Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 74
136
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santos -i Városháza
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 20:50:38 »
Szép lett!
Spoiler for off:
A seen minden laggoltat? A GTA 6-ból szerintem vegyék ki a kocsikat, a házakat, a textúrákat, és a modelekket. Nekem a P4-en nem laggol?

137
Segítségkérés / Segítség, SA-MP map construction
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 12:59:12 »
Itt egy javított verzió.

138
SA-MP: Szerverfejlesztés / Farmer \"munka\"
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 12:21:05 »
Gyönyörû!

139
Segítségkérés / MySQL betöltés hiba
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 12:20:22 »
MySQL plugin verziója?

140
Segítségkérés / Mysql-el kapcsolatos problémám!
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 09:59:28 »
Sokaknak problémát okoz az, hogy a szerverük az MSVCP_100.dll fájl hiányára hivatkozva leáll, amikor beteszik a mysql plugint és includeot. Igen. Ennek elkerülésére innen kell leszedned a \"Download\" gombra kattintva az x86-os, 64-bites operációs rendszer esetében az x64-es verziójú csomagot, melyet a tõle balra, vele egy sorban lévõ pipa bepipálásával, majd a next gombra kattintással tehetsz meg. Ha kéri, hogy szedd le valamelyik másik ámulatbaejtõ terméküket, tiszta szívvel küldd el a fenébe a \"No thanks, take me to the download\" gomb használatával. Ezt a csomagot rendszergazdaként kell futtatni, szokásos (next-next-next-next) technikával feltelepíteni, majd örülni.[/quote]
Azt az ismeretlen dll-t pedig szedd ki a szervermappából.

141
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 11:04:53 »
Akkor inkább ott a gettime()-nál add hozzá másodpercben, így azt fogja szét bontani. 2 óra hossza 2*60*60=7200 másodperc, ennyit kell, hogy hozzáadj a gettime-hoz.
Mert ugye este 23 órakor így 25-öt fog mutatni :D

142
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 10:31:18 »
[pawn]stock date(timestamp, &f_day, &f_month, &f_year, &f_hour, &f_min, &f_sec) {
new s_year=1970, s_day=0, s_month=0, s_hour=0, s_mins=0;
new days_of_month[12] = {31, 28, 31, 30, 31, 30, 31, 31, 30, 31, 30, 31};
while(timestamp > 31622400) {
   timestamp -= 31536000;
   if(((s_year % 4 == 0) && (s_year % 100 != 0)) || (s_year % 400 == 0))  timestamp -= 86400;
   s_year++;
}
if(((s_year % 4 == 0) && (s_year % 100 != 0)) || (s_year % 400 == 0)) days_of_month[1] = 29;
else days_of_month[1] = 28;
while(timestamp > 86400)   {
   timestamp -= 86400, s_day++;
   if(s_day == days_of_month[s_month]) s_day=0, s_month++;
}
while(timestamp > 60) {
   timestamp -= 60, s_mins++;
   if(s_mins == 60) s_mins=0, s_hour++;
}
f_day = s_day + 1;
f_month = s_month + 1;
f_year = s_year;
f_hour = s_hour;
f_min = s_mins;
f_sec = timestamp;
return true;
}
//máshol:
new j[6];
date(gettime(), j[2], j[1], j[0], j[3], j[4], j[5]);
printf(\"Sunwell idõ: %04d. %02d. %02d. %02d:%02d:%02d\", j[0], j[1], j[2], j[3], j[4], j[5]);[/pawn]
Valahogy így...

143
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 09:34:59 »
gettime()-al (paraméterek nélkül!) kérd le, azaz unix idõben, ami az 1970 óta eltelt másodperceket számlálja. Ehhez adj hozzá 7*60 másodpercet, majd egy fórumról szedett függvénnyel bontasd szét évre, hónapra, napra, órára, percre, másodpercre, majd ezekbõl az utolsó hármat használd fel. :D

144
Segítségkérés / Sok Object
« Dátum: 2014. augusztus 01. - 07:58:13 »
Ha berakod a dll-t, gyakran nem elég neki.
Ezt telepítsd, és a szervermappából vedd ki a dll-t: http://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=30679

145
Segítség / Pixeles kép
« Dátum: 2014. július 31. - 09:23:42 »
Kicsit. PM-ben írd le inkább.

146
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 30. - 21:23:34 »
Idézetet írta: .RäNÐoM. date=1406707412\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok! Ennek az animációnak mi a neve??

http://imagerz.com/QBYVDktvAwMDBw8cEQVQ

ui.: Jobb képet nem találtam  :D

 
RIOT / RIOT_ANGRY
RIOT / RIOT_ANGRY_B
u.i.: a régi hozzászólásomhoz már hozzáfûztem ezelõtt is, amikor kérdezted.

147
Segítség / Pixeles kép
« Dátum: 2014. július 30. - 21:21:03 »
A HD skinekhez tudtommal a modelljének is HD-nek kell lennie, mert az alap skinek nem azok. Bár nem vagyok benne biztos, de próbálj meg egy hd skin dff fájljával összerakni a saját txd-det.
Természetesen arról a txd-rõl editeld, hogy a benne lévõ TXD is nagy legyen.

148
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 20:14:51 »
Érthetõ, csak már 1001 scriptben megírták, ahol kellett másra. Minek írjak feleslegesen scripteket? :D
Lehet amúgy, hogy egyszerûbb elõszõr megnézni, hogy az elejéhez vagy a hátuljához vagy közelebb. Azok csak koordináták. GetPlayerDistanceFromPoint. if(tav1 < tav2). Ezután, ha nem akarok nagyon számolni (mert ehhez nem értek), akkor csak, 0 90 180 270 360 közül kell meghatározni, hogy a melyikhez van a legközelebb. Ez megmondja, bal, vagy jobb oldalán vagy. De tényleg jobb lenne kiszámolni, és tényleg lusta vagyok most ehhez.


Amúgy is, mostanábam egyre többször inkább leírom a megoldást. Egyszerûen nem éri meg magyarázni.

149
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 19:48:12 »
A GetVehicleModelInfo-val lekérheted az elsõ és a hátsó két kerék közötti pontokat is.
A kocsi szélességének a felét kivonod a két kerék közti pozícióból, és megkapod a kerék pozícióját nagyjából.
A legközelebbihez pedig kell egy legközelebbi változó (kerék tárolására, annak a kocsinak a kereke, amelyik a legközelebb van, 1, 2, 3, vagy 4), egy távolság és egy ideiglenes változó. A legközelebbi alapból a legelsõ. Végigfutsz minden koordinátán, minden iterációnál lekéred az ideiglenes változóba az éppen adott ponttól vett távolságot, és ha ez nagyobb, mint az eddig talált legnagyobb, az eddig talált legnagyobb legyen (legnagyobb) egyenlõ a most vizsgálttól vett távolságoddal (ideiglenes változó), a legközelebbi kerék (vagy tömbben található pozíció) ID-jét pedig tárold egy másik változóban. Így megy a legközelebbi játékos, kocsi, 3dtextlabel, object, pickup, BÁRMI lekérés.
Tudtommal a kocsinak a koordinátái saját magához jépest vannak, így nem számí a rotáció, de ha igen, akkor is tele van a hiv. fórum ilyenekkel.

150
Segítségkérés / E-mail cím megadása
« Dátum: 2014. július 29. - 15:04:08 »
[pawn]strprt(str[], key[], bool:ignorecase=false) {
new count, poz = strfind(str, key, ignorecase);
while(poz != -1) count++, poz = strfind(str, key, ignorecase, poz+strlen(key));
return count;
}
email(str[]) return (strprt(str, \".\") >= 1 && strprt(str, \"@\") == 1);[/pawn]

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal