zenét tölthetsz fel. Ez egy példa rá. Tehát nem fog hatalmas elõnyökkel rendelkezni az, aki igénybe veszi ezt a szolgáltatást csak megnyílnak,kibõvülnek számára új lehetõségek. Ennyi. Erre pedig azért (is) van szükség mivel a mi pénztárcánk sem feneketlen és valamibõl finanszírozni kell majd a szerver fenntartását. Tehát nem elsörözzük azt a pénzt :)

1443
Köszönjük a segítséget Indi! :) Ezzel tényleg RP-sebb lesz mind a karakterhalál rendszer mind az öröklés :) Szívesen fogadjuk a továbbiakban is az ötleteidet!

1444
Idézetet írta: Indi date=1353270023\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
MTA-n akartam kibõvíteni az 1K-1É szabályomat örökléssel, de kicsit összetettebbre, mint ti tervezitek, ezt egyellõre a tarsolyomban hagyom, de adok belõle egy tanácsot a realitása érdekében:
Az öröklõ személy a vagyon értéke után legyen köteles befizetni X százalékot KP-ben(Örökösödési adó, vagy mi fene a neve).
Így nem lesz fenékig tejfel, plussz ami fontos: Elkerülhetõ lesz, hogy valakinek a karaktere szoros szituba keveredik (pl rendõrök keresik, nehézfiúk, vagy pl lenyomorodik, stb), kinyiratja a karakterét, mert \"mit veszíthetek\" alapon visszakap mindent.
 
Köszönjük Indi a tanácsod,sokat segít pláne egy ilyen tapasztalt RP-s játékostól :) Biztos vagyok benne, hogy figyelembe fogjuk venni a továbbiakban :)

1445
A halálrendszerhez annyit hozzáfûznék, hogy nehéz lesz meghalni. Súlyos sérülést kell szenvedned, hogy ne csak kómába kerülj. Például közelrõl fejbelövés,magas épületrõl lezuhanást,stb. stb. Szóval nem lesz olyan könnyû meghalni de ez jelentõsen csökkenti a DM-ek és a FUN- ok számát. Emellett ha kiderül, hogy DM-bõl halt meg egy karakter azonnal feloldjuk és nem kell újat kezdenie-folytathatja a játékot.

1446
Köszönjük AmF!
Reméljük, hogy meglesz a megfelelõ player szám :)

1447
Köszönjük az eddigi észrevételeiteket és várjuk õket továbbra is. Próbálunk minél elõbb válaszolni a kérdéseitekre :) Nálam is feltehettek kérdéseket a következõ skype címen:
nagygergely20
Próbálok minden kérdésre válaszolni majd :)

1448
De természetesen a rendszer által generált karaktertörténetre is ugyan azok a szabályok vonatkoznak mint a rendes saját kezûleg írt történetekre tehát betartásuk ugyanúgy kötelezõ lesz. :)

1449
Nem is lesz 20 oldalas karaktergenerálás viszont amit megkövetelünk azt megköveteljük. Inkább legyen 10-20 RP-s játékos akik komolyan veszik és betartják a karakterleírásukban foglaltakat, mint 300 playeres káosz. Gondolom sejted melyik szerverrõl beszélek.  Nem lesz egyszerû de nem is lesz túl nehéz készíteni egy karaktert. Ennyi fantázia,hogy meg tudj csinálni egy karaktertörténetet és jellemábrázolást kell az RP-hez. Hát,hogy elfelejtetted a jellemábrázolást...Annyit meg lehet jegyezni, hogy türelmetlen,akaratos vagy nemtörõdõ,akarat gyenge karaktert kezdtél :) Illetve az UCP-bõl bármikor lehetõséged lesz elérni karakteredet és a hozzá tartozó leírásokat.

1450
Ha tudnék már itt se lennék :D Sajnos nem értek a scripteléshez/mapoláshoz így az én szerepköröm a leírások készítése és, hogy tartsam a kapcsolatot az érdeklõdõ playerekkel,válaszoljak a kérdésekre. Szóval ha úgy vesszük most is dolgozok! :P

1451
Figyelj ez a rendszer szükséges, hogy ki tudjuk hozni a legtöbbet ami a SAMP-ban rejlik. Most az, hogy felmész egy szerverre és a karaktered jellem nélkül bolyong a nagyvilágba az nem állapot. Egyik napról a másikra egy türelmetlen ideges jellemábrázolású karakterbõl nem lesz nyugis hippi...A valóságban is mindenkinek megvannak a személyiség jegyei amelyek alapján az emberek beazonosítják õket. Pl. X Y-ról tudom, hogy türelmetlen kissé visszahúzódó és csendes. Akkor ha ezt írod a jellemábrázolásodba akkor ezt kell alakítanod. Ebbe mi az ami rosszul kezdõdik? Szeretnénk, ha a játékosok karakterei amelyeket irányítanak rendelkeznének jellemvonásokkal,tulajdonságokkal és nem csak egy üres pixelhalmaz lennének.

1452
Karakterlapot mi is tervezünk. Ha már több dolgot ilyen részletesre veszünk akkor ebbõl sem szabad engednünk. Hogy mennyire lesz minden részletre kiterjedõ karakterlap az még nincs kidolgozva. Az biztos, hogy tartalmazni fog egy karaktertörténeti leírást,jellemábrázolást és még sok mást. Errõl is még bõvebb tájékoztatást fogunk természetesen adni :)

1453
Reményeink szerint minél elõbb. Napra pontosan mi sem tudjuk  ;D A fõoldal teljesen kész és Vic mindennap fejleszti,jelenleg is dolgozik rajta :)

1454
Köszönjük szépen :) Nyitás sok dolog függvénye. Nyilván minél elõbb szeretnénk nyitni de ahhoz, hogy minden téren (script,map,web) igényes,minden igényt kiszolgáló szervert tudjunk elétek tárni kell még egy kis idõ :) De szerintem a pontos dátumot maga Vic sem tudja még :) Egy biztos: gõzerõvel dolgozunk és minden fejlesztésrõl értesítünk benneteket :)

1455
Ez a célunk, hogy ne csak 1 szerver legyünk a sok szürke sablonos,nongyûjtõ közül hanem valami egyedibb és élvezhetõbb szerver legyünk :)

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 110
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal