Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - solyom1992

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11
136
SA-MP: Szerverfejlesztés / [PLG]Sawn ClanWarr-Mode
« Dátum: 2013. szeptember 04. - 18:25:56 »
Hát kellet a tesztalany az tuti XD

137
SA-MP: Szerverfejlesztés / [PLG]Sawn ClanWarr-Mode
« Dátum: 2013. szeptember 04. - 17:56:24 »
Sziasztok!  :D
Ez az elsõ Mód amit publikálok és ezt is csak azért mert nagyon sokan keresik.
Ez egy Sawn Warr mód amit tömbnyire Samp-os Klánok használnak, de könnyen átalakítható más csapatos harcolós moddá :D
Játékos parancsok:
/teams = Csapatválasztás
/Kill = öngyilkosság
Nézõ parancsok:
/spec = Játékos megfigyelése
/specoff = Megfigyelés vége
/jetpack = Jetpack lekérés
Admin parancsok (Rcon)
/start = Warr elindítása
/stop = Warr megálítása
/teamson = Csapatválasztás Engedélyezése
/teamsoff = Csapatválasztás Letiltása
/csapat1 || /cs1 = Piros csapat nevének átírása a számláló Textdraw-ban
/csapat2 || /cs2 = Sárga csapat nevének átírása a számláló Textdraw-ban
/map = Map váltás SF-AIR és LS-DOCK között
/sf-air || /sfa = át váltás SF-AIR mapp-ra
/ld-dock || /lsd = át váltás LS-DOCK mapp-ra
/max = Max ölésszám beállítása
A Mód-ban Textdrawos számláló mutatja az eredményt, ha valamelyik csapat nyer akkor kiad mindenkinek egy dialógot amiben kiírja a végeredményt és a gyõztes csapat nevét.
Tudom, hogy nem valami túl nagy mód de a kisebb klánoknak jól-jöhet :)
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/f1e261e68e/
Kód:
 
#include <a_samp>
#include \"../include/gl_common.inc\"
#pragma tabsize 0
//---------------------------[csapatok]-----------------------------------------
#define clan    0
#define all     1
#define spec    2
//------------------------------------------------------------------------------
#define MIN      1
#define maxscore 90
#define team     99
#define team2    95
//---------------------------------[szinek]-------------------------------------
#define kek                                                           0xFF0000AA
#define COLOR_GREY                                                    0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN                                                   0x33AA33AA
#define COLOR_RED                                                     0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW                                                  0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE                                                   0xFFFFFFFF
#define PM_INCOMING_COLOR                                             0xFFFF22AA
#define PM_OUTGOING_COLOR                                             0xFFCC2299
//------------------------------------------------------------------------------
#define ADMIN_SPEC_TYPE_NONE    0
#define ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER  1
#define ADMIN_SPEC_TYPE_VEHICLE 2
//dialog
#define csk1  91
#define csk2  92
#define nyer  93
#define nyer2 94
#define palya 94
//----------------------
static gTeam[MAX_PLAYERS];
new gPlayerClass[MAX_PLAYERS];
new redscore;    //clan
new whitescore;  //all
new limit;       //Max ölés
new csap1[50];   //clan
new csap2[50];   //all
new sfair = 1;   //mapváltás
new warr = 0;    //csapatválasztás
new gSpectateID[MAX_PLAYERS];
new gSpectateType[MAX_PLAYERS];
//----------------------
new Text:Textdraw0;//számláló
new Text:Textdraw1;//max kill
new Text:HealthBar[MAX_PLAYERS];
new Text:Stats[MAX_PLAYERS];
new Text:FPS[MAX_PLAYERS];
new pDrunkLevelLast[MAX_PLAYERS];
new pFPS[MAX_PLAYERS];
enum pInfo
{
      Kills,
      Deaths
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward ScoreUpdate();
forward ScoreCheck(playerid);
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
new x = 0;
while(x!=MAX_PLAYERS) {
    if( IsPlayerConnected(x) &&   GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING &&
   gSpectateID
  • == playerid && gSpectateType
  • == ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER )

         {
             SetPlayerInterior(x,newinteriorid);
}
x++;
}
}
main()
{
//===================[EZT A RÉSZT NE IRD ÁT!]===================================
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"|           _p]L[Game$_WarMode       |\");
print(\"|                   by               |\");
print(\"|            _p]L[Game$_WaRR         |\");
print(\"|   ------------------------------   |\");
print(\"|=========[Warr mód betöltve!]=======|\");
print(\"|   ------------------------------   |\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
//==============================================================================
}
public ScoreCheck(playerid)
{
new win1[200];
format(win1,sizeof(win1),\"%s nyerte meg a Wart Gratulálunk mindenkinek! :D {FFFF00}eredmény: %d-%d MaxKill:%d\",csap1,redscore,whitescore,limit);
if (redscore >= limit) {
new tex[100];
format(tex,sizeof(tex),\"~b~%s nyerte a wart\",csap1);
GameTextForAll(tex,7000,5);
for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
      {
if (IsPlayerConnected(i))
{
   TogglePlayerControllable(i,0);
   ShowPlayerDialog(i,nyer,0,\"---= [Win] ==---\",win1,\"OK\",\"\");
   SpawnPlayer(i);
}
}
limit = 250;
warr = 0;
}
new win[200];
format(win,sizeof(win),\"%s nyerte meg a Wart Gratulálunk mindenkinek! :D {FFFF00}eredmény: %d-%d MaxKill:%d\",csap2,redscore,whitescore,limit);
if (whitescore >= limit) {
new tex[100];
format(tex,sizeof(tex),\"~r~%s nyerte a wart!\",csap2);
GameTextForAll(tex,7000,5);
for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
      {
if (IsPlayerConnected(i))
{
   TogglePlayerControllable(i,0);
   ShowPlayerDialog(i,nyer2,0,\"---= [Win] ==---\",win,\"OK\",\"\");
   SpawnPlayer(i);
}
}
limit = 250;
warr = 0;
}
}
public ScoreUpdate()
{
new pont[100];
format(pont,sizeof(pont),\"~r~%s ~w~%d - %d ~y~%s\",csap1,redscore,whitescore,csap2);
TextDrawSetString(Textdraw0,pont);
new kil[100];
format(kil,sizeof(kil),\"~y~>>>~r~%d~y~<<<\",limit);
TextDrawSetString(Textdraw1,kil);
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
for(new i; i<GetMaxPlayers(); i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
       TextDrawDestroy(HealthBar);
    }
}
SetGameModeText(\"_p]L[Game$_WarMode\");
SendRconCommand(\"mapname Sf-air\");
limit = 100;
format(csap1,sizeof(csap1),\"CLAN\");//ide a CLAN helyére irhatod a te Klánod nevét
format(csap2,sizeof(csap2),\"ALL\");
SetTimer(\"ScoreCheck\",100,1);
UsePlayerPedAnims();
AddPlayerClassEx(0,28, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,115, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,23, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,29, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,102, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,104, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,108, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,114, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClassEx(0,122, 2486.3030,-1646.3824,14.0703,179.5922,0,0,0,0,0,0);
TextDrawShowForAll(Textdraw0);
Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,\"~r~PLG ~w~0 - 0 ~y~ALL\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawShowForAll(Textdraw1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(493.000000, 115.000000, \">>>100<<<\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.700000);
TextDrawColor(Textdraw1, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
 
SetTimer(\"ScoreUpdate\",100,1);
return 1;
}
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,FPS[playerid]);
SetPlayerPos(playerid, 2486.3030,-1646.3824,14.0703);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.5922);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2486.5583,-1649.9000,13.4826);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2486.3030,-1646.3824,14.0703);
gPlayerClass[playerid] = classid;
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
FPS[playerid]= TextDrawCreate(10.000000, 430.000000, \"Your FPS: Loading\");
TextDrawBackgroundColor(FPS[playerid], 255);
TextDrawFont(FPS[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(FPS[playerid], 0.310000, 1.600000);
TextDrawColor(FPS[playerid], -65281);
TextDrawSetOutline(FPS[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(FPS[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(FPS[playerid], 1);
   
TextDrawShowForAll(Textdraw0);
TextDrawShowForAll(Textdraw1);
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[100];
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
    format(string, sizeof(string), \"{00FF00}%s Csatlakozott a szerverhez.\", pName);
    SendClientMessageToAll(0x409FBFFF, string);
   
      HealthBar[playerid] = TextDrawCreate(548.000000, 66.000000, \"100\");
TextDrawBackgroundColor(HealthBar[playerid], 255);
TextDrawFont(HealthBar[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(HealthBar[playerid], 0.280000, 1.000000);
TextDrawColor(HealthBar[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(HealthBar[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(HealthBar[playerid], 1);
Stats[playerid] = TextDrawCreate(159.000000, 433.000000, \"~r~Score: 0   ~w~Kills: 0   Deaths: 0   ~g~Maxkill: 200\");
TextDrawBackgroundColor(Stats[playerid], 255);
TextDrawFont(Stats[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Stats[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Stats[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Stats[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Stats[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Stats[playerid], 1);
if(warr == 0)
{
new csapatok[200];
         format(csapatok,sizeof(csapatok),\"{FF0000}%s\\n{FFFF00}%s\\n{A1A1A1}Ref\",csap1,csap2);
         ShowPlayerDialog(playerid, team2, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",csapatok, \"Rendben\",\"\");
          return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}A csapatválasztás le van tiltva!Ezért most csak nézheted!\");
gTeam[playerid]=2;
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    new string[100];
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string, sizeof(string), \"{0080FF}%s kifagyott (-_-)\", pName);
        case 1: format(string, sizeof(string), \"{FFFF00}%s Kilépett a szerverrõl. (kilépés)\", pName);
        case 2: format(string, sizeof(string), \"{FF0000}%s kilett rúgva a szerverrõl (Kick)\", pName);
    }
    SendClientMessageToAll(0x2222BBAA, string);
      PlayerInfo[playerid][Kills] = 0;
    PlayerInfo[playerid][Deaths] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == 0)
    {
        if(sfair == 1)
        {
            SetPlayerPos(playerid,-1177.7388,-173.7245,14.1484);
            SetPlayerFacingAngle(playerid, 48.9736);
}
else
{
   SetPlayerPos(playerid,2780.6179,-2455.3682,13.6354);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 89.7273);
}
        GivePlayerWeapon(playerid,26,1000);
        SetPlayerColor(playerid,0xFF0000AA);
    }
    if(gTeam[playerid] == 1)
    {
        if(sfair == 1)
        {
            SetPlayerPos(playerid,-1290.9965,-60.2453,14.1484);
            SetPlayerFacingAngle(playerid, 224.1953);
}
else
{
   SetPlayerPos(playerid,2659.2712,-2503.3418,13.4922);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 272.5880);
}
        GivePlayerWeapon(playerid,26,1000);
        SetPlayerColor(playerid,0xFFFF00AA);
    }
    if(gTeam[playerid] == 2)
    {
        if(sfair == 1)
        {
            SetPlayerPos(playerid,-1231.5905,-84.8374,27.2965);
            SetPlayerFacingAngle(playerid,147.8287);
}
else
{
   SetPlayerPos(playerid,2730.8958,-2523.0076,27.4019);
   SetPlayerFacingAngle(playerid,358.4838);
}
        GivePlayerWeapon(playerid,43,1000);
        SetPlayerColor(playerid,0xBCBCBCAA);
    }
    TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Stats[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawSetString(HealthBar[playerid],\"    Halott\");
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
    if(gTeam[killerid] == 0)
{
if(gTeam[playerid] == 2)
{
    return 1;
}
if(gTeam[playerid] == 0)
{
   if(redscore < MIN)
   {
       redscore = 0;
       SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\");
       SetPlayerScore(killerid,0);
   }
            else
            {
      redscore -= 1;
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
      SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\");
   }
}
else
{
   redscore += 1;
   SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1);
}
}
    if(gTeam[killerid] == 1)
{
if(gTeam[playerid] == 2)
        {
            return 1;
        }
if(gTeam[playerid] == 1)
{
   if(whitescore < MIN)
   {
       whitescore = 0;
       SetPlayerScore(killerid,0);
       SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\");
   }
            else
            {
      whitescore -= 1;
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
      SendClientMessage(killerid,kek,\"{FF0000}Csapattag megölése! (-1pont)\");
   }
}
else
{
   whitescore += 1;
   SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1);
}
}
PlayerInfo[killerid][Kills]++;
    PlayerInfo[playerid][Deaths]++;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
//===================[Team Chat]================================================
    if(text[0] == \'!\')
    {
  new name[24], string[256];
  GetPlayerName(playerid, name, 24);
  format(string, sizeof(string), \"{FF0000}[Team Chat]{FFFF00}%s:{00FF00} %s\", name, text[1]);
    printf(\"%s\", string);
  for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
    if(gTeam == gTeam[playerid])
    SendClientMessage(i, GetPlayerColor(playerid), string);
        }
    }
    return 0;
}
//================[Rcon Admin Chat]=============================================
if( (text[0] == \'#\' || text[0] == \'@\') && strlen(text) > 1)
{
new str[128];
new szPlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, szPlayerName, MAX_PLAYER_NAME);
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    format(str, 128, \"{FF0000}R.Chat {F900E8}%s: {7DACFD}%s\", szPlayerName, text[1]);
   for(new iPlayerID; iPlayerID < MAX_PLAYERS; iPlayerID++)
   {
      if(!IsPlayerConnected(iPlayerID)) continue;
       if(!IsPlayerAdmin(iPlayerID)) continue;
       SendClientMessage(iPlayerID, PM_INCOMING_COLOR, str);
   }
}
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//===================[Pályaváltás]==============================================
if(strcmp(\"/map\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/mapp\", true)==0 )
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
       ShowPlayerDialog(playerid,palya,DIALOG_STYLE_LIST,\"Pálya választás\",\"SF-AIR\\nLS-DOCK\",\"OK\",\"Mégse\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\");
}
}
//===========7=[Csapatválasztás tiltása/engedélyezése]==========================
if(strcmp(\"/Teamsoff\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/toff\", true)==0 )
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        warr = 1;
        SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Csapat választás letiltva!\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\");
}
}
if(strcmp(\"/Teamson\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/ton\", true)==0 )
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        warr = 0;
        SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Csapat választás engedélyezve!\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\");
}
}
//============================[Mapváltás SF-AIR-ra]=============================
if(strcmp(\"/sf-air\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/sfa\", true)==0 )
    {
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
   sfair=1;
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [sF-AIR] -ra!\");
   for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if (IsPlayerConnected(i))
      {
         SetPlayerHealth(i, 100);
         SpawnPlayer(i);
         SendRconCommand(\"mapname Sf-AIR\");
      }
   }
           return 1;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\");
}
    }
//============================[Mapváltás LS-DOCK-ra]=============================
if(strcmp(\"/lsd\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/ls-dock\", true)==0 )
    {
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
   sfair=0;
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [LS-DOCK] -ra!\");
   for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if (IsPlayerConnected(i))
      {
         SetPlayerHealth(i, 100);
         SpawnPlayer(i);
         SendRconCommand(\"mapname LS-DOCK\");
      }
   }
           return 1;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\");
}
    }
//===================================[Csapatválasztás]==========================
if(strcmp(\"/teams\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/csapat\", true)==0 )
    {
        if(warr == 0)
        {
   new csapatok[200];
            format(csapatok,sizeof(csapatok),\"{FF0000}%s\\n{FFFF00}%s\\n{A1A1A1}Ref\",csap1,csap2);
            ShowPlayerDialog(playerid, team, DIALOG_STYLE_LIST,\"Csapatok\",csapatok, \"Rendben\",\"\");
           return 1;
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}A csapatválasztás le van tiltva!\");
        }
    }
//=======================[Warr megálítása/elindítása]===========================
if(strcmp(\"/stop\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/s\", true)==0 )
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
   for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
          {
              if (IsPlayerConnected(i))
              {
                 TogglePlayerControllable(i,0);
                 GameTextForAll(\"~r~STOP!\",5000,5);
      }
   }
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"Warr megálítva!\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{FF0000}Te nem vagy admin!\");
}
}
if(strcmp(\"/start\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/go\", true)==0 )
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
   for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
          {
              if (IsPlayerConnected(i))
              {
         GameTextForAll(\"~g~GO!\",5000,5);
         TogglePlayerControllable(i,1);
      }
   }
   SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"Warr elindítva!\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{FF0000}Te nem vagy admin!\");
}
}
//=======================[spec]=================================================
new cmd[256];
new specplayerid, idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/spec\", true) == 0) {
if(gTeam[playerid] == 2)
    {
          new tmp[256];
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp)) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /specplayer [playerid]\");
      return 1;
   }
   specplayerid = strval(tmp);
   if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"specplayer: that player isn\'t active.\");
      return 1;
   }
   TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
   PlayerSpectatePlayer(playerid, specplayerid);
   SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(specplayerid));
   gSpectateID[playerid] = specplayerid;
   gSpectateType[playerid] = ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER;
   return 1;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Ezt csak nézõk használhatják!\");
}
}
if(strcmp(cmd, \"/specoff\", true) == 0) {
if(gTeam[playerid] == 2)
    {
   TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
   gSpectateID[playerid] = INVALID_PLAYER_ID;
   gSpectateType[playerid] = ADMIN_SPEC_TYPE_NONE;
   return 1;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Ezt csak nézõk használhatják!\");
}
}
//=======[számláló piros csapat nevének átirása]================================
if(strcmp(\"/csapat1\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/cs1\", true)==0 )
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
           ShowPlayerDialog(playerid,csk1,1,\"Egyes csapat\",\"Add meg a csapat nevét!\",\"OK\",\"Mégse\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\");
}
}
//=======[számláló sárga csapat nevének átirása]================================
if(strcmp(\"/csapat2\",cmdtext, true, 10) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/cs2\", true)==0 )
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
           ShowPlayerDialog(playerid,csk2,1,\"Kettes csapat\",\"Add meg a csapat nevét!\",\"OK\",\"Mégse\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Te nem vagy admin!\");
}
}
//===============================[Jetpack]======================================
if(!strcmp(cmdtext, \"/jetpack\", true))
{
if(gTeam[playerid] == 2)
    {
       SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
       SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"Jetpack rajtad, de{FF0000} ne zavard meg a Wart!\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFF7F50AA, \"{FF0000}Jetpackot csak nézõk használhatnak!\");
}
}
//=======================[Warr ujraindítása számlálók nulázása]=================
if(!strcmp(cmdtext, \"/reset\", true))//resi
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
          for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if (IsPlayerConnected(i))
      {
         SetPlayerScore(i,0);
         SetPlayerHealth(i, 100);
         SpawnPlayer(i);
      }
   }
   redscore = 0;
   whitescore = 0;
            PlayerInfo[playerid][Kills] = 0;
          PlayerInfo[playerid][Deaths] = 0;
   SendClientMessageToAll(kek,\"Warr ujraindítva!\");
   return 1;
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}Te nem vagy admin!\");
}
}
//==================[Max ölésszám beálítása]====================================
    if(!strcmp(\"/max\", cmdtext, true))
    {
       if(IsPlayerAdmin(playerid))
       {
           ShowPlayerDialog(playerid,maxscore,2,\"Max Kill\",\"5\\n10\\n15\\n20\\n25\\n30\\n35\\n40\\n50\\n100\\n150\\n200\",\"OK\",\"Mégse\");
        }
else
{
   SendClientMessage(playerid,kek,\"{FF0000}Te nem vagy admin!\");
}
        return 1;
    }
//==============================[Kill]==========================================
    if(!strcmp(\"/kill\", cmdtext, true))
    {
        SetPlayerHealth(playerid, 0);
        return 1;
    }
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
//========================[TextDrawok]==========================================
      new Float:Health;
      new HealthString[15];
      GetPlayerHealth(playerid,Health);
      format(HealthString, 15, \"     %d\",floatround(Health));
      TextDrawSetString(HealthBar[playerid],HealthString);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,HealthBar[playerid]);
new str[256];
format(str,sizeof(str),\"~r~Score: %d   ~w~Kills: %d   Deaths: %d   ~g~Maxkill: %d\",GetPlayerScore(playerid), PlayerInfo[playerid][Kills], PlayerInfo[playerid][Deaths], limit);
TextDrawSetString(Text:Stats[playerid],str);
new FpS[128];
    format(FpS, sizeof(FpS), \"FPS: %d\", pFPS[playerid]);
    TextDrawSetString(FPS[playerid],FpS);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]);
//=====================[FPS mérõ]==============================================
    new drunknew;
    drunknew = GetPlayerDrunkLevel(playerid);
    if (drunknew < 100) {
        SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
    } else {
        if (pDrunkLevelLast[playerid] != drunknew) {
            new wfps = pDrunkLevelLast[playerid] - drunknew;
            if ((wfps > 0) && (wfps < 200))
                pFPS[playerid] = wfps;
            pDrunkLevelLast[playerid] = drunknew;
        }
    }
return 1;
}
//=============================[Dialogok]=======================================
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
//=======================[Mapváltás]============================================
if(dialogid == palya)
{
if(!response)
        {
            return 1;
        }
if(response)
        {
   if(listitem == 0)
   {
      sfair=1;
      SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [sF-AIR] -ra!\");
      for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
      {
         if (IsPlayerConnected(i))
         {
            SetPlayerHealth(i, 100);
            SpawnPlayer(i);
            SendRconCommand(\"mapname Sf-AIR\");
         }
      }
              return 1;
   }
   if(listitem == 1)
   {
      sfair=0;
      SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Map átváltva [LS-DOCK] -ra!\");
      for (new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
      {
         if (IsPlayerConnected(i))
         {
            SetPlayerHealth(i, 100);
            SpawnPlayer(i);
            SendRconCommand(\"mapname LS-DOCK\");
         }
      }
              return 1;
   }
        }
}
//=======================[Kezdõ csapatválasztás]================================
if(dialogid == team2)
{
if(response)
        {
   if(listitem == 0)
   {
      gTeam[playerid]=0;
   }
   if(listitem == 1)
            {
      gTeam[playerid]=1;
            }
            if(listitem == 2)
            {
      gTeam[playerid]=2;
           }
}
return 1;
}
//=======================[Csapat választás]=====================================
if(dialogid == team)
{
if(response)
        {
   if(listitem == 0)
   {
      gTeam[playerid]=0;
      SpawnPlayer(playerid);
   }
   if(listitem == 1)
            {
      gTeam[playerid]=1;
      SpawnPlayer(playerid);
            }
            if(listitem == 2)
            {
      gTeam[playerid]=2;
      SpawnPlayer(playerid);
           }
}
return 1;
}
//===============================[Csapatnév2]===================================
if(dialogid == csk2)
    {
       if(response)
       {
           format(csap2,sizeof(csap2),inputtext);
           SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Kettes csapat csapat át állítva!\");
}
       if(!response)
       {
           return 1;
}
}
//===============================[Csapatnév1]===================================
if(dialogid == csk1)
    {
       if(response)
       {
           format(csap1,sizeof(csap1),inputtext);
        SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Egyes csapat át állítva!\");
}
       if(!response)
       {
           return 1;
}
}
//===============================[Max pontszám]=================================
if(dialogid == maxscore)
    {
       if(response)
       {
          if(listitem == 0)
          {
             limit = 5;
          SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 1)
          {
             limit = 10;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 2)
          {
             limit = 15;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 3)
          {
             limit = 20;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 4)
          {
             limit = 25;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 5)
          {
             limit = 30;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 6)
          {
             limit = 35;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 7)
          {
             limit = 40;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 8)
          {
             limit = 50;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 9)
          {
             limit = 100;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 10)
          {
             limit = 150;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
          if(listitem == 11)
          {
             limit = 200;
             SendClientMessageToAll(0x409FBFFF,\"{FF0000}Max Kill át állítva!\");
   }
}
if(!response)
       {
           return 1;
}
    }
return 1;
}

138
Segítségkérés / gteam nevek
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:10:30 »
Sajnos ez se jött be :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 28. - 18:26:51 )

valamiért nem jön össze sehogy de már megoldottam másképp azért köszi a segítséget mindenkinek! zárok
csak igy tudtam megoldani:
 
  az public OnPlayerUpdate(playerid) alá
  new targetplayer = GetPlayerTargetPlayer(playerid); // A létrehozott változó értékét egyenlõvé tesszük a lekérdezés értékével
    if(gTeam[targetplayer] == gTeam[playerid] && targetplayer != INVALID_PLAYER_ID) // Lekérdezzük a célzott játékos csapatát és ha az egyenlõ a célzó játékos csapatával és nem egyenlõ INVAILD_PLAYER_ID-val
    {
        GameTextForPlayer(playerid, \"~R~Csapattárs!\", 2000, 3);
SetPlayerChatBubble(targetplayer, \".\", 0x00FF00FF, 100.0, 100); // Kiírunk neki egy 3mp-s GameTextet amiben figyelmeztetjük
    }
    else
    {
       SetPlayerChatBubble(targetplayer, \".\", 0xFF0000FF, 100.0, 100);
    }

139
Segítségkérés / Zene de hogyan?
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 20:22:01 »
feltöltöd a honlapodra vagy valamien oldalra a zenét amit le akarsz játszani és azt adod meg címnek ahova feltöltötted azt a zenét

140
Segítségkérés / gteam nevek
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 19:58:37 »
A mód még nem de a megoldás ki lesz téve

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 19:59:25 )

ha lesz megoldás de még nem sikerült összehozni :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 20:09:03 )

eddig a teamchat hez hasonló módon próbáltam:
aminek van ez a része:
 
  for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
    if(gTeam == gTeam[playerid])
    SendClientMessage(i, GetPlayerColor(playerid), string);
        }
    }

 
ez a rész ugye azért van h csak azok lássák a teamchatet akik a csapatodban vannak, de amikor ezt megpróbálom felhasználni a ShowPlayerNameTagForPlayer függvényben mindig az a végeredmény hogy az ellenfélnek a nevét látom az én csapatomban lévõk nevét viszont nem.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 20:29:52 )

magyarul nekem az kéne hogy azonosítani tudjam igy a velem egy-csapatban lévõket és azokat akik velem nincsenek egy-csapatban

141
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:warning
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 19:35:56 »
OnPlayerPrivmsg Sajnos 0.3a óta nem használja a samp óta nem használja a játék :/
ezt tapasztaltam a ladmin4v2 ben

142
Segítségkérés / gteam nevek
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 18:33:41 »
átküldve pm ben

143
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:gteam nevek
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 17:10:34 »
elküldve pm ben

144
Segítségkérés / gteam nevek
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 15:23:29 »
igen ilyen kellene 3 csapat van öszesen
a pontos csapatok:
 
#define clan    0
#define all     1
#define spec    2

 
és h a clan csak a clan csapatban lévõk nevét lássa az all meg csak az al csapatban lévõk nevét
a nézõ meg tökm1

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 15:26:26 )

mert már próbálkozttamm vele de csak az sikerült h az ellenfél nevét lehetet látni a saját csapat nevét meg nem és akár hogy raktam be a változókat indíg ez volt a végeredmény -_-
amivel próbáltam:ShowPlayerNameTagForPlayer

145
Kérdések, Segítség / Rádió állomás linkek
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 13:18:59 »
itt van egy csomó :D
http://www.rtvstat.hu/

146
Segítségkérés / gteam nevek
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 11:47:13 »
Helló az lenne a kérdésem h meg lehet-e azt csinálni h ha van 3 gteam csapatom akkor csak az azonos csapatban lévõ játékosok lássák egymás nevét?
én a gteam chat hoz hasonlóval próbálkoztam de úgy a saját csapatom neve nem látszik az ellenfélé meg látszik és nekem pont fordítva kéne -_-
a segítségeket elõre is köszönöm

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 27. - 12:20:47 )

nekem csak valami látható megkülönböztetés kéne a csapatok között(nem skin-es megkülönböztetés)
és csak a csapattagok látják

147
Segítségkérés / eltünõ textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 15:49:34 »
Ez egy gamemód lesz és sikerült megoldani köszönöm a segítséget :D

148
Segítségkérés / eltünõ textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 15:22:12 »
így meg alapból nem jelenik meg ha felmegyek a szerverre :/

149
Segítségkérés / eltünõ textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 15:04:36 »
Helló
sikerült összehoznom egy war számlálót és mûködik is részben, de egy kis idõ elmúltával eltûnik a textdraw  :mistrust: és már 3 napja ezzel kínlódok de nem tudom miért tûnhet el és ehhez kéne a segitségetek, hogy mi lehet a baja:
itt a kód:
 
new Text:Textdraw0;
forward ScoreUpdate();
public ScoreUpdate()
{
new pont[100];
TextDrawHideForAll(Text:Textdraw0);
format(pont,sizeof(pont),\"~r~PLG ~w~%d - %d ~r~ALL\",redscore,whitescore);
Textdraw0 = TextDrawCreate(495.000000, 98.000000,pont);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.430000, 2.100000);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawShowForAll(Text:Textdraw0);
    return 1;
}
SetTimer(\"ScoreUpdate\",100,1);

 
[mod]CODE tageket máskor![/mod]

150
Segítségkérés / Clan War mode
« Dátum: 2013. augusztus 15. - 21:36:29 »
Helló!
Szeretnék egy Clan War módot készíteni de mivel fórumokon,nem nagyon találtam alapot így nem nagyon tudom hogy kéne elindulnom  :confused: és itt nem az ilyen egyszerûbb dolgokra gondolok mint maga a szerver létrehozása hanem a számláló részére ami számolná a csapatok/klánok pontjait. az egészben a gond a texdraw-os (textdraw készítésével nincs gond az megy) számláló rész mert arra sehol nem találtam alkalmas példát ami alapján legalább el tudnék indulni
ha az a rész megvolna akkor már a többivel tudnék haladni
a segítségeket és az értelmes hozásszólásokat elõre is köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 16. - 13:44:19 )

nem tud senki egy ilyen számlálóban segíteni? -_-

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal