Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 184
136
Függvények / GetPlayerCameraAspectRatio
« Dátum: 2014. március 30. - 04:02:15 »
Kicsit késõn írom, de például az ismert fallout speedometerben a box (keret) 1280x1024-be sokkal vastagabbnak néz ki, mint az én képernyõmon (1680x1050). Ezzel elvileg ezt lehetne javítani, de ez olyan apróság hogy szerintem a szerver tulajok 99%-a leszarja.

137
Meg egymilliótól sem azabadna neki. Max annyi, hogy megugrik kicsit a ram és a cpu használatod a konvertálas alatt

138
Idézetet írta: divkn date=1395873538\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47381\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Aw fuck. sdkddkver.h és Windows.h függvénykönyvtárak. Ezt Unixra átírni nem lesz könnyû :<
 

A direct download linkre mentél? Csak mert újabban a rendes gomb egy *** reklám *** ***.


Edit: mire elküldtem, már rájöttél. :D
 
Adblockot használok, nem vettem volna észre hogy ha reklám lenne. Meg is volt szokva Solidfiles-nál
hogy a nagyobbik gomb volt mindig a letöltés. R.I.P. SF.
 
[/quote]
Hát linuxra nem igen terveztem átírni, azt csak ha tényleg annyira unatkozok.
Konvertálás a lényege, azt meg windowson is megtudod csinálni. Belehúzod egy mappába, lefuttatod, lekonvertál mindent SAMP formátumba, beleírod a scriptedbe és mehet :D
Én konkrétan nem igazán mernék a hostos szerveren .map fájlokat fenthagyni és azokat konvertálgatni minden indításnál.. Ezt max VPS-en megcsinálom, de nem samp szerver hostingnál.

139
Asszem ezvolt az utolsó, amit solidfiles-re feltöltöttem. Amúgy ajánlom az AdBlock-ot.

140
Megjelent a pluginos változat:
http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0
Érdemes rá váltani; hogy miért is?
 
Idézetet írta: kurta999 date=1395326144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?
 

141
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Elkészült a map konvertálóm filterscriptes verziójának a frissítése, bizonyos dolgok miatt muszáj volt pluginba írnom, viszont ez nagyon de nem hátrány, mivel meg is látszik a mûködésén.
Miért plugin, miért nem FS?:
 
  • C++ban sokkal gyorsabbak a megírt dolgok + több lehetõséged van

  • PAWN-ban nem lehet végtelen méretû listát csinálni

  • PAWN-ban nem lehet egy mappa tartalmát lekérni

  • FS-es verezió egy az egybe ahogy olvasta a map fájlt, írta a konvertált változatát és nagy mapok esetén ez elég bajos. Ez a verzió szépen kategorizálva írja bele a dolgokat a fájlba.

  • Map fájlok olvasására pugixml-et használok, ezáltal minden map fájlot konvertál, jackob map csomagját is beleértve


Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek - MTA DM és Race mapokból egyaránt

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Paintjob, Tuningok, Szín!) - MTA DM & Race - ezenkívül MTA DM-ben a race resource-t is támogatja

  • Marker-ek (csak 3 típus, SA-MP nem támogat többet)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséget van a Visual C++ 2012 Redistributable Update 4 (x86) verziójára, ha ez nincs fent ez legyen az elsõ, amit felraksz!
Kibontod a Converter.zip tartalmát egy az egyben a szervermappába. server.cfg-ben hozzá adod a plugins-hoz hogy converter.dll. Plugin betöltése ennyi.
Ezek után a scriptfileles mappában a maps\\MTA mappába húzzuk be a .map fájlokat, amiket konvertálni akarunk és írjuk be a szerver konzolba, hogy \"reloadfs converter\".
E parancs betölti a converter filterscriptet, ami automatikusan lekonvertálja a maps\\MTA mappában lévõ összes .map fájlot a maps\\SAMP nevû mappába. Scripten bévül még be lehet állítani, hogy a konvertált dolgok meg-e jelenjenek ingame meg van még pár függvény és callbakc a konvertálással kapcsolatos dolgokra. Ezeket majd holnap leírom mert megyek aludni.
Halkan hozzáteszem, hogy van a forráskódban IPL konvertáló is, ami majdnem tökéletes, bizonyos helyzetekben ba.szik át neki. Majd ha ezt egyszer sikerül javítani, bele rakom a plugibna. (Forrás: MTA Eir - The_GTA készítette)
Speciális beállítások:
 
  • ONLY_CREATE_VEHICLE - A jármûveket csak CreateVehicle() formában konvertálja, nincs semmi féle tuning és stb. konvertálás

  • CONVERT_NUMBER_PLATE - Konvertálja-e a jármû rendszámát. Ha az elõzõ opció be van kapcsolva, ez az opció figyelmen kívülhagyásra kerül

  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255 - El-e rejtse az objectet, ha MTA-ban az alfát átállítottad. Hasznos lehet ha olyan objectet szeretnél lerakni, amit sampban nem szeretnél látni.

  • CONVERT_ELEMENT_NAME - Konvertált tárgyaknak a nevét is konvertálja-e. Hasznos, ha pl egy bizonyos objectet megneveztél és meg akarod keresni kovnertálás után, mert pl. mozgó ajtót akarsz belõle csinálni.

  • NO_PAWN_CALLS - Ne legyen meghívás a pawn eljárásokra


Függvények:
 
native ConvertMTAMapFile(path[], EConvertingFlags:flags);
native SetMapVehiclesRespawn(time);
native GetMapVehiclesRespawn();

 
Eljárások:
 

forward OnConvertationStart(mapname[], EMapType:maptype);
forward OnConvertationFinish(mapname[], EMapType:maptype, flags, objects, removeobjects, vehicles, checkpoints, pickups);
forward OnObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, interior, virtualworld);
forward OnRemoveObjectDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);
forward OnVehicleDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fAngle, color1, color2, paintjob, upgrades[], plate[], interior, virtualworld);
forward OnCheckpointDataConverted(type[], Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fSize, interior, virtualworld);
forward OnPickupDataConverted(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, virtualworld);

 
Frissítések:
 
  • 1.0 - Elsõ pluginos kiadás

Letöltés (source + bin):
http://www.mfrserver.com/SAMP/MTAMapConverter.zip
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.

142
Na már valamennyire nekikezdtem, alap funckió megvan, XML loader is megvan csak még tanulgatnom kell pontosan hogy mûködik ez az XML mert életembe nem dolgoztam ilyennek és nem akarok fos stringkeresõs megoldásokat használni, ha van 100x gyorsabb és jobb, ha megtanulom az XML-et:D
Többi dologról majd írok ebbe a postba, ha minden jólmegy egy hét múlva be kéne hogy fejezzem. (Ha rákattanok még hétvégén is, de ennek nemhiszem hogy fentáll a veszélye)

143
Tervezem a scriptet átírni pluginba, szeretném tudni ki venné hasznát, ha meg is csinálnám.
Miért is lenne jobb pluginba?
 
  • Összes verziójú MTA map (MTA DM, Race, még jackob object packja is) konvertálása sokkal könyebb és gyorsabb módon - XML-el olvasná a fájlokat így nem lenne vele annyi gond

  • Átkonvertált dolgokat csoportosan írná a fájlba, nem egy az egyben, ahogy kiolvassa. Pl. egymás után lennének a kocsik, objectek és nem össze vissza ahogy az MTA mapban

  • Összes mapodat bepakolnád a scriptfilesen belül egy maps nevû mappába, onnan mind az összeset ugyanazzal a névvel egy \"maps_out\" nevû mappába beleírná PAWN formátumban. Kapásból nem kéne a source.map-ba másolni a sok konvertálni való mapot.

  • Kezdetnek nem tervezek linux verizót mert ott kicsit más a fájlkezelés és nem értek hozzá


Szóval hasznát venné ennek valaki, vagy nem?

144
Archívum / At World\'s End
« Dátum: 2014. március 19. - 22:27:57 »
Jólenne FCNPC-vel megoldani az NPC-ket, mert az alap egy kalap fos, nemlehet megcsinálni hogy sétáljon/fusson a bot lagg nélkül.

145
Off Telep / nCore meghívók
« Dátum: 2014. június 08. - 10:42:01 »

146
Kérdések, Segítség / GTA kressel
« Dátum: 2014. június 07. - 22:35:22 »
Valami mód van rajta?
Ha van, akkor milyen?
Plusz az audio fájlokkal csináltál valamit?

147
Off Telep / nCore meghívók
« Dátum: 2014. június 07. - 20:17:09 »
Látom nem félted az accod :D

148
Segítségkérés / Object(ek) betöltési hiba
« Dátum: 2014. június 03. - 16:58:04 »
Egy játékosnak összesen 999darab object lehet jelen. Ha te ezt a limitet CreateObject()-eé vagy CreatePlayerObject()-el túllépted, a streamernek esélytelen, hogy megjelenítse az objecteket a játékosnak. Összes CreateObject()-et változtasd át CreateDynamicObject()-re + nézd meg hogy CreatePlayerObject()-ból nincs-e túl sok.

149
Játékok / Watch_Dogs
« Dátum: 2014. május 29. - 18:26:26 »
Akit érdekel, hogy nCore-n mért van tiltva. Érdekes..
[hs width=300 height=300]http://www.mfrserver.com/up/Watch_Dogs.png[/hs]

150
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Watch_Dogs
« Dátum: 2014. május 29. - 18:23:08 »
Akit érdekel, hogy nCore-n mért van tiltva. Érdekes..
[hs width=300 height=300]http://www.mfrserver.com/up/Watch_Dogs.png[/hs]

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal