Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Segítségkérés / Éhség sysem« Dátum: 2016. július 18. - 21:49:42 »
Nos, az adatbáziskezelés egy külön ág, nem bonyolult ha egyszer megérted és megtanulod
Annyi az egész, hogy kell egy MySQL szerver, amin van az adatbázisod. Az adatbázisba táblák vannak, sok sok adattal. Az adatbázis szerver ezt tárolja neked, és bármikor rácsatlakozhatsz (jelen esetbe egy MTA-s scripttel fogsz), és futtathatsz rajta lekérdezéseket (query). 4 alap parancs van, amit majd használnod kell:
A különböző parancsok nem mindig adnak vissza értéket. Tehát lényegébe ha például lemented xyz éhségszintjét, akkor egy scripttel rákell csatlakoznod a MySQL szerveredre, és a fenti parancsokkal lefuttatod a mentést. Erre is egy példa: UPDATE karakterek set ehsegszint=90 where username=\"Jozsi\" update táblázat set mezőnév=érték... where logikai feltétel; Még ezt javaslom elolvasni, egy remek leírás: http://old.ektf.hu/~phantom/mysqlmini/ Robika1 137
Segítségkérés / Éhség sysem« Dátum: 2016. július 18. - 17:58:33 »
Szia.
Az éhség \"mozgását\" én úgy oldanám meg, hogy egy timerrel mindig elveszek egy adott értékből valamennyit. Példának 100 a max kaja, és mondjuk 5 percenként levonsz belőle 1-et, és azt az értéket íratod ki mindig (Éhség: 100%, vagy valami dx csíkba átszámítod). Elmenteni meg úgy mentsd el, hogy amikor a játékos kilép, adatbázisba írasd be az értéket. Ezt a mentés dolgot még lehet tuningolni, például 10 percenként csinálsz egy mentést az összes online játékos éhségéről, illetve ha a szerver leáll (vagy a mod) akkor is mentse le mindenkinek. Persze ez az én megoldásom, és csak \"jónak tűnő\" értékeket mondtam (pl így kicsit több mint 8 óra alatt megy le a kaja szinted). Robika1 138
Segítségkérés / Object körívben mozgatása« Dátum: 2016. július 15. - 19:16:20 »
A dxDrawLine3D-t úgy oldanám meg, hogy használnék egy segéd objectet (a daru végére raksz pl egy kis dobozt (attachElements megint), és annak kikapcsolod az ütközését és az alfáját 0-ra állítod [nem fog látszani]). A segéd object pozícióját bekérném, és onnan indulna a \"kötél\" eleje, a másik vége meg a konténer pozíciója lenne. Pozíció bekéréshez: getElementPosition.
Robika1 140
Segítségkérés / Kepernyo Koordinata szamolas« Dátum: 2016. július 10. - 16:21:34 »
Szia!
A guiGetScreenSize-al tudod bekérni a képernyő felbontását, illetve a visszakapott x és y értékekkel tudsz majd számolni (kurzor elhelyezés középen, GUI-k igazítása, stb). Robika1 141
Segítségkérés / Join/Quit« Dátum: 2016. július 09. - 16:47:09 »
Szia.
Van egy joinquit nevű script, azt kell kikapcsolni (szedd ki mtaserver.conf-ból is, ha nem akarod hogy auto elinduljon). Robika1 142
Segítségkérés / MySQL Login Hiba« Dátum: 2016. július 08. - 00:02:55 »
Nem néztem meg eléggé a hibaüzenetet, a handlerral lehet a baj (?).
bad argument 1# to \'mysql_escape_string\' (mysql handler expected, got userdata) Van MySQL csatlakozásod? handler = mysql_connect(...) Ha van és így sem jó, próbáld meg a mysql_escape_string funkció nélkül kipróbálni a scriptet. Robika1 143
Segítségkérés / MTA Gui készítés« Dátum: 2016. július 06. - 23:21:02 »
Szia!
A guieditort javaslom GUI készítéshez, bármit elkészíthetsz vele. https://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=141 Azért nézz körbe communityn, hátha akad valami más GUI készítő cucc is Robika1 144
Segítségkérés / MySQL Login Hiba« Dátum: 2016. július 06. - 23:16:59 »
Szia!
2 argumentumot nem triggerelsz át (user, pass) A getLocalPlayert triggereled csak át, a többit nem. Így lenne helyes:
Persze a valamiuser és a valamipass helyére nem ez kerül, hanem értelemszerűen... Robika1 145
Segítségkérés / goto problem« Dátum: 2016. július 06. - 00:41:05 »
Szia!
Annyi a probléma, hogy a koordinátákat nem választottad el vesszővel a spawnPlayernél. Erre cseréld ki: spawnPlayer(thePlayer, 775.85498, -1356.09033, 13.13694) Robika1 146
Segítségkérés / Lagg« Dátum: 2016. július 05. - 23:32:32 »
Szia!
Látatlanba csak annyit tudok mondani, hogy talán valami gépet nagyon megterhelő funkciót hívsz meg sokszor, és az miatt van lagg. De ez csak egy lehetséges dolog a sok közül. Írd le ide a programkódod, hátha én vagy valaki tud segíteni. Robika1 147
Segítségkérés / 3ds Max« Dátum: 2016. július 05. - 23:27:25 »
Szia!
A külön objektumokat (benzinkút, szöveg) egy objektummá alakítottad (attacholás)? Szerkesztés: A képen csak 2D-sek a betűk, legalábbis én úgy látom, azért nem látszik játékba. Robika1 148
Segítségkérés / Script hiba« Dátum: 2016. június 21. - 05:14:18 »
Hiányzik a \"sendTo\" paraméter, azaz hogy kinek küldöd a triggert. Jelen esetbe a trigger neve van ott.
bool triggerClientEvent ( [table/element sendTo=getRootElement()], string name, element sourceElement, [arguments...] ) Próbáld meg ezt: (ha nem működne, használd a playerSource-t a source helyett) triggerClientEvent(source, \"onBelep\", source) Illetve még egy fontos dolog: a 3. argumentumba áttriggereled a source-t, azt fogadnod kell kliens oldalon function login(source) -- ebbe nem vagyok biztos, de ha szerverre triggerelsz, ott így kell Remélem működik majd Robika1 149
Segítségkérés / Saját marker« Dátum: 2016. június 21. - 02:07:27 »
Szia!
Saját kinézetű markert még soha sehol nem láttam (lehet hogy van, de nem tudok róla). Viszont saját kinézetű pickupot tudsz csinálni. Robika1 |