Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dugasz1

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
136
Archívum / Account system(PHPMYADMIN gond)
« Dátum: 2015. január 19. - 21:05:50 »
írd be a consolba hogy start box , ha van egyátalán ilyen resource.
Meg hiányol egy betűtípust is az sc_accounts

137
Archívum / Account system(PHPMYADMIN gond)
« Dátum: 2015. január 19. - 20:46:39 »
Írd be hogy debugscript 3 és nézd meg miket ír anélkül nem is tudunk segíteni.

138
Archívum / Windows server
« Dátum: 2015. január 19. - 20:45:24 »
Ha jól értelek egy olyan modot szeretnél futtatni amit eddig windowson futattál, akkor:
-Felmásolod a resourceseket, értelemszerűen a \"resources\" mappád tartalmát az ugyan ilyen nevű mappába a linux szerveren.
-Majd az acl.xml filedet is a megfelelő helyre. Felülírod.
-Az mtaserver.conf filedből az autostartokat beírod (amik addig voltak ott törlöd)
 (ezekre gondolok pl.: <resource src=\"admin\" startup=\"1\" protected=\"0\" />)
-Végül ha használsz mysql modult vagy akármi más modult kikell keresned a linuxos változatát. Ezeknek mindig .so a vége
  És ezt is bírod a config filebe pl.: <module src=\"sample_linux.so\"/>

139
Archívum / Shader kikapcsolása!
« Dátum: 2015. január 19. - 20:28:01 »
Elvileg menni fog:
 
local isPlayerUseShader
local myShader
local timer
function update( )
        if tonumber( exports[\'account-system\']:loadSavedData(\"enable_vehicle_shader\", \"1\") ) == 1 then
                if myShader then
                        return
                end
                -- Create shader
                myShader, tec = dxCreateShader ( \"car_paint.fx\" )
                if not myShader then
                        -- outputChatBox( \"Could not create shader. Please use debugscript 3\" )
                else
                        --outputDebugString( \"water shader: Using technique \" .. tec )
         if isPlayerUseShader then
            isPlayerUseShader = false
            engineRemoveShaderToWorldTexture ( myShader, \"vehiclegrunge256\" )
                        engineRemoveShaderToWorldTexture ( myShader, \"?emap*\" )
            myShader = nil
         else
            isPlayerUseShader = true
                        local textureVol = dxCreateTexture ( \"images/smallnoise3d.dds\" );
                        local textureCube = dxCreateTexture ( \"images/cube_env256.dds\" );
                        dxSetShaderValue ( myShader, \"sRandomTexture\", textureVol );
                        dxSetShaderValue ( myShader, \"sReflectionTexture\", textureCube );
                        -- Apply to world texture
                        engineApplyShaderToWorldTexture ( myShader, \"vehiclegrunge256\" )
                        engineApplyShaderToWorldTexture ( myShader, \"?emap*\" )
         end
                        --[[
                        timer = setTimer(
                                function()
                                        if myShader then
                                                local r,g,b,a = getWaterColor()
                                                dxSetShaderValue ( myShader, \"gVehicleColor\", r/255, g/255, b/255, a/255 );
                                        end
                                end,
                                5000,
                                0
                        )
                end
        else
                if myShader then
                        destroyElement(myShader)
                        killTimer(timer)
                        myShader = nil]]
                end
        end
end
addCommandHandler(\"shader\", update)
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, update )
addEventHandler( \"accounts:options:settings:updated\", root, update )

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal