Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - skyLine

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 122
1366
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Overload Trucking //A hülyeség határai :D
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 20:48:22 »
??? Rossz elõérzetem van :unsure:

1367
Szkript kérések / Animáció
« Dátum: 2012. szeptember 02. - 10:23:00 »
Sziasztok
Kellene nekem valami fasza animációs script amibe majdnem az összes megvan. Szükséges bele a /rap [1-4] /chat [1-2] (Vagy nemtom mennyi van) ezek a legfontosabbak. De kellenek persze a többiek is .d

1368
Segítségkérés / Ne sérüljön
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 15:20:35 »
Idézetet írta: gergo107 date=1346503690\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27222\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen ha a kocsit lövik, akkor az embernek is megy az élete nem csak a kocsinak

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 01. - 14:48:39 )

És nekem az kéne hogy csak akkor sérüljön az ember ha õt találják el
 
:facepalm: RPG/GF szerveren esetleg...

1369
Segítségkérés / Hali valamiért mindegyik parancs ...
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 14:08:37 »
#include <sscanf2>

1370
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer üzenet eltûntetése
« Dátum: 2012. szeptember 01. - 11:57:02 »
Rendben köszönöm. Zárok

1371
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer üzenet eltûntetése
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 23:26:48 »
Idézetet írta: siklosikrisz date=1346448069\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27207\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most lehet nagy hülyeséget írok de utána néztem, és lehet jót találtam de lehet olyat amihez semmi köze nincs
Kliens/Szerver frissítés: SA-MP 0.3d RC2
- OnPlayerTakeDamage szkriptelési eljárás hozzáadva. Akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül.
- A hibák javítva a vontató kocsikkal kapcsolatban, a többi játékosnál is folyamatosan jelzi a vontatást.
- Hozzá lett adva a DIALOG_STYLE_PASSWORD a ShowPlayerDialog()-hoz, ami felhoz egy \"maszkos\" input boxot. Ez annyit takar, hogy ki vannak csillagozva a karakterek.
- Az audió lejátszás leáll, amint játékos kilép a szerverrõl.
- A 2000-nél nagyobb PlayerPlaySound ID fölötti audió lejátszási hiba javítva
- /audiomsg parancs hozzáadva. Funkciója: kikapcsolhatod vele az hang lejátszási üzeneteket a chat-ben.
Ha ebben benne van gondolom 0.3e ben is, bocsi ha hülyeség ..xd
 
Nem éppen erre gondoltam, de van 1 ötletem hozzá :D Nem zárok, mert hátha valaki tud valamit :D

1372
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer üzenet eltûntetése
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 23:12:13 »
Sziasztok
A PlayAudioStreamForPlayer üzenetét el lehet tüntetni valahogy?
Tehát ezt:
\"QE9HXUtvAwMAUFJORAVQ\"
Ha igen akkor valaki leírná? +-t adok érte :-*

1373
Segítségkérés / Gf hez házkészítõ, Leader.
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 22:28:45 »
SAMP! :D

1374
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr System by zeteni!
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 12:27:19 »
Még egy javítás.
Annak a játékosnak múlik el a sokkoló hatása aki lesokkolta a másikat. Tehát nem jól volt megadva a timer. Javítva:
 
    CMD:sokkol(playerid, params[])
    {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
                    new mandarin;
                    if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");
                    new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
                    GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
                    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
                    TogglePlayerControllable(mandarin, 0);
                    SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");
                    SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);
                    //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);
                    SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", mandarin); //Ezt kellett javítani!! playerid volt a mandarin helyett. Tehát annak a játékosnak játszotta le aki sokkolt!
            }
            else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");
            return 1;
    }
     
    forward sokkolva(playerid);
    public sokkolva(playerid)
    {
            SetPVarInt(playerid, \"sokkolva\", 0);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elmúlt a sokkoló hatása!\");
            return 1;
    }

1375
Segítségkérés / OnPlayerPoint
« Dátum: 2012. augusztus 29. - 10:18:37 »
Idézetet írta: Amf date=1346197593\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27057\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így 100% hogy jó, nálam így van megoldva és egyszerûbb is mint a DT-s megoldás... :yucky:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1554.2526,-1675.5461,16.1953))  // Én jobban szeretem ha 0.5 van az 1.0 helyett
{
    SetPlayerInterior(playerid, 3);
            SetPlayerPos(playerid,238.2731,141.3458,1003.0234);
           SetPlayerFacingAngle(playerid,355.2865);
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 238.6994,138.6520,1003.0234)) // Én jobban szeretem ha 0.5 van az 1.0 helyett
{
           SetPlayerInterior(playerid, 0);
            SetPlayerPos(playerid,1550.2590,-1675.4907,15.3281);
            SetPlayerFacingAngle(playerid,87.4074);
}
return 1;
}

 

Köszönöm. Mûküdik :)
 

PlayerToPoint helyett már van IsPlayerInRangeOfPoint
az 1.0-s range szerintem nagyon kevés.
OnPlayerUpdate alatt laggoltatni fogja a szervert.
 
[/quote]
Figyelek rá, hogy szólsz ;)

1376
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr System by zeteni!
« Dátum: 2012. augusztus 28. - 23:54:44 »
Én felhasználom! Nagyon fasza lett! De javítok benne egy picit ha nem baj:
Defináljuk a SPECIAL_ACTION-t ugye mivel ezzel bilincselted.
 
#define SPECIAL_ACTION_NONE                   0

 
Lecseréljük ezt:
 
ClearAnimations(pidje);
ClearAnimations(playerID); //és ezt

 
erre:
 
SetPlayerSpecialAction(pidje, SPECIAL_ACTION_NONE);
SetPlayerSpecialAction(playerID, SPECIAL_ACTION_NONE);

1377
Segítségkérés / OnPlayerPoint
« Dátum: 2012. augusztus 28. - 22:52:07 »
Ja igen  :D :facepalm:
Hogy nem rakja be az interiorba.
SZERK.: Már írni nem tudok :D Nem rak be az interiorba ha belemegyek a megadott koordinátába.

1378
Segítségkérés / Pickup kérdés
« Dátum: 2012. augusztus 28. - 22:51:40 »
Idézetet írta: Extasy449 date=1346184588\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27052\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a válaszokat. Azt esetleg tudjátok, hogy lehet-e láthatatlan pickupot létrehozni? És ha igen hogyan? :)
 
Talán ha nem raksz le Pickupot :D
vagy próbáld meg más VirtualWorld-be, vagy 0-s Modelként.

1379
Segítségkérés / OnPlayerPoint
« Dátum: 2012. augusztus 28. - 22:49:23 »
Sziasztok
Az OnPlayerPoint-hoz minden megvan.
 
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
forward CheckForWalkingTeleport(playerid);

 

public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) return 1;
}
return 0;
}
public CheckForWalkingTeleport(playerid)
{
if(PlayerToPoint(1, playerid,1554.2526,-1675.5461,16.1953))
{
SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerPos(playerid,238.2731,141.3458,1003.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid,355.2865);
}else if(PlayerToPoint(1, playerid,238.6994,138.6520,1003.0234))
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1550.2590,-1675.4907,15.3281);
SetPlayerFacingAngle(playerid,87.4074);
}
return 1;
}

 
Asszem ennyi kell.
+-t adok érte 8)

1380
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]SilverLineRPG
« Dátum: 2012. augusztus 28. - 20:19:37 »
Afterlife RPG módja. Ennyi.

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 122
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal