Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23
136
Segítségkérés / Objekt méret
« Dátum: 2013. július 26. - 13:43:56 »
Üdv.
Tapasztaltam ha playerre teszek objectet akkor tudom módosítani a méretét,
de csak simán teszem le akkor azokra nem találtam eljárást :/
Valaki mondjon valami ötletet :/

137
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. július 26. - 13:38:03 »
köszi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 26. - 13:45:10 )

Üdv.
Segítenétek, kellene az összes állat ID-je :3
ilyenek, mint pl medúza, ha van ló, bár gondolom nincs meg hasonló dolgok :D

138
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2013. július 26. - 13:35:55 »
linkeld már be a szkriptet :)

139
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. július 26. - 13:34:43 »
Idézetet írta: ZyZu date=1374828145\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40446\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
if(response) ez a(z) elfogadás.

if(!response) ez meg az elútasítás.

 
ha csak válaszolt és nem akkor szerintem alkalmasabb lenne az else, de szólja ha hülyeséget mondok

140
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. július 26. - 00:52:10 »
Ahhha... :D
módod tetejére:
 
#define DIALOG_TELEPORT 1

 
Akkor parancsra vagy ahova akarod ezt berakod:
 
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TELEPORT, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Fejléc\", \"Középen szöveg\", \"Ok\", \"Mégsem\"); //az OK és a Mégsem a két gomb

 
OnDialogResponse alá:
 
if(dialogid == DIALOG_TELEPORT)
{
if(response) // ha az OK gombra nyomott
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z); //x,y,z-t cseréld ki arra a koordinátára ahova szeretnéd õket teleportálni
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te az OK gombra kattintottál\");
}
else // ha a Mégse gomba kattintott
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te a mégse gombra kattintottál\");
}
return 1;
}

141
Segítségkérés / Auto cucc..
« Dátum: 2013. július 26. - 00:44:45 »
gondolom azért megértette :D

142
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. július 25. - 22:37:10 »
Üdv, kellene nekem egyenes és csak kisdombos map id-k, mindegyikre szükségem lenne homokos, füves, fás :D
Folyó vizek, vizek,  sziklák, kövek, fa kerítés, korlát, minden ilyen old school természetes dolgokat :D valaki minden ID-t szívesen várok :)

143
Segítségkérés / Auto cucc..
« Dátum: 2013. július 25. - 21:33:59 »
Vissza váltászhoz, parancsra vagy exit vehicle alá ezt írd:
 
SetCameraBehindPlayer(playerid);

144
Segítségkérés / mod indítás
« Dátum: 2013. július 25. - 00:40:59 »
Ebben mindent megtalálsz:
Ajánlom az R6-os plugint ha kezdõ vagy.. :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=9285

145
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2013. július 25. - 00:39:40 »
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);

 
Az beszúrt törölni valókból másold át a dolgokat, és onplayerconnect alá tedd ezt be :)

146
Segítségkérés / MySQL nem mûködik
« Dátum: 2013. július 25. - 00:33:42 »
használd ezt a mysql plugint:
Ajánalám elõször még az R6-ot ;)
http://sampforum.hu/index.php?topic=9285

147
Segítségkérés / Egy rendszám az összes autóra és prefix
« Dátum: 2013. július 24. - 23:08:22 »
õõ az onplayertext-nél a return 0-t írd át egyre :D csak az a gond, hogy akkor kétszer fogja kiírni ha a prefixet használod.

148
Segítségkérés / Nem látom a skint-r
« Dátum: 2013. július 24. - 22:57:40 »
arra használj streamer include-t annyi a különbség kb, hogy CreateDynamicObject, name CreateObject

149
Segítségkérés / Egy rendszám az összes autóra és prefix
« Dátum: 2013. július 24. - 21:27:57 »
kijavítottam:
 
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
 
enum data {
prefix,
prefix_data[32]
};
new pref[MAX_PLAYERS][data]; // mód elejér
COMMAND:myprefix(playerid, params[])
{
pref[playerid][prefix] = 1;
format(pref[playerid][prefix_data], 32, params);
return 1;
}
COMMAND:myprefixoff(playerid, params[]) // kikapcsolja a prefixet
{
#pragma unused params
pref[playerid][prefix] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(pref[playerid][prefix] == 1)
{
new string[128];
new name[32];
new name2[32];
GetPlayerName(playerid, name, 32);
GetPlayerName(playerid, name2, 32);
format(string, 128, \"<%s>%s\", pref[playerid][prefix_data], name);
SetPlayerName(playerid, string);
format(string, 128, \"%s:%s\",string,text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerName(playerid, name2);
}
return 0; // ignore the default text and send the custom one
}

150
Segítségkérés / Nem látom a skint-r
« Dátum: 2013. július 24. - 18:04:10 »
Idézetet írta: capriii date=1374676492\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40278\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mapolt mapnál nem SetPlayerPos hanem:Streamer_UpdateEx(playerid, 2796.7983,-1086.2404,94.3156);
vagy nem? mert ezzel látni a mapot
 
Tökéletes neki az alap is, mivel nekem is mûködik :)

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal