Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - CANNONN
Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 142
1366
« Dátum: 2012. február 28. - 19:22:51 »
Szia! Zcmdben jó lessz?
1367
« Dátum: 2012. február 28. - 18:46:44 »
Az easy változónak nem kéne érték? EDIT: Nem szóltam, nem láttam hogy ott van az érték is. De, ha úgy akarod, hogy egy jámûvet, például infernust csak megadott személy tudjon használni, akkor azt így: if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new Vehicle = GetPlayerVehicleModel(playerid); if(Vehicle == JÁRMÛID) { if(strcmp(PlayerName,\"Jóska\",true)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ez a jármû Jóska tulajdona!\"); } } }
1368
« Dátum: 2012. február 28. - 18:45:41 »
Mindent ki lehet cselezni, de lehet nem lesz olyan nagy sikere, mint ha teljesen ki tudná írni. Az én szerveremen például hirdettek teljes ip-vel, de senki nem ment át. Akkor gondoljunk bele, ha úgy hirdet valaki, mint KisRévay mondta. Az olyanok, akik szeretik a szerveredet és nem adminért játszanak sehol sem, azok nem fognak át menni.
1369
« Dátum: 2012. február 28. - 18:39:33 »
és azt meglehet csinálni h amikor killép akkor is ugy irja ki amiylen nyelvet választot ?
Igen, meg lehet, változóval.
1370
« Dátum: 2012. február 28. - 17:22:41 »
A strlen helyett nem strval? Ezt a kérdésedet nem értem Sheet. Azt jelenti, hogy a feltétel, hogy 17-nél nagyobb és 61-nél kisebb legyen. Vagy tévedek? Amúgy én még sehol sem neveztem magamat scripternek.
1371
« Dátum: 2012. február 28. - 17:11:40 »
Találtam egy másik megoldást arra, amit 1ST_Chr írt. [pawn]if(strval(inputtext) > 17 && strval(inputtext) < 61)[/pawn]
1372
« Dátum: 2012. február 28. - 16:59:34 »
Köszönöm, hogy szóltál, az egyenlõség jel lemaradt. Bõvítem!
1373
« Dátum: 2012. február 28. - 16:54:02 »
Nem is láttam, hogy a kód a téma elején le van írva. Itt van, kijavítottam a sor eltolódásokat. ///****************************************************************************// /* Fire-Script by Sniperwolfes */ //****************************************************************************// #include <a_samp> //====================================== //#define Labels // 3D Labels above the Fires showing the Health? //#define LoseHealth // Should Players and Vehicles lose Health if they stand in the fire? //====================================== #define Holding(%0) \\ ((newkeys & (%0)) == (%0)) #define MaxFire 80 // How many fires max.? forward OnFireKill(ID, killerid); forward f_OnPlayerUpdate(playerid); forward VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z); forward HealthDown(); forward f_init(); public f_init() { #if defined LoseHealth SetTimer(\"HealthDown\", 600, 1); #endif } new FireObj[MaxFire], Float:FirePos[MaxFire][3], TotalFires = 0, FireHealth[MaxFire], FireHealthMax[MaxFire]; #if defined Labels new Text3D:FireText[MaxFire]; #endif stock AddFire(Float:x, Float:y, Float:z, Health) { TotalFires++; new ID = TotalFires; FireObj[iD] = CreateObject(3461, x, y, z-2.61, 0, 0, 0.0); FirePos[iD][0] = x, FirePos[iD][1] = y, FirePos[iD][2] = z; FireHealth[iD] = Health; FireHealthMax[iD] = Health; #if defined Labels new string[128]; format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth[iD], FireHealthMax[iD]); FireText[iD] = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFFF, x, y, z, 20, 0); #endif } stock DeleteFire(ID) { DestroyObject(FireObj[iD]); TotalFires--; FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0; #if defined Labels Delete3DTextLabel(FireText[iD]); #endif } stock DeleteAllFire() { new ID; for(ID = 0; ID<MaxFire; ID++) { DestroyObject(FireObj[iD]); TotalFires= 0; FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0; #if defined Labels Delete3DTextLabel(FireText); #endif } } stock IsValidFire(ID) { if( (FirePos[iD][0] != 0) && (FirePos[iD][1] != 0) && (FirePos[iD][2] != 0) ) return true; else return false; } stock GetClosestFire(playerid) { new i; for(i = 0; i<MaxFire; i++) { if(IsValidFire(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2])) { return i; } } return 0; } public f_OnPlayerUpdate(playerid) { new newkeys,l,u; GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u); new i; if(Holding(KEY_FIRE)) { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42) { for(i = 0; i<MaxFire; i++) { if(IsValidFire(i)) { if(PlayerFaces(playerid, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2])) { FireHealth-=2; #if defined Labels new string[128]; format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth, FireHealthMax); Update3DTextLabelText(FireText, 0xFFFFFFFF, string); //Delete3DTextLabel(FireText); //FireText = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2], 20, 0); #endif if(FireHealth <= 0) { DeleteFire(i); CallRemoteFunction(\"OnFireDeath\", \"dd\", i, playerid); } } } } } } return 1; } Float:DistanceCameraTargetToLocation(Float:CamX, Float:CamY, Float:CamZ, Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ, Float:FrX, Float:FrY, Float:FrZ) { new Float:TGTDistance; TGTDistance = floatsqroot((CamX - ObjX) * (CamX - ObjX) + (CamY - ObjY) * (CamY - ObjY) + (CamZ - ObjZ) * (CamZ - ObjZ)); new Float:tmpX, Float:tmpY, Float:tmpZ; tmpX = FrX * TGTDistance + CamX; tmpY = FrY * TGTDistance + CamY; tmpZ = FrZ * TGTDistance + CamZ; return floatsqroot((tmpX - ObjX) * (tmpX - ObjX) + (tmpY - ObjY) * (tmpY - ObjY) + (tmpZ - ObjZ) * (tmpZ - ObjZ)); } stock PlayerFaces(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius) { new Float:cx,Float:cy,Float:cz,Float:fx,Float:fy,Float:fz; GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz); GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fx, fy, fz); return (radius >= DistanceCameraTargetToLocation(cx, cy, cz, x, y, z, fx, fy, fz)); } public VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z) { new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetVehiclePos(vehicleid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } return 0; } public HealthDown() { new i,v,p; for(i = 0; i<MaxFire; i++) { if(IsValidFire(i)) { for(p = 0; p<MAX_PLAYERS; p++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(p, 1, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2]) && !IsPlayerInAnyVehicle(p)) { new Float:HP; GetPlayerHealth(p, HP); SetPlayerHealth(p, HP-4); } } for(v = 0; v<MAX_VEHICLES; v++) { if(VehicleToPoint(2, v, FirePos[0], FirePos[1], FirePos[2])) { new Float:HP; GetVehicleHealth(v, HP); SetVehicleHealth(v, HP-30); } } } } }
Edit: Bocs Szabyxxx, most vettem észre, hogy amit te írtál és ez ugyan az.
1374
« Dátum: 2012. február 28. - 16:47:14 »
Ez így akkor fut le ha a beírt szám 18-nál kevesebb és 60-nál több. Így elméletileg jó. if(strval(inputtext) >= 18 && strval(inputtext) <= 60)
1375
« Dátum: 2012. február 28. - 16:43:38 »
Próba-szerencse. Szerintem mûködik!
1376
« Dátum: 2012. február 28. - 16:42:33 »
Mód elejére: #define statsdialog (5000)
1377
« Dátum: 2012. február 28. - 16:33:24 »
SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID) + pont); De am jó kis code
[ELTÁVOLÍTVA] [gmod]Ha egy moderátor, glob mod, vagy admin látja, úgyis törli és rászól.. az ilyen hangnemû megjegyzéseket meg hanyagold legyélszíves.. Egyébként meg lehet jelenteni a hozzászólást jobb alul.[/gmod] Bocsánat, ez nem ide tartozik, csak kicsit bosszantó. Ez pedig hibás: CMD:givescore(playerid, params[]) { new SenderID, pont; if(sscanf(params, \"ui\", SenderID, pont)) return SendClientMessage(playerid,0xB4B5B7FF,\"Használat: /givescore <id> <pontösszeg>\"); if(SenderID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\"); if(!IsPlayerConnected(SenderID) && IsPlayerNPC(SenderID)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\"); if (GetPlayerScore(playerid) < pont) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs elég pontod!\"); SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID)+pont); SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(playerid)-pont); return 1; } Így jó: CMD:givescore(playerid, params[]) { new SenderID, pont; if(sscanf(params, \"ui\", SenderID, pont)) return SendClientMessage(playerid,0xB4B5B7FF,\"Használat: /givescore <id> <pontösszeg>\"); if(SenderID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\"); if(!IsPlayerConnected(SenderID) && IsPlayerNPC(SenderID)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz ID! Nézd meg pontosan az ID-jét!\"); if (GetPlayerScore(playerid) < pont) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs elég pontod!\"); SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID)+pont); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-pont); return 1; }
1378
« Dátum: 2012. február 28. - 16:16:04 »
Lehagytál egy + jelet. (Ha jól emlékszek, 1 + jel is elég.) SetPlayerScore(SenderID,GetPlayerScore(SenderID)+pont);
1379
« Dátum: 2012. február 28. - 16:12:36 »
Ez azért különbözik, mert Koncz_Norbert által írtban kevesebb a karakter. A tiédben 32-n felüli.
1380
« Dátum: 2012. február 28. - 16:04:03 »
|| ezt nem kéne átírni &&-re? csak mert nem akkor csinálja amit csinálni kell amikor valamelyik igaz,hanem ha mindkettõ.
De, igazad van, gondolom figyelmetlenség. A || akkor csinálja, ha vagy ez, vagy az a feltétel valami. A && akkor, ha mind a kettõ megadott feltétel valami.
Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 142
|