Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
SA-MP: Szerverfejlesztés / [PLG]Sawn ClanWarr-Mode« Dátum: 2013. szeptember 04. - 18:25:56 »
Hát kellet a tesztalany az tuti XD
137
SA-MP: Szerverfejlesztés / [PLG]Sawn ClanWarr-Mode« Dátum: 2013. szeptember 04. - 17:56:24 »
Sziasztok!
Ez az elsõ Mód amit publikálok és ezt is csak azért mert nagyon sokan keresik. Ez egy Sawn Warr mód amit tömbnyire Samp-os Klánok használnak, de könnyen átalakítható más csapatos harcolós moddá Játékos parancsok: /teams = Csapatválasztás /Kill = öngyilkosság Nézõ parancsok: /spec = Játékos megfigyelése /specoff = Megfigyelés vége /jetpack = Jetpack lekérés Admin parancsok (Rcon) /start = Warr elindítása /stop = Warr megálítása /teamson = Csapatválasztás Engedélyezése /teamsoff = Csapatválasztás Letiltása /csapat1 || /cs1 = Piros csapat nevének átírása a számláló Textdraw-ban /csapat2 || /cs2 = Sárga csapat nevének átírása a számláló Textdraw-ban /map = Map váltás SF-AIR és LS-DOCK között /sf-air || /sfa = át váltás SF-AIR mapp-ra /ld-dock || /lsd = át váltás LS-DOCK mapp-ra /max = Max ölésszám beállítása A Mód-ban Textdrawos számláló mutatja az eredményt, ha valamelyik csapat nyer akkor kiad mindenkinek egy dialógot amiben kiírja a végeredményt és a gyõztes csapat nevét. Tudom, hogy nem valami túl nagy mód de a kisebb klánoknak jól-jöhet Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/f1e261e68e/ Kód: #include <a_samp>
{ SetPlayerInterior(x,newinteriorid); } x++; } } main() { //===================[EZT A RÉSZT NE IRD ÁT!]=================================== print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"| _p]L[Game$_WarMode |\"); print(\"| by |\"); print(\"| _p]L[Game$_WaRR |\"); print(\"| ------------------------------ |\"); print(\"|=========[Warr mód betöltve!]=======|\"); print(\"| ------------------------------ |\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); //============================================================================== } public ScoreCheck(playerid) { new win1[200]; format(win1,sizeof(win1),\"%s nyerte meg a Wart Gratulálunk mindenkinek! {FFFF00}eredmény: %d-%d MaxKill:%d\",csap1,redscore,whitescore,limit); if (redscore >= limit) { new tex[100]; format(tex,sizeof(tex),\"~b~%s nyerte a wart\",csap1); GameTextForAll(tex,7000,5); for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { TogglePlayerControllable(i,0); ShowPlayerDialog(i,nyer,0,\"---= [Win] ==---\",win1,\"OK\",\"\"); SpawnPlayer(i); } } limit = 250; warr = 0; } new win[200]; format(win,sizeof(win),\"%s nyerte meg a Wart Gratulálunk mindenkinek! {FFFF00}eredmény: %d-%d MaxKill:%d\",csap2,redscore,whitescore,limit); if (whitescore >= limit) { new tex[100]; format(tex,sizeof(tex),\"~r~%s nyerte a wart!\",csap2); GameTextForAll(tex,7000,5); for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { TogglePlayerControllable(i,0); ShowPlayerDialog(i,nyer2,0,\"---= [Win] ==---\",win,\"OK\",\"\"); SpawnPlayer(i); } } limit = 250; warr = 0; } } public ScoreUpdate() { new pont[100]; format(pont,sizeof(pont),\"~r~%s ~w~%d - %d ~y~%s\",csap1,redscore,whitescore,csap2); TextDrawSetString(Textdraw0,pont); new kil[100]; format(kil,sizeof(kil),\"~y~>>>~r~%d~y~<<<\",limit); TextDrawSetString(Textdraw1,kil); return 1; } public OnGameModeInit() { for(new i; i<GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawDestroy(HealthBar); } } SetGameModeText(\"_p]L[Game$_WarMode\"); SendRconCommand(\"mapname Sf-air\"); limit = 100; format(csap1,sizeof(csap1),\"CLAN\");//ide a CLAN helyére irhatod a te Klánod nevét format(csap2,sizeof(csap2),\"ALL\"); SetTimer(\"ScoreCheck\",100,1); UsePlayerPedAnims(); AddPlayerClassEx(0,28, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,115, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,23, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,29, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,102, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,104, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,108, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,114, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClassEx(0,122, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0); TextDrawShowForAll(Textdraw0); Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,\"~r~PLG ~w~0 - 0 ~y~ALL\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawShowForAll(Textdraw1); Textdraw1 = TextDrawCreate(493.000000, 115.000000, \">>>100<<<\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.700000); TextDrawColor(Textdraw1, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); SetTimer(\"ScoreUpdate\",100,1); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { TextDrawHideForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid,FPS[playerid]); SetPlayerPos(playerid, 2486.3030,-1646.3824,14.0703); SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.5922); SetPlayerCameraPos(playerid, 2486.5583,-1649.9000,13.4826); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2486.3030,-1646.3824,14.0703); gPlayerClass[playerid] = classid; return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { FPS[playerid]= TextDrawCreate(10.000000, 430.000000, \"Your FPS: Loading\"); TextDrawBackgroundColor(FPS[playerid], 255); TextDrawFont(FPS[playerid], 1); TextDrawLetterSize(FPS[playerid], 0.310000, 1.600000); TextDrawColor(FPS[playerid], -65281); TextDrawSetOutline(FPS[playerid], 0); TextDrawSetProportional(FPS[playerid], 1); TextDrawSetShadow(FPS[playerid], 1); TextDrawShowForAll(Textdraw0); TextDrawShowForAll(Textdraw1); new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[100]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"{00FF00}%s Csatlakozott a szerverhez.\", pName); SendClientMessageToAll(0x409FBFFF, string); HealthBar[playerid] = TextDrawCreate(548.000000, 66.000000, \"100\"); TextDrawBackgroundColor(HealthBar[playerid], 255); TextDrawFont(HealthBar[playerid], 1); TextDrawLetterSize(HealthBar[playerid], 0.280000, 1.000000); TextDrawColor(HealthBar[playerid], -1); TextDrawSetOutline(HealthBar[playerid], 1); TextDrawSetProportional(HealthBar[playerid], 1); Stats[playerid] = TextDrawCreate(159.000000, 433.000000, \"~r~Score: 0 ~w~Kills: 0 Deaths: 0 ~g~Maxkill: 200\"); TextDrawBackgroundColor(Stats[playerid], 255); TextDrawFont(Stats[playerid], 1); TextDrawLetterSize(Stats[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Stats[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Stats[playerid], 0); TextDrawSetProportional(Stats[playerid], 1); TextDrawSetShadow(Stats[playerid], 1); if(warr == 0) { new csapatok[200]; format(csapatok,sizeof(csapatok),\"{FF0000}%s\\n{FFFF00}%s\\n{A1A1A1}Ref\",csap1,csap2); ShowPlayerDialog(playerid, team2, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",csapatok, \"Rendben\",\"\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}A csapatválasztás le van tiltva!Ezért most csak nézheted!\"); gTeam[playerid]=2; } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[100]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); switch(reason) { case 0: format(string, sizeof(string), \"{0080FF}%s kifagyott (-_-)\", pName); case 1: format(string, sizeof(string), \"{FFFF00}%s Kilépett a szerverrõl. (kilépés)\", pName); case 2: format(string, sizeof(string), \"{FF0000}%s kilett rúgva a szerverrõl (Kick)\", pName); } SendClientMessageToAll(0x2222BBAA, string); PlayerInfo[playerid][Kills] = 0; PlayerInfo[playerid][Deaths] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(gTeam[playerid] == 0) { if(sfair == 1) { SetPlayerPos(playerid,-1177.7388,-173.7245,14.1484); SetPlayerFacingAngle(playerid, 48.9736); } else { SetPlayerPos(playerid,2780.6179,-2455.3682,13.6354); SetPlayerFacingAngle(playerid, 89.7273); } GivePlayerWeapon(playerid,26,1000); SetPlayerColor(playerid,0xFF0000AA); } if(gTeam[playerid] == 1) { if(sfair == 1) { SetPlayerPos(playerid,-1290.9965,-60.2453,14.1484); SetPlayerFacingAngle(playerid, 224.1953); } else { SetPlayerPos(playerid,2659.2712,-2503.3418,13.4922); SetPlayerFacingAngle(playerid, 272.5880); } GivePlayerWeapon(playerid,26,1000); SetPlayerColor(playerid,0xFFFF00AA); } if(gTeam[playerid] == 2) { if(sfair == 1) { SetPlayerPos(playerid,-1231.5905,-84.8374,27.2965); SetPlayerFacingAngle(playerid,147.8287); } else { SetPlayerPos(playerid,2730.8958,-2523.0076,27.4019); SetPlayerFacingAngle(playerid,358.4838); } GivePlayerWeapon(playerid,43,1000); SetPlayerColor(playerid,0xBCBCBCAA); } TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Stats[playerid]); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TextDrawSetString(HealthBar[playerid],\" Halott\"); SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); if(gTeam[killerid] == 0) { if(gTeam[playerid] == 2) { return 1; } if(gTeam[playerid] == 0) { if(redscore < MIN) { redscore = 0; SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\"); SetPlayerScore(killerid,0); } else { redscore -= 1; SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1); SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\"); } } else { redscore += 1; SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1); } } if(gTeam[killerid] == 1) { if(gTeam[playerid] == 2) { return 1; } if(gTeam[playerid] == 1) { if(whitescore < MIN) { whitescore = 0; SetPlayerScore(killerid,0); SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\"); } else { whitescore -= 1; SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1); SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\"); } } else { whitescore += 1; SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1); } } PlayerInfo[killerid][Kills]++; PlayerInfo[playerid][Deaths]++; return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { //===================[Team Chat]================================================ if(text[0] == \'!\') { new name[24], string[256]; GetPlayerName(playerid, name, 24); format(string, sizeof(string), \"{FF0000}[Team Chat]{FFFF00}%s:{00FF00} %s\", name, text[1]); printf(\"%s\", string); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam == gTeam[playerid]) SendClientMessage(i, GetPlayerColor(playerid), string); } } return 0; } //================[Rcon Admin Chat]============================================= if( (text[0] == \'#\' || text[0] == \'@\') && strlen(text) > 1) { new str[128]; new szPlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, szPlayerName, MAX_PLAYER_NAME); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { format(str, 128, \"{FF0000}R.Chat {F900E8}%s: {7DACFD}%s\", szPlayerName, text[1]); for(new iPlayerID; iPlayerID < MAX_PLAYERS; iPlayerID++) { if(!IsPlayerConnected(iPlayerID)) continue; if(!IsPlayerAdmin(iPlayerID)) continue; SendClientMessage(iPlayerID, PM_INCOMING_COLOR, str); } } return 0; } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //===================[Pályaváltás]============================================== if(strcmp(\"/map\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/mapp\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,palya,DIALOG_STYLE_LIST,\"Pálya választás\",\"SF-AIR\\nLS-DOCK\",\"OK\",\"Mégse\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\"); } } //===========7=[Csapatválasztás tiltása/engedélyezése]========================== if(strcmp(\"/Teamsoff\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/toff\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { warr = 1; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Csapat választás letiltva!\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\"); } } if(strcmp(\"/Teamson\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/ton\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { warr = 0; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Csapat választás engedélyezve!\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\"); } } //============================[Mapváltás SF-AIR-ra]============================= if(strcmp(\"/sf-air\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/sfa\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { sfair=1; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [sF-AIR] -ra!\"); for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerHealth(i, 100); SpawnPlayer(i); SendRconCommand(\"mapname Sf-AIR\"); } } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\"); } } //============================[Mapváltás LS-DOCK-ra]============================= if(strcmp(\"/lsd\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/ls-dock\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { sfair=0; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [LS-DOCK] -ra!\"); for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerHealth(i, 100); SpawnPlayer(i); SendRconCommand(\"mapname LS-DOCK\"); } } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\"); } } //===================================[Csapatválasztás]========================== if(strcmp(\"/teams\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/csapat\", true)==0 ) { if(warr == 0) { new csapatok[200]; format(csapatok,sizeof(csapatok),\"{FF0000}%s\\n{FFFF00}%s\\n{A1A1A1}Ref\",csap1,csap2); ShowPlayerDialog(playerid, team, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",csapatok, \"Rendben\",\"\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}A csapatválasztás le van tiltva!\"); } } //=======================[Warr megálítása/elindítása]=========================== if(strcmp(\"/stop\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/s\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { TogglePlayerControllable(i,0); GameTextForAll(\"~r~STOP!\",5000,5); } } SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"Warr megálítva!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{FF0000}Te nem vagy admin!\"); } } if(strcmp(\"/start\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/go\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { GameTextForAll(\"~g~GO!\",5000,5); TogglePlayerControllable(i,1); } } SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"Warr elindítva!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{FF0000}Te nem vagy admin!\"); } } //=======================[spec]================================================= new cmd[256]; new specplayerid, idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(strcmp(cmd, \"/spec\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == 2) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /specplayer [playerid]\"); return 1; } specplayerid = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"specplayer: that player isn\'t active.\"); return 1; } TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, specplayerid); SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(specplayerid)); gSpectateID[playerid] = specplayerid; gSpectateType[playerid] = ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Ezt csak nézõk használhatják!\"); } } if(strcmp(cmd, \"/specoff\", true) == 0) { if(gTeam[playerid] == 2) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); gSpectateID[playerid] = INVALID_PLAYER_ID; gSpectateType[playerid] = ADMIN_SPEC_TYPE_NONE; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Ezt csak nézõk használhatják!\"); } } //=======[számláló piros csapat nevének átirása]================================ if(strcmp(\"/csapat1\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/cs1\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,csk1,1,\"Egyes csapat\",\"Add meg a csapat nevét!\",\"OK\",\"Mégse\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\"); } } //=======[számláló sárga csapat nevének átirása]================================ if(strcmp(\"/csapat2\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/cs2\", true)==0 ) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,csk2,1,\"Kettes csapat\",\"Add meg a csapat nevét!\",\"OK\",\"Mégse\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\"); } } //===============================[Jetpack]====================================== if(!strcmp(cmdtext, \"/jetpack\", true)) { if(gTeam[playerid] == 2) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK); SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Jetpack rajtad, de{FF0000} ne zavard meg a Wart!\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"{FF0000}Jetpackot csak nézõk használhatnak!\"); } } //=======================[Warr ujraindítása számlálók nulázása]================= if(!strcmp(cmdtext, \"/reset\", true))//resi { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerScore(i,0); SetPlayerHealth(i, 100); SpawnPlayer(i); } } redscore = 0; whitescore = 0; PlayerInfo[playerid][Kills] = 0; PlayerInfo[playerid][Deaths] = 0; SendClientMessageToAll(kek,\"Warr ujraindítva!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}Te nem vagy admin!\"); } } //==================[Max ölésszám beálítása]==================================== if(!strcmp(\"/max\", cmdtext, true)) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,maxscore,2,\"Max Kill\",\"5\\n10\\n15\\n20\\n25\\n30\\n35\\n40\\n50\\n100\\n150\\n200\",\"OK\",\"Mégse\"); } else { SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}Te nem vagy admin!\"); } return 1; } //==============================[Kill]========================================== if(!strcmp(\"/kill\", cmdtext, true)) { SetPlayerHealth(playerid, 0); return 1; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { //========================[TextDrawok]========================================== new Float:Health; new HealthString[15]; GetPlayerHealth(playerid,Health); format(HealthString, 15, \" %d\",floatround(Health)); TextDrawSetString(HealthBar[playerid],HealthString); TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]); new str[256]; format(str,sizeof(str),\"~r~Score: %d ~w~Kills: %d Deaths: %d ~g~Maxkill: %d\",GetPlayerScore(playerid), PlayerInfo[playerid][Kills], PlayerInfo[playerid][Deaths], limit); TextDrawSetString(Text:Stats[playerid],str); new FpS[128]; format(FpS, sizeof(FpS), \"FPS: %d\", pFPS[playerid]); TextDrawSetString(FPS[playerid],FpS); TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]); //=====================[FPS mérõ]============================================== new drunknew; drunknew = GetPlayerDrunkLevel(playerid); if (drunknew < 100) { SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000); } else { if (pDrunkLevelLast[playerid] != drunknew) { new wfps = pDrunkLevelLast[playerid] - drunknew; if ((wfps > 0) && (wfps < 200)) pFPS[playerid] = wfps; pDrunkLevelLast[playerid] = drunknew; } } return 1; } //=============================[Dialogok]======================================= public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { //=======================[Mapváltás]============================================ if(dialogid == palya) { if(!response) { return 1; } if(response) { if(listitem == 0) { sfair=1; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [sF-AIR] -ra!\"); for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerHealth(i, 100); SpawnPlayer(i); SendRconCommand(\"mapname Sf-AIR\"); } } return 1; } if(listitem == 1) { sfair=0; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [LS-DOCK] -ra!\"); for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetPlayerHealth(i, 100); SpawnPlayer(i); SendRconCommand(\"mapname LS-DOCK\"); } } return 1; } } } //=======================[Kezdõ csapatválasztás]================================ if(dialogid == team2) { if(response) { if(listitem == 0) { gTeam[playerid]=0; } if(listitem == 1) { gTeam[playerid]=1; } if(listitem == 2) { gTeam[playerid]=2; } } return 1; } //=======================[Csapat választás]===================================== if(dialogid == team) { if(response) { if(listitem == 0) { gTeam[playerid]=0; SpawnPlayer(playerid); } if(listitem == 1) { gTeam[playerid]=1; SpawnPlayer(playerid); } if(listitem == 2) { gTeam[playerid]=2; SpawnPlayer(playerid); } } return 1; } //===============================[Csapatnév2]=================================== if(dialogid == csk2) { if(response) { format(csap2,sizeof(csap2),inputtext); SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Kettes csapat csapat át állítva!\"); } if(!response) { return 1; } } //===============================[Csapatnév1]=================================== if(dialogid == csk1) { if(response) { format(csap1,sizeof(csap1),inputtext); SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Egyes csapat át állítva!\"); } if(!response) { return 1; } } //===============================[Max pontszám]================================= if(dialogid == maxscore) { if(response) { if(listitem == 0) { limit = 5; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 1) { limit = 10; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 2) { limit = 15; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 3) { limit = 20; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 4) { limit = 25; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 5) { limit = 30; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 6) { limit = 35; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 7) { limit = 40; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == { limit = 50; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 9) { limit = 100; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 10) { limit = 150; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } if(listitem == 11) { limit = 200; SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\"); } } if(!response) { return 1; } } return 1; } 138
Segítségkérés / gteam nevek« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:10:30 »
Sajnos ez se jött be :/
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 28. - 18:26:51 ) valamiért nem jön össze sehogy de már megoldottam másképp azért köszi a segítséget mindenkinek! zárok csak igy tudtam megoldani: az public OnPlayerUpdate(playerid) alá 139
Segítségkérés / Zene de hogyan?« Dátum: 2013. augusztus 27. - 20:22:01 »
feltöltöd a honlapodra vagy valamien oldalra a zenét amit le akarsz játszani és azt adod meg címnek ahova feltöltötted azt a zenét
140
Segítségkérés / gteam nevek« Dátum: 2013. augusztus 27. - 19:58:37 »
A mód még nem de a megoldás ki lesz téve
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 19:59:25 ) ha lesz megoldás de még nem sikerült összehozni :/ Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 20:09:03 ) eddig a teamchat hez hasonló módon próbáltam: aminek van ez a része: for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ez a rész ugye azért van h csak azok lássák a teamchatet akik a csapatodban vannak, de amikor ezt megpróbálom felhasználni a ShowPlayerNameTagForPlayer függvényben mindig az a végeredmény hogy az ellenfélnek a nevét látom az én csapatomban lévõk nevét viszont nem. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 20:29:52 ) magyarul nekem az kéne hogy azonosítani tudjam igy a velem egy-csapatban lévõket és azokat akik velem nincsenek egy-csapatban 141
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:warning« Dátum: 2013. augusztus 27. - 19:35:56 »
OnPlayerPrivmsg Sajnos 0.3a óta nem használja a samp óta nem használja a játék :/
ezt tapasztaltam a ladmin4v2 ben 143
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:gteam nevek« Dátum: 2013. augusztus 27. - 17:10:34 »
elküldve pm ben
144
Segítségkérés / gteam nevek« Dátum: 2013. augusztus 27. - 15:23:29 »
igen ilyen kellene 3 csapat van öszesen
a pontos csapatok: #define clan 0 és h a clan csak a clan csapatban lévõk nevét lássa az all meg csak az al csapatban lévõk nevét a nézõ meg tökm1 Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 15:26:26 ) mert már próbálkozttamm vele de csak az sikerült h az ellenfél nevét lehetet látni a saját csapat nevét meg nem és akár hogy raktam be a változókat indíg ez volt a végeredmény -_- amivel próbáltam:ShowPlayerNameTagForPlayer 146
Segítségkérés / gteam nevek« Dátum: 2013. augusztus 27. - 11:47:13 »
Helló az lenne a kérdésem h meg lehet-e azt csinálni h ha van 3 gteam csapatom akkor csak az azonos csapatban lévõ játékosok lássák egymás nevét?
én a gteam chat hoz hasonlóval próbálkoztam de úgy a saját csapatom neve nem látszik az ellenfélé meg látszik és nekem pont fordítva kéne -_- a segítségeket elõre is köszönöm Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 12:20:47 ) nekem csak valami látható megkülönböztetés kéne a csapatok között(nem skin-es megkülönböztetés) és csak a csapattagok látják 147
Segítségkérés / eltünõ textdraw« Dátum: 2013. augusztus 18. - 15:49:34 »
Ez egy gamemód lesz és sikerült megoldani köszönöm a segítséget
148
Segítségkérés / eltünõ textdraw« Dátum: 2013. augusztus 18. - 15:22:12 »
így meg alapból nem jelenik meg ha felmegyek a szerverre :/
149
Segítségkérés / eltünõ textdraw« Dátum: 2013. augusztus 18. - 15:04:36 »
Helló
sikerült összehoznom egy war számlálót és mûködik is részben, de egy kis idõ elmúltával eltûnik a textdraw :mistrust: és már 3 napja ezzel kínlódok de nem tudom miért tûnhet el és ehhez kéne a segitségetek, hogy mi lehet a baja: itt a kód: new Text:Textdraw0; [mod]CODE tageket máskor![/mod] 150
Segítségkérés / Clan War mode« Dátum: 2013. augusztus 15. - 21:36:29 »
Helló!
Szeretnék egy Clan War módot készíteni de mivel fórumokon,nem nagyon találtam alapot így nem nagyon tudom hogy kéne elindulnom :confused: és itt nem az ilyen egyszerûbb dolgokra gondolok mint maga a szerver létrehozása hanem a számláló részére ami számolná a csapatok/klánok pontjait. az egészben a gond a texdraw-os (textdraw készítésével nincs gond az megy) számláló rész mert arra sehol nem találtam alkalmas példát ami alapján legalább el tudnék indulni ha az a rész megvolna akkor már a többivel tudnék haladni a segítségeket és az értelmes hozásszólásokat elõre is köszönöm! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 16. - 13:44:19 ) nem tud senki egy ilyen számlálóban segíteni? -_- |