Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 198
1411
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. szeptember 08. - 12:11:41 »
<A HREF=\"
& Ivan Gough ft Beverley Knight - Not Taking This No More</A>

1412
Pluginok és Programok / Automata Chat Log mentõ.. Plugin/Scipt/Akármi..
« Dátum: 2013. szeptember 08. - 00:04:22 »
Köszi :D
u.i: a téma nevét javítsd ki: *chat.. :D

1413
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stúdió Interior
« Dátum: 2013. szeptember 07. - 23:08:54 »
Idézetet írta: bobwest date=1378123848\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42326\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a Malibu-ra készült, de nem került be

Hm.. Pedig szép lett gratulálok! :)

1414
Segítségkérés / Bejelentkezés kép
« Dátum: 2013. szeptember 07. - 21:23:06 »
Idézetet írta: Bloody44 date=1378575518\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42463\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Üdv hogy lehet ha bejelentkezik valaki akkor egy képet rakjon és ha a karakterválasztoba megy akkor eltünik a kép. :-*
 
Szia :)
Egyszerû, mint a matek dolgozat :D
Választasz egy képet, és az alább feltöltött programot használva, az \"OnPlayerConnect\"-hez írsz egy textdraw megjelenítést :)
A program annyit tesz, hogy egy képet alakít át neked SA:MP textdraw-á.. én használtam..
Képek:
\"125osvr.png\"
Ha elakadtál PM :D
Progi: http://www.mediafire.com/?6kl1mbgxjttbu6b
Szerintem nagyon hasznos, és sok-sok jót lehet vele csinálni:D
Logikai táblázat:
           Teendõk:
       Kép átalakítása textdraw-á
       Textdraw megjelenítése csatlakozáskot
 
[/quote]
2 hibáját találom:
-10.000 textdraw eléggé terheli a szervert fõleg playertextdraw-ként.
- Én kipróbáltam pár képpel, de csak a körvonalt készítette el.
 

Az egy régi program.. von mostmár egy sprite editor keressél majd rá.. azzal lehet csinálni ilyen képeket.
 
[/quote]
Ezt ajánlom én is, de csak adott képeket tudsz berakni, pl. amit linkeltél azt nem lehet sajnos.
A szervereken a Betöltõ képernyõs háttérképeket használják:
Link:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=291722

1415
Segítségkérés / Minimap on/off
« Dátum: 2013. szeptember 06. - 20:54:04 »
Hát õõ nem teszteltem hogy jó-e a parancsba, mert állítólag csak OnGameModeInit eljárás alatt mûködik.
 
CMD:minimapoff(playerid)
{
      ShowPlayerMarkers(0);
      return 1;
}
CMD:mininapon(playerid)
{
      ShowPlayerMarkers(1);
      return 1;
}

1416
Segítségkérés / Fegyver lekérdezés és frakció vásárlás.
« Dátum: 2013. szeptember 05. - 22:45:18 »
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
    if(weapons[0] != 0)
    {
    //ha van nála fegyó...
    return 0; //hogy többet ne térjen vissza.
    }
}

1417
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. szeptember 05. - 21:05:04 »
Egy kis Spinnin Classics :D
<A HREF=\"
- Take Control (Tom Stephan Remix)</A>

1418
Segítségkérés / Minimap on/off
« Dátum: 2013. szeptember 05. - 19:03:52 »
Mármint a játékosnak a marker-ét? vagy mindenkinek?
Ha csak a játékosnak:
 
CMD:minimapoff(playerid)
{
      for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
     {
         SetPlayerMarkerForPlayer( playerid, i, 0xFF0000FF );
     }
      return 1;
}
CMD:mininapon(playerid)
{
      for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
     {
         SetPlayerMarkerForPlayer( playerid, i,  GetPlayerColor(i) | 0x000000FF));
     }
      return 1;
}

1419
Segítségkérés / Kocsi pozicíók.
« Dátum: 2013. szeptember 04. - 22:59:34 »
new Float: x, Float: y, Float: z;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
//stb...

 
Ez a szkript egy ismétlõdõ timer-, vagy az OnPlayerUpdate eljárás alatt van?
U.I: ez elég furcsa mivel annak a kocsinak a pozícióját kérdezed le amelyikben ülsz :D
Próbáld annak lekérdezni a másik jármû id-jét...
Ez a szkript lekérdezi az összes jármû pozícióját, tehát hogy közel vagy-e valamelyik jármûhöz:
 
new Float: x, Float: y, Float: z;
for(new i;<MAX_VEHICLES;i++)
{
GetVehiclePos(i, x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
    //ha kozel van valamelyik jarmuhoz:
}
}

 
Ha egy megadott kocsihoz akarod lekérni hogy közel van-e próbáld változóval. példa:
 
new car[0] = CreateVehicle....
 

new Float: x, Float: y, Float: z;
GetVehiclePos(car[0], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
{
}

1420
Segítségkérés / Spawn megakadályozása
« Dátum: 2013. szeptember 04. - 22:55:33 »
Attól függ hogy akarod. Ha például akkor amikor csatlakozik a játékos, vagy játék közbe például ha meghal és újraspawnolásnál:
1. Csatlakozás utáni példa:
 

forward Timer(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TogglePlayerSectating(playerid,1);
SetTimerEx(\"Timer\",4000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Timer(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
}

 
2. Halál utáni:
 

forward Timer(playerid);
public OnPlayerDeath(playerid,killerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
SetTimerEx(\"Timer\",10000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Timer(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
}

1422
Segítségkérés / Pénz textdraw
« Dátum: 2013. szeptember 02. - 20:30:51 »
??
 
CMD:penzad(playerid, params[])
{
        if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=3)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=1)
            {
                new S1[128], Osszeg;
               
                    if(sscanf(params, \"ud\", ID, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /penzad [JátékosID][Összeg] \");
                    if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
                   
                    format(S1, sizeof(S1), \"Kaptál %d Ft-t \", Osszeg);
                        SendClientMessage(ID, COLOR_ERROR, S1);
                       
                        PlayerInfo[iD][pMoney] += Osszeg;
                        GivePlayerMoney(ID, Osszeg);
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\");
                }
        }
        return 1;
}
CMD:penztarca(playerid)
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                format(string1,sizeof(string1),\"%s megnézte a pénztárcája tartalmát..\",Neve(playerid));
                ProxDetector(playerid,0x7cf03eAA,string1,8.0);
                format(string1,sizeof(string1),\"Pénztárcádba %dft van.\",GetPlayerMoney(playerid));
                SendClientMessage(playerid,0x7cf03eAA,string1);
        }
        return 1;
}

1423
Segítségkérés / cam
« Dátum: 2013. szeptember 02. - 16:04:43 »
Szia.
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
    return 1;
}

1424
Tanuljunk PAWN nyelvet / Adminrendszer készítés. /Az alapok/
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 22:12:31 »
Idézetet írta: Rupert date=1378062581\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42313\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Értékelem a segítõ szándékod, de véleményem szerint nem eléggé igényes ahhoz, hogy a kezdõket megfelelõen segítse és megértesse a scriptelés alapköveit.
Ami nagyon szemet szúrt, az az enumerátor, ahogy te próbálod értelmezni. Az enumerátor nem \"adattároló\", sõt. Adattárolónak a változókat / static-okat nevezném. Az enumerátor egy olyan csoportot képez, amin keresztül adatra lehet hivatkozni. ( A tárolást a csoporton, tehát az enumerátoron belüli \"változó\" végzi! )
 

enum adatok // létrehozunk egy új változócsoportot
{
adminszint, // adattároló
penz, // -,,-
pont // -,, -
}
new adatlekeres[MAX_PLAYERS][adatok]; // és lényegében ITT definiálunk egy olyan globális tömböt, amiben egy adott játékos adott információjára tudunk hivatkozni.

 
A másik, az sscanf nem csak a parancsok miatt hasznosak, lényegében nem is térsz rá arra, hogy mire jó, mikor kell használni, ami természetesen a karakterláncok feldarabolása / szétválasztása. Egyelõre ennyit vettem észre.
 
Õõ az a baj Rupert én értem hogy ezek mit jelentenek csak hogy épp ezt akarom elérni hogy a kezdõ szkripterek szemszögébõl nézve értésék mirõl beszélünk, hiába írom le hogy megszetségteleníthetetlenségeskedéseitekért nem fogják tudni hogy ez az ember mirõl is beszél :)
Ezért akartam más mondatokkal elmagyarázni hogy tényleg valamit értsenek belõle.
\"azért a tanárod is csak elmagyarázza a dolgokat utána tanítatja meg veled a leckét ;)\"
Még egy megjegyzés hogy az sscanf-ra csak a parancsok miatt tértem rá, ez nem az sscanf leírásáról szól ;).
u.i: Snoop meglesz, és bõvíteni fogom ;)

1425
Tanuljunk PAWN nyelvet / Adminrendszer készítés. /Az alapok/
« Dátum: 2013. szeptember 01. - 20:51:12 »
Idézetet írta: Flash date=1378061310\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42313\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Spoiler for ADMIN MODE: ON:
Bõvítsd a leírást, 1 percet kapsz :D
Amúgy tényleg és ha valaki pl változók helyett inkább PVar-ar akarja írni vagy dini helyett mysql-al? arra is írhatnál valamit. :)
 
Haha de vicces vagy :D

Oldalak: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal