Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Archívum / TDM Szerver« Dátum: 2016. április 10. - 20:08:56 »Idézetet írta: Kenton date=1460276013\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60055\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A CBug használata tiltva van. 139
Archívum / Battle Spirit AAD + TDM Server« Dátum: 2016. január 27. - 09:17:40 »
Igazából többször próbáltuk elterjeszteni ezt a stílust hazai játékosok között.. De tök feleslegesen. Hihetetlen h több száz, talán ezer magyar játékos közül csak ~10 életképes a DM vonalon.
![]() 140
Kérdések, Segítség / host fajl samp03svr« Dátum: 2016. január 12. - 19:21:07 »
Na szóval az van, hogy emu a sampforumos szerveréről letörölt minden fájlt és nem tudjuk megjavítani, mert azt se tudjuk, h windows vagy linux-e a szerver... Mindegy, csak kellene a neve a samp fájlnak ami az ftp főkönyvtárában van. kősz.
141
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu« Dátum: 2015. október 03. - 12:24:05 »Idézetet írta: Attila date=1443706436\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4680\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kaptunk a hosttól egy biztonsqgi mentést amiből giányzanak az sql táblák. 142
Pluginok és Programok / RPC plugin (RPG HUD RAK)« Dátum: 2015. április 13. - 22:43:20 »Idézetet írta: Applejack date=1428950721\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53716\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már csak minden klienstől érkező RPC adatokra kéne egy eljárás és minden f***a lenne.Ezt már kurta megcsinálta a YSF-ben. RegisterAsRemoteProcedureCall-al a beérkező RPC-ket alakítja funkcióvá. https://github.com/kurta999/YSF/blob/YSF_/src/RPCs.cpp Bele kéne rakni ebbe a pluginba, csak sajnos nem értek hozzá ![]() 143
Pluginok és Programok / RPC plugin (RPG HUD RAK)« Dátum: 2015. április 09. - 16:31:15 »RAK
Sziasztok! Egy nagyon hasznos plugint szeretnék nektek bemutatni, amivel olyan dolgokat lehet csinálni mint például eltüntetni a HUD-ot (cutscene mód) és SetPlayerGravity. A plugin készítője bartekdvd, a r*ksamp és s*beit egyik szerkesztője/fejlesztője. Ő nem feltétlenül rombolni szeret samp-ban, egy pár hasznos dolgot is adott a szerverfejlesztőknek. Videó a pluginnal létrehozott egykét szkriptről: A letölthető csomagolt fájl 3 inc-et, a plugint és a plugin forráskódját tartalmazza. Ez a 3 inc a következő: RAK.inc tartalmazza a raknet funkciókat, ez tartalmazza az RPC plugin native-jait. RPG.inc, a videón látható NPC-s RPG lövölde, a RAKTOOLS.inc pedig a HUD eltüntető példaszkript. Rövid info az RPC-ről: A SA-MP kliens és szerver közötti kapcsolatot a RakNet hálózati motor biztosítja. Ez kifejezetten multiplayer játékokhoz lett elkészítve a jenkinssoftware által. Ez a motor interneten keresztül RPC (Remote Procedure Call) segítségével továbbít viszonylag rövid hosszúságú kódolt üzenetet a kliens és a szerver között. Az RPC maga az ID-je az adott funkciónak pl: SetGravity: 146. Ezt az RPC ID-t alapesetben a hálózatban lévő összes kliensnek elküldi, de ennek a pluginnak a segítségével egy playernek lehet elküldeni bármilyen RPC-t. Az id-k 0-tól 255 lehetnek kiosztva, ne kérdezzétek miért. :facepalm: :facepalm: RAK.inc:
A 0.3z RPC ID-k a következők (köszönet P3tinek aki mindig csak javítani akar a samp helyzetén):
RPG.inc funkciók:
RAKTOOLS.inc:
A készítő azt írja, hogy ez aktiválja a szélesvásznú vagy cutscene módot, ami kikapcsolja a HUD-ot (a játékos nem tud a főmenübe lépni esc-el). Ha a játékos 16:9-es képaránnyal játszik (1080p, 720p), akkor nem ad hozzá fekete csíkot alulra meg felülre. Ez a funkció a készítő szerint nem fog működni a következő verziókban mert Kalcor egy mocskos g*ci és kiveszi. SAMPDEVELOPER4LIFE! Ez lenne pedig a SetPlayerGravity:
Rejoin(lehet módosítani pár dolgot mint pl. lagcomp, cj futás) nem teszteltem, elvileg működik:
Ui: Nemhiszem, hogy a fórumon bárki értene a RakNethez kurtán és p3tin kívül, mivel a samp funkcióknak nem mindig ugyan az a paraméterszáma mint amit az RPC-vel elküld. Pl: a CreateObject és a CreatePlayerObject ugyan azt az RPC-t használja csak egyel több a paraméter, ami azt tartalmazza, hogy player object-e vagy nem. Nem vagyok biztos benne, de anno mikor 0.3x-en tesztelgettem erre a következtetésre jutottam. A megfelelő paraméterek megkereséséhez egy módosított s0beitet használtam, ahol a HandleRPCPacketFunc alatt a kliensnek beérkező RPC-ket lehet kíirogatni. Jó lenne ha ezt a funkciót szerverben is létre lehetne hozni valami memóriahackeléssel de sajnos nem értek hozzá.
Letöltés: http://www.mediafire.com/download/7hzeabygsrnml58/RPG.7z 144
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners« Dátum: 2015. április 07. - 16:52:49 »Idézetet írta: TylerWish date=1428411893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53539\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jól néz ki már várom. Van már ötletetek nagyjából mikorra várható?Kösz, igyekszünk. Játékos élete és pénze szerveroldali lesz. ![]() 145
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners« Dátum: 2015. április 05. - 18:10:42 »Idézetet írta: skyLine date=1428160979\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53539\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sok sikert!Köszönjük, igyekszünk ![]() Kis spoiler a parkour szakasz checkpoint rendszeréről: 146
Archívum / Syndicate TDM [0.3z][Sync-shooting]« Dátum: 2015. április 02. - 17:23:43 »Idézetet írta: krook date=1427982327\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53463\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic akárhogy nézem a sa:mp-nek 2007-ban jelent meg az első verzióje. amúgy script-ban nincs lehetőség letiltani a cbug-et.A 0.1 2006 május 10-én jelent meg. Amúgy ha tiltani szkripttel nem lehet, akkor szabályokkal minek? 147
Archívum / Syndicate TDM [0.3z][Sync-shooting]« Dátum: 2015. április 02. - 12:00:09 »A cbug 2006 óta része a SA:MP-nek, nemsok értelmét látom letiltani ![]() ![]() 148
Archívum / Syndicate TDM [0.3z][Sync-shooting]« Dátum: 2015. április 02. - 08:32:42 »
Desert Eagle-re alapuló szerver ahol nem lehet cbugolni..
Szóval 85 killt kell kínszenvedni egy normális fegyverért? ![]() 149
Általános / Szerkesztőt keresek« Dátum: 2014. december 06. - 15:20:26 »
Késő
http://www.samp-world.hol.es/ Igaz nem került vissza minden adat de az őskövület hírek megvannak. |