Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - CANNONN

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 142
1366
Segítségkérés / Dialog register átirása simára
« Dátum: 2012. február 28. - 19:22:51 »
Szia! Zcmdben jó lessz?

1367
Az easy változónak nem kéne érték?
EDIT: Nem szóltam, nem láttam hogy ott van az érték is.
De, ha úgy akarod, hogy egy jámûvet, például infernust csak megadott személy tudjon használni, akkor azt így:
 
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
        new Vehicle = GetPlayerVehicleModel(playerid);
        if(Vehicle == JÁRMÛID)
{
           if(strcmp(PlayerName,\"Jóska\",true))
   {
                RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ez a jármû Jóska tulajdona!\");
       }
        }
    }

1368
Segítségkérés / Ip cím reklámozás meg gátolása
« Dátum: 2012. február 28. - 18:45:41 »
Mindent ki lehet cselezni, de lehet nem lesz olyan nagy sikere, mint ha teljesen ki tudná írni.
Az én szerveremen például hirdettek teljes ip-vel, de senki nem ment át.
Akkor gondoljunk bele, ha úgy hirdet valaki, mint KisRévay mondta.
Az olyanok, akik szeretik a szerveredet és nem adminért játszanak sehol sem, azok nem fognak át menni. ;)

1369
Szkript kérések / nyelv választó [HUN/ENG]
« Dátum: 2012. február 28. - 18:39:33 »
Idézetet írta: Dj.BL3ND date=1330450660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17693\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és azt meglehet csinálni h amikor killép akkor is ugy irja ki amiylen nyelvet választot ????
 
Igen, meg lehet, változóval.

1370
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 17:22:41 »
A strlen helyett nem strval?
Ezt a kérdésedet nem értem Sheet.
Azt jelenti, hogy a feltétel, hogy 17-nél nagyobb és 61-nél kisebb legyen. Vagy tévedek?
Amúgy én még sehol sem neveztem magamat scripternek.

1371
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 17:11:40 »
Találtam egy másik megoldást arra, amit 1ST_Chr írt.
[pawn]if(strval(inputtext) > 17 && strval(inputtext) < 61)[/pawn]

1372
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 16:59:34 »
Köszönöm, hogy szóltál, az egyenlõség jel lemaradt. Bõvítem!

1373
Segítségkérés / Tûz probléma
« Dátum: 2012. február 28. - 16:54:02 »
Nem is láttam, hogy a kód a téma elején le van írva.
Itt van, kijavítottam a sor eltolódásokat.
 

  ///****************************************************************************//
    /*                           Fire-Script
                                                                    by
                                                            Sniperwolfes
    */
    //****************************************************************************//
 
    #include <a_samp>
    //======================================
    //#define Labels // 3D Labels above the Fires showing the Health?
    //#define LoseHealth // Should Players and Vehicles lose Health if they stand in the fire?
    //======================================
    #define Holding(%0) \\
            ((newkeys & (%0)) == (%0))
    #define MaxFire 80 // How many fires max.?
    forward OnFireKill(ID, killerid);
    forward f_OnPlayerUpdate(playerid);
    forward VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z);
    forward HealthDown();
    forward f_init();
 
    public f_init()
    {
            #if defined LoseHealth
                    SetTimer(\"HealthDown\", 600, 1);
            #endif
    }
 
    new
        FireObj[MaxFire],
        Float:FirePos[MaxFire][3],
            TotalFires = 0,
            FireHealth[MaxFire],
            FireHealthMax[MaxFire];
    #if defined Labels
    new Text3D:FireText[MaxFire];
    #endif
    stock AddFire(Float:x, Float:y, Float:z, Health)
    {
        TotalFires++;
            new ID = TotalFires;
            FireObj[iD] = CreateObject(3461, x, y, z-2.61, 0, 0, 0.0);
            FirePos[iD][0] = x, FirePos[iD][1] = y, FirePos[iD][2] = z;
            FireHealth[iD] = Health;
            FireHealthMax[iD] = Health;
            #if defined Labels
                new string[128];
                format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth[iD], FireHealthMax[iD]);
                FireText[iD] = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFFF, x, y, z, 20, 0);
            #endif
    }
    stock DeleteFire(ID)
    {
            DestroyObject(FireObj[iD]);
            TotalFires--;
            FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0;
            #if defined Labels
                Delete3DTextLabel(FireText[iD]);
            #endif
    }
    stock DeleteAllFire()
    {
            new ID;
            for(ID = 0; ID<MaxFire; ID++)
            {
                    DestroyObject(FireObj[iD]);
                    TotalFires= 0;
                    FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0;
                    #if defined Labels
                    Delete3DTextLabel(FireText);
                    #endif
            }
    }
    stock IsValidFire(ID)
    {
            if( (FirePos[iD][0] != 0) && (FirePos[iD][1] != 0) && (FirePos[iD][2] != 0) ) return true;
            else return false;
    }
    stock GetClosestFire(playerid)
    {
            new i;
            for(i = 0; i<MaxFire; i++)
            {
                if(IsValidFire(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, FirePos[0],  FirePos[1],  FirePos[2]))
                {
                    return i;
                    }
            }
            return 0;
    }
 
    public f_OnPlayerUpdate(playerid)
    {
            new newkeys,l,u;
            GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u);
            new i;
            if(Holding(KEY_FIRE))
            {
            if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42)
            {
                for(i = 0; i<MaxFire; i++)
                    {
                            if(IsValidFire(i))
                            {
                                if(PlayerFaces(playerid, FirePos[0],  FirePos[1],  FirePos[2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, FirePos[0],  FirePos[1],  FirePos[2]))
                                    {
                                            FireHealth-=2;
                                                #if defined Labels
                                                    new string[128];
                                                    format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth, FireHealthMax);
                                                            Update3DTextLabelText(FireText, 0xFFFFFFFF, string);
                                                    //Delete3DTextLabel(FireText);
                                                    //FireText = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF, FirePos[0],  FirePos[1],  FirePos[2], 20, 0);
                                                #endif
                                                if(FireHealth <= 0)
                                                {
                                                            DeleteFire(i);
                                                            CallRemoteFunction(\"OnFireDeath\", \"dd\", i, playerid);
                                                    }
                                            }
                                    }
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
 
    Float:DistanceCameraTargetToLocation(Float:CamX, Float:CamY, Float:CamZ,   Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ,   Float:FrX, Float:FrY, Float:FrZ) {
            new Float:TGTDistance;
            TGTDistance = floatsqroot((CamX - ObjX) * (CamX - ObjX) + (CamY - ObjY) * (CamY - ObjY) + (CamZ - ObjZ) * (CamZ - ObjZ));
            new Float:tmpX, Float:tmpY, Float:tmpZ;
            tmpX = FrX * TGTDistance + CamX;
            tmpY = FrY * TGTDistance + CamY;
            tmpZ = FrZ * TGTDistance + CamZ;
            return floatsqroot((tmpX - ObjX) * (tmpX - ObjX) + (tmpY - ObjY) * (tmpY - ObjY) + (tmpZ - ObjZ) * (tmpZ - ObjZ));
    }
    stock PlayerFaces(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius)
    {
            new Float:cx,Float:cy,Float:cz,Float:fx,Float:fy,Float:fz;
            GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
            GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fx, fy, fz);
            return (radius >= DistanceCameraTargetToLocation(cx, cy, cz, x, y, z, fx, fy, fz));
    }
    public VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)
    {
                    new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
                    new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
                    GetVehiclePos(vehicleid, oldposx, oldposy, oldposz);
                    tempposx = (oldposx -x);
                    tempposy = (oldposy -y);
                    tempposz = (oldposz -z);
                    //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
                    if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
                    {
                            return 1;
                    }
                    return 0;
    }
    public HealthDown()
    {
            new i,v,p;
            for(i = 0; i<MaxFire; i++)
            {
                    if(IsValidFire(i))
                    {
                            for(p = 0; p<MAX_PLAYERS; p++)
                            {
                                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(p, 1, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2]) && !IsPlayerInAnyVehicle(p))
                                    {
                                   new Float:HP;
                                   GetPlayerHealth(p, HP);
                                  SetPlayerHealth(p, HP-4);
                                    }
                            }
                            for(v = 0; v<MAX_VEHICLES; v++)
                            {
                                    if(VehicleToPoint(2, v, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2]))
                                    {
                                    new Float:HP;
                                      GetVehicleHealth(v, HP);
                                      SetVehicleHealth(v, HP-30);
                                    }
                            }
                    }
            }
    }

 
Edit: Bocs Szabyxxx, most vettem észre, hogy amit te írtál és ez ugyan az.

1374
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 16:47:14 »
Ez így akkor fut le ha a beírt szám 18-nál kevesebb és 60-nál több.
Így elméletileg jó.
 
if(strval(inputtext) >= 18 && strval(inputtext) <= 60)

1375
Segítségkérés / Színezett rendszám hiba
« Dátum: 2012. február 28. - 16:43:38 »
Próba-szerencse. Szerintem mûködik!

1376
Segítségkérés / /stats parancs átirása dialogba
« Dátum: 2012. február 28. - 16:42:33 »
Mód elejére:
#define statsdialog (5000)

1377
SA-MP: Szerverfejlesztés / GiveScore
« Dátum: 2012. február 28. - 16:33:24 »
Idézetet írta: Flash date=1330442570\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17686\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID) + pont);
De am jó kis code :D
 
[ELTÁVOLÍTVA]
[gmod]Ha egy moderátor, glob mod, vagy admin látja, úgyis törli és rászól.. az ilyen hangnemû megjegyzéseket meg hanyagold legyélszíves.. Egyébként meg lehet jelenteni a hozzászólást jobb alul.[/gmod]
Bocsánat, ez nem ide tartozik, csak kicsit bosszantó.
Ez pedig hibás:
 
CMD:givescore(playerid, params[])
{
new SenderID, pont;
if(sscanf(params, \"ui\", SenderID, pont)) return SendClientMessage(playerid,0xB4B5B7FF,\"Használat: /givescore <id> <pontösszeg>\");
if(SenderID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\");
if(!IsPlayerConnected(SenderID) && IsPlayerNPC(SenderID)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\");
        if (GetPlayerScore(playerid) <  pont) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs elég pontod!\");
        SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID)+pont);
SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(playerid)-pont);
        return 1;
}

 
Így jó:
 
CMD:givescore(playerid, params[])
{
new SenderID, pont;
if(sscanf(params, \"ui\", SenderID, pont)) return SendClientMessage(playerid,0xB4B5B7FF,\"Használat: /givescore <id> <pontösszeg>\");
if(SenderID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\");
if(!IsPlayerConnected(SenderID) && IsPlayerNPC(SenderID)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\");
        if (GetPlayerScore(playerid) <  pont) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs elég pontod!\");
        SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID)+pont);
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-pont);
        return 1;
}

1378
SA-MP: Szerverfejlesztés / GiveScore
« Dátum: 2012. február 28. - 16:16:04 »
Lehagytál egy + jelet. (Ha jól emlékszek, 1 + jel is elég.)
SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID)+pont);

1379
Segítségkérés / Színezett rendszám hiba
« Dátum: 2012. február 28. - 16:12:36 »
Ez azért különbözik, mert Koncz_Norbert által írtban kevesebb a karakter. A tiédben 32-n felüli.

1380
Segítségkérés / Inputtextes Dialog
« Dátum: 2012. február 28. - 16:04:03 »
Idézetet írta: tudvari date=1330440983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17650\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
|| ezt nem kéne átírni &&-re? csak mert nem akkor csinálja amit csinálni kell amikor valamelyik igaz,hanem ha mindkettõ.
 
De, igazad van, gondolom figyelmetlenség.
A || akkor csinálja, ha vagy ez, vagy az a feltétel valami.
A && akkor, ha mind a kettõ megadott feltétel valami.

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 142
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal