Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Campe3r

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
136
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 17:59:26 »
megpróbálom, azt esetleg nem tudod, hogyan kell pont a képernyõ közepére tenni egy textdrawot?

137
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 12:46:23 »
Kösz, akkor újracsinálom középpontosan a bejelentkezõ rendszert. Hanyas felbontással készítsem szerinted, hogy jó legyen mindenkinek?

138
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 12:15:45 »
Mûködik, csak elcsúszik. Egy régebbi témában láttam, hogy TextDrawTextSize kell hozzá, hogy ne csússzon el. Na azzal próbáltam most, de hibát jelez.
Hiba:
 
warning 213: tag mismatch

 
Kód:
 
TextDrawTextSize(Textdraw6[playerid], 1, 1);

139
Segítségkérés / Textdraw-ra kattintás
« Dátum: 2014. április 19. - 11:49:51 »
Sziasztok, hogyan tudnám megcsinálni, hogy ha egy textdrawra rákattintok akkor elõhozzon egy input dialogot? OnPlayerClickTextDraw-al már próbáltam, de nem jó :S

140
Segítségkérés / Textdraw mutatása csatlakozáskor
« Dátum: 2014. április 19. - 11:18:35 »
Edit: OnPlayerConnect alá beraktam, és mûködik, köszi.

141
Segítségkérés / Textdraw mutatása csatlakozáskor
« Dátum: 2014. április 19. - 11:13:50 »
Sziasztok, hogyan tudnám betenni a modomba a textdrawjaimat, hogy mikro felcsatlakozik egy ember mutassa nekik?
 
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 487.777740, 140.877792, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 20.147531);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 160.666656, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 100);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 164.444473, 122.951148, \"Bejelentezes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw1[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw1[playerid], 484.422363, -36.835552);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw1[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw1[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw1[playerid], -1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw1[playerid], 170);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 196.888961, 164.764450, \"Felhasznalonev\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw2[playerid], 448.888946, 4.977776);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw2[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw2[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw2[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw2[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw2[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
Textdraw3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 323.431091, 164.764480, \"Beir\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw3[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw3[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw3[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw3[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw3[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw3[playerid], true);
Textdraw4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 327.111175, 212.053421, \"Beir\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw4[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw4[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw4[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw4[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw4[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw4[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw4[playerid], true);
Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 196.888931, 212.053329, \"Jelszo\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw5[playerid], 448.888885, 10.951108);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw5[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw5[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
Textdraw6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.666656, 264.320068, \"Bejelentkezes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw6[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw6[playerid], -702.222778, -158.293304);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw6[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw6[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw6[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw6[playerid], 311543722);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw6[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw6[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw6[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw6[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw6[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw6[playerid], true);

142
Archívum / Hiba a kóddal
« Dátum: 2014. március 31. - 20:57:19 »
function getMoney(thePlayer, nocheck)
if not nocheck then
checkMoneyHacks(thePlayer)
end
return getElementData(thePlayer, \"money\") or 0
end
function checkMoneyHacks(thePlayer)
if not getMoney(thePlayer, true) or getElementType(thePlayer) ~= \"player\" then return end
local safemoney = getMoney(thePlayer, true)
local hackmoney = getPlayerMoney(thePlayer)
if (safemoney < hackmoney) then
setPlayerMoney(thePlayer, safemoney)
sendMessageToAdmins(\"Moneyhack gyanú: \"..getPlayerName(thePlayer))
return true
else
return false
end
end

 
Sziasztok, ezzel a scriptel mi lehet a gond? Hibát jelez állandóan :S
Hiba:
 
Bad argument @ \'getElementData\' [Exepted element at argument 1, got a boolean value]
Bad argument @ \'getElementType\' [Exepted element at argument 1, got a boolean value]

 
Egyépként shodown modot használok.

143
Archívum / FreeLifeMTA RolePlay
« Dátum: 2014. március 30. - 19:47:39 »
Hát szerintem ez elég kevés :S

144
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 23. - 21:31:00 »
Van olyan rész, de nem mûködik. Nem ír ki semmit.

145
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 21. - 16:39:24 »
Valaki nem tudja mi lehet a gond?

146
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 16. - 14:23:31 »
Eduka küldte még régebben, szerintem a shodown mod.
Egyépként ha parancsal csinálom úgy mûködik.
 
function fegyverSkill(source, stat, value, text)
if setPedStat(source, 69, 999) then
outputChatBox(\"Colt 45 Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 70, 999) then
outputChatBox(\"Silenced Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 71, 999) then
outputChatBox(\"Desert Eagle Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 72, 999) then
outputChatBox(\"Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 73, 999) then
outputChatBox(\"Fûrészelt Csövû Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 74, 999) then
outputChatBox(\"Spas 12 Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 75, 999) then
outputChatBox(\"Uzi Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 76, 999) then
outputChatBox(\"MP5 Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 77, 999) then
outputChatBox(\"AK 47 Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 78, 999) then
outputChatBox(\"M4 Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
if setPedStat(source, 79, 999) then
outputChatBox(\"Sniper Skillje maximumra feltéve!\", source)
end
end
addCommandHandler(\"fegyverskill\", fegyverSkill)

 
E: Találtam egy ilyen részt a s_account_system.lua-ban.
 
      -- Weapon stats
setPedStat(source, 69, 999)
setPedStat(source, 70, 999)
setPedStat(source, 71, 999)
setPedStat(source, 72, 999)
setPedStat(source, 73, 999)
setPedStat(source, 74, 999)
setPedStat(source, 75, 999)
setPedStat(source, 76, 999)
setPedStat(source, 77, 999)
setPedStat(source, 78, 999)
setPedStat(source, 79, 999)
toggleAllControls(source, true, true, true)
setElementFrozen(source, false)

147
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 16. - 14:17:31 »
olyanom nincs, de a c_account_system-be beraktam úgy me nem jó

148
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 16. - 10:16:04 »
Nem jó egyikkel se :S
E: valhallát használok, amiben nincs beállítva a skill.

149
Archívum / Autómatikus skill beállítás csatlakozásnál hiba.
« Dátum: 2014. március 14. - 21:41:11 »
Sziasztok, nem rég sikerült megcsinálom a fegyverek skilljeit, megcsinálja ha beírok egy paancsot. De ha már azt csinálom meg, hogy ha felcsatalkoznak és úgy állítsa be a skilljeit az már nem mûködik.
Kód:
 
function fegyverSkill(thePlayer, stat, value, text)
if setPedStat(thePlayer, 69, 999) then
outputChatBox(\"Colt 45 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 70, 999) then
outputChatBox(\"Silenced Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 71, 999) then
outputChatBox(\"Desert Eagle Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 72, 999) then
outputChatBox(\"Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 73, 999) then
outputChatBox(\"Fûrészelt Csövû Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 74, 999) then
outputChatBox(\"Spas 12 Shotgun Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 75, 999) then
outputChatBox(\"Uzi Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 76, 999) then
outputChatBox(\"MP5 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 77, 999) then
outputChatBox(\"AK 47 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 78, 999) then
outputChatBox(\"M4 Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
if setPedStat(thePlayer, 79, 999) then
outputChatBox(\"Sniper Skillje maximumra feltéve!\", thePlayer)
end
end
addEventHandler(\"onPlayerConnect\", getRootElement(), fegyverSkill)

150
Archívum / Fegyver Skill
« Dátum: 2014. március 12. - 19:48:39 »
Mta-ra nyitottam... Azért nem vagyok olyan balf*sz hogy rosz helyre nyissam..

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal