Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - nyomo

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11
136
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. december 16. - 22:53:56 »
Igen, igen, samp 0.3x-hez kellene,szerintem amire Te gondolsz a nagyot megtaláltam, de kisebb kéne.

137
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. december 16. - 21:43:59 »
Valami sima egyenes placcot vagy hasonló object ID-t tudtok nekem mondani? Idézõjelesen kb 10m x 25m es, de jó a kisebb, nagyobb is.

138
Segítségkérés / GetXYInFrontOfPlayer CreateObject-re egy példát valaki?
« Dátum: 2013. december 10. - 13:12:26 »
Na az széép! Pont ami kell, köszi szépen!  :)

139
Segítségkérés / TextDraw [Infobár]
« Dátum: 2013. december 10. - 13:00:21 »
Ezt Te mégis hogy érted?
Benzin, szint, sebesség, frakció, fizetés, rang, stb? Van ilyen rendszered/scripted vagy csak ott legyen a texdraw üresen?
Tanuló scripter vagy a profilod alapján akkor ezt miért mással akarod megcsináltatni?  Kezdésnek egy része pontosan jó amit szeretnél.
A player életét letudod kérdezni?  -> GetPlayerHealth(playerid, health); Paraméterei(kinek az életét és hogy azt milyen változóba tárolja) Ez esetben a változó pl: new Float: health;   Float változó nem egész számok
A jármû id-t letudod kérdezni......? GetVehicleHelath....... Érted hogy mirõl is van szó?
Ott vannak az általad említett Tudvari videók azokból lehet tanulni, akkor itt van a sampfórum.hu lehet olvasgatni. Nem ismered a GetPlayerHealth függvényt? Google be beírod GetPlayerHealth sampfórom -> eredmény: magyar ismeretõ/leírás
http://sampforum.hu/index.php?topic=31225.0   és így tovább..
Nézz bele meglévõ scriptecbe és próbáld megérteni, itt élet kiírás textdraw-ban: http://sampforum.hu/index.php?topic=10635.0
komentben ott a fejlesztett változata is már páncél kiírás is is van :D :D
A TextDrawEditor-ral (filterscript) IG lehet taxdrawolni és le is tudod menteni  több féle pawn kódba. (mikor jelenjen meg, spawnoláskor, ha jármûbe szálsz, stb....)
Innen letöltheted: http://data.hu/get/7202024/TextDrawEditor1.0.amx
Tanács: Ezekkel kéne megismerkedned, ha nem ismersz egy függvényt google-ba rákeresel, hozzá írod még hogy sampfórum :) és sok esetben magyar leírást találszt róla
szerkesztés: \"A jármû id-t letudod kérdezni......? GetVehicleHelath\" id helyett jármû hp lett volna

140
Segítségkérés / GetXYInFrontOfPlayer CreateObject-re egy példát valaki?
« Dátum: 2013. december 10. - 11:53:33 »
Helló!
Objektet szeretnék lerakni magam elé és amit találtam rá az a GetXYInFrontOfPlayer függvény, csak én azt nem nagyon értem, nem tudom használni. Szeretnék egy példát látni hogy valamennyire is megértsem.
Amihez használni szeretném például az így néz ki jelenleg:
 
CMD:ujvalami(playerid,params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
CreateObject(valamiid,x,y,z,   0.00000, 0.00000, a);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z+3);
return 1;
}

 
Ehhez szeretném felhasználni, igazából így már mûködik \"normálisan\", a player poz-ra rakja majd felé spawnol ahogy az látszik, de ha én azt szeretném megoldani hogy elé tegye le akkor azt hogy?
GetXYInFrontOfPlayer-re amiket találtam. (és ezeket nem tudom felhasználni)
 
stock Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
       new Float:a;
       GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
       if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
       else GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
       x += (distance * floatsin(-a, degrees));
       y += (distance * floatcos(-a, degrees));
       return a;
}

 

GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if (GetPlayerVehicleID(playerid))
{
    GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}

141
Hogyan kérhetem le egy jármû ID-jét bizonyos távolságon belül?
Az AttachTrailerToVehicle-hez szeretném ezt felhasználni így gondolom jobban megértitek mit is akarok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 08. - 18:37:29 )

sikerült megoldanom, ha valakinek esetleg szüksége lenne rá ezen az úton sikerült elindulnom:
 
CMD:test(playerid,params[]){
new TimerOld=GetTickCount();
new VehID;
new Dist,DistLower=8500,DistLowerSA;
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:pX,Float:pY,Float:pZ;
new XX,YY,ZZ;
new sXX,sYY,sZZ;
GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ);
for(new v=0;v   {
if(IsPlayerInVehicle(playerid,v)==1) continue;
GetVehiclePos(v,X,Y,Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,DistLower,X,Y,Z))
{
   XX=floatround(X-pX,floatround_floor);
   YY=floatround(Y-pY,floatround_floor);
   ZZ=floatround(Z-pZ,floatround_floor);
   sXX=XX*XX;
   sYY=YY*YY;
   sZZ=ZZ*ZZ;
   DistLowerSA=sXX+sYY+sZZ;
   DistLower=floatround(floatsqroot(DistLowerSA),floatround_floor);
   VehID=v;
}
}
new TimerNew=GetTickCount();
new string[48];
format(string,sizeof(string),\"Closest Veh:%d Dist:%d ms:%d\",VehID,DistLower,TimerNew-TimerOld);
SendClientMessage(playerid,0x33cc33ff,string);
return VehID;
}

142
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 06. - 17:32:05 »
Helló!
Az lenne a kérdésem hogy egyszerre több objektet hogy tudok elmozdítani? A SA:MP Map Constructiont használom és amit pl LV be mappoltam azt kiszeretném vinni egy az egybe mappon kívülre. Ezzel a programmal lehet ezt, vagy esetleg mással?

143
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármûlekérõ FS
« Dátum: 2013. október 18. - 19:40:01 »
Tudom hogy nem kell definiálni de az egyik sor már olyan hosszú volt (zavart) csak le akartam faragni, de akkor elfelejtem.  :D

144
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármûlekérõ FS
« Dátum: 2013. október 18. - 19:26:43 »
Üdv!
Készítettem egy jármû lekérõ FS-t ami /ujjarmu parancsra hallgat és CMD-be lett megírva. A lekérendõ jármû szín id-jét is meg kell adnunk, ha nem megfelelõ id-t adunk meg vagy nem jó formában akkor arra választ ad.
Nem egy nagy alkotás, de az elsõ FS-em amit saját magam csináltam, Tudvari pawn tutoriálját (skinválasztó) és a samp-hoz tartozó test_cmds-t vettem alapul. Szóval kérem a véleményeket, tanácsokat, másrészt pedig hátha valakinek jól jön.  :)
Teszteltem, céljának megfelelõen mûködik.
Letöltés: http://data.hu/get/7039234/jarmulekero.rar
 

#include                   
#include                   
#include                   
#include                   
#define SCM                     SendClientMessage
#define COLOR_LIGHTBLUE       0x33CCFFAA
#define COLOR_GREEN          0x33AA33AA
#define COLOR_RED             0xAA3333AA
#define COLOR_ORANGE          0xFF9933AA
#define COL_WHITE                \"{FFFFFF}\"
#define COL_LIGHTBLUE            \"{00C0FF}\"
 
CMD:ujjarmu(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new carid;
new szin1;
new szin2;
if(sscanf(params,\"i,i,i\",carid,szin1,szin2)) return
SCM(playerid,-1,\"Használat: /ujjarmu \"COL_LIGHTBLUE\"[Jármû ID]  [szin ID 1] [szin ID 2]\");
{
   if(carid <=611 && carid >=400)
   {
      if(szin1 <=255 &&  szin1 >=0)
      {
          if(szin2 <=255 && szin2 >=0)
          {
            new Float:X, Float:Y, Float:Z;
            GetPlayerPos( playerid, X, Y, Z );
            CreateVehicle(carid, X+2, Y+2, Z, 0, szin1, szin2, -1 );
            SCM(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen lehívtad a jármûvet\");
             }
             else SCM(playerid,COLOR_ORANGE,\"Hibás a második szín ID! \"COL_WHITE\"(0-255)\");
      }
      else SCM(playerid,COLOR_ORANGE,\"Hibás az elsõ szín ID! \"COL_WHITE\"(0-255)\");
   }
   else SCM(playerid,COLOR_ORANGE,\"Nincs ilyen jármû ID! \"COL_WHITE\"(400-611)\");
}
}
else SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

145
Segítségkérés / Tuning garázsok
« Dátum: 2013. október 18. - 10:19:20 »
Ez engem is érdekelne és még ugyan így a boltokkal és házakkal, épületek, stb amik vannak már alapjáraton.
HackFlux a te esetedre már láttam olyan példát hogy egy rács objektet tettek oda szimplán és ha kinyílt az még ott volt, de gondolom te kiakarod iktatni.

146
Hogy is gondolod pontosan?

147
Köszönöm a segítséget, megoldás nem született végül.  Egyébként mindegy hogy járt a motor vagy sem ugyan azt kaptam meg mindig, pl hogy \"nem jár a motor\" az általad írt soroknál. Meg nem jó, az egyszerû példámmal azt akartam hogy a SCM kicserélem a TD String-es dologra....., zsákutca.
Amit a kezdetekben említettem:
 
new vParam[7];
GetVehicleParamsEx(vehicleid, vParam[0], vParam[1], vParam[2], vParam[3], vParam[4], vParam[5], vParam[6]);
if(vParam[0]) {
       //ha be van indítva
} else if(!vParam[0]) {
        TextDrawSetString(Textdraws3[playerid], \"~r~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraws3[playerid]);
//ha nincs beindítva
}

 
Ezt ha a OnPlayerEnterVehicle alá rakom, a kilincs érintéstõl a beülésig jó, utána eltûnik. (magyarul nem jó)
Ha máshova tettem be már nem is tudom hova így hirtelen akkor ugye \"mûködött\" Nem járt a motor a TD ~r~- mutatott, ha beindítottam eltûnt az üres jelzés a benzinszint pedig megjelent. Eddig rendben lenne a dolog csak az a bökkenõ hogy csatlakozok szeróra a kocsi motorja ugye nem jár és mégis az van mintha járna a beszállásomkor,  nem lép mûködésbe a string. A kocsit beindítom majd leállítom és onnantól kezdve mûködik a dolog. Ezért mondtam nem konkrétan a string el van a gondom hanem azt nem tudom megoldani hogy a string álló motornál lépjen mûködésbe.
Jó nagy katyvaszt összehoztam itt, kicsit hagyom még majd zárok ha nincs hozzáfûznivaló, addig is csinálok mást tanulgatok és talán érthetõbben feltudom tenni mi is a gondom/bajom, vagy a végén még kisakkozom. :D

148
Igen, érthetõ és sokat segít, mert vannak még olyan hibák benne (ez egy több funkciós \"km óra\" vagy \"mûszerfal vagy minek is nevezzem)
amikre a leírtak alapján választ kapok, nem egyszerre tûnnek el vannak esetek hogy még ott marad valami, amiket említettél, stb. A playertext-et megismertetted, eddig nem találkoztam vele. Szóval vannak még hibák bõven, de egyenlõre azt szeretném megoldani amit írtam és azzal még nem vagyok tisztába most sem.
Egyszerû példával: Azt hogy oldható meg ha beülök a kocsiba és nem jár a motor, chat-be kapjak hogy  \"x\" és ha beindítom majd leállítom, chat-be megint \"x\".
A \" +\" természetesen ment!  :)
Közbe próbálkozok hiába is az a mottód hogy \"Az hibázik, aki próbálkozik\" :D

149
Helló
Egy benzin szint kijelzõrõl van szó, ahol azt szeretném megoldani, hogy ha a jármû motorja nem jár azt jelezze ki mint amikor üres a tank.
példáúl:
 
TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], \"~y~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);

 
A motor lekérdezéssel van a probléma, mert megpróbáltam több félképen és nem volt jó. Vagy csak beszállásnál mûködött és már a indit/leallit kor nem, vagy fordítva. A próbák idejére SCM-et is írtam bele, hogy lássam mit is csinál, ugyebár beszállok a jármûbe nem jár a motor és jött az üzenet hogy \"nem jár a motor\", beindítom, ugyan ez az üzenet továbbra is, leállítom, az üzenet \"jár a motor\"  :D
Ennél a megoldással ezzel próbáltam, aminek a forrása a sampfórum és TengeriMalac-tól származik. Az is aggasztott itt hogy fél másodpercenként ha nem gyorsabban történt a lekérdezés, ami nem néz kis egészségesnek de nem tudom, kezdõ vagyok ezért kérek segítséget.
Elég lenne beszálláskor lekérdezni és leállításkor/inditáskor
 
new vParam[7];
GetVehicleParamsEx(vehicleid, vParam[0], vParam[1], vParam[2], vParam[3], vParam[4], vParam[5], vParam[6]);
if(vParam[0]) {
     (példa csak)  scm \"Jár a motor\"
} else if(!vParam[0]) {
    (példa) scm \"Nem jár a motor\"
}

   
Azt szeretném ha beszállok a jármûbe és nem jár a motor ezt az értéket kapja, ha jár a motor és leállítom akkor is, ha (újra)beindítom ne . Elõre elnézést ha hülyeséget írok.

150
SA-MP: Szerverfejlesztés / JFIX jármû javító rendszer!
« Dátum: 2013. október 13. - 16:36:11 »
#include <a_samp>
#define COLOR_ULTIMATERED 0xFF005FFF
#define COLOR_MBLUE 0x0005FFFF
#define COLOR_PURPLE 0xB400FFFF
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n======================================\");
print(\"==========Meta.Pro-Scripter=============\");
print(\"======================================\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n==================================\");
print(\"==========Meta.Pro-Scripter=========\");
print(\"==================================\\n\");
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/mv-help\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"<<<<======[M-Jármû Javitó Help]=====>>>\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"<<<=Jármû javitáshoz:/mfix /mrepair=>>>\");
return 1;
    }
    if (strcmp(\"/mfix\", cmdtext, true) == 0 || strcmp(\"/mrepair\", cmdtext, true) == 0)
    {
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_MBLUE, \"[M-Fix] Javitáshoz jármûben kell ülnöd!\");
    RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)),
SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTIMATERED, \"[M-Fix] Sikeresen javítottad a verdád!\");
return 1;
    }
    return 0;
}

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal