Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 101
1396
Függvények / ShowNameTags
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:31:27 »
Ismertetõ
Ez arra szolgál, hogy egy bizonyos játékosnak meg tudjuk jeleníteni a másik player életét, nevét, kevlárát.
Paraméterei
Engedélyezés (Angolúl: Enabled)
Engedélyezés esetén, 1 (true=igaz ), ha nem szeretnénk látni a másik feje fölött lévõ adatokat, akkor 0 (false = hamis) és ekkor eltüntejük az adatokat.
!Megjegyzés:Ezt a funkciót csak akkor lehet használni, ha elõtte mindíg leírjuk az \'OnGameModInt\'-et. Hasonló szerepet betöltõ funkciót szeretnél használni pl a GameMododba akkor a \'ShowNameTagForPlayer\' is lehet használni, ugyanis ez, ha szó szerint fordítom és jól értem a \'Globális Verziója\'. Hozzáteszem a \'ShowNameTagForPlayer\' \'elterjedtebb\' a scriptekbe mint a ShowNameTags, legalábbis én ezt ismertem.
Használata:
 
public OnGameModeInit()
{
    // Tegyük fel, hogy egy Sniperes DM-et akarunk csinálni
    // és nem akarjuk, hogy a playerek lássák egymás neveit, akkor a ShowNameTags-hoz (0)-át írunk ezzel kiiktatva a nevüket
    // és egyébb adataikat.
    ShowNameTags(0);
}

 


Hivatalos Fórum Oldala

http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowNameTags
 
 
Hozzá kapcsolódó Függvények
 
DisableNameTagLOS - http://sampforum.hu/index.php?topic=30427.0 | Fordított Fórumlink: http://sampforum.hu/index.php?topic=30400.0 |  Hivatalos link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisableNameTagLOS
ShowPlayerNameTagForPlayer -  Hivatalos link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerNameTagForPlayer
ShowPlayerMarkers - Fordítás hamarosan  ---> Hivatalos link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMarkerForPlayer
Remélem jó leírás lett, és segíthettem vele  :) Ha hibát találtok kérlek jelezzétek, kösz.

1397
Segítségkérés / Adminszolgálatba lépés gond.
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 18:56:02 »
ShowNameTags( 0 );

 
Ezt javítsd erre:
 
ShowNameTags( 1 );

 
Mivel te a nullás értéket adtad meg ezért nem is fogja mutatni. Ezt nézd át: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowNameTags
Ott irja \'1 to enable\', azaz 1 az engedélyezése, és 0 a letiltása
Szivesen  :)

1398
Függvények / SetPlayerWorldBounds
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 18:47:37 »
Idézetet írta: kurta999 date=1344614149\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25902\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elvileg kitudsz belõlle menni, de õszintén megmondom, énmég soha nem próbáltam.
Dehát csak igazuk van, mert több helyen is olvastam már.
\"Aiming can bypass the edge. \"
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=292813
 
Az igazat megvallva én se próbáltam még  :) Szerintem értelmetlen, de azért leírtam hátha valaki hasznára lesz, meg amúgy is 10 objectel körbekeríteni szerintem hamarabb megvan, de izlések és pofonok.

1399
Függvények / SetPlayerWorldBounds
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 16:15:44 »
SetPlayerWorldBounds
Ismertetõje:
A SetPlayerWorldBounds arra szolgál, hogy megszabjon neked egy úgymond \'láthatatlan határvonalat\'. Ez akárcsak a SinglePlayerbe ugyan úgy létezik MultiPlayerbe is, és hála a PAWN-nak szabályozni is tudod, hogy azok a láthatatlan határvonalak hova kerüljenek, és azokból a falakból 100 százalékos esély, hogy nem kerûl ki senki, ha jók az illesztések.
Paraméterei: 5 Paraméterbõl áll amelyek nem mások mint ezek:
playerid - Annak a játékosnak az azonosító száma (ID-ja) akinek meg szeretnéd szabni a határt
x_max - A Maximum X Kordináta ahova a játékos mehet ---> } Az X Kordinátákkal mozgathatod elõre valamint
x_min  - A Minimum X Kordináta ahova a játékos mehet  ---> } hátra az adott falat. Ez mindkettõ X Kordinátára érvényes.
y_max - A Maximum Y Kordináta ahova a játékos mehet  ---> } A Y Kordinátákkal mozgathatod jobbra valamint
y_min  - A Minimum Y Kordináta ahova a játékos mehet   ---> } balra az adott falatt. És ez is mindkettõ Y Kordinátára érvényes.
!Megjegyzés: Ez a függvény nem add vissza egy speciális értéket + Resetelni tudod, ha ezeket az értékeket írod be az X és Y Paraméterekhez: 20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000.
Használata:
 
public OnPlayerSpawn(playerid) // LeSpawnol egy Játékos
{
    SetPlayerWorldBounds(playerid, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0); // Beállítjuk az úgymond Határait
    return 1;    // Visszatérés
}

 


Hivatalos link:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWorldBounds
 

Remélem hasznát veszitek és segíthettem  :)
 

Üdv
SnooP

1400
Segítségkérés / SetPlayerWorldBounds
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 16:04:25 »
Szervusz, én úgy gondolom lefordítom neked a Wikipédiás változatot, s abból minden kiderûlt  :)
Ismertetõje
A SetPlayerWorldBounds arra szolgál, hogy megszabjon neked egy úgymond \'láthatatlan határ vonalat\'. Ez akárcsak a SinglePlayerbe ugyan úgy létezik MultiPlayerbe is, és hála a PAWN-nak szabályozni is tudod, hogy azok a láthatatlan határvonalak hova kerüljenek.
Paraméterei: 5 Paraméterbõl áll amelyek nem mások mint ezek:
playerid - Annak a játékosnak az azonositó száma (ID-ja) akinek meg szeretnéd szabbni a határt
x_max - A Maximum X Kordináta ahova a játékos mehet ---> } Az X Kordinátákkal mozgathatod elõre valamint
x_min  - A Minimum X Kordináta ahova a játékos mehet  ---> } hátra az adott falat. Ez mindkettõ X Kordinátára érvényes.
y_max - A Maximum Y Kordináta ahova a játékos mehet  ---> } A Y Kordinátákkal mozgathatod jobbra valamint
y_min  - A Minimum Y Kordináta ahova a játékos mehet   ---> } balra az adott falatt. És ez is mindkettõ Y Kordinátára érvényes.
!Megjegyzés: Ez a függvény nem add vissza egy speciális értéket + Resetelni tudod, ha ezeket az értékeket írod be az X és Y Paraméterekhez: 20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000.
Használata:
 
public OnPlayerSpawn(playerid) // LeSpawnol egy Játékos
{
    SetPlayerWorldBounds(playerid, 20.0, 0.0, 20.0, 0.0); // Beállítjuk az úgymond Határait
    return 1;    // Visszatérés
}

 
Remélem választ adtam a kérdéseidre :)
E: Helyesírási hibák miatt bocs, siettem  :)

1401
RP/RPG kérések / Mysql regisztrációs rendszer
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 08:14:40 »
Tessék itt van Kurta 1 Mysql-es Regisztrációs rendszere, bár nem épp kezdõk számára:
http://sampforum.hu/index.php?topic=7449.0
Sok sikert  ;)

1402
Segítségkérés / Kérdés a házi szerver elindításnál
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:00:59 »
Am, bár én nem igazán látom, hol itt a kérdés, de pár linket bemásolnék, ezt ha pontosan így töltöd ki akkor el fog indúlni a szerver:
http://sampforum.hu/index.php?topic=3826.0 <--- Szerver Konfiguráció
http://sampforum.hu/index.php?topic=6849.0 <--- Szerver Konfiguráció Router mellett ( ezt akkor használd, ha routered van)
 
 <--- Turtorial Videó, hogy indíthatod el SeeRPG Reloded modot
Ha pont ugyan azt megcsinálod amit a leírásokba és videóba akkor biztos vagyok benne, hogy el fog indúlni a szervered a See moddal  :) Ha bármi kérdésed van továbbra is, és nem haladja meg tudásom még válaszolok  ;) Sok Sikert.
 

Üdv
SnooP

1403
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 18:10:26 »
ON: Amúgy voltam fent, hát akadt egy kis problamem szoltam adminoknak, de rám se hederítettek szépen kifejezve  ;D
OFF: David ezesetben no comment, nem tudtam, elnézést.  :)

1404
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dm be ne lehessen parncsot használni
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 15:35:47 »
Idézetet írta: red98 date=1344515783\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25838\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(DM[playerid]>true&& strcmp(cmdtext, \"/kill\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/weapons\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true) && strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true) != 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA] DM zónába vagy, itt csak ezeket a parancskoat használhatod: /exitdm, /kill, /weapons /bomb\"); // ide meg írjuk azokat a parancsokat amiker használhat dm be

 

OFF: NM-SS Copyt akarsz nyitni?  :D Mert véletlenûl a 30 százalékba kész modnál is ugyan ez van berakva a DM zónára  :)

1405
Beszélgetés / Tök alsó 2!
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 21:01:59 »
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120808/937556217asd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Akkor nem tudom mi lehet a baj  :confused:

1406
Beszélgetés / Tök alsó 2!
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 20:42:09 »
Letiltva  :)

1407
Segítségkérés / /changename parancs [NoName Admin]
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 12:19:53 »
wat.$\" post=\"323184\" timestamp=\"1344333702\"]
elmenti a néváltást???:D
 
[/quote]
Igy magába, ha berakod tudtommal nem, ehhez Mysql-el vagy Dinivel kell tárolni, mert relogkor elveszik. De lehet én tévedek.

1408
Segítségkérés / LuxAdmin - eltöltött idõ - hiba
« Dátum: 2012. augusztus 07. - 00:17:48 »
Idézetet írta: Walaky date=1344279705\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Küldtem PM-et. Köszi neked is, hogy megnézed :)
 
Megkaptam, igazán nincs mit, bár most este nem állok neki ilyenkor nem fog jól az agyam, de reggel igérem jobban átnézem, amúgy így ahogy átfutottam nem igazán találtam hibát, de még nem nézem meg bõvebben  ;)

1409
Beszélgetés / A TV Ügyvédje
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 21:13:28 »
Egyet értek. Azért az nem helyes, hogy pl az Ezo TV idõseket zsebel ki azzal a szöveggel amint láttuk, hogy \'pár másodperc múlva kapcsoljuk stb ...\' a másik meg vígan röhög a képernyõ elõtt  :facepalm: Az ilyen mûsorok csak az emberek átverésére és becsapására vannak kitalálva, de bezzeg, ha nem írják ki egy hír elé, hogy \'Termékmegjelenítést tartalmaz\' rögtön lecsapolják az adott csatornát fél napra, de ilyen szeny elõtt szemet húnynak. De én valahogy nem tudnék élni azzal a tudattal, hogy manipulálható és naív öregek hosszú évek által megszerzett nehéz munkájának végeredményével megfosszam, ez erkölcsileg elfogadhatatlan és felháborító, de látom van bõr a pofájukon.
A Please Me-hez és hasonlókhoz meg annyit, hogy oké, hogy hivatalos fordítást akarnak elérni, de azért kis 9 éves órán:
-Gyerekek mit jelent az, hogy Please stand up.
-Kissrác rávágja: Szopj le kérlek!  :D
Ez ellen annyit lehetne tenni, mint már ott is elmondták, hogy jobban cenzúra alá tenni és kevésbé vulgáris szavakat allkotni, ugyanis MTA ( A kockáknak: Magyar Tudományos Akadémia ), nem akármilyen kis semmiség, hanem igen neves, és azért egy ilyet létrehozni bátorság kell ám hozzá.
Helyesírási hibák miatt elnézést nem volt sok idõm az írásra figyelni + a 2.-ik videót nem tudom kiértékelni, mivel már nem volt idõm megnézni. Az én véleményem ez.
Üdv SnooP

1410
Segítségkérés / LuxAdmin - eltöltött idõ - hiba
« Dátum: 2012. augusztus 06. - 20:33:01 »
Bár én nem vagyok valami nagy scripter sõt, nagyon alap a tudásom, de ambicíóm az van, és átlalába nem szoktam lenyugodni, ha nem találom a probléma kulcsát  :D Ha gondolod nekem is átküldheted nem adom oda senkinek, aztán megpróbálok valami megoldást találni ( ha sikerûl ). Bár ha TengeriMalacnak nem ment, de mindegy, minden esetre, ha gondolod én is megpróbálok segíteni  ;)

Oldalak: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal