Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. március 09. - 19:16:23 »
Köszönöm mindenkinek, zárható, mozgatható
![]() 137
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. március 08. - 15:44:55 »
Köszi a gyors választ, arra nincs lehetőség hogy le lehessen kerekíteni a dx szélét?
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 08. - 15:48:29 Illetve lenne szükségem egy ki/be kapcsolásra (pl nyomja az F7-et akkor mutatja ha elengedi akkor nem) 138
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. március 08. - 15:33:34 »
Köszönöm viszont még kéne egy ig-s példa scripttel együtt.
Pl leírja h mi a dxDrawRectangle sor és egy képet tesz h milyen ig (kép nemfontos) Amúgy ilyen szürkéset szeretnék, és hogy átlátszó legyen. 139
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. március 08. - 15:08:58 »
Sziasztok.
Valaki adna egy leírást ( magyart, szal nem kell angol wiki ), hogyan működik a funkció? Elképzelés:
Előre is kösz ![]() 140
Archívum / Tuning/Garage -system« Dátum: 2015. március 07. - 17:58:34 »
/makefaction Frakciónév
/showfaction és ha van már 52-es frakció id akkor abba tedd be magad. 141
Archívum / Tuning/Garage -system« Dátum: 2015. március 07. - 09:49:03 »
Bárhol lehet szerelni a jobb klikk használatával. Autóra nyomsz egy jobb klikket és ott lesz. Persze csak akkor ha szerelő frakiban vagy.
142
Archívum / Tuning/Garage -system« Dátum: 2015. március 03. - 16:45:25 »
52-es frakcióid vel rendelkező frakciót hozz létre, és abba beteszed magad és működni fog.
143
Archívum / Zero mta alap mapolás« Dátum: 2015. március 02. - 19:26:04 »
Sziasztok.
A mai nap hibákkal találkoztam. EQ-LPben körbenéztem, és volt egy ház amit leakartam rakni Ls-be, de átlehetett futni rajta. megkerestem az eredeti helyét, ez fogadott: http://kepfeltoltes.hu/view/150302/mta-screen_2015-03-02_19-14-12_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/view/150302/mta-screen_2015-03-02_19-16-52_www.kepfeltoltes.hu_.png A bal oldali házon, átlehet menni ez az mi removeolva van gondolom. Melyik scriptben lehet ez? 144
Archívum / CreateDynamicObject mtaban?« Dátum: 2015. március 02. - 16:07:39 »
Jó figyelmesen olvastad el..
145
Archívum / CreateDynamicObject mtaban?« Dátum: 2015. március 01. - 19:08:49 »
SAMPban van egy mapolásom.
A mapolás createdynamicobjectben van, visszabírom konvertálni? Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 01. - 19:23:24 objectetet lerakni sikerült, viszont a RemoveBuildingForPlayer-t hogy rakom át? 146
Archívum / Emelő script textúra cseréje« Dátum: 2015. február 21. - 18:54:02 »
OFF: A kérdés neve utaljon a tartalomra!!
147
Archívum / Kezdőpénz beállítása valhalla alapú szerveren« Dátum: 2015. február 14. - 16:14:58 »
Bocs az offért, de létezik kereső ....
148
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. február 09. - 16:55:10 »
Értem, nem is nekem van rá szükségem, csak olyan ember kéne, aki jobban eltudja magyarázni, mert én nem tudok magyarázni
![]() Szóval részletes leírás kéne, mert ma is kaptam üzit, hogy segítsek nekik ebben >< 149
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. február 08. - 20:21:12 »
Sziasztok!
Valaki csinálna egy \"tutorial\" féleséget erről a dxDrawRectangle-ről, és hozzá hasonló dolgokról? Elég ha pl egy felületet tudna csinálni aki elkészíti, csak hogy lássam a működéseket. (3an is megkerestek ezzel ) 150
Archívum / Karakter létrehozás skinek« Dátum: 2015. február 08. - 20:18:31 »
c_account_system.lua-ban találod meg, 1150 sor körül.
A kód így néz ki:
Magyarázat:
|