Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [T.I.R.]Kenguru

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
136
SA-MP: Szerverfejlesztés / MapIcons Újratöltõ
« Dátum: 2011. augusztus 05. - 05:42:29 »
Szép munka. ;)

137
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Payasadas RolePlay Szerverekre
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 06:53:52 »
WebSite\" post=\"161428\" timestamp=\"1312285995\"]
Szép lett nekem nagyon tetszik :)
amugy milyen Videó szerkesztõt használsz (Sony Vegas) ??
és mivel veszed fel (FRAPS) ???
:)
 
[/quote]
Windows Live Movie Maker(Legújabb)-t használok a szerkesztéshez. Fraps-et használok a felvételhez. Egyszerû de nagyszerû videókat lehet vele készíteni.

138
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text/Class Készítõ
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 10:19:44 »
Script frissítve.

139
Rendezvények / [HAMAROSAN]Kamionozás Konvojban búcsúztató
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 06:24:59 »
Idézetet írta: Zinthos date=1312271519\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9893\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

De csak le magyarositótad anyi pff biztos segitetek az más hogy, lemagyarositótad de más is letudta egyépként azért nem járnak a szerveredre mert mindenkit banoltok + szigórúak is vagyttok
 
Jól teszik -.-
[/quote]
Na látod most árultad el magad hogy teszel a szabályokra és ha kapod ezért a büntetést akkor meg már nem tetszik. Ennyi vagy.
Engem az zavar igazán hogy olyan embereknek nagy a szájuk akik semmit nem tettek le az asztalra, de azért itt veri magát. (Mondjuk nálad már a helyesírás is nagy dolog lenne.
 
[/quote]Ez most nekem szólt? Én csak azt mondtam, jól teszik hogy szigorúak az adminok.
[/quote]
Dehogyis! Nem neked, hanem Coole-nak és feheristinek mivel õk azok akik nem bírják elviselni hogy rosszul végezték a munkájukat, és kirúgtam õket.
 

Gumikacsa azért nem kell magadat nagy arcak tenni és másokat hibáztani mert ismerek anyi embert akki azt mondja nekem mindigg msn hogy Keguru a TIR szerverõl banolgatot mert beszooltam neki ok nélül ROLII IS HOGY BESZÉL A JÁTÉKOSOKAL ? Van egy hivatalós oldal ami készitetek temiatad hogy, milyen vagy.. És ha nem tudd irni akkor hagyad mert majd megtanul nem nagyon érdekkel hogy 11 ben mész mert tudom  1 évet kimaradtál a suliból stb.. Apám rendõr utánad is nézztem -.-
:P
 
[/quote]
Mire vered magad 12 évesen?
 

 

Gumikacsa azért nem kell magadat nagy arcak tenni és másokat hibáztani mert ismerek anyi embert akki azt mondja nekem mindigg msn hogy Keguru a TIR szerverõl banolgatot mert beszooltam neki ok nélül ROLII IS HOGY BESZÉL A JÁTÉKOSOKAL ? Van egy hivatalós oldal ami készitetek temiatad hogy, milyen vagy.. És ha nem tudd irni akkor hagyad mert majd megtanul nem nagyon érdekkel hogy 11 ben mész mert tudom  1 évet kimaradtál a suliból stb.. Apám rendõr utánad is nézztem -.-
:P
 
[/quote]EZT A SRÁCOT INNEN IS KI KELL BANNOLNI XDDDDD  :laugh:  :laugh:  :laugh: . Ejnye-bejnye fiam. Megkérdezhetném melyik láma low atomsz*r kamionos szerverrõl jöttél? Lefogadom Bundáséról igaz? Én szoktam feljárni, viszont semelyik se tud írni, mind1ik floodol, tiszta bug a mod, tiszta lopott, bundás scriptelni se tud. Ott könyörög mindenkinek hogy magyarázza el neki hogy kell mapot betenni és cserébe admint kérnek érte, de nem ad max 2-est az nem jó annak az illetõnek, bundás meg utána le se sz*rja, aztán meg sír tovább. Na meg a helyesírás... Példát lehetne venni tõlünk, nem pedig a cigánytelepre járni és onnan a sok cigánnyal együtt ba*zni a rezet a fatelepen.:D
[/quote]
Biglájk! És igaz is.

140
Segítségkérés / Sok object miatt kifagyás
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 06:23:14 »
Az a baj hogy a SA-MP sokkal kevesebb objectet tud megjeleníteni egyszerre mint az MTA. Szerintem a fölösleges objecteket szedjétek ki.

141
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Payasadas RolePlay Szerverekre
« Dátum: 2011. augusztus 02. - 05:54:38 »
Idézetet írta: KisRevay date=1311974634\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett.
// A zene címét leírhatnád. :3
 
Köszönöm.
Pontos címet sajnos nem tudok, de fent van ez a szám is a YouTube csatornámon.
Kattints ide.

142
Segítségkérés / Rendõr Szervert csinálnék!
« Dátum: 2011. augusztus 02. - 05:49:44 »
Vannak olyan emberek akik nem tudnak scriptelni de, még fordítani se és fizetik a hostot. Próbálj meg ilyen embereket keresni. Ha nem találsz akkor pedig ajánlom figyelmedbe a Sunwell Hosting-ot.

143
Rendezvények / [HAMAROSAN]Kamionozás Konvojban búcsúztató
« Dátum: 2011. augusztus 02. - 05:46:02 »
Idézetet írta: Zinthos date=1312192427\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9893\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


De csak le magyarositótad anyi pff biztos segitetek az más hogy, lemagyarositótad de más is letudta egyépként azért nem járnak a szerveredre mert mindenkit banoltok + szigórúak is vagyttok
 
Jól teszik -.-
[/quote]
Na látod most árultad el magad hogy teszel a szabályokra és ha kapod ezért a büntetést akkor meg már nem tetszik. Ennyi vagy.
Engem az zavar igazán hogy olyan embereknek nagy a szájuk akik semmit nem tettek le az asztalra, de azért itt veri magát. (Mondjuk nálad már a helyesírás is nagy dolog lenne.

144
Segítségkérés / Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 11:49:13 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1312192069\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Betettem a függvénykönyvtárhoz tartozó MySQL plugint.
Log:
 
[11:42:20]  Loading plugin: mysql.so
[11:42:20]   Failed (/usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.14\' not found (required by plugins/mysql.so))
[11:42:20]  Loaded 2 plugins.

 

Linux nem erõsségem, de erre a hibára a plugin topicjában keress megoldást.
 
[/quote]
Amint tudok beszélni fogok a fõnökkel hátha van Windowsos szerverünk.
E: Sajnos nincs. :(

145
Segítségkérés / Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 11:44:00 »
Betettem a függvénykönyvtárhoz tartozó MySQL plugint.
Log:
 
[11:42:20]  Loading plugin: mysql.so
[11:42:20]   Failed (/usr/lib/libstdc++.so.6: version `GLIBCXX_3.4.14\' not found (required by plugins/mysql.so))
[11:42:20]  Loaded 2 plugins.

146
Segítségkérés / Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 08:41:54 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1312012568\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebbõl azt vettem ki most per pillanat hogy ne keverd a használt plugint az .inc fájlokkal.
Ha te StrickenKid mysql pluginját használod a szerveren akkor ne G-sTyLeZzZ mysql inc fájljával konvertáld a szkriptjeidet.
Ezért van a nevükben is különbség StrickenKid-é \"mysql.inc\" míg G-sTyLeZzZ-é \"a_mysql.inc\" nevet kapta.
Tehát ha te StrickenKid mysql pluginját használod akkor
[pawn]
#include <mysql>
[/pawn]
kell írni a módba.
Ha G-sTyLeZzZ mysql pluginját használod akkor
[pawn]
#include <a_mysql>
[/pawn]
kell írni a módba.
Ui.:
De lehet azért ezeket másoltad be mert név szerint ezeket kértem, akkor bemásolnád a használt .inc fájl neveket vagyis a mód #include sorait is?
 
[pawn]#include <a_samp>
#include <a_mysql>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#include <fixchars>[/pawn]
Az az igazság hogy nem értek profin a MySQL rendszerhez.

147
Tanuljunk PAWN nyelvet / Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 08:38:59 »
Idézetet írta: Fade シ date=1312108592\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz az 5. rész. :)
Csak a kiejtés kicsit furcsa, \"kellbekk\", én mintha úgy emlékeznék angol óráról, hogy ó betûvel mondjuk.
 
Hmmn.. Nekem meg pont az a furcsa hogy ó-t mondasz, hiszen általában az angol nyelvben a C betût K-nak ejtjük.

148
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max FS Megnövelése
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 08:36:30 »
Ez a funkció csak azon emberek számára lett volna hasznos, akik letöltenek egy alap módot és próbálják tuningolni scriptekkel.

149
Rendezvények / [HAMAROSAN]Kamionozás Konvojban búcsúztató
« Dátum: 2011. augusztus 01. - 08:32:11 »
Idézetet írta: Coole date=1312119967\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9893\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Eleve ez a szero is copy-volt.. a forum.samp.com on nagyon rég óta fent van,és amiket álítóttál,hogy te csináltad,meg hogy ugy fejlesztetted.. lóf***t fejlesztetted, 0.3c-s szövegeket megcsináltad oszt csók. Szoval te ne mond senkire hogy copy-s mert kezetfoghatsz vele.
 
Takarodj már el mondtam. És ne itt legyen nagy a szád, ne itt offolj inkább TS-en ugass te veszett kutya.
 

Jah igy van. Annyit csináltál hogy, leveted a módót és leforditótad valahógyan magyarúl és tess játszatok nem akkarok senkivel sem rosszba lenni de nekem tetszet a szervered!!!
 
[/quote]
Na te meg végképp fogd be, vered magad a copy scriptjeidre, de még írni se tudsz..
Ti ismeritek a magyar nyelvtant? :(
Mindkettõtöknek meg volt az esélye mint admin, de mindketten vissza éltetek a bizalmammal. Tehát egyikõtök se magyarázzon.
Igen egy publikált móddal futott mivel az akkori egyedi módom nem volt ehhez mérhetõ. Egyébként én futtattam elõször szervert azzal a móddal. És én hoztam be a kamionos szervereket Magyarországra, de egybõl utána mindenki csinált. De ameddig nem csináltam egy se volt.

150
Segítségkérés / Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Dátum: 2011. július 30. - 06:14:23 »
@Koncz Norbert
A regisztrációs rendszeremmel nem lehet baj mivel windowson tökéletesen fut.
 
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311949591\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
@Gumikacsa
Megtennéd hogy addig kattintgatsz míg oda nem jutsz a pawno/include mappába és megnyitnád a mysql.inc és a streamer.inc fájlt és a legfelsõ 4 sort bemásolnád ide?
 
Tessék:
 
/*
SA-MP MySQL plugin R5
Copyright (c) 2008-2010, G-sTyLeZzZ
*/
#if defined mysql_included
#endinput
#endif
#define mysql_included
//Common error codes (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/error-messages-(client|server).html)
#define ER_DBACCESS_DENIED_ERROR 1044
#define ER_ACCESS_DENIED_ERROR 1045
#define ER_UNKNOWN_TABLE 1109
#define ER_SYNTAX_ERROR 1149
#define CR_SERVER_GONE_ERROR 2006
#define CR_SERVER_LOST 2013
#define CR_COMMAND_OUT_OF_SYNC 2014
#define CR_SERVER_LOST_EXTENDED 2055
//Native functions
#define mysql_fetch_row(%1) mysql_fetch_row_format(%1,\"|\")
#define mysql_next_row() mysql_retrieve_row()
#define mysql_get_field(%1,%2) mysql_fetch_field_row(%2,%1)
native mysql_affected_rows(connectionHandle = 1);
native mysql_close(connectionHandle = 1);
native mysql_connect(const host[],const user[],const database[],const password[]);
native mysql_debug(enable = 1);
native mysql_errno(connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_int(connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_field(number,dest[],connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_field_row(string[],const fieldname[],connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_float(&Float:result,connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_row_format(string[],const delimiter[] = \"|\",connectionHandle = 1);
native mysql_field_count(connectionHandle = 1);
native mysql_free_result(connectionHandle = 1);
native mysql_get_charset(destination[],connectionHandle = 1);
native mysql_insert_id(connectionHandle = 1);
native mysql_num_rows(connectionHandle = 1);
native mysql_num_fields(connectionHandle = 1);
native mysql_ping(connectionHandle = 1);
native mysql_query(query[],resultid = (-1),extraid = (-1),connectionHandle = 1);
native mysql_query_callback(index,query[],callback[],extraid = (-1),connectionHandle = 1);
native mysql_real_escape_string(const source[],destination[],connectionHandle = 1);
native mysql_reconnect(connectionHandle = 1);
native mysql_reload(connectionHandle = 1);
native mysql_retrieve_row(connectionHandle = 1);
native mysql_set_charset(charset[],connectionHandle = 1);
native mysql_stat(const destination[],connectionHandle = 1);
native mysql_store_result(connectionHandle = 1);
native mysql_warning_count(connectionHandle = 1);
//forward declarations
forward OnQueryFinish(query[], resultid, extraid, connectionHandle);
forward OnQueryError(errorid, error[], resultid, extraid, callback[], query[], connectionHandle);

 

/*
    SA-MP Streamer Plugin v2.5.2
    Copyright © 2010 Incognito
    This program is free software: you can redistribute it and/or modify
    it under the terms of the GNU General Public License as published by
    the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
    (at your option) any later version.
    This program is distributed in the hope that it will be useful,
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
    GNU General Public License for more details.
    You should have received a copy of the GNU General Public License
    along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
*/
#if defined _streamer_included
#endinput
#endif
#define _streamer_included
#include <a_samp>
// Definitions
#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0)
#define STREAMER_TYPE_PICKUP (1)
#define STREAMER_TYPE_CP (2)
#define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3)
#define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4)
#define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5)
#define STREAMER_TYPE_AREA (6)
// Enumerator
enum
{
E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER,
E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE,
E_STREAMER_COLOR,
E_STREAMER_DISTANCE,
E_STREAMER_DRAW_DISTANCE,
E_STREAMER_EXTRA_ID,
E_STREAMER_INTERIOR_ID,
E_STREAMER_MAX_X,
E_STREAMER_MAX_Y,
E_STREAMER_MAX_Z,
E_STREAMER_MIN_X,
E_STREAMER_MIN_Y,
E_STREAMER_MIN_Z,
E_STREAMER_MODEL_ID,
E_STREAMER_MOVE_SPEED,
E_STREAMER_MOVE_X,
E_STREAMER_MOVE_Y,
E_STREAMER_MOVE_Z,
E_STREAMER_NEXT_X,
E_STREAMER_NEXT_Y,
E_STREAMER_NEXT_Z,
E_STREAMER_PLAYER_ID,
E_STREAMER_R_X,
E_STREAMER_R_Y,
E_STREAMER_R_Z,
E_STREAMER_SIZE,
E_STREAMER_STYLE,
E_STREAMER_TEST_LOS,
E_STREAMER_TYPE,
E_STREAMER_WORLD_ID,
E_STREAMER_X,
E_STREAMER_Y,
E_STREAMER_Z
}
// Natives (Settings)
native Streamer_TickRate(rate);
native Streamer_MaxItems(type, items);
native Streamer_VisibleItems(type, items);
native Streamer_CellDistance(Float:distance);
native Streamer_CellSize(Float:size);
// Natives (Updates)
native Streamer_Update(playerid);
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
// Natives (Data Manipulation)
native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result);
native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value);
native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data);
native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_IsInArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_AppendArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_RemoveArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_GetUpperBound(type);
// Natives (Miscellaneous)
native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id);
native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type);
native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type);
// Natives (Objects)
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);
native DestroyDynamicObject(objectid);
native IsValidDynamicObject(objectid);
native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz);
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed);
native StopDynamicObject(objectid);
native DestroyAllDynamicObjects();
native CountDynamicObjects();
// Natives (Pickups)
native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicPickup(pickupid);
native IsValidDynamicPickup(pickupid);
native DestroyAllDynamicPickups();
native CountDynamicPickups();
// Natives (Checkpoints)
native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicCP(checkpointid);
native IsValidDynamicCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicCPs();
native CountDynamicCPs();
// Natives (Race Checkpoints)
native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicRaceCPs();
native CountDynamicRaceCPs();
// Natives (Map Icons)
native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, type, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicMapIcon(iconid);
native IsValidDynamicMapIcon(iconid);
native DestroyAllDynamicMapIcons();
native CountDynamicMapIcons();
// Natives (3D Text Labels)
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, const text[]);
native DestroyAllDynamic3DTextLabels();
native CountDynamic3DTextLabels();
// Natives (Areas)
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();
// Natives (Internals)
native Streamer_AddPlayer(playerid);
native Streamer_RemovePlayer(playerid);
native Streamer_VerifyPickup(playerid, pickupid);
native Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, type, status);
native Streamer_RegisterInterface();
// Callbacks
forward OnDynamicObjectMoved(objectid);
forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid);
forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);
// Callback Hook Section
static bool:Streamer_g_OPC = false;
static bool:Streamer_g_OPDC = false;
static bool:Streamer_g_OPPP = false;
static bool:Streamer_g_OPEC = false;
static bool:Streamer_g_OPLC = false;
static bool:Streamer_g_OPERC = false;
static bool:Streamer_g_OPLRC = false;
static bool:Streamer_g_RI = false;
public OnFilterScriptInit()
{
if (!Streamer_g_RI)
{
Streamer_g_OPC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerConnect\") != -1;
Streamer_g_OPDC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\") != -1;
Streamer_g_OPPP = funcidx(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\") != -1;
Streamer_g_OPEC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\") != -1;
Streamer_g_OPLC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\") != -1;
Streamer_g_OPERC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\") != -1;
Streamer_g_OPLRC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\") != -1;
Streamer_g_RI = true;
Streamer_RegisterInterface();
}
if (funcidx(\"Streamer_OnFilterScriptInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
#undef OnFilterScriptInit
#else
#define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit Streamer_OnFilterScriptInit
forward Streamer_OnFilterScriptInit();
public OnGameModeInit()
{
if (!Streamer_g_RI)
{
Streamer_g_OPC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerConnect\") != -1;
Streamer_g_OPDC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\") != -1;
Streamer_g_OPPP = funcidx(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\") != -1;
Streamer_g_OPEC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\") != -1;
Streamer_g_OPLC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\") != -1;
Streamer_g_OPERC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\") != -1;
Streamer_g_OPLRC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\") != -1;
Streamer_g_RI = true;
Streamer_RegisterInterface();
}
if (funcidx(\"Streamer_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnGameModeInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit Streamer_OnGameModeInit
forward Streamer_OnGameModeInit();
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_AddPlayer(playerid);
}
if (Streamer_g_OPC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerConnect\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerConnect
#undef OnPlayerConnect
#else
#define _ALS_OnPlayerConnect
#endif
#define OnPlayerConnect Streamer_OnPlayerConnect
forward Streamer_OnPlayerConnect(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_RemovePlayer(playerid);
}
if (Streamer_g_OPDC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\", \"dd\", playerid, reason);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerDisconnect
#undef OnPlayerDisconnect
#else
#define _ALS_OnPlayerDisconnect
#endif
#define OnPlayerDisconnect Streamer_OnPlayerDisconnect
forward Streamer_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyPickup(playerid, pickupid);
}
if (Streamer_g_OPPP)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\", \"dd\", playerid, pickupid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerPickUpPickup
#undef OnPlayerPickUpPickup
#else
#define _ALS_OnPlayerPickUpPickup
#endif
#define OnPlayerPickUpPickup Streamer_OnPlayerPickUpPickup
forward Streamer_OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_CP, 0);
}
if (Streamer_g_OPEC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerEnterCheckpoint
#undef OnPlayerEnterCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerEnterCheckpoint
#endif
#define OnPlayerEnterCheckpoint Streamer_OnPlayerEnterCP
forward Streamer_OnPlayerEnterCP(playerid);
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_CP, 1);
}
if (Streamer_g_OPLC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerLeaveCheckpoint
#undef OnPlayerLeaveCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerLeaveCheckpoint
#endif
#define OnPlayerLeaveCheckpoint Streamer_OnPlayerLeaveCP
forward Streamer_OnPlayerLeaveCP(playerid);
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_RACE_CP, 0);
}
if (Streamer_g_OPERC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerEnterRaceCP
#undef OnPlayerEnterRaceCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerEnterRaceCP
#endif
#define OnPlayerEnterRaceCheckpoint Streamer_OnPlayerEnterRaceCP
forward Streamer_OnPlayerEnterRaceCP(playerid);
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_RACE_CP, 1);
}
if (Streamer_g_OPLRC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerLeaveRaceCP
#undef OnPlayerLeaveRaceCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerLeaveRaceCP
#endif
#define OnPlayerLeaveRaceCheckpoint Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP
forward Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP(playerid);
// PAWN Invoke Section
forward Streamer_PublicFunction();
public Streamer_PublicFunction()
{
new Float:value;
CreatePickup(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreatePlayer3DTextLabel(0, \"\", 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0);
CreatePlayerObject(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
DeletePlayer3DTextLabel(0, PlayerText3D:0);
DestroyPickup(0);
DestroyPlayerObject(0, 0);
DisablePlayerCheckpoint(0);
DisablePlayerRaceCheckpoint(0);
GetPlayerInterior(0);
GetPlayerPos(0, value, value, value);
GetPlayerState(0);
GetPlayerVirtualWorld(0);
GetVehiclePos(0, value, value, value);
MovePlayerObject(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
RemovePlayerMapIcon(0, 0);
SetPlayerCheckpoint(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerMapIcon(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0);
SetPlayerObjectPos(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerObjectRot(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerRaceCheckpoint(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
StopPlayerObject(0, 0);
UpdatePlayer3DTextLabelText(0, PlayerText3D:0, 0, \"\");
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal