Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1426
Beszélgetés / Lassú történet« Dátum: 2010. március 26. - 17:08:48 »
Egyszer volt, hol nem volt egy kecske, aki marihuánát akart, de nem sikerült pedig már nagyon akarta volna hogy legyen egy saját készlete. Tehát elindult az állatkertbe és lopott, de nem sikerült, mert nem volt anyag a kis faxú tatyójában, ígyhát kiverte. De recés és hugyos kisujját levágták a mazoista kutyák akik amúgy éppen hegyezték a ceruzáikat a kocsmában, hogy írhassanak arra a papírra amire pont tegnap sz*rtak és ekkor Isten megvakarta a kicsi repülo kék bisz-**szát és fingott egy egészségeset. Tehát Isten bement a kocsmába a kecskéhez és le**szott egy brutális nagyot ami olyan nagy volt h majdnem robbant, de mégsem mert nagyon bolond volt és ekkor hirtelen megjelnt az anyjának az ük-ük-üknagyanyja, a kecske, ami nagyon büdös volt. Annyira, hogy a fü is kipusztult alóla ezért mindenki utálta a nagy kecskét aki rejtélyesen rejtélyes módon megilyeszetette a Mónit de akkor olyan rejtélyesen
1429
Beszélgetés / Lassú történet« Dátum: 2010. március 25. - 17:58:02 »
Egyszer volt, hol nem volt egy kecske, aki marihuánát akart, de nem sikerült pedig már nagyon akarta volna hogy legyen egy saját készlete. Tehát elindult az állatkertbe és lopott, de nem sikerült, mert nem volt anyag a kis faxú tatyójában, ígyhát kiverte. De recés és hugyos kisujját levágták a mazoista kutyák akik amúgy éppen hegyezték a ceruzáikat a kocsmában, hogy írhassanak arra a papírra amire pont tegnap sz*rtak és ekkor Isten megvakarta a kicsi repülo kék bisz-**szát és fingott egy egészségeset. Tehát Isten bement a kocsmába a kecskéhez és le**szott egy brutális nagyot ami olyan nagy volt h majdnem robbant, de mégsem mert nagyon bolond volt és ekkor hirtelen megjelnt az anyjának az ük-ük-üknagyanyja, a kecske, ami nagyon büdös volt. Annyira, hogy a fü is kipusztult alóla ezért mindenki utálta a
1430
SA-MP: Szerverfejlesztés / EPS - Epsilon Position Saver« Dátum: 2010. március 25. - 15:44:24 »
Kösz
1431
SA-MP: Szerverfejlesztés / ICPM - Láthatlan checkpoint kezelo« Dátum: 2010. március 25. - 15:44:00 »
Példaszkript hozzáadva.
Köszönöm a dicséreteket. 1433
SA-MP: Szerverfejlesztés / eMines - Burn his shoe!« Dátum: 2010. március 24. - 17:23:13 »
Kösz.
1434
SA-MP: Szerverfejlesztés / EPS - Epsilon Position Saver« Dátum: 2010. március 23. - 17:52:02 »EPS Epsilon Position Saver Elozmény: Ha fellépünk szinte mondhatni akármilyen samp szerverre ami tartalmaz /sp vagy /lp parancsot azonnal feltunik, hogy az nem egyedi, hanem egy már sok ember kezét bejárt forráskódról van szó. Ezért már jóval régen megírtam ezt a szkriptet, de most újrapublikálom, mert keresetet látok rá. Infó A szkript 4 paranccsal rendelkezik és két verzióval. Mindkét verzió 0.3-al muködoképes csak az egyik 0.2x-es Menüt míg a másik dialógust alkalmaz. Parancsok: /sp - Fomeno /spos - Pozíció mentése /lpos - Pozíció betöltése /sphelp - credit, infó A Fomenübol elérheto minden parancs, szóval nem kell oket megjegyezni / használni! Képek: V1: V2: Letöltés: Epsilon 1435
SA-MP: Szerverfejlesztés / iRCON_Show v0.1« Dátum: 2010. március 23. - 16:22:56 »
Az ilyenekért érdemes nézni ezt a fórumot..
Amúgy a szkript túlbonyolított felesleges minden játékos számára külön 3DTextLabel, hisz ezerszer egyszerubb módok is vannak. 1436
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hasznos Definíciók/Makrók« Dátum: 2010. március 23. - 06:17:36 »
0.3-as PlayerToPoint azoknak akik ragaszkodnak hozzá.
#define PlayerToPoint(%1,%2,%3) IsPlayerInRangeOfPoint(%2,%1,%3) A szerveren lehetséges legmagasabb ID és legalacsonyabb ID. #define MAX_PLAYER_ID (GetMaxPlayers()-1) #define MIN_PLAYER_ID 0 1437
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kurtis\' Object Streamer« Dátum: 2010. március 22. - 18:19:48 »Idézetet írta: Csabesz date=1269276698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1064\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szó munka, de egyéb biztonsági okok miatt, én nem hoztam volna létre külön timert hanem használnám a samp által biztonságosabb függvényt.Nagy hiba lenne, mivel azt az eljárást nem erre a célra teremtették. Túl sokszor hívódik meg, hogy ilyen terjedelmes munkát végeztess vele. Nem hiszem, hogy a függvénykönyvtárnak a publikum felé bármi haszna is lenne, de ahogy így olvasgatom a témát egyre inkább rájövök ,hogy te ezt nem is azért írtad 1438
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu respawn« Dátum: 2010. március 22. - 15:30:02 »
Jó kis kód lenne, csak sajnos hibás. A helyre állítás csak a nullás azonosítószámú jármure vonatkozik, mivel idozíto elindításakor nem definiáltad a vehicleid paramétert így a PAWN (hibájából adódóan) nullás értékkel kezeli.
1439
SA-MP: Szerverfejlesztés / eMines - Burn his shoe!« Dátum: 2010. március 21. - 14:54:13 »
Figyelem: Ez a szkript az ICPM függvénykönyvtáram példaszkriptje, ezért ha újra szeretnéd fordítani szükséged lesz arra is! Term. a megfelelo verzióra.
Infó: A szkript két paranccsal rendelkezik: /placemine /mymines Minden kezdéskor 5 aknát kapsz, amik közül egyszerre csak egyet egy helyen helyezhetsz el, ellenkezo esetben a régi törlodik. Ezenkívül a szkript lehetoséget nyújt, hogy \'ellopd\' mások aknáit, de csak addig teheted meg míg a játékos nem aktiválja. Az ellopáshoz csak fuss keresztül az aknád AMIKOR NINCS AKTIVÁLVA, és amint megkapod az Aknád aktiválva feliratot magadénak tudhatod az aknát. Aktiválni saját magad által elhelyezett aknát úgy tudsz, hogy elmész a közelébol, míg nem írja, hogy aktiváltad. Továbbiak a videóban. Videó: Megj.:Bár a videóban angol nyelven látható elérheto a szkript magyar nyelven is. Ezenkívül a levideózott verzióban látható elírást javítottam az angol verzióban. Letöltés: V1
Megj. Az 1-es verziót nem ajánlom nagy létszámhoz használni, mert arra ott van a legújabb verzió. Epsilon 1440
Szkript kérések / FS GM Komunikáció« Dátum: 2010. március 21. - 13:38:34 »
Ha írsz egy eljárást akkor azt plugin nélkül is megtudod hívni másik szkriptbol.
|