Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Függvények / GetPlayerCameraAspectRatio« Dátum: 2014. március 30. - 04:02:15 »
Kicsit késõn írom, de például az ismert fallout speedometerben a box (keret) 1280x1024-be sokkal vastagabbnak néz ki, mint az én képernyõmon (1680x1050). Ezzel elvileg ezt lehetne javítani, de ez olyan apróság hogy szerintem a szerver tulajok 99%-a leszarja.
137
Pluginok és Programok / MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)« Dátum: 2014. március 27. - 06:40:33 »
Meg egymilliótól sem azabadna neki. Max annyi, hogy megugrik kicsit a ram és a cpu használatod a konvertálas alatt
138
Pluginok és Programok / MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)« Dátum: 2014. március 26. - 23:40:57 »Idézetet írta: divkn date=1395873538\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47381\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :< 139
Pluginok és Programok / MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)« Dátum: 2014. március 26. - 23:30:37 »
Asszem ezvolt az utolsó, amit solidfiles-re feltöltöttem. Amúgy ajánlom az AdBlock-ot.
140
SA-MP: Szerverfejlesztés / MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)« Dátum: 2014. március 26. - 22:55:47 »
Megjelent a pluginos változat:
http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0 Érdemes rá váltani; hogy miért is? Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám. 141
Pluginok és Programok / MTA -> SA-MP Map Converter v1.0 (MTA DM + Race támogatás)« Dátum: 2014. március 26. - 22:51:05 »MTA -> SA-MP Map konvertáló
Elkészült a map konvertálóm filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén. Miért plugin, miért nem FS?:
Következõ dolgokat konvertálja:
Használata: Elõször is, szükséget van a Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz! Kibontod a Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy converter.dll. Plugin betöltése ennyi. Ezek után a scriptfileles mappában a maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\". E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni. Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette) Speciális beállítások:
Függvények: native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags); Eljárások:
Frissítések:
Letöltés (source + bin): http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zip Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket. 142
SA-MP: Szerverfejlesztés / MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)« Dátum: 2014. március 20. - 20:22:44 »
Na már valamennyire nekikezdtem, alap funckió megvan, XML loader is megvan csak még tanulgatnom kell pontosan hogy mûködik ez az XML mert életembe nem dolgoztam ilyennek és nem akarok fos stringkeresõs megoldásokat használni, ha van 100x gyorsabb és jobb, ha megtanulom az XML-et:D
Többi dologról majd írok ebbe a postba, ha minden jólmegy egy hét múlva be kéne hogy fejezzem. (Ha rákattanok még hétvégén is, de ennek nemhiszem hogy fentáll a veszélye) 143
SA-MP: Szerverfejlesztés / MTA -> SA-MP Map Converter v0.3 (Minden lehetséges dolog konvertálása!)« Dátum: 2014. március 20. - 15:35:44 »
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem? 144
Archívum / At World\'s End« Dátum: 2014. március 19. - 22:27:57 »
Jólenne FCNPC-vel megoldani az NPC-ket, mert az alap egy kalap fos, nemlehet megcsinálni hogy sétáljon/fusson a bot lagg nélkül.
146
Kérdések, Segítség / GTA kressel« Dátum: 2014. június 07. - 22:35:22 »
Valami mód van rajta?
Ha van, akkor milyen? Plusz az audio fájlokkal csináltál valamit? 148
Segítségkérés / Object(ek) betöltési hiba« Dátum: 2014. június 03. - 16:58:04 »
Egy játékosnak összesen 999darab object lehet jelen. Ha te ezt a limitet CreateObject()-eé vagy CreatePlayerObject()-el túllépted, a streamernek esélytelen, hogy megjelenítse az objecteket a játékosnak. Összes CreateObject()-et változtasd át CreateDynamicObject()-re + nézd meg hogy CreatePlayerObject()-ból nincs-e túl sok.
149
Játékok / Watch_Dogs« Dátum: 2014. május 29. - 18:26:26 »
Akit érdekel, hogy nCore-n mért van tiltva. Érdekes..
[hs width=300 height=300]http://www.mfrserver.com/up/Watch_Dogs.png[/hs] 150
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Watch_Dogs« Dátum: 2014. május 29. - 18:23:08 »
Akit érdekel, hogy nCore-n mért van tiltva. Érdekes..
[hs width=300 height=300]http://www.mfrserver.com/up/Watch_Dogs.png[/hs] |