Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Amf

Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 97
1351
Segítségkérés / Valós szöveg...
« Dátum: 2012. május 19. - 20:48:21 »
Ezt most még 1x! :D

1352
Szkript kérések / Rosz a parancs
« Dátum: 2012. május 19. - 20:46:50 »
Nem
SendClientMessage

 -ra gondolsz?

1353
Segítségkérés / Valós szöveg...
« Dátum: 2012. május 19. - 20:41:59 »
Hogy valósítható meg?

1354
Segítségkérés / Valós szöveg...
« Dátum: 2012. május 19. - 20:36:05 »
Üdv!
Most voltam egy RPG szerveren, ahol láttam valami hihetetlent!
Itt a kép!
http://imageshack.us/photo/my-images/855/samp010qv.png/

1355
Munkaerő keresése / Del...
« Dátum: 2012. május 19. - 20:15:01 »
Del...

1356
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
« Dátum: 2012. május 19. - 20:01:25 »
Köszi a +-t, amit nem is adtál!Te POSZT HUSZÁR  :hihi: :p

1357
Segítségkérés / SSCANF Hiba
« Dátum: 2012. május 19. - 10:14:02 »
Vagy, az is lehet ha string[32] és te IG 33 karaktert írtál vagy többet!
Velem is ez volt tegnap!

1358
Segítségkérés / Object hiba
« Dátum: 2012. május 19. - 10:11:06 »
ráma = rámpa :D
Este volt, bocs.
Köszönöm, zárok!

1359
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
« Dátum: 2012. május 18. - 21:28:50 »
Te is be tudod írni!Amúgy, nincs eltolódás csak itt van

1360
Segítségkérés / Object hiba
« Dátum: 2012. május 18. - 20:16:34 »
Üdv!
Miért van az, hogyha mappolok valamit, példa: csináltam egy szerelõ telepet, már kész tárgyakkal ami egyben van pl ráma, iroda és át lehet futni az objecteken!
Mit lehetne tenni ellene?Már nagyon idegesít!  :tantrum:  :-[

1361
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jackob\'s map pack(60 db)
« Dátum: 2012. május 18. - 18:38:07 »
Nem tenné fel valaki solifiles-ra?
Nem tudom letölteni!:S

1362
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
« Dátum: 2012. május 18. - 16:06:51 »
Ez..
Az, hogyha az animáció aktiválodik, akkor küldi nekik az SCM-et és egyéb dolgokat!
Azért így csináltam meg, mert CJ skinnél nem mûködik!
És, akkor ne tegye rá a bilincset, mert csak az egyik kezén lesz rajta, és nem aktiválódik nála az animáció...
Nem jöttem még rá, hogy miért

1363
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. május 18. - 14:28:13 »

1364
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bilincselés [ RELOADED, JAVÍTVA ]
« Dátum: 2012. május 18. - 14:10:26 »

Üdvözletem!
Unalomban írtam egy kis FS-t!
SSCANF és ZCMD
Bilincselés az új, 0.3e-s objectel.
( A bilincs koordit HIV fórumról szedtem, azt nem én csináltam,
a tabozás néhol el van csúszva, de amúgy a helyén van!  :) )
Remélem, azért valakinek jól jön!
Üdv, Amf!

 
 

   /* ============================================================ */
   /* =================== [ Készítõ / Credit] ==================== */
   /* ============================================================ */
   /* ============== [ Amf // www.sampforum.hu // ] ============== */
   /* ============================================================ */
#include   <      a_samp      >
#include   <      sscanf2      >
#include    <      zcmd      >
#define      PIROS      0xFF0000AA
#define    ZOLD      0x33AA33AA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Aktív || \");
print(\" \");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\" \");
print(\" Bilincselés / Cuffed By.: Amf || Inaktív ||\");
print(\" \");
return 1;
}
CMD:megbilincsel(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params, \"u\", id))
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /megbilincsel < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , megbilincselt!\", nev1);
SendClientMessage(id, PIROS, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s megbilincselve, általad!\", nev2);
SendClientMessage(playerid, PIROS, string2);
SetPlayerAttachedObject(id, 0, 19418, 6, -0.023000, 0.030999, -0.044000, -19.499980, -18.800035, -71.799926, 1.177999, 1.137000, 1.061000 );
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
CMD:elenged(playerid, params[])
{
new id;
new Float:BX, Float:BY, Float:BZ;
new nev1[MAX_PLAYER_NAME];
new nev2[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
new string2[128];
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params, \"u\", id))
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /elenged < Játékos ID >\");
}
GetPlayerPos(playerid, BX, BY, BZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id, 5.5, BX, BY, BZ))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos, nincs a közeledben!\");
}
ClearAnimations(id);
GetPlayerName(playerid, nev1, MAX_PLAYER_NAME);
format(string, 128, \"<<< %s , szabadon engedett >>>\", nev1);
SendClientMessage(id, ZOLD, string);
GetPlayerName(id, nev2, MAX_PLAYER_NAME);
format(string2, 128, \"<<< %s elengedve, általad >>>\", nev2);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string2);
          for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
   if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(id, i)) return RemovePlayerAttachedObject(id, i);
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}

1365
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jackob\'s map pack(60 db)
« Dátum: 2012. május 18. - 13:12:23 »
Respect...
1 . Focipálya
2. Vonatos
3 . Gyár féleség (utolsó)

Oldalak: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 97
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal