Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Segítségkérés / /report,/asay,/asayy« Dátum: 2011. szeptember 03. - 18:02:51 »
Off: Szerintem szerkeszd a hozzászólásod david mielött egy moderátor elolvasná.
On: Miért nem veszed ki lt módjából? 137
RP/RPG kérések / Ez melyik házrendszer ?« Dátum: 2011. szeptember 03. - 16:31:21 »
Szerintem alap GF, de lehet, hogy nem. Mivel ez csak a textdrawja..
138
Segítségkérés / Warnok« Dátum: 2011. szeptember 03. - 15:37:28 »
Az elé szúrd be ezt:
[pawn]new file[256];[/pawn] Amugy értelemesebb, a bajod tükrözõ nevet adj a témának. 139
Segítségkérés / aHouse Warn« Dátum: 2011. szeptember 03. - 12:48:04 »
Valószínûleg valamelyik include-ban van definiálva.
140
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer by: checcovt« Dátum: 2011. szeptember 03. - 12:46:24 »\"WC -re\\nScriptelni\\nMappolni\\nCsajommal beszélni!\\nBoltba\",[/quote] 142
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Registráció nyitás zárás!« Dátum: 2011. szeptember 02. - 21:08:05 »
Amugy csak érdekesség miatt írom, hogy bool-nál lehet egyszerübben, if elágazás nélkül is az ellenkezõjére változtatni az értéket.
Méghozzá: [pawn] new bool:myBool = false; SomeFunc() { myBool = !myBool } [/pawn] 143
RP/RPG kérések / Autók« Dátum: 2011. szeptember 02. - 21:05:20 »
OnGameModeInit alá kell a LoadVeh-et.
ONGameModeExit alá a SaveVeh-et. De a dialognál nem elég hogy lespawnolod a kocsit. Sõt ne is spawnold. Csak az értékeket álítsd be. A loadVeh ugyis lefogja spawnolni. 144
Szkript kérések / Fegyver Parancs« Dátum: 2011. szeptember 02. - 18:06:38 »
Mind 2 deklarálva van? Mivel én írtam egy példát és nem lett semmi hiba.
[pawn] enum pi { Hours, pKills } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pi]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { new str[144]; new xp = PlayerInfo[playerid][Hours] + PlayerInfo[playerid][pKills]; format(str, 144, \"%i\", xp); return 1; } return 0; } [/pawn] Annyit tehetsz még, hogy PM-ben elküldöd az egész kódot és átnézem, javítok rajta. Aztán visszaküldöm a javítottat. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 03. - 14:37:50 ) Végülis pm-ben megoldottuk. Lehet zárni a témát. 145
Pluginok és Programok / Anti Cheat By Gamer_Z« Dátum: 2011. szeptember 02. - 18:03:28 »
Igen gyorsabb.. Nem 1 másodperc alatt fut le hanem 0,9999999*...
146
RP/RPG kérések / Dini« Dátum: 2011. szeptember 02. - 17:44:40 »
Elõfordulhat, hogy több Pawno is van a gépeden. Próbáld azt elindítani amelyik mellett van a Dini.
148
Pluginok és Programok / Anti Cheat By Gamer_Z« Dátum: 2011. szeptember 02. - 15:02:23 »
Viszont az eredeti topicban egyik ember rátapintott a lényegre. Ez mind megoldható pawn-ban.
149
RP/RPG kérések / Autók« Dátum: 2011. szeptember 02. - 14:50:10 »
Létrehozol az autónak változókat amik tárolják az adatait.
[pawn] #define MAX_VEHS 200 new veh_Created[MAX_VEHS]; new veh_Model[MAX_VEHS]; new veh_Color1[MAX_VEHS]; new veh_Color2[MAX_VEHS]; new Float:veh_x[MAX_VEHS]; ....... [/pawn] Szükséged lesz egy betöltésre, valamint egy lementésre is. [pawn] LoadVeh(id) { new strings[144]; format(strings, 144, \"Veh/%d.cfg\", num); if(!dini_Exists(strings)) { dini_Create(strings); SaveVehicle(num); } if(id >= 0 && id < MAX_VEHS) { veh_Created[id] = dini_Int(strings, \"Created\"); ....Folytathatod a többivel if(veh_Created[id] == 1) { CreateVehicle(..paraméterek); // Itt megtalálod a szükséges adatokat: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle } } } SaveVeh(id) { new strings[144]; format(strings, 144, \"Veh/%d.cfg\", id); if(!dini_Exists(strings)) { dini_Create(strings); } dini_IntSet(strings, \"Created\", veh_Created[id]); } [/pawn] stb. Ez DINI segítségel ment. Valamint még be kell fejezni. Ez csak egy kis útmutatás. 150
Szkript kérések / Fegyver Parancs« Dátum: 2011. szeptember 02. - 14:38:30 »
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/evés\", true) == 0 || strcmp(cmdtext, \"/eat\", true) == 0 )
{ if(IsPlayerConnected(playerid)) { // Az \"||\" jelentése \"vagy\". if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 298.09832763672, 1899.9403076172, 17.339101028442) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -134.23826599121, 1048.8264160156, 20.06208152771)) { SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Élet feltöltve - Health replinished\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Katonai Étkezde elõtt kell lenned - It\'s required to be at the entrance of a military canteen.\"); } } return 1; }[/pawn] Tessék. Javítottam egy másik hibát is. A másik: [pawn] new tp = PlayerInfo[playerid][Hours] + PlayerInfo[playerid][pKills]; dini_IntSet(file, \"Tapasztalat\", tp);[/pawn] A 3-nál pedig valószínûleg több \"{\"-t használtál mint \"}\"-t. Vagyis többször nyitottad meg mint zártad. Vagy éppen fordítva. |