Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - robdan00

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
136
Szkript kérések / Ki írás
« Dátum: 2013. október 06. - 11:54:41 »
Sziasztok kérhetnék egy olyat hogy elmondja valaki hogy kell ki írni dolgokat pl. Vasúti átkelõlén egy RP szerveren?
És igy nézne ki: Vigyázat vasúti átkelõ hely
Vagy egy olyat hogy: Országos Rendõr fõ kapitányság a rendõrség elé vagy valami ilyesmit hogy kell?
Elõre köszi a választ :)

137
Archívum / [HUN]D-day TDM szerver [Folyamatosan fejlesztem]
« Dátum: 2013. szeptember 15. - 16:32:23 »
\"images?q=tbn:ANd9GcRY-G8xlAAg8DuwEYvyfurzJy6Jle8pwdK2jWDmLXbak6w5yuJT\"                   
IP CÍM:HAMAROSAN
WEBOLDAL(FaceBook): https://www.facebook.com/ddaytdmserver?ref=hl
HOSTING:HAMAROSAN
                                                                             
                                                             TÖRTÉNELEM:
                                       Na az ugy volt hogy nyáron volt a StromWillRPG nevû szerver S**módos volt tulajdonos voltam ott és az
                                       adminok ki akkartak rûgatni engem és ezt én nem tûrtem gondoltam nyítok egy TDM szervert és egy nap
                                       rátalláltam a D-dayra gondoltam ebböl csinálók egy jó szervert kedves adminokal már csak a barátomnak kell
                                       fejlesztenie. És én is segítek neki amiben csak tudok :)                                  
Leírás:
2 Csapat van az amerikaiak, és a németek.
Az amerikaiak támadnak és az a céljük hogy elfoglalják a központot.
A Központban van egy CheckPoint amibe 20 másodpercet kell eltölteni egy amerikainak hogy gyozzenek.
A Németek védekeznek, céljuk hogy 20 percig kitartsanak. Ezek után automatikus gyozelem.
A 2 csapaton belül van sima katona és mesterlövész.
A Parton közben robbanások vannak, olyan mintha lonének.
/hordo parancs-al lehetséges letenni egy hordót.
Az Amerikaik kezdohelye egy nagy hajó, ami mellet kisebb katonai hajók találhatók amivel ki kell menni a partra. De csak óvatosan aknák is vannak.
A Németek a parton kezdenek, és figyelniük kell hogy mikör jönnek az Amcsik.
Az egyik képen látható amint felrobbantunk egy drótkerítést. Ez a kapu ezt fel kell robbantani az ellenségnek.
A map a vizen található nem is túl messze SA-tól. Kicsit láccik a part.
Kezdofegyverek Amerikaiaknak:
M4, Desert Eagle, Shotgun
Németeknek:
M4, Desert Eagle, MP5
És persze mesterlövész a mesterlövészeknek.
Skinek:
Amcsiknak Katona (szín: piros)
Németeknek Swatos (szín: kék)
KÉPEK:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/090924/1207325017sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/090924/sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/090924/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
CSAPATOK:
\"images?q=tbn:ANd9GcRexbvgZyUksabUPe6S9kQ090IlnOaqG90IXZP_AYEcFlkrkqWWpw\"
Német
\"images?q=tbn:ANd9GcTv_Sd7TKwABRjYP2Ulpkeevjz0sgh24FsBIB-nNHlSup_XZbmB\"
Amerikai
Mit szeretnék nagyon?
1.Egy normális/rendes admin csapatot
2.Összetartó szervert
3.Normális playereket akik tudnak veszteni
4.És hogy ne az legyen a cél hogy ki a jobb hanem hogy játszunk

138
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DM] Disaster -vol2- Around the world
« Dátum: 2013. szeptember 15. - 14:24:53 »
K*rva jó :)

139
SA-MP: Szerverfejlesztés / Street RPG Letöltõ link!
« Dátum: 2013. szeptember 15. - 14:23:06 »
Kösz a feltöltést :) lehet használni fogom

140
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Nevada State RPG
« Dátum: 2013. szeptember 15. - 14:22:27 »
Majd felnézek

141
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]..:Fun:.. Nagyon alap Gamemode!!!
« Dátum: 2013. augusztus 21. - 00:26:54 »
Hát nem is rossz azért de persze elsõnek nagyon jó :)
+

142
SA-MP: Szerverfejlesztés / BlueBerry Szerelõtelep
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 04:30:04 »
Nekem tetszik lehet felfogom használni :)
+

143
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elsõ PK mapom
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 04:21:14 »
Sziasztok robdan00 vagyok bla bla bla bla.........
Készítettem egy PK(Parkour) mapot remélem tetszeni fog nem mondom hogy tökéletes de szerintem \"ELSÕRE\" egész jó lett
Információk:
Készítette: robdan00 (én)
Idõ: 3-4 óra (szünettel)
Mivel: MTA/Map editor
Azért nem konverteltem át mert szerintem valaki felszeretné használni és kikel javítani pár objectet mert néhány helyen buggol remélem valakinek szüksége lesz erre a kis mapra :)
Letöltõ Link:
http://data.hu/index.php?upload=done&sid=8d777374c40801d4bc3c3c245353f1df
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-139_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-140_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-141_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-142_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-143_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-144_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-145_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130813/sa-mp-146_www.kepfeltoltes.hu_.png
[gmod]Máskor kérlek normális betûkkel!  ;)[/gmod]

144
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törölhetõ
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 23:07:21 »
Majd fellnézek 1x nekem tetszik

145
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cigánytelep
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 22:10:47 »
Jó beismerem nem tudtam mit kitallálni unatkoztam :D
És a aláírásba nem tudtam hogy kell berakni :D de megcsinálom majd

147
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egy nagyon kicsi elsõ DM map
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 18:34:26 »
Sziasztok készitetem 1 map-ot remélem tetszeni fog ez a kicsi DM map
Információk a map-ról:
Elkészítési idõ: 20-30perc
Sorok száma: 40-50-60
Amik kocsik ott vannak azok csak a gamemodeba van benne
Készítette: robdan00 (én)
Letöltõ link:
http://data.hu/get/6825643/DMmap1.map
Képek:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130812/sa-mp-128_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130812/sa-mp-130_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130812/sa-mp-129_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130812/sa-mp-131_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130812/sa-mp-132_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
Remélem mindenkinek tetszeni fog azért nem konverteltem át mert szerintem valaki biztos át szeretné majd mapolni a dolgokat
Akinek kell átkonvertálva itt van
 
   CreateObject(987,-519.5000000,2547.6000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(elecfence_bar) (1)
CreateObject(987,-531.2999878,2547.3999023,52.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(elecfence_bar) (2)
CreateObject(987,-542.7999878,2547.3999023,52.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(elecfence_bar) (3)
CreateObject(987,-542.5000000,2559.5000000,52.4000015,0.0000000,0.0000000,268.0000000); //object(elecfence_bar) (4)
CreateObject(987,-551.2999878,2565.6000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,327.9949951); //object(elecfence_bar) (5)
CreateObject(987,-563.0999756,2566.1000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,357.9913330); //object(elecfence_bar) (6)
CreateObject(987,-574.7999878,2566.3999023,52.4000015,0.0000000,0.0000000,357.9895020); //object(elecfence_bar) (7)
CreateObject(987,-586.0999756,2565.8999023,52.4000015,0.0000000,0.0000000,1.9895020); //object(elecfence_bar) (8)
CreateObject(987,-592.0999756,2565.5000000,52.4000015,0.0000000,0.0000000,3.9885254); //object(elecfence_bar) (9)
CreateObject(987,-592.2000122,2565.0000000,55.4000015,0.0000000,0.0000000,93.9885254); //object(elecfence_bar) (10)
CreateObject(987,-508.1000061,2547.3000488,52.4000015,0.0000000,0.0000000,88.0000000); //object(elecfence_bar) (11)
CreateObject(987,-507.6000061,2559.0000000,52.4000015,0.0000000,0.0000000,87.9949951); //object(elecfence_bar) (12)
CreateObject(987,-506.8999939,2570.6999512,52.4000015,0.0000000,0.0000000,87.9949951); //object(elecfence_bar) (13)
CreateObject(987,-506.1000061,2582.5000000,52.4000015,0.0000000,0.0000000,89.9949951); //object(elecfence_bar) (14)
CreateObject(987,-506.0000000,2594.3000488,52.4000015,0.0000000,0.0000000,89.9945068); //object(elecfence_bar) (15)
CreateObject(987,-506.2999878,2606.3000488,52.4000015,0.0000000,0.0000000,89.9945068); //object(elecfence_bar) (16)
CreateObject(987,-506.5000000,2617.8000488,52.4000015,0.0000000,0.0000000,89.9945068); //object(elecfence_bar) (17)
CreateObject(987,-506.5000000,2629.3999023,52.4000015,0.0000000,0.0000000,89.9945068); //object(elecfence_bar) (18)
CreateObject(987,-506.3999939,2638.6999512,52.4000015,0.0000000,0.0000000,181.9945068); //object(elecfence_bar) (19)
CreateObject(987,-518.2000122,2638.3999023,52.4000015,0.0000000,0.0000000,181.9940186); //object(elecfence_bar) (20)
CreateObject(987,-529.7000122,2637.8999023,52.4000015,0.0000000,0.0000000,181.9940186); //object(elecfence_bar) (21)
CreateObject(987,-541.4000244,2637.6999512,52.4000015,0.0000000,0.0000000,267.9940186); //object(elecfence_bar) (22)
CreateObject(987,-541.7999878,2626.1000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,209.9895020); //object(elecfence_bar) (23)
CreateObject(987,-552.2000122,2620.1000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,177.9871826); //object(elecfence_bar) (24)
CreateObject(987,-563.9000244,2620.6000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,177.9840088); //object(elecfence_bar) (25)
CreateObject(987,-575.7000122,2621.1000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,185.9840088); //object(elecfence_bar) (26)
CreateObject(987,-588.0999756,2609.6000977,55.4000015,0.0000000,0.0000000,93.9880371); //object(elecfence_bar) (27)
CreateObject(645,-524.7000122,2558.1999512,52.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_palmbig14) (1)
CreateObject(645,-524.2999878,2570.3999023,52.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_palmbig14) (2)
CreateObject(645,-524.0999756,2582.6999512,52.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_palmbig14) (3)
CreateObject(645,-523.7999878,2603.1999512,52.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_palmbig14) (4)
CreateObject(645,-523.4000244,2615.6999512,52.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_palmbig14) (5)
CreateObject(645,-523.2000122,2628.5000000,52.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_palmbig14) (6)
CreateObject(1225,-524.0999756,2576.6999512,53.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (1)
CreateObject(1225,-524.2999878,2564.1999512,53.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (2)
CreateObject(1225,-523.4000244,2609.6000977,53.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (3)
CreateObject(1225,-523.2000122,2622.6000977,53.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (4)
CreateObject(1225,-551.5999756,2611.3999023,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (5)
CreateObject(1225,-551.5000000,2576.1000977,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (6)
CreateObject(1225,-599.0999756,2576.0000000,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (7)
CreateObject(1225,-584.7999878,2575.8999023,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (8)
CreateObject(1225,-568.2000122,2576.0000000,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (9)
CreateObject(1225,-565.5000000,2611.6000977,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (10)
CreateObject(1225,-584.4000244,2611.5000000,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (11)
CreateObject(1225,-598.2000122,2611.6000977,66.1999969,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(barrel4) (12)
CreateObject(1676,-523.7999878,2589.0000000,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (1)
CreateObject(1676,-523.7999878,2590.5000000,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (2)
CreateObject(1676,-523.7999878,2591.8000488,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (3)
CreateObject(1676,-523.7999878,2593.0000000,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (4)
CreateObject(1676,-523.7999878,2594.3000488,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (5)
CreateObject(1676,-523.7999878,2595.8000488,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (6)
CreateObject(1676,-523.7999878,2597.5000000,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (7)
CreateObject(1676,-523.7999878,2599.0000000,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (8)
CreateObject(1676,-523.7999878,2587.1999512,54.0000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(washgaspump) (9)
CreateObject(3374,-556.0000000,2570.8000488,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (1)
CreateObject(3374,-559.5000000,2570.6999512,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (2)
CreateObject(3374,-559.4000244,2570.6000977,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (3)
CreateObject(3374,-563.4000244,2570.3999023,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (4)
CreateObject(3374,-563.5000000,2570.6999512,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (5)
CreateObject(3374,-563.5000000,2570.5000000,60.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (6)
CreateObject(3374,-567.0000000,2570.3999023,60.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (7)
CreateObject(3374,-567.0999756,2570.5000000,63.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (8)
CreateObject(3374,-570.9000244,2570.3000488,63.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (9)
CreateObject(3374,-570.7999878,2570.3999023,66.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (10)
CreateObject(3374,-567.0999756,2570.3000488,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (11)
CreateObject(3374,-571.0000000,2570.3000488,60.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (12)
CreateObject(3374,-571.0999756,2570.1999512,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (13)
CreateObject(3374,-567.5000000,2570.6999512,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (14)
CreateObject(3374,-571.2999878,2570.6999512,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (15)
CreateObject(3374,-554.9000244,2615.8999023,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (16)
CreateObject(3374,-558.2000122,2615.8999023,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (17)
CreateObject(3374,-561.2000122,2615.8999023,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (18)
CreateObject(3374,-564.2000122,2615.8999023,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (19)
CreateObject(3374,-567.5000000,2615.8999023,54.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (20)
CreateObject(3374,-558.2999878,2616.0000000,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (21)
CreateObject(3374,-561.7999878,2616.0000000,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (22)
CreateObject(3374,-565.0000000,2616.0000000,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (23)
CreateObject(3374,-567.5000000,2616.0000000,57.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (24)
CreateObject(3374,-565.5000000,2615.8000488,60.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (25)
CreateObject(3374,-561.9000244,2615.6999512,60.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (26)
CreateObject(3374,-567.4000244,2615.6999512,60.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (27)
CreateObject(3374,-561.7999878,2615.8000488,63.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (28)
CreateObject(3374,-565.5000000,2615.8999023,63.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (29)
CreateObject(3374,-567.0000000,2615.8999023,63.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (30)
CreateObject(3374,-567.2000122,2615.6000977,66.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (31)
CreateObject(3374,-563.7000122,2615.6000977,66.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (32)
CreateObject(3374,-567.4000244,2615.6000977,69.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(sw_haybreak02) (33)

148
SA-MP: Szerverfejlesztés / [T]Stunt
« Dátum: 2013. augusztus 12. - 16:37:39 »
Nekem nagyon tetszik megér 1 \"+\" csak igy tovább

149
Archívum / StromWillRPG Reloaded v1.1
« Dátum: 2013. május 30. - 09:16:56 »
Sziasztok a mai nap újra meg nyitotuk a StromWillRPGt új tulajokal cuccvisza adás csak motor vagy kocsi vagy ház + 500.000Ft
informácio:
Szerver ip:   [gmod]Törölve [/gmod]
TS ip:hamarosan
Weboldal:Hamarosan
szerver informáciok:
A szerver 4 napja lett meg rendelve folyamatos scriptelések,mappolások,RP-k
Tulajdonosok:
Vito_Gonzale
.......(nem jut eszembe :D)
......(nem jut eszembe :D)
A szerver még dolgozunk
napi 11-15 playerel
100slotos
GSF frakcio 20playernél a tõbbi meg minél feljebb lesz playerek akkor jóbb frakciok
enyi lenne sziasztok!

150
Archívum / StromWillRPG
« Dátum: 2013. március 20. - 15:57:52 »
StromWillRPG meg nyilt szerver ip:
[gmod]Törölve[/gmod]
ts:
[gmod]Törölve[/gmod]
Várunk benneteket nagy szeretetel szabad leaderek 30 playernél admin tgf 50 slotos ha meg van 50 player be kerûlnek pár új frakciók gyertek sokan.
Kedves admin csapat.
Szeretetel:StromWillRPG admin csapata

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal