Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Archívum / TDM Szerver« Dátum: 2016. április 10. - 20:08:56 »Idézetet írta: Kenton date=1460276013\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60055\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A CBug használata tiltva van. 139
Archívum / Battle Spirit AAD + TDM Server« Dátum: 2016. január 27. - 09:17:40 »
Igazából többször próbáltuk elterjeszteni ezt a stílust hazai játékosok között.. De tök feleslegesen. Hihetetlen h több száz, talán ezer magyar játékos közül csak ~10 életképes a DM vonalon. a többi meg rp-zik és szivárvány szemkiégetős fos fun szervereken játszik. Külföldön ez az egyik legfőbb játékstílus, ESL ligákat szerveztek, nemzetközi versenyek is voltak, de hazai csapat soha sem indult, ez is azt bizonyítja, hogy a magyarok balfaszok ehhez. .. Ez a stílus pont olyan mint a CS:GO, csak samp keretein belül, (persze) rendesen átdolgozva. De amíg szar anti cbug DM szervereket nyitnak itt sampforumon is, soha se lesz változás. DM fórumrész sincs, pedig lenne aki foglalkozna vele, az ilyen stunt meg drift meg egyéb fórumrészek teljesen inaktívak. Régebben az volt az álmom h a magyarok is lesznek A/D szervereken, de csalódtam. Sose lesz változás, beláttam :d az idióták és a kisgyerekek maradjanak csak fun szervereken és/vagy játszanak csak 10HP-s m4 fost.
140
Kérdések, Segítség / host fajl samp03svr« Dátum: 2016. január 12. - 19:21:07 »
Na szóval az van, hogy emu a sampforumos szerveréről letörölt minden fájlt és nem tudjuk megjavítani, mert azt se tudjuk, h windows vagy linux-e a szerver... Mindegy, csak kellene a neve a samp fájlnak ami az ftp főkönyvtárában van. kősz.
141
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu« Dátum: 2015. október 03. - 12:24:05 »Idézetet írta: Attila date=1443706436\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4680\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kaptunk a hosttól egy biztonsqgi mentést amiből giányzanak az sql táblák. 142
Pluginok és Programok / RPC plugin (RPG HUD RAK)« Dátum: 2015. április 13. - 22:43:20 »Idézetet írta: Applejack date=1428950721\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53716\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már csak minden klienstől érkező RPC adatokra kéne egy eljárás és minden f***a lenne.Ezt már kurta megcsinálta a YSF-ben. RegisterAsRemoteProcedureCall-al a beérkező RPC-ket alakítja funkcióvá. https://github.com/kurta999/YSF/blob/YSF_/src/RPCs.cpp Bele kéne rakni ebbe a pluginba, csak sajnos nem értek hozzá 143
Pluginok és Programok / RPC plugin (RPG HUD RAK)« Dátum: 2015. április 09. - 16:31:15 »RAK
Sziasztok! Egy nagyon hasznos plugint szeretnék nektek bemutatni, amivel olyan dolgokat lehet csinálni mint például eltüntetni a HUD-ot (cutscene mód) és SetPlayerGravity. A plugin készítője bartekdvd, a r*ksamp és s*beit egyik szerkesztője/fejlesztője. Ő nem feltétlenül rombolni szeret samp-ban, egy pár hasznos dolgot is adott a szerverfejlesztőknek. Videó a pluginnal létrehozott egykét szkriptről: A letölthető csomagolt fájl 3 inc-et, a plugint és a plugin forráskódját tartalmazza. Ez a 3 inc a következő: RAK.inc tartalmazza a raknet funkciókat, ez tartalmazza az RPC plugin native-jait. RPG.inc, a videón látható NPC-s RPG lövölde, a RAKTOOLS.inc pedig a HUD eltüntető példaszkript. Rövid info az RPC-ről: A SA-MP kliens és szerver közötti kapcsolatot a RakNet hálózati motor biztosítja. Ez kifejezetten multiplayer játékokhoz lett elkészítve a jenkinssoftware által. Ez a motor interneten keresztül RPC (Remote Procedure Call) segítségével továbbít viszonylag rövid hosszúságú kódolt üzenetet a kliens és a szerver között. Az RPC maga az ID-je az adott funkciónak pl: SetGravity: 146. Ezt az RPC ID-t alapesetben a hálózatban lévő összes kliensnek elküldi, de ennek a pluginnak a segítségével egy playernek lehet elküldeni bármilyen RPC-t. Az id-k 0-tól 255 lehetnek kiosztva, ne kérdezzétek miért. :facepalm: :facepalm: RAK.inc:
A 0.3z RPC ID-k a következők (köszönet P3tinek aki mindig csak javítani akar a samp helyzetén):
RPG.inc funkciók:
RAKTOOLS.inc:
A készítő azt írja, hogy ez aktiválja a szélesvásznú vagy cutscene módot, ami kikapcsolja a HUD-ot (a játékos nem tud a főmenübe lépni esc-el). Ha a játékos 16:9-es képaránnyal játszik (1080p, 720p), akkor nem ad hozzá fekete csíkot alulra meg felülre. Ez a funkció a készítő szerint nem fog működni a következő verziókban mert Kalcor egy mocskos g*ci és kiveszi. SAMPDEVELOPER4LIFE! Ez lenne pedig a SetPlayerGravity:
Rejoin(lehet módosítani pár dolgot mint pl. lagcomp, cj futás) nem teszteltem, elvileg működik:
Ui: Nemhiszem, hogy a fórumon bárki értene a RakNethez kurtán és p3tin kívül, mivel a samp funkcióknak nem mindig ugyan az a paraméterszáma mint amit az RPC-vel elküld. Pl: a CreateObject és a CreatePlayerObject ugyan azt az RPC-t használja csak egyel több a paraméter, ami azt tartalmazza, hogy player object-e vagy nem. Nem vagyok biztos benne, de anno mikor 0.3x-en tesztelgettem erre a következtetésre jutottam. A megfelelő paraméterek megkereséséhez egy módosított s0beitet használtam, ahol a HandleRPCPacketFunc alatt a kliensnek beérkező RPC-ket lehet kíirogatni. Jó lenne ha ezt a funkciót szerverben is létre lehetne hozni valami memóriahackeléssel de sajnos nem értek hozzá.
Letöltés: http://www.mediafire.com/download/7hzeabygsrnml58/RPG.7z 144
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners« Dátum: 2015. április 07. - 16:52:49 »Idézetet írta: TylerWish date=1428411893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53539\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jól néz ki már várom. Van már ötletetek nagyjából mikorra várható?Kösz, igyekszünk. Játékos élete és pénze szerveroldali lesz. 145
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners« Dátum: 2015. április 05. - 18:10:42 »Idézetet írta: skyLine date=1428160979\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53539\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sok sikert!Köszönjük, igyekszünk Kis spoiler a parkour szakasz checkpoint rendszeréről: 146
Archívum / Syndicate TDM [0.3z][Sync-shooting]« Dátum: 2015. április 02. - 17:23:43 »Idézetet írta: krook date=1427982327\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53463\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic akárhogy nézem a sa:mp-nek 2007-ban jelent meg az első verzióje. amúgy script-ban nincs lehetőség letiltani a cbug-et.A 0.1 2006 május 10-én jelent meg. Amúgy ha tiltani szkripttel nem lehet, akkor szabályokkal minek? 147
Archívum / Syndicate TDM [0.3z][Sync-shooting]« Dátum: 2015. április 02. - 12:00:09 »A cbug 2006 óta része a SA:MP-nek, nemsok értelmét látom letiltani 148
Archívum / Syndicate TDM [0.3z][Sync-shooting]« Dátum: 2015. április 02. - 08:32:42 »
Desert Eagle-re alapuló szerver ahol nem lehet cbugolni..
Szóval 85 killt kell kínszenvedni egy normális fegyverért? ez cbuggal se tetszene nemhogy anélkül.. 149
Általános / Szerkesztőt keresek« Dátum: 2014. december 06. - 15:20:26 »
Késő
http://www.samp-world.hol.es/ Igaz nem került vissza minden adat de az őskövület hírek megvannak. |