Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29
136
Segítségkérés / Inventory
« Dátum: 2016. Június 16. - 09:39:33 »
AddItem(playerid,\"Laptop\",1); Amikor megveszi.

137
Segítségkérés / Inventory
« Dátum: 2016. Június 16. - 09:33:51 »
Most próbáld meg, elvileg hibátlanul fog müködni, és nem fogja küldeni azt az üzenetet.

138
Segítségkérés / Inventory
« Dátum: 2016. Június 16. - 09:10:43 »
A sejtésem pontos :D
Ahogyan te is látod az Item0 =, Item1 =, Ott nincs megadva az érték, ezeknek a mezőknek Item0=Üres, Item1=Üres, -nek kéne lenni.
Javaslat :
- Vagy beleirogatod egyesével, hogy \"Üres\".
- Kitörlöd a fájl, és újragenerálod ( Amikor csatlakozol LoadItems automatikusan lefut elvileg )
- Ha az előző nem müködik, akkor irj ide :D

139
Segítségkérés / Inventory
« Dátum: 2016. Június 16. - 09:02:10 »
A slotoknak \"Üres\"-nek kell lennie, ahhoz, hogy a rendszer bármit is hozzátudjon adni, szerintem ez nálad nem / nem így szerepel, ha megkérhetlek, a /Inv mappából bemásolnád a te inventorydat mit mutat?

140
Segítségkérés / Inventory
« Dátum: 2016. Június 16. - 08:56:56 »
Az a feltételezésem, hogy a többi Item neve nem ez : \"Üres\", mert a kód csak ezeket érzékeli, és akkor lesz a count[1]  = true, de mivel false ezért kapod a hibaüzenetet.

141
Segítségkérés / Inventory
« Dátum: 2016. Június 16. - 08:38:27 »
Ha az Inventory.inc-ből vagy a módból megadnád azt a pár sort ahol ez az üzenet található, talán tudnánk segiteni, így kép alapján esetleg képről olvasni tudunk. :(

142
Szkript kérések / Adminrendszer(hez van)
« Dátum: 2016. Június 15. - 19:16:32 »
Kell a %d vagy %i, gondolom elírta Flash :D

143
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Mód [FUN World]
« Dátum: 2016. Június 15. - 15:42:27 »
A scriptfiles mappába létrekell hozni, egy \"Karakterek\", és egy \"Logok\" mappát.

144
Segítségkérés / SQL lekérdezés dialogba (2)
« Dátum: 2016. Június 11. - 08:59:47 »
A képzeleted szab csak határokat, a dialogba bármit beleirhatsz, admin adás, elvétel, stb.  Én például a játékosok kezelését oldottam meg így, amiket fent irtam azok alapján bővítheted a listát.

145
Segítségkérés / SQL lekérdezés dialogba (2)
« Dátum: 2016. Június 10. - 14:52:38 »
if(dialogid == DIALOG_ADMINLIST)
{
if(response)
{
SetPVarString(playerid,\"Szemely\",inputtext);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ADMINKEZELES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Admin kezelése\",\"Admin szint változtatás\\n\",\"Ok\",\"Bezár\");
}
}
if(dialogid == DIALOG_ADMINKEZELES)
{
if(response)
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ADMINSZERK1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Admin szint változtatás\",\"Írd be a mezőbe, a szintet amennyire szeretnéd megváltoztatni !\",\"Ok\",\"Bezár\");
}
}
if(dialogid == DIALOG_ADMINSZERK1)
{
if(response)
{
if(IsNumeric(inputtext))
{
   new nev[24];
   GetPVarString(playerid,\"Szemely\",nev,sizeof(nev));
   format(query,sizeof(query),\"UPDATE admins SET Admin = %d WHERE Nev = \'%s\'\",strval(inputtext),nev);
   mysql_tquery(SQL,query);
}
else SCM(playerid,-1,\"Ez nem szám !\");
}
}

146
Segítségkérés / SQL lekérdezés dialogba (2)
« Dátum: 2016. Június 10. - 12:10:35 »
CMD:admins(playerid)
{
format(query,sizeof(query),\"SELECT * FROM admins\");
mysql_tquery(SQL,query,\"AdminListaQuery\",\"i\",playerid);
return 1;
}
forward AdminListaQuery(playerid);
public AdminListaQuery(playerid)
{
new sorok = cache_get_row_count();
new dialog[512];
for(int i = 0; i < sorok; i++)
{
new nev[24],string[128];
cache_get_field_content(i,\"Nev\",nev,SQL);
format(string,sizeof(string),\"%s\\n\",nev);
strcat(dialog,string);
}
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ADMINLISTA,DIALOG_STYLE_LIST,\"Admin Lista\",dialog,\"Ok\",\"Bezár\");
}

 
Gondolom valahogy így képzelted el, a lényeg, hogy kikéred az összes adatot az admins táblából, majd egy ciklussal végigfutol az összes soron, kikéred a Nev mező értékét a \"nev\" változóba( jelent esetbe ), majd belerakod a dialog stringbe, a ciklus után pedig megmutatod a dialogot

147
RP/RPG kérések / Hogyan kell rendőr frakit csinálni?
« Dátum: 2016. Június 09. - 17:49:12 »
Én kérek elnézést, hogy így szoktam hozzá, és az etc. moderáltad mint a stb. Illetve ha neked ez a legnagyobb problémád, akkor azt javaslom tanulgass még :D

148
RP/RPG kérések / Hogyan kell rendőr frakit csinálni?
« Dátum: 2016. Június 09. - 16:32:22 »
Hát ha 0.ról szeretnél készíteni rendőr frakciót ahhoz több minden kell mint 3. sor.
- Egy alap játékmód
- Játékosok adatainak mentése ( Rang,Frakció, etc.)
- Alap frakció műveletek kidolgozása ( /felvesz, /kirúg, /rang, /leaderad, etc.)
- Egyedi parancsok létrehozása ( Gondolok itt a rendőrparancsokra, /bilincs, etc.)
Nagyjából ennyi kell hozzá, nem nehéz megcsinálni, ha már az első kettő megvan. Azonban ha az előbbieket nem tudod megvalósítani, azt javaslom ne ilyennel kezd a próbálkozásokat :D

149
RP/RPG kérések / Hogyan kell rendőr frakit csinálni?
« Dátum: 2016. Június 09. - 14:56:32 »
Úgyanúgy, mint a többi frakciót nagyjából, csak a parancsokat korlátozod,hogy csak a rendőrők tudják használni.
 
#define RENDORSEG 1
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDORSEG)
{
   SendClientMessage(playerid,-1,\"Rendőr vagy\");
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendőr :(\");

 
De valami segédletet adhattál volna meg, hogy milyen változókat használsz, így nagyjából csak ennyit tudok segiteni, a lényeg, hogy definiálsz egy értéket, hogy könnyebben tudd majd későbbiekben kezelni, és ha a játékos változójának az értéke egyenlő a definiált értékeddel, akkor képes legyen használni a parancsot, ellenkező esetben hibaüzenetet/egyéb utasításokat hajtson végre.

150
Segítségkérés / Frakció felvétel hiba
« Dátum: 2016. Június 07. - 18:23:24 »
pInfo[pID][pFrakcio] = pInfo[playerid][pFrakcio];

 
Ez van a kirúgás kódódnál is, írd át -1,re vagy valamire, mert így nem rúgod ki, csak ugyanúgy hagyod kb. :D

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal