| 
 Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136 
					Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2013. december 16. - 22:53:56 »
					Igen, igen, samp 0.3x-hez kellene,szerintem amire Te gondolsz a nagyot megtaláltam, de kisebb kéne.
					 
				137 
					Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2013. december 16. - 21:43:59 »
					Valami sima egyenes placcot vagy hasonló object ID-t tudtok nekem mondani? Idézõjelesen kb 10m x 25m es, de jó a kisebb, nagyobb is.
					 
				138 
					Segítségkérés / GetXYInFrontOfPlayer CreateObject-re egy példát valaki?« Dátum: 2013. december 10. - 13:12:26 »
					Na az széép! Pont ami kell, köszi szépen!   
				 
					139 
					Segítségkérés / TextDraw [Infobár]« Dátum: 2013. december 10. - 13:00:21 »
					Ezt Te mégis hogy érted?  
				Benzin, szint, sebesség, frakció, fizetés, rang, stb? Van ilyen rendszered/scripted vagy csak ott legyen a texdraw üresen? Tanuló scripter vagy a profilod alapján akkor ezt miért mással akarod megcsináltatni? Kezdésnek egy része pontosan jó amit szeretnél. A player életét letudod kérdezni? -> GetPlayerHealth(playerid, health); Paraméterei(kinek az életét és hogy azt milyen változóba tárolja) Ez esetben a változó pl: new Float: health; Float változó nem egész számok A jármû id-t letudod kérdezni......? GetVehicleHelath....... Érted hogy mirõl is van szó? Ott vannak az általad említett Tudvari videók azokból lehet tanulni, akkor itt van a sampfórum.hu lehet olvasgatni. Nem ismered a GetPlayerHealth függvényt? Google be beírod GetPlayerHealth sampfórom -> eredmény: magyar ismeretõ/leírás http://sampforum.hu/index.php?topic=31225.0 és így tovább.. Nézz bele meglévõ scriptecbe és próbáld megérteni, itt élet kiírás textdraw-ban: http://sampforum.hu/index.php?topic=10635.0 komentben ott a fejlesztett változata is már páncél kiírás is is van   ![]() A TextDrawEditor-ral (filterscript) IG lehet taxdrawolni és le is tudod menteni több féle pawn kódba. (mikor jelenjen meg, spawnoláskor, ha jármûbe szálsz, stb....) Innen letöltheted: http://data.hu/get/7202024/TextDrawEditor1.0.amx Tanács: Ezekkel kéne megismerkedned, ha nem ismersz egy függvényt google-ba rákeresel, hozzá írod még hogy sampfórum   és sok esetben magyar leírást találszt rólaszerkesztés: \"A jármû id-t letudod kérdezni......? GetVehicleHelath\" id helyett jármû hp lett volna 140 
					Segítségkérés / GetXYInFrontOfPlayer CreateObject-re egy példát valaki?« Dátum: 2013. december 10. - 11:53:33 »
					Helló!  
				Objektet szeretnék lerakni magam elé és amit találtam rá az a GetXYInFrontOfPlayer függvény, csak én azt nem nagyon értem, nem tudom használni. Szeretnék egy példát látni hogy valamennyire is megértsem. Amihez használni szeretném például az így néz ki jelenleg: CMD:ujvalami(playerid,params[]) Ehhez szeretném felhasználni, igazából így már mûködik \"normálisan\", a player poz-ra rakja majd felé spawnol ahogy az látszik, de ha én azt szeretném megoldani hogy elé tegye le akkor azt hogy? GetXYInFrontOfPlayer-re amiket találtam. (és ezeket nem tudom felhasználni) stock Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) 141 
					Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Megadott távolságon belül jármû ID lekérdezése« Dátum: 2013. december 08. - 17:22:09 »
					Hogyan kérhetem le egy jármû ID-jét bizonyos távolságon belül?  
				Az AttachTrailerToVehicle-hez szeretném ezt felhasználni így gondolom jobban megértitek mit is akarok. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 08. - 18:37:29 ) sikerült megoldanom, ha valakinek esetleg szüksége lenne rá ezen az úton sikerült elindulnom: CMD:test(playerid,params[]){
					142 
					Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2013. december 06. - 17:32:05 »
					Helló!  
				Az lenne a kérdésem hogy egyszerre több objektet hogy tudok elmozdítani? A SA:MP Map Constructiont használom és amit pl LV be mappoltam azt kiszeretném vinni egy az egybe mappon kívülre. Ezzel a programmal lehet ezt, vagy esetleg mással? 143 
					SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / Jármûlekérõ FS« Dátum: 2013. október 18. - 19:40:01 »
					Tudom hogy nem kell definiálni de az egyik sor már olyan hosszú volt (zavart) csak le akartam faragni, de akkor elfelejtem.   
				 
					144 
					SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / Jármûlekérõ FS« Dátum: 2013. október 18. - 19:26:43 »
					Üdv!  
				Készítettem egy jármû lekérõ FS-t ami /ujjarmu parancsra hallgat és CMD-be lett megírva. A lekérendõ jármû szín id-jét is meg kell adnunk, ha nem megfelelõ id-t adunk meg vagy nem jó formában akkor arra választ ad. Nem egy nagy alkotás, de az elsõ FS-em amit saját magam csináltam, Tudvari pawn tutoriálját (skinválasztó) és a samp-hoz tartozó test_cmds-t vettem alapul. Szóval kérem a véleményeket, tanácsokat, másrészt pedig hátha valakinek jól jön. ![]() Teszteltem, céljának megfelelõen mûködik. Letöltés: http://data.hu/get/7039234/jarmulekero.rar 
 145 
					Segítségkérés / Tuning garázsok« Dátum: 2013. október 18. - 10:19:20 »
					Ez engem is érdekelne és még ugyan így a boltokkal és házakkal, épületek, stb amik vannak már alapjáraton.  
				HackFlux a te esetedre már láttam olyan példát hogy egy rács objektet tettek oda szimplán és ha kinyílt az még ott volt, de gondolom te kiakarod iktatni. 146 
					Segítségkérés / Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?« Dátum: 2013. október 16. - 12:24:38 »
					Hogy is gondolod pontosan?
					 
				147 
					Segítségkérés / Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?« Dátum: 2013. október 15. - 21:39:26 »
					Köszönöm a segítséget, megoldás nem született végül.  Egyébként mindegy hogy járt a motor vagy sem ugyan azt kaptam meg mindig, pl hogy \"nem jár a motor\" az általad írt soroknál. Meg nem jó, az egyszerû példámmal azt akartam hogy a SCM kicserélem a TD String-es dologra....., zsákutca. 
				Amit a kezdetekben említettem: new vParam[7]; Ezt ha a OnPlayerEnterVehicle alá rakom, a kilincs érintéstõl a beülésig jó, utána eltûnik. (magyarul nem jó) Ha máshova tettem be már nem is tudom hova így hirtelen akkor ugye \"mûködött\" Nem járt a motor a TD ~r~- mutatott, ha beindítottam eltûnt az üres jelzés a benzinszint pedig megjelent. Eddig rendben lenne a dolog csak az a bökkenõ hogy csatlakozok szeróra a kocsi motorja ugye nem jár és mégis az van mintha járna a beszállásomkor, nem lép mûködésbe a string. A kocsit beindítom majd leállítom és onnantól kezdve mûködik a dolog. Ezért mondtam nem konkrétan a string el van a gondom hanem azt nem tudom megoldani hogy a string álló motornál lépjen mûködésbe. Jó nagy katyvaszt összehoztam itt, kicsit hagyom még majd zárok ha nincs hozzáfûznivaló, addig is csinálok mást tanulgatok és talán érthetõbben feltudom tenni mi is a gondom/bajom, vagy a végén még kisakkozom.  
					148 
					Segítségkérés / Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?« Dátum: 2013. október 15. - 18:42:58 »
					Igen, érthetõ és sokat segít, mert vannak még olyan hibák benne (ez egy több funkciós \"km óra\" vagy \"mûszerfal vagy minek is nevezzem) 
				amikre a leírtak alapján választ kapok, nem egyszerre tûnnek el vannak esetek hogy még ott marad valami, amiket említettél, stb. A playertext-et megismertetted, eddig nem találkoztam vele. Szóval vannak még hibák bõven, de egyenlõre azt szeretném megoldani amit írtam és azzal még nem vagyok tisztába most sem. Egyszerû példával: Azt hogy oldható meg ha beülök a kocsiba és nem jár a motor, chat-be kapjak hogy \"x\" és ha beindítom majd leállítom, chat-be megint \"x\". A \" +\" természetesen ment! ![]() Közbe próbálkozok hiába is az a mottód hogy \"Az hibázik, aki próbálkozik\"  
					149 
					Segítségkérés / Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?« Dátum: 2013. október 15. - 17:32:10 »
					Helló  
				Egy benzin szint kijelzõrõl van szó, ahol azt szeretném megoldani, hogy ha a jármû motorja nem jár azt jelezze ki mint amikor üres a tank. példáúl: TextDrawSetString(Textdraw0[playerid], \"~y~-\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]); A motor lekérdezéssel van a probléma, mert megpróbáltam több félképen és nem volt jó. Vagy csak beszállásnál mûködött és már a indit/leallit kor nem, vagy fordítva. A próbák idejére SCM-et is írtam bele, hogy lássam mit is csinál, ugyebár beszállok a jármûbe nem jár a motor és jött az üzenet hogy \"nem jár a motor\", beindítom, ugyan ez az üzenet továbbra is, leállítom, az üzenet \"jár a motor\" ![]() Ennél a megoldással ezzel próbáltam, aminek a forrása a sampfórum és TengeriMalac-tól származik. Az is aggasztott itt hogy fél másodpercenként ha nem gyorsabban történt a lekérdezés, ami nem néz kis egészségesnek de nem tudom, kezdõ vagyok ezért kérek segítséget. Elég lenne beszálláskor lekérdezni és leállításkor/inditáskor new vParam[7]; Azt szeretném ha beszállok a jármûbe és nem jár a motor ezt az értéket kapja, ha jár a motor és leállítom akkor is, ha (újra)beindítom ne . Elõre elnézést ha hülyeséget írok. 150 
					SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / JFIX jármû javító rendszer!« Dátum: 2013. október 13. - 16:36:11 »#include <a_samp>  | 
		
