Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - felici10

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11
136
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 15:08:44 »
hat én megezt magyarazom egesz  idö allat  :dodge: igen nem kell

137
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 14:19:47 »
na csabesz most azzal van baj hogy amikor a masodik bombát leakrom rakni akor nem rakaj le de egyepként cool
meg az hogy a rendör csapat is letudja rakni a bombát xD

138
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 14:14:07 »
ok pil és tesztelem

139
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 14:11:54 »
azt is megcsinaltad? isten vagy xD

140
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 14:00:08 »
na de akor azt hogy csinaljam amjd meg hogy robanjon egy nagyot amikor  mind a 3 checkpointra leraktuk a bombát :shy:
 ???

141
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 13:39:10 »
mondom kezdo vagyok  :D

142
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 13:34:13 »
rendorok:
AddPlayerClass(0,1586.2755,-1697.4921,6.2188,179.6876,0,0,0,0,0,0); // bomb 1
AddPlayerClass(0,1536.9028,-1636.9652,6.2188,0.1693,0,0,0,0,0,0); // bomb 2
AddPlayerClass(0,1553.3524,-1683.8962,13.5489,253.1645,0,0,0,0,0,0); // bomb 3
AddPlayerClass(0,1580.5269,-1634.7200,13.5613,125.3622,0,0,0,0,0,0); // cp 1
AddPlayerClass(0,1586.4484,-1697.5944,6.2188,304.9285,0,0,0,0,0,0); // cp 2
AddPlayerClass(0,1536.1034,-1637.3773,6.2188,241.9479,0,0,0,0,0,0); // cp 3
terroristak:
AddPlayerClass(0,1527.2445,-1661.2964,6.2188,48.9327,0,0,0,0,0,0); // bomb 1
AddPlayerClass(0,1593.8682,-1718.0386,6.2188,93.8357,0,0,0,0,0,0); // bomb 2
AddPlayerClass(0,1541.6881,-1616.5249,13.3828,14.4165,0,0,0,0,0,0); // bomb 3
AddPlayerClass(0,1545.9125,-1603.5483,13.3828,84.3864,0,0,0,0,0,0); // cp 1
AddPlayerClass(0,1607.7327,-1666.4307,6.2188,289.3317,0,0,0,0,0,0); // cp 2
AddPlayerClass(0,1554.3732,-1683.3022,6.2188,20.4892,0,0,0,0,0,0); // cp 3

143
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 13:15:16 »
csabesz akor hány bomba és hány cp koordináta kel?? :-X
akor elég lesz 3 bomba koordináta  és 3 cp koordináta
mar érteemm
20 perc és küldom a koordinátákat

144
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 12:59:10 »
de ebbe mi a hiba 4 errors van:
 
#include <a_samp>
#define Rendorok 0
#define Terroristak 1
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Egyiptan\'s GM\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Egyiptan\'s mod\");
AddPlayerClass(286,1561.1564,-1627.8285,13.3828,83.0678,0,0,0,0,0,0); // rendor
AddPlayerClass(123,2771.9797,-2417.0337,13.6451,92.9497,0,0,0,0,0,0); // terroristak
AddStaticVehicle(596,1548.1588,-1627.2479,13.0932,2.3023,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1547.9569,-1633.8353,13.1594,181.1879,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1548.2909,-1621.2535,13.2496,176.9157,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1582.1404,-1628.8287,13.1044,0.0002,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1584.1848,-1622.0623,13.1056,326.0259,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1535.6637,-1606.0280,13.1865,270.7560,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1528.4849,-1605.7335,13.1075,88.4125,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1522.0618,-1605.4559,13.2564,270.4692,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1540.8191,-1670.8108,13.2605,104.5192,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1537.9512,-1676.6938,13.1777,359.5093,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1539.5541,-1685.1589,13.2702,55.9674,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1519.4205,-1715.2207,13.2681,359.9646,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1521.2629,-1720.8872,13.2686,66.2698,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1527.3170,-1722.3514,13.0623,269.1352,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1533.7129,-1722.3041,13.1876,270.5034,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1540.0161,-1718.9124,13.2729,316.2413,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.5283,-1699.9662,13.0887,1.4228,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.5864,-1706.8879,13.0384,357.0183,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.5433,-1617.9962,13.1090,0.1232,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.3389,-1630.4476,13.1130,0.0029,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1539.9425,-1643.8997,5.6139,321.8509,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1533.6924,-1649.2837,5.6120,297.0216,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1592.8420,-1668.3065,5.5898,93.3464,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1601.1416,-1668.0210,5.6077,91.2584,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,2382.7705,-2174.8096,22.8181,135.3949,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,2377.5049,-2179.9524,22.8120,136.4816,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(580,2731.9468,-2399.6680,13.3411,88.9147,81,81); // lspd car
AddStaticVehicle(560,2751.3259,-2428.0095,13.3573,0.0536,9,39); // lspd car
AddStaticVehicle(550,2755.6321,-2443.2827,13.3606,359.9627,42,42); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2779.5037,-2411.1907,13.7490,0.9368,32,32); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2777.4722,-2424.4829,13.7543,181.0860,20,20); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2778.2085,-2463.2686,13.7585,180.5154,66,66); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2779.7244,-2449.7927,13.7482,178.4644,110,110); // lspd car
AddStaticVehicle(530,2765.9358,-2389.1169,13.3984,357.2248,111,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(469,2786.0403,-2378.5330,18.9330,2.1722,1,3); // lspd car
    AddStaticVehicle(469,2747.8071,-2453.9700,16.6610,90.4485,1,3); // lspd car
    AddStaticVehicle(497,1482.5706,-1613.5280,14.2393,0.1120,0,1); // lspd car
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch (classid)
{
   case 0:
         {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendor!\", 1000, 5);
   SetPlayerColor(playerid, 0x2641FEAA);
}
        case 1:
        {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~r~!Terroristak!\", 1000, 5);
            SetPlayerColor(playerid, 0xAA3333AA);
        }
}
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   
return 1;
 
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_Rendorok)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,23,1000);
    }
    else if(gTeam[playerid] == TEAM_TERRORISTAK)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
        GivePlayerWeapon(playerid,27,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
     }
     return 1;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
   
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
    new string[128],
           pname[MAX_PLAYER_NAME],
           tmpcolour;
    if(text[0] == \'!\')
    {
    switch(gTeam[playerid])
    {
         case TEAM_RENDOR: tmpcolour = COLOR_BLUE;
         case TEAM_TERRORISTÁK: tmpcolour = COLOR_RED;
 return 0;
   }
   GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname));
   format(string,256,\"[TEAMCHAT] %s: %s\",pname,text[1]);
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))
       {
           if(gTeam[playerid] == gTeam)
           {
               SendClientMessage(i,tmpcolour,string);
            }
      }
   }
   return 0;
   }
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(cmdtext, \"/myteam\", true)==0)
    {
        if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Te a Rendor csapatban vagy!\");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Te nem a rendor csapatban vagy!\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    GivePlayerMoney( playerid, 200 );
    DisablePlayerCheckpoint( playerid );
    SendClientMessage(playerid,0xD32841FF, \"Amiért megtaláltad a CP-t kapsz 200$-t.\");
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

145
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 11:54:57 »
itt vanak a koordinátk pls csinald meg  :D
AddPlayerClass(0,1586.2755,-1697.4921,6.2188,179.6876,0,0,0,0,0,0); //              ---------------------------- ezek
AddPlayerClass(0,1536.9028,-1636.9652,6.2188,0.1693,0,0,0,0,0,0); //                 ------------------------------ a
AddPlayerClass(0,1553.3524,-1683.8962,13.5489,253.1645,0,0,0,0,0,0); //            ------------------------------ cp
AddPlayerClass(0,1586.2755,-1697.4921,6.2188,179.6876,0,0,0,0,0,0); //             ----------------------------- koordináták
AddPlayerClass(0,1536.9028,-1636.9652,6.2188,0.1693,0,0,0,0,0,0); //                 ------------------------------ ahol a checkpoint van nem?
AddPlayerClass(0,1553.3524,-1683.8962,13.5489,253.1645,0,0,0,0,0,0); //             ---------------------------
a 0-as csapat rendorok
az 1-es csapat a terroristák
de csabesz a csapatok mar meg
vannak...

146
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 11:41:34 »
csabesz ezt ugy érted hogy pl: csinalok 3 kordinátát ahol lesznek a checkpointok ;D aztan minden teamnak odarakom azta a 3 koordinátát amit elmentetem? vagy az OnPlalyerSpawnba kel raknom 6 koordinátát?

147
Bemutatkozás / Vampesz
« Dátum: 2010. március 20. - 11:21:33 »
üdv vampesz ;)

148
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 11:19:54 »
csabesz meg van az elmentet pozicio:
AddPlayerClass(0,1536.9028,-1636.9652,6.2188,0.1693,0,0,0,0,0,0); // bomb checkpoint
de a tied kicsit mashogy nez ki  :-\\

149
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 11:02:22 »
hat de 3 kéne ;D meg ha mind a 3  checkpointra rámentünk azt  hogy álitsam be hogy legyen egy nagy robanás?

150
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 10:57:07 »
köszz csabesz ! ere vartam hogy valaki elmagyaráza! kösz :D

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal