Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Stray

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 42
136
Segítségkérés / /report,/asay,/asayy
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 18:02:51 »
Off: Szerintem szerkeszd a hozzászólásod david mielött egy moderátor elolvasná.
On: Miért nem veszed ki lt módjából?

137
RP/RPG kérések / Ez melyik házrendszer ?
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 16:31:21 »
Szerintem alap GF, de lehet, hogy nem. Mivel ez csak a textdrawja..

138
Segítségkérés / Warnok
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 15:37:28 »
Az elé szúrd be ezt:
[pawn]new file[256];[/pawn]
Amugy értelemesebb, a bajod tükrözõ nevet adj a témának.

139
Segítségkérés / aHouse Warn
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 12:48:04 »
Valószínûleg valamelyik include-ban van definiálva.

140
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer by: checcovt
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 12:46:24 »
\"WC -re\\nScriptelni\\nMappolni\\nCsajommal beszélni!\\nBoltba\",[/quote]
És ha valahova máshova megy? Esetleg egy heteró lány?

141
RP/RPG kérések / Autók
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 09:46:00 »
persze. Küldjed nyugodtan.

142
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Registráció nyitás zárás!
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 21:08:05 »
Amugy csak érdekesség miatt írom, hogy bool-nál lehet egyszerübben, if elágazás nélkül is az ellenkezõjére változtatni az értéket.
Méghozzá:
[pawn]
new bool:myBool = false;
SomeFunc() {
    myBool = !myBool
}
[/pawn]

143
RP/RPG kérések / Autók
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 21:05:20 »
OnGameModeInit alá kell a LoadVeh-et.
ONGameModeExit alá a SaveVeh-et.
De a dialognál nem elég hogy lespawnolod a kocsit. Sõt ne is spawnold. Csak az értékeket álítsd be. A loadVeh ugyis lefogja spawnolni.

144
Szkript kérések / Fegyver Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 18:06:38 »
Mind 2 deklarálva van? Mivel én írtam egy példát és nem lett semmi hiba.
[pawn]
enum pi {
Hours,
pKills
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pi];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   new str[144];
   new xp = PlayerInfo[playerid][Hours] + PlayerInfo[playerid][pKills];
   format(str, 144, \"%i\", xp);
   return 1;
}
return 0;
}
[/pawn]
Annyit tehetsz még, hogy PM-ben elküldöd az egész kódot és átnézem, javítok rajta. Aztán visszaküldöm a javítottat.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 03. - 14:37:50 )

Végülis pm-ben megoldottuk. Lehet zárni a témát.

145
Pluginok és Programok / Anti Cheat By Gamer_Z
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 18:03:28 »
Igen gyorsabb.. Nem 1 másodperc alatt fut le hanem 0,9999999*...

146
RP/RPG kérések / Dini
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 17:44:40 »
Elõfordulhat, hogy több Pawno is van a gépeden. Próbáld azt elindítani amelyik mellett van a Dini.

147
Szkript kérések / Fegyver Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 17:42:02 »
igen.

148
Pluginok és Programok / Anti Cheat By Gamer_Z
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 15:02:23 »
Viszont az eredeti topicban egyik ember rátapintott  a lényegre. Ez mind megoldható pawn-ban.

149
RP/RPG kérések / Autók
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 14:50:10 »
Létrehozol az autónak változókat amik tárolják az adatait.
[pawn]
#define MAX_VEHS 200
new veh_Created[MAX_VEHS];
new veh_Model[MAX_VEHS];
new veh_Color1[MAX_VEHS];
new veh_Color2[MAX_VEHS];
new Float:veh_x[MAX_VEHS];
.......
[/pawn]
Szükséged lesz egy betöltésre, valamint egy lementésre is.
[pawn]
LoadVeh(id) {
    new strings[144];
    format(strings, 144, \"Veh/%d.cfg\", num);
if(!dini_Exists(strings)) {
    dini_Create(strings);
    SaveVehicle(num);
}
    if(id >= 0 && id < MAX_VEHS) {
        veh_Created[id] = dini_Int(strings, \"Created\");
        ....Folytathatod a többivel
        if(veh_Created[id] == 1) {
            CreateVehicle(..paraméterek); // Itt megtalálod a szükséges adatokat: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle
        }
    }
}
SaveVeh(id)  {
    new strings[144];
    format(strings, 144, \"Veh/%d.cfg\", id);
    if(!dini_Exists(strings)) {
    dini_Create(strings);
    }
    dini_IntSet(strings, \"Created\", veh_Created[id]);
}
[/pawn]
stb.
Ez DINI segítségel ment. Valamint még be kell fejezni. Ez csak egy kis útmutatás.

150
Szkript kérések / Fegyver Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 14:38:30 »
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/evés\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/eat\", true) == 0 )
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
       // Az \"||\" jelentése \"vagy\".
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 298.09832763672, 1899.9403076172, 17.339101028442) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -134.23826599121, 1048.8264160156, 20.06208152771))
      {
         SetPlayerHealth(playerid, 100);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Élet feltöltve - Health replinished\");
         return 1;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Katonai Étkezde elõtt kell lenned - It\'s required to be at the entrance of a military canteen.\");
      }
   }
   return 1;
}[/pawn]
Tessék. Javítottam egy másik hibát is.
A másik:
[pawn]
new tp = PlayerInfo[playerid][Hours] + PlayerInfo[playerid][pKills];
dini_IntSet(file, \"Tapasztalat\", tp);[/pawn]
A 3-nál pedig valószínûleg több \"{\"-t használtál mint \"}\"-t. Vagyis többször nyitottad meg mint zártad. Vagy éppen fordítva.

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 42
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal