Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 101
1366
Függvények / SetPlayerHealth
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 00:27:16 »
SetPlayerHealth
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel beállíthatjuk a játékos életét.Hozzáteszem, ezt nyugodtan beiktathatjuk az adminrendszerünkbe, mivel sokszor hasznát vesszük.
Paraméterei
 
 ( playerid, health ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( azonosítószáma ) akinek szabályozni akarjuk az életét
health - Az az érték amelyet meg akarunk adni a játékos életének.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
 
//Ezzel a kis parancsal teljesre állíthatjuk a játékos életét
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Létrehozunk egy OnPlayerCommandText függvényt
{
    if(!strcmp(\"/heal\", cmdtext, true)) // Ha a /heal parancs igaz akkor --->
    {
        SetPlayerHealth(playerid, 100); // ---> Beállítjuk a játékos életét 100-ra azaz teljesre, mivel 100 a maximum érték
        return 1; // Visszatérünk ( ez a SetPlayerHealth függvény visszatérése )
    }
        return 0; // Visszatérünk ( ez az OnPlayerCommandText függvény visszatérése )
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerHealth
 

Utólag hála Ronni-nak, hogy szolt, már pár függvényt lefordítottam ami már alapból le volt. Elnézést kérek emiatt a kavarodás miatt, googlebol néztem ( mert még nem volt meg ez a lista ) és ott nem adott ki ilyen függvényeket. Ha annak az illetõnek a függvénye jobb aki már elõttem megcsinálta nyugodtan lehet törölni.  ;)

1367
Függvények / GetPlayerHealth
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 00:06:39 »
GetPlayerHealth
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével lekérhetjük egy adott Játékos Életét ( HP-ját ). Ez hasznos lehet cheatek és egyéb hasonló programok szempontjából ugyanis ezzel a függvény segítségével lekérhetjük az életét és ha változott bannolhatjuk warnolhatjuk vagy azt amit szeretnénk.  :)
Paraméterei
 
 ( playerid, &Float:health ) 

 
playerid - A Player ID-je ( azonosítószáma )
&Float:health - A lebegõpontos változó ( tizedes tört ) által eltárolt referencia
Visszatérési értéke
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. A játékos életét eltároljuk egy megadott változóban.
!Megjegyzés: A Játékos életének ( HP-jának ) megengedett mértéke 0 és 100 között kell legyen.
PéldaScript
 

if(strcmp(cmdtext, \"/doktor\", true) == 0) // /doktor parancs akkor lép érvénybe ha a Player HP-ja kisebb lesz mint 50
{
    new Float:health; // létrehozunk egy új lebegõpontos változót ( tizedes törtet ) aminek a neve health ( azaz élet ) lesz
    GetPlayerHealth(playerid,health); // Lekérdezzük a játékos életét
    if (health < 50.0) // Ha a Player élete kisebb mint 50
    {
        SetPlayerHealth(playerid, 100); // Beállitjuk a HP-ját 100-ra ( teljes HP-ra ) de ez tetszés szerint választható
    }
    return 1; // Visszatérünk
}

 


Hivatalos fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerHealth
 

Hozzá tartozó függvények fordítása folyamatban.  ;)

1368
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LV Spawn MAP!
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 23:24:13 »
// OFF: Am Rangenek valamilyen szempontból igaza van. Jó, hogy letettél valamit az asztalra és tettél a fórumért és a Magyar SA:MP játékosokért fõleg a fordítással ez mind szép és jó ezért Respect, oké, hogy meg kaptad a Segítõkész Rangot megérdemelted az is oké, de azért nem kell arcoskodnod. Ezekkel a beszólásokkal nem leszel több max kevesebb és ezt ne vedd támadásnak az én részemrõl.
E:Elsõ és utolsó OFF-om itt, ha valami van max PM-be reagálok rá. //

1369
Függvények / AttachTrailerToVehicle
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 22:49:09 »
AttachTrailerToVehicle
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy felcsatlakoztatunk bizonyos jármûre egy másik jármûvet, mint egy trailer. Aki játszott RP szervereken az úgy képzelje el, mintha a Szerelõkocsi vontatáskor felcsatlakoztat egy másik jármûvet, de ezt csak az érthetõség szempontjából jegyeztem meg.
Paraméterei
 
 ( trailerid, vehicleid ) 

 
trailerid - Annak a jármûnek az ID-je amelyiket felcsatlakoztatjuk, magyarán a pótkocsi ID-je.
vehicleid - Annak a jármûnek az ID-je amelyik vontatja a pótkocsit.
Visszatérési érték
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés:Csak akkor mûködik, ha mind a 2 jármû streamelt.(ergó mind a 2 be van töltve a játékosnál).
PéldaScript
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Létrehozunk egy parancsot
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/felcsatol\", true)) // Ha a /felcsatol parancs igaz
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen felcsatoltad az 1-es azonosítószámú jármûvet!\"); // Kiír egy szöveget, hogy sikeresen felcsatoltuk az autót
        AttachTrailerToVehicle(5, 1); // Az 5-ös jármûvel felcsatoltuk az 1-es ID-jû autót
    return 1; // Visszatérünk
     }
    return 0; // Szintén
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachTrailerToVehicle
 

Remélem segíthettem, helyesírási hibák miatt elnézést, ha bármi hibát észleltek kérlek jelezzétek.

1370
Függvények / DetachTrailerFromVehicle
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 11:48:07 »
DetachTrailerFromVehicle
Ismertetõ
Ez a függvény arra szolgál, hogy leválasztja az adott autót, trailert vagy más hasonló dolgot.
Paraméterei
 
 (vehicleid) 

 
vehicleid - Annak a kocsinak az ID-je amelyik vontat.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értke.
PéldaScript
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // létrehozunk egy Parancsos Callbacket ( azaz 1 parancsot )
{
     if(strcmp(cmdtext, \"/lecsatol\", true) == 0) // Ha a /lecsatol (ami a parancsunk) parancs igaz, azaz ha beírja valaki pontosan azt
     {
          DetachTrailerFromVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); // lecsatolj a függvény a hozzá tartozó autót, trailert stb ...
          return 1; // visszatérünk ( ez a DetachTrailerFromVehicle visszatérése lesz)
     }
     return 0; // Visszatérünk ( ez az OnPlayerCommandTexté lesz )
}

 
Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/DetachTrailerFromVehicle
Példascriptet megírtam, hozzá kapcsolódó függvények folyamatban.

1371
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / LV Spawn MAP!
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 01:08:05 »
Idézetet írta: danix99 date=1345668035\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26566\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mint ha egy kicsike kis koppintás lenne a dologban... láttam én már ilyen mappot. asszem WS-ES-en
 
NM-SS-en is a külsõ 10/10-re egyezik pont ugyan azok az objectok pont ugyan ott ( talán WS-ES is onnan copyzta de nem szeretnék vádaskodni és hülyeséget mondani mert nem tudom ) az interior pedig 0 módosítás, legközelebb mappolj is valamit és ne csak tölögess innen onnan mert ez tényleg szar ilyet én is összedobok 10 perc alatt.

1372
Függvények / PlayCrimeReportForPlayer
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 00:34:29 »
PlayCrimeReportForPlayer
Ismertetõ
Ez a függvény egy úgymond büncselekmény jelentést küldd a Playernek, hasonló mint SinglePlayerbe CJ-t elfogják.Tehát, ha jól értelmezem ez a függvény arra szolgál, mint mikor SingelPlayerbe letartóztatnak itt is hallatszik ugyan az a hang. ( de nem vagyok benne biztos, mivel jómagam sem vagyok tisztába, hogy ez a függvény mit is akar  :D )
Paraméterei
 
 ( playerid, suspectid, crimeid ) 

 
playerid - Annak a playernek az ID-je akivel meghallgatattjuk a hangot
suspectid - Annak a gyanúsítottnak az ID-je aki elkövette a bûncselekményt
crimeid - A büncselekmény ID-je, itt tekinthetõ meg: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Crime_List
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés:Ez a függvény a 0.3a-ban lett hozzáadva így a korábbi verziókon nem mûködik!
PéldaScript
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/suspect\"))
    {
        PlayCrimeReportForPlayer(playerid, 0, 3);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"ID 0 is now a suspect.\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayCrimeReportForPlayer
 

Kérdésem:Valaki elmagyarázná, hogy ez mire szolgál, mert még ezzel a függvénnyel sose találkoztam és értelmét se látom. Ezer köszönet.
Nos, remélem segíthettem és már említettem a speciális hangok / egyéb hangok / zenék függvényei letudva.  ;) Helyesírási hibák miatt elnézést de már 00:30-van és nem annyira jól koncentrálok ilyenkor, de azért megpróbáltam a lehetõ legtöbbet nyújtani, ha bármi gondd van vele holnap javítom.

1373
Függvények / PlayerPlaySound
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 00:17:21 »
PlayerPlaySound
Ismertetõ
Ez a függvény lejátsza a megadott hangot a playernek. Ez attól külömbözik a többitõl, hogy ez nem zenét játszik le hanem egy úgymond speciális hangot.A speciális hangokat itt tekinthetitek meg a hivatalos fórumon: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SoundID.\'>http://wiki.sa-mp.com/wiki/SoundID. Ezek a Soundok csak a PlayerPlaySound függvénnyel fognak mûködni csak és 0.3d verzió felett.
Paraméterei
 
 (playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z) 

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosító száma (IDje) aki meghallgatja majd ezt a speciális hangefekteket.
soundid - A speciális hangoknak az idje. ( speciális hangok még egyszer itt található meg: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SoundID)
Float x - Az X Kordináta ahol le akarjuk játszani az adott hangot ( 0 ha nem akarjuk ezt a poziciót megaddni)
Float y - Az Y Kordináta ahol le akarjuk játszani az adott hangot ( 0 ha nem akarjuk ezt a poziciót megaddni)
Float z - A Z Kordináta ahol le akarjuk játszani az adott hangot ( 0 ha nem akarjuk ezt a poziciót megaddni)
Vissazérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés: Használad a kordinátákat, ha egy bizonyos helyen szeretnéd lejátszani az adott hangot.Ha a kordinátákat 0-ára állítod akkor mindenhol lefogja játszani azt a bizonyos hangot és nem feltétlenûl ott ahol mi szeretnénk.
PéldaScript
 
// Ez a hang (1130) jól illik egy olyan parancshoz mint példáúl a /slap mivel pofon szerû.Ha a player nem éri el a 10 métert csak hallkan fogja hallani.
PlayerPlaySound(playerid, 1130, 0.0, 0.0, 10.0);

 


Hivatalos fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerPlaySound
 

Hozzá kapcsolódó függvények fordítása folyamatban

1374
Általános / SeeRPG Újra SA:MP
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 09:39:53 »
Idézetet írta: BigTics date=1345619511\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


10-20 ember van amelyik tényleg RP-zik
 
Lehet több is, ha lehet valamiféle bizonyítékot felmutatsz, elhiszem a vádat.
 
[/quote]
Elég nyui logja, rá nézel egybõl leesik, hogy még az admin se tudja jól a dolgát + nem tudja értelmezni a szöveget. Kérdem én, ha ilyen embereket bíznak meg a szerver felügyelésével akik szerint tudja kezelni az RP Szituációkat és helyzeteket, büntetések kiszabását valamint szerintük RP-s ( mivel legtöbb RP szerveren nem NonRP-seket szoktak felvenni Adminnak ) akkor milyen lehet az átlag Player? Elég bizonyíték?  :D
E: De lényegtelen ezt megbeszélni, mivel SeeRPG marad az aki volt.

1375
Általános / SeeRPG Újra SA:MP
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 09:03:38 »
Azt írtad BigTics, hogy mivel visszajön SeeRPG és, ha ott megunják (bár kétlem) akkor otthagyják és más SA:MP szerver után néznek.Ez oké, de kik ? Fõposztba elmondtad, hogy ne fikázzuk a Nonosokat, de SeeRPG ebbõl áll ki, talán 10-20 ember van amelyik tényleg RP-zik és még nem vitték rá õket a többiek. Azzal, ha feltételezzük \'megunják\' akkor a szervereken megjelennek azok akik azt hiszik õk az RP császárok és közbe szétnonozzák a szervert, bár eddig is így volt aki nem ment MTA-ra. Az igazi RPG szervereknek és nem ilyen Falusi RPG-re / LidleTownra gondolok szerintem az RP szint és nem a Playerszám érdekli, így, ha netán jönnek akkor se éri meg a ténylegesen RPG szervereknek, mert talán 5-6 ember fog átmenni a \'szitán\'.Nekem ez a véleményem.

1376
RP/RPG kérések / Postához illö interior
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 20:03:28 »
Idézetet írta: Mokus date=1345408121\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26476\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igazatok lehet de az oldalát hogy mapolom meg azt nemtom hogy milyen objectböl
 
Nagyon egyszerû talán 1 olyan fal darab van, ha jól emlékszem az Interior Objectsnél egy ruhásboltban egy úgymond polc vagy púlt és az tökéletesen használható fallnak (holnap mondok ID-t ma nagyon fáradt vagyok) és az jó lesz falnak.Vagy ha tényleg igazán cuccos falat akarsz akkor vannak a 0.3e-s objectek és az ahhoz tartoznak már alap SA Falak, csak konvertálni kell.
A 0.3e letöltése, konvertálása, elhelyezésével való leírást itt találod: http://sampforum.hu/index.php?topic=25899.0
Remélem ez segít, de a 0.3e-tõl még építhetsz praktikusan és nem kell konvertálnod és bizonyos objectek helyét sem foglalja le.

1377
Segítségkérés / Zene lejátszási hiba
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 22:09:35 »
Idézem Bencét : \"ATW-n nem lehet streamelni\" ---> Jól tudtam én is. Hát valami mást kell találnod, ajánlom figyelmedbe a DropBoxt-ot.  ;)

1378
Segítségkérés / Zene lejátszási hiba
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 22:04:07 »
Azért mert tudtommal az ATW nem allkalmas ilyen dolgok tárolására ez a fõ hiba. De ha becopyzod azt a zenét amit be akartál rakni ki is írja hogy \"404 - Az oldal nem található\". Szerintem keress más ilyen feltöltõ oldalt és azon biztos fog menni  :)

1379
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 15:31:52 »
// Azért 1 köszt mondhatnál legalább.  :) //

1380
Segítségkérés / Pawno error
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 13:51:19 »
Ha vennéd a fáratságot és rákeresnél minden hibára amit kiadott vagy esetleg lefordítanád már rég meg lett volna.
Az elsõ hiba: Ha jól értelmezem kihagytál egy ilyet \'{\'
Második: Hibás funkció vagy deklarálás
Harmadik: Ugyan az mint a másodiknál
Negyedik: Nincs olyan függvény amit \'CheckNitro\' ként használunk.
Nos ennyi lenne, remélem legközelebb te is meg tudod ezt oldani.

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal