Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 198
1426
Tanuljunk PAWN nyelvet / Adminrendszer készítés. /Az alapok/
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 20:46:37 »
Sziasztok. Sok kezdõ szkriptelõnek lesz hasznos szerintem ez a kis leírás. Ebbe a témába leírom nektek hogyan kezdjétek el ezt az egészet. Mint minden admin rendszerben feltûnik az, hogy bizonyos szintek vannak ezek lehetnek bármennyi. 3 include-ot ajánlok, elsõ a dini - mentésre megfelelõ, a második az sscanf a parancsok paramétereinek megadására, és a zcmd - a parancsok miatt.
Körülmények, hozzávalók:
 

*A fájlokat rakd a megadott helyre.*
 
  • Illetve a szkript íráshoz a PAWNO program, amit megtalálsz a szervermappa/pawno mappába.

Ha ezek megvannak kezdõdhet is a szkriptelés. Indítsd el a pawno-t, hogy kezdjünk egy üres sorral.
A szkript elejére írjuk azokat include-okat, amiket beszeretnénk tölteni.
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <sscanf2>

 
Figyelem! Az include neve legyen az, amilyen néven beraktad a .inc fájlt include mappába.
Például: szervermappa/pawno/include/farkas.inc
Akkor az include neve legyen ez: #include <farkas>
Ha ezzel megvagyunk vegyük fel az adatokat, és hogy mit szeretnénk menteni. Ez esetbe,admin szintet, halál,pénzt, illetve pontot fogunk elmenteni. Pár dologra van egy lekérdezõ funkció ami segít nekünk. Példa: GetPlayerMoney,GetPlayerScore.
Szükségünkre az enum(enumerátor) funkciót használjuk, ezzel tároljuk az adatokat.
 
enum pdata  // létrehozunk egy új változócsoportot
{
       Level,// A szint értéke
       Death,//A halálok száma
       Money,//A pénz értéke
       Score //A pont értéke
}

 
Ha ez megvan adjunk hozzá egy változót amivel az adott játékosnak a pdata adattárolóból betudunk tölteni.
 
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pdata];

 
Ezt a változók fogjuk használni. A MAX_PLAYERS jelzi a játékosid-t, a pdata az adattároló neve.
Na elõször is kezdjük például a halál adatával:
Amikor meghalsz az OnPlayerDeath eljárás hívódik le. Ezért alatta növeljük a halál értékét 1-el.
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        PlayerInfo[playerid][Death]++; //növeltük az értéket 1-el.
return 1;
}

 
Most a pénzre és a pontokra azért nem térnék rá mivel azt egyszerû módon csak menteni kell.
Következõ az admin szintek. Ezt egyben egy paranccsal fogom megmutatni, és azt is hogy tudsz egy másik játékosnak adni admint. Ez a parancs a /setlevel lesz.
 
CMD:setlevel(playerid,params[])
{
new playerid2,level;
if(sscanf(params,\"id\",playerid2,level)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\");
if(playerid2 == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Rossz játékos ID\");
if(level < 0 || level > 5)return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\");
if(PlayerInfo[playerid][Level] < 5) return SendClientMessage(playerid,-1,\"A parancs használatához legalább 5-ös színtû adminnak kell lenned.\");
PlayerInfo[playerid2][Level] = level;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen átállítottad az admin szintjét!\");
    SendClientMessage(playerid2,-1,\"Sikeresen át lett állítva az admin szinted!\");
return 1;
}

 
playerid2-nek neveztük el a másik játékos id-jét. És a Level adatját átállítottuk a megadott \"level\" értékre.
Mentés - Betöltés:
Most kezdjük el a dini-t használni. Adminszinteknél legegyszerûbb, ha a játékos kilépésénél vagyis az OnPlayerDisconnect eljárás alá rakjuk a mentést, illetve a betöltést a játékos csatlakozásánál az OnPlayerConnect eljárás alá tesszük.
Kezdjük a mentéssel:
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) //Ugye amikor lecsatlakozik a játékos:
{
new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME]; //létrehozunk egy formátumot, és egy nevet.
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); //Lekérdezzük a játékos nevét
format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",name); //A nevéhez hozzácsatoljuk a fájl típusát.
if(dini_Exists(string)) //Ha létezik a fájl:
{
    dini_IntSet(\"Szint\",PlayerInfo[playerid][Level]); //Beállítjuk a \"Szint\" nevû csoportot,
    dini_IntSet(\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][Death]); //Beállítjuk a \"Halalok\" nevû csoportot,
    dini_IntSet(\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid));//Beállítjuk a \"Penz\" nevû csoportot,
    dini_IntSet(\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));//Beállítjuk a \"Pont\" nevû csoportot,
}
return 1;
}

 
A betöltés:
A betöltés pedig így néz ki:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME]; //Ugyan úgy létrehozunk egy formátumot....
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",name); // a nevéhez hozzátesszük a fájlt típusát...
if(dini_Exists(string))
{
PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(string,\"Level\"); //Lekérdezzük a \"Level\" csoport értékét.
PlayerInfo[playerid][Death] = dini_Int(string,\"Halalok\");//Lekérdezzük a \"Halalok\" csoport értékét.
GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(string,\"Penz\"));//Lekérdezzük a \"Penz\" csoport értékét, és utána hozzáadjuk a pénzt.
SetPlayerScore(playerid,dini_Int(string,\"Pont\"));//Lekérdezzük a \"Pont\" csoport értékét, és utána beállítjuk a pontjait.
}
else
{
    dini_Create(string); //FONTOS: hogyha nem található a játékos fájlja akkor hozzunk létre egy fájlt.
}
return 1;
}

 
Teljes szkript:
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
enum pdata //az adattároló neve
{
       Level,// A szint értéke
       Death,//A halálok száma
       Money,//A pénz értéke
       Score //A pont értéke
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pdata];
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",name);
if(dini_Exists(string))
{
PlayerInfo[playerid][Level] = dini_Int(string,\"Level\");
PlayerInfo[playerid][Death] = dini_Int(string,\"Halalok\");
GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(string,\"Penz\"));
SetPlayerScore(playerid,dini_Int(string,\"Pont\"));
}
else
{
    dini_Create(string);
}
return 1;
}
CMD:setlevel(playerid,params[])
{
new playerid2,level;
if(sscanf(params,\"id\",playerid2,level)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\");
if(playerid2 == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Rossz játékos ID\");
if(level < 0 || level > 5)return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5]\");
if(PlayerInfo[playerid][Level] < 5) return SendClientMessage(playerid,-1,\"A parancs használatához legalább 5-ös színtû adminnak kell lenned.\");
PlayerInfo[playerid2][Level] = level;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen átállítottad az admin szintjét!\");
    SendClientMessage(playerid2,-1,\"Sikeresen át lett állítva az admin szinted!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",name);
if(dini_Exists(string))
{
    dini_IntSet(string,\"Szint\",PlayerInfo[playerid][Level]);
    dini_IntSet(string,\"Halalok\",PlayerInfo[playerid][Death]);
    dini_IntSet(string,\"Penz\",GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(string,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
PlayerInfo[playerid][Death]++; //növeltük az értéket 1-el.
return 1;
}

 
Megjegyzés: Az adminszkriptekhez ajánlatos regisztráció rendszereket készíteni, de az már más tészta.
Remélem segítettem!

1427
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 16:55:43 »
Idézetet írta: Keller date=1378047221\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Olyan szinten lazultunk, hogy szétesett a világ...
\"width=500https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1233538_534340516619736_1023533272_n.jpg[/img]
 
Kép magáért beszél :D

1428
Segítségkérés / vehicle death
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 16:40:33 »
public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
            new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
            GetVehiclePos(vehicleid, vehx, vehy, vehz);
                CreateDynamicObject(5001,vehx,vehy,vehz,0.0,0.0,0.0);
                return 1;
        }
        return 1;
}

1429
Függvények / format
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 14:42:10 »
format
Ez a funkció a karakterláncokat, és a változókat megformázza.


Paraméterek:
 
(output[], len, const format[], {Float,_}:...)

 
output[]     -     A kimeneti karakterlánc
len     -     A kimeneti karakterlánc maximális hosszúsága.
const format[]     -     A formátum szövege.
{Float,_}:...      -    A formátum szövegének az \"argument\"-jei.
Visszatérések:
Ennek a funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Karakterlánc formátumok
Helyhordozók    Értelmezések
%b    A bináris értékek helyhordozói
%c    A karakterek helyhordozói
%d    Az egész szám helyhordozói
%f    A lebegõpontos értékek helyhordozói
%i    Az egész szám helyhordozói
%s    A karakterláncok helyhordozói
%x    A hexidecimális értékek helyhordozói
%%    A százalék értékek helyhordozói
Az értékek a helyhordozókat követik, és ugyan olyan sorrendbe hívódnak le.
A \'%\' jel hívja elõ a helyhordozókat és az utáni betû határozza el hogy milyen helyhordozót hívunk le. Van még 1 fontos dolog: ugyan is úgy lehet a tizedes jegyû számokat megadni hogy a százalék után egy pontot rakunk majd a pont mellé a tizedesérték meghatározását és az után a helyhordozó betûjét. Példa:
(%.2f) És a lebegõpontos érték így fog kinézni: 1.34. Ha a meghatározást növeljük akkor pontosabb értéket kapunk: tized, század, ezred.
 
new str[128];
new szam = 42;
format(str,sizeof(str), \"A szám: %i.\",szam);  //-> A szám 42.
new string[]= \"szimpla üzenet\";
format(str,sizeof(str), \"Üzenetet kaptál: %s , és egy számot is: %i.\", string, szam);// Egészbe így néz ki a dolog: Üzenetet kaptál: szimpla üzenet, és egy számot is: 42.

 
 
new string[64];
format(string,sizeof(string),\"A pontjaid: %d\",GetPlayerScore(playerid));
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,string);

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/Print\">Print</A>: A konzolba egy karakterláncot ír.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/Printf\">Printf</A>: A konzolba egy formált karakterláncot ír.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Format

1430
Idézetet írta: Image date=1378036224\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42286\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez MTA nem pedig az a szutyok SA-MP.
Pawn kóddal kitörölheted a seggedet, mert másra nem jó.
 
Hm.. kár hogy a SA-MP segítségkérésbe volt található, azt hiszem...

1431
-

1432
Függvények / GetPlayerKeys
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 13:34:49 »
GetPlayerKeys
Lekérdezi hogy a játékos milyen gombot nyom le.


Paraméterek:
 
(playerid, &keys, &updown, &leftright)

 
playerid     -    A játékos ID-je akinek lekérdezzük.
&Keys     -    A gomb neve amit lenyom. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys\">Itt található a listák</A>
&updown     -    Alsó-felsõ érték.
&leftright     -    Jobb-bal érték.
Visszatérések:
Ennek a funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new Keys,ud,lr;
    GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr);
    if(ud == KEY_UP) SendClientMessage(playerid, -1, \"UP\");
    else if(ud == KEY_DOWN) SendClientMessage(playerid, -1, \"DOWN\");
    if(lr == KEY_LEFT) SendClientMessage(playerid, -1, \"LEFT\");
    else if(lr == KEY_RIGHT) SendClientMessage(playerid, -1, \"RIGHT\");
    return 1;
}

 
Hozzátartozó eljárások:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange\">OnPlayerKeyStateChange</A>: Elõhívódik amikor a játékos megnyomja az adott gombot.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys

1433
Segítségkérés / TextDraw
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 13:23:30 »
Tessék :)
 
#include <a_samp>
new Text:m10;
new Text:m20;
new Text:m30;
new Text:m40;
new Text:m50;
new Text:m60;
new Text:m70;
new Text:m80;
new Text:m90;
new Text:m100;
new Text:m110;
new Text:m120;
new Text:m130;
new Text:m140;
new Text:m150;
new Text:m160;
new Text:m170;
new Text:m180;
new Text:m190;
new Text:m200;
new Text:m210;
new Text:m220;
new Text:m230;
new Text:m240;
 
public OnFilterScriptInit()
{
        m10 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m10 , 3);
        TextDrawLetterSize(m10 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m10 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m10 , false);
        TextDrawSetProportional(m10 , true);
        TextDrawSetShadow(m10 , 1);
        m20 = TextDrawCreate(516 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m20 , 3);
        TextDrawLetterSize(m20 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m20 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m20 , false);
        TextDrawSetProportional(m20 , true);
        TextDrawSetShadow(m20 , 1);
        m30 = TextDrawCreate(518 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m30 , 3);
        TextDrawLetterSize(m30 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m30 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m30 , false);
        TextDrawSetProportional(m30 , true);
        TextDrawSetShadow(m30 , 1);
        m40 = TextDrawCreate(520 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m40 , 3);
        TextDrawLetterSize(m40 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m40 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m40 , false);
        TextDrawSetProportional(m40 , true);
        TextDrawSetShadow(m40 , 1);
        m50 = TextDrawCreate(522 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m50 , 3);
        TextDrawLetterSize(m50 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m50 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m50 , false);
        TextDrawSetProportional(m50 , true);
        TextDrawSetShadow(m50 , 1);
        m60 = TextDrawCreate(524 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m60 , 3);
        TextDrawLetterSize(m60 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m60 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m60 , false);
        TextDrawSetProportional(m60 , true);
        TextDrawSetShadow(m60 , 1);
        m70 = TextDrawCreate(526 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m70 , 3);
        TextDrawLetterSize(m70 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m70 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m70 , false);
        TextDrawSetProportional(m70 , true);
        TextDrawSetShadow(m70 , 1);
        m80 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m80 , 3);
        TextDrawLetterSize(m80 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m80 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m80 , false);
        TextDrawSetProportional(m80 , true);
        TextDrawSetShadow(m80 , 1);
        m90 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m90 , 3);
        TextDrawLetterSize(m90 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m90 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m90 , false);
        TextDrawSetProportional(m90 , true);
        TextDrawSetShadow(m90 , 1);
        m100 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m100 , 3);
        TextDrawLetterSize(m100 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m100 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m100 , false);
        TextDrawSetProportional(m100 , true);
        TextDrawSetShadow(m100 , 1);
        m110 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m110 , 3);
        TextDrawLetterSize(m110 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m110 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m110 , false);
        TextDrawSetProportional(m110 , true);
        TextDrawSetShadow(m110 , 1);
        m120 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m120 , 3);
        TextDrawLetterSize(m120 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m120 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m120 , false);
        TextDrawSetProportional(m120 , true);
        TextDrawSetShadow(m120 , 1);
        m130 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m130 , 3);
        TextDrawLetterSize(m130 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m130 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m130 , false);
        TextDrawSetProportional(m130 , true);
        TextDrawSetShadow(m130 , 1);
        m140 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m140 , 3);
        TextDrawLetterSize(m140 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m140 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m140 , false);
        TextDrawSetProportional(m140 , true);
        TextDrawSetShadow(m140 , 1);
        m150 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m150 , 3);
        TextDrawLetterSize(m150 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m150 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m150 , false);
        TextDrawSetProportional(m150 , true);
        TextDrawSetShadow(m150 , 1);
        m160 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m160 , 3);
        TextDrawLetterSize(m160 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m160 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m160 , false);
        TextDrawSetProportional(m160 , true);
        TextDrawSetShadow(m160 , 1);
        m170 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m170 , 3);
        TextDrawLetterSize(m170 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m170 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m170 , false);
        TextDrawSetProportional(m170 , true);
        TextDrawSetShadow(m170 , 1);
        m180 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m180 , 3);
        TextDrawLetterSize(m180 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m180 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m180 , false);
        TextDrawSetProportional(m180 , true);
        TextDrawSetShadow(m180 , 1);
        m190 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m190 , 3);
        TextDrawLetterSize(m190 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m190 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m190 , false);
        TextDrawSetProportional(m190 , true);
        TextDrawSetShadow(m190 , 1);
        m200 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m200 , 3);
        TextDrawLetterSize(m200 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m200 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m200 , false);
        TextDrawSetProportional(m200 , true);
        TextDrawSetShadow(m200 , 1);
        m210 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m210 , 3);
        TextDrawLetterSize(m210 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m210 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m210 , false);
        TextDrawSetProportional(m210 , true);
        TextDrawSetShadow(m210 , 1);
        m220 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m220 , 3);
        TextDrawLetterSize(m220 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m220 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m220 , false);
        TextDrawSetProportional(m220 , true);
        TextDrawSetShadow(m220 , 1);
        m230 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m230 , 3);
        TextDrawLetterSize(m230 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m230 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m230 , false);
        TextDrawSetProportional(m230 , true);
        TextDrawSetShadow(m230 , 1);
        m240 = TextDrawCreate(514 ,451 , \"|\");
        TextDrawFont(m240 , 3);
        TextDrawLetterSize(m240 , 0.9, 6.3);
        TextDrawColor(m240 , 0x000000FF);
        TextDrawSetOutline(m240 , false);
        TextDrawSetProportional(m240 , true);
        TextDrawSetShadow(m240 , 1);
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m10);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m20);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m30);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m40);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m50);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m60);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m70);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m80);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m90);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m100);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m110);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m120);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m130);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m140);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m150);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m160);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m170);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m180);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m190);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m200);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m210);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m220);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m230);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,m240);
        return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m10);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m20);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m30);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m40);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m50);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m60);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m70);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m80);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m90);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m100);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m110);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m120);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m130);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m140);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m150);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m160);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m170);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m180);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m190);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m200);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m210);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m220);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m230);
        TextDrawHideForPlayer(playerid,m240);
        return 1;
}

 
U.I: Szerintem használj PlayerTextdraw-ot mert így a játékosoknál befog kavarni :)

1434
Függvények / SetTeamCount
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 13:18:34 »
SetTeamCount
Ezzel a funkcióval beállíthatod a játékmódban használt csapatok mennyiségét. Segítheti a csapatok belsõ kezelését, és ez a funkció csak az <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnGameModeInit\">OnGameModeInit</A> eljárás alatt használható. Fontos: A csapatok mennyisége meghaladhatja akár a 2000000000-t is és akkor se lesz hatással a módra.


Paraméterek:
 
(teams)

 
teams    -   A csapatok mennyisége, amit a játékmódban használunk.
Visszatérések:
Ennek a funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
public OnGameModeInit( )
{
    // Ebben a játékmódban 18 csapatot használunk :)
    SetTeamCount( 18 );
    return 1;
}

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerTeam\">GetPlayerTeam</A>: Lekérdezi hogy a játékos melyik csapatot használja
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerTeam\">SetPlayerTeam</A>: Beállítja hogy a játékos melyik csapatban legyen.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTeamCount

1435
Segítségkérés / object vontatása!
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 22:59:03 »
new pobject[MAX_PLAYERS];
new targoncaid[MAX_VEHICLES];
 
pobject[playerid]= CreateObject....
targoncaid[vehicleid] = CreateVehicle...
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerObject(objectid,X,Y,Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,X,Y,Z))
{
//közeledbe van, ha nemjó állíts a sugarán.
return 1;
}

 
Ellenõrizzük hogy benneül-e:
 
if(IsPlayerInVehicle(playerid,targoncaid))

 
Sok sikert :)

1436
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:parancs
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 22:13:18 »
Milyen adminrendszert használsz?
Vannak benne parancsok? ha igen másolj le ide nekünk egyet hogy a változókat megnézhessük.

1437
Segítségkérés / object vontatása!
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 20:42:39 »
Feladatod:
Taktikázd ki hogy mi hogy legyen. Például:
/felvesz:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToVehicle függvény segítségével ráilleszted és megcsinálod.
Ha az 578-as kocsinál van és beírja hogy /átrak. A targoncáról átrakjuk ugyan ezzel a függvénnyel az 578-as kocsira.

1438
Segítségkérés / dialogus gond!
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 20:28:17 »
IsPlayerInRangeOfPoint sugarát próbáld feljebb venni. Pl:
 
if(strcmp(cmd, \"/autóvesz5\") || strcmp(cmd, \"/autovesz5\"))
        {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, -165.2178,2716.0762,62.7507))
                {
                        ShowPlayerDialog(playerid,69,DIALOG_STYLE_LIST,\"{008890}Katalógus:\",\"{008000}Glendale\\nOceanic\\n{008000}Savanna\\nTahoma\\n{008000}Emperor\\nRegina\\n{008000}Vincent\\nPrimo\\n{008000}Greenwood\\nSolair\\n{008000}Nebula\\nSentinel\\n{008000}Sunrise\\nPremier\\n{008000}Stratum\\nAdmiral\\n{008000}Merit\\nWashington\\n{008000}Elegant\\nSultan\\n{008000}Stafford\",\"Kiveszem\",\"Mégse\");
                        return 1;
                }
                else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az asztal közelébe!~\");
        }

1439
-

1440
Segítségkérés / parancs
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 18:09:43 »
Használj admin rendszert mert anélkül nem lehet megcsinálni :D

Oldalak: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal