Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Campe3r
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
136
« Dátum: 2014. április 19. - 17:59:26 »
megpróbálom, azt esetleg nem tudod, hogyan kell pont a képernyõ közepére tenni egy textdrawot?
137
« Dátum: 2014. április 19. - 12:46:23 »
Kösz, akkor újracsinálom középpontosan a bejelentkezõ rendszert. Hanyas felbontással készítsem szerinted, hogy jó legyen mindenkinek?
138
« Dátum: 2014. április 19. - 12:15:45 »
Mûködik, csak elcsúszik. Egy régebbi témában láttam, hogy TextDrawTextSize kell hozzá, hogy ne csússzon el. Na azzal próbáltam most, de hibát jelez. Hiba: warning 213: tag mismatch Kód: TextDrawTextSize(Textdraw6[playerid], 1, 1);
139
« Dátum: 2014. április 19. - 11:49:51 »
Sziasztok, hogyan tudnám megcsinálni, hogy ha egy textdrawra rákattintok akkor elõhozzon egy input dialogot? OnPlayerClickTextDraw-al már próbáltam, de nem jó :S
140
« Dátum: 2014. április 19. - 11:18:35 »
Edit: OnPlayerConnect alá beraktam, és mûködik, köszi.
141
« Dátum: 2014. április 19. - 11:13:50 »
Sziasztok, hogyan tudnám betenni a modomba a textdrawjaimat, hogy mikro felcsatlakozik egy ember mutassa nekik? Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 487.777740, 140.877792, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 20.147531); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 160.666656, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 100); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0); Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 164.444473, 122.951148, \"Bejelentezes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw1[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw1[playerid], 484.422363, -36.835552); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw1[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw1[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw1[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw1[playerid], 311543722); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw1[playerid], -1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw1[playerid], 170); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw1[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw1[playerid], 1); Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 196.888961, 164.764450, \"Felhasznalonev\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw2[playerid], 448.888946, 4.977776); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw2[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw2[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw2[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw2[playerid], 311543722); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw2[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw2[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw2[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw2[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw2[playerid], 1); Textdraw3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 323.431091, 164.764480, \"Beir\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw3[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw3[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw3[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw3[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw3[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw3[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw3[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw3[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw3[playerid], true); Textdraw4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 327.111175, 212.053421, \"Beir\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw4[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw4[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw4[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw4[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw4[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw4[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw4[playerid], true); Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 196.888931, 212.053329, \"Jelszo\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw5[playerid], 448.888885, 10.951108); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw5[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw5[playerid], 311543722); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1); Textdraw6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.666656, 264.320068, \"Bejelentkezes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw6[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw6[playerid], -702.222778, -158.293304); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw6[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw6[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw6[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw6[playerid], 311543722); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw6[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw6[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw6[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw6[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw6[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw6[playerid], true);
142
« Dátum: 2014. március 31. - 20:57:19 »
function getMoney(thePlayer, nocheck) if not nocheck then checkMoneyHacks(thePlayer) end return getElementData(thePlayer, \"money\") or 0 end function checkMoneyHacks(thePlayer) if not getMoney(thePlayer, true) or getElementType(thePlayer) ~= \"player\" then return end local safemoney = getMoney(thePlayer, true) local hackmoney = getPlayerMoney(thePlayer) if (safemoney < hackmoney) then setPlayerMoney(thePlayer, safemoney) sendMessageToAdmins(\"Moneyhack gyanú: \"..getPlayerName(thePlayer)) return true else return false end end Sziasztok, ezzel a scriptel mi lehet a gond? Hibát jelez állandóan :S Hiba: Bad argument @ \'getElementData\' [Exepted element at argument 1, got a boolean value] Bad argument @ \'getElementType\' [Exepted element at argument 1, got a boolean value] Egyépként shodown modot használok.
143
« Dátum: 2014. március 30. - 19:47:39 »
Hát szerintem ez elég kevés :S
144
« Dátum: 2014. március 23. - 21:31:00 »
Van olyan rész, de nem mûködik. Nem ír ki semmit.
145
« Dátum: 2014. március 21. - 16:39:24 »
Valaki nem tudja mi lehet a gond?
146
« Dátum: 2014. március 16. - 14:23:31 »
Eduka küldte még régebben, szerintem a shodown mod. Egyépként ha parancsal csinálom úgy mûködik. function fegyverSkill(source, stat, value, text) if setPedStat(source, 69, 999) then outputChatBox(\"Colt 45 Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 70, 999) then outputChatBox(\"Silenced Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 71, 999) then outputChatBox(\"Desert Eagle Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 72, 999) then outputChatBox(\"Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 73, 999) then outputChatBox(\"Fûrészelt Csövû Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 74, 999) then outputChatBox(\"Spas 12 Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 75, 999) then outputChatBox(\"Uzi Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 76, 999) then outputChatBox(\"MP5 Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 77, 999) then outputChatBox(\"AK 47 Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 78, 999) then outputChatBox(\"M4 Skillje maximumra feltéve!\", source) end if setPedStat(source, 79, 999) then outputChatBox(\"Sniper Skillje maximumra feltéve!\", source) end end addCommandHandler(\"fegyverskill\", fegyverSkill) E: Találtam egy ilyen részt a s_account_system.lua-ban. -- Weapon stats setPedStat(source, 69, 999) setPedStat(source, 70, 999) setPedStat(source, 71, 999) setPedStat(source, 72, 999) setPedStat(source, 73, 999) setPedStat(source, 74, 999) setPedStat(source, 75, 999) setPedStat(source, 76, 999) setPedStat(source, 77, 999) setPedStat(source, 78, 999) setPedStat(source, 79, 999) toggleAllControls(source, true, true, true) setElementFrozen(source, false)
147
« Dátum: 2014. március 16. - 14:17:31 »
olyanom nincs, de a c_account_system-be beraktam úgy me nem jó
148
« Dátum: 2014. március 16. - 10:16:04 »
Nem jó egyikkel se :S E: valhallát használok, amiben nincs beállítva a skill.
149
« Dátum: 2014. március 14. - 21:41:11 »
Sziasztok, nem rég sikerült megcsinálom a fegyverek skilljeit, megcsinálja ha beírok egy paancsot. De ha már azt csinálom meg, hogy ha felcsatalkoznak és úgy állítsa be a skilljeit az már nem mûködik. Kód: function fegyverSkill(thePlayer, stat, value, text) if setPedStat(thePlayer, 69, 999) then outputChatBox(\"Colt 45 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 70, 999) then outputChatBox(\"Silenced Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 71, 999) then outputChatBox(\"Desert Eagle Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 72, 999) then outputChatBox(\"Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 73, 999) then outputChatBox(\"Fûrészelt Csövû Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 74, 999) then outputChatBox(\"Spas 12 Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 75, 999) then outputChatBox(\"Uzi Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 76, 999) then outputChatBox(\"MP5 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 77, 999) then outputChatBox(\"AK 47 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 78, 999) then outputChatBox(\"M4 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end if setPedStat(thePlayer, 79, 999) then outputChatBox(\"Sniper Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer) end end addEventHandler(\"onPlayerConnect\", getRootElement(), fegyverSkill)
150
« Dátum: 2014. március 12. - 19:48:39 »
Mta-ra nyitottam... Azért nem vagyok olyan balf*sz hogy rosz helyre nyissam..
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
|