Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Segítségkérés / KOcsi szinezése« Dátum: 2016. szeptember 07. - 19:15:16 »
Cseréld ki ezekre és már kész is.
És ha ugyan ilyen problémával állnál megint szemben. Akkor itt vannak a paraméterek.
137
Segítségkérés / Rossz dialogús?« Dátum: 2016. szeptember 07. - 16:11:32 »
Itt egy példa és a dialogid-t define-old. Példa #define FCKIN_DIALOG 6969 ShowPlayerDialog(playerid, FCKIN_DIALOG, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, ..); És amit nyitottál topic az Errorod/warning ügyében a DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS-t nem kell define-olni. És ha azt írja \"undefined symbol \"DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS\", akkor elavult az a_samp.inc -ed. Tessék ebben a packben megtalálod a legeslegeslegújabb verziót. Töltsd le és futtasd le azzal a pawn-al. És hidd el jó lesz. 138
SA-MP: Szerverfejlesztés / Farmer \"munka\"« Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:44:12 »Idézetet írta: SkyLan date=1473188107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49879\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem működikValószínűleg Rolux azért kapott rá 10+ -ot mert nem működik. (Nálad van a probléma ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 139
Kérdések, Segítség / CSS háttérkép elnyújtás« Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:31:42 »
background: url(link) no-repeat 50% 0% / cover;
vagy ha van szín background: #1D2225 url(valami) no-repeat 50% 0% / cover; Próbáld így. De ha tényleg azt szeretnéd hogy minden monitoron meg minden nézetben jól nézzen ki inkább ajánlanék egy olyan hátteret amit ismételsz CSS-ben. Példának most felhozom az angol LS-RP-t (nem hirdetésnek szánom) Hogy ne a láthatatlanba beszéljek itt van tekintsd meg a hátteret. Ez a szép képecske az. ![]() Ha meg ragaszkodsz a te elképzelésedet próbáld azt amit küldtem. Ha így sem jó nem tudok segíteni ![]() (A százalékokat állítgasd majd hátha úgy sikerül) Edit: Vagy esetleg még próbáld fix méretre beállítani a dolgokat a weben (nem tudom hogy úgy van-e mert láthatatlanból tényleg nehéz.) Tehát pl a header ne 90% hanem 1200px. Majd a háttért is beteszed de úgy hogy ha nagyítás vagy kicsinyítés történik a háttér is mozogjon a mérettel. És hogy jól nézzen ki a grafikát fade-eld ki a semmibe. (gradient). Most példázom neked CSS-be de itt magán a grafikán változtass az oldal széleinél legyen egy ilyen \"eltűnés effekt\" a semmibe. Így gondoltam -> Jsfiddle Result: ![]() Aztán állíts be egy alapértelmezett fekete háttért és szerintem jó lesz. Aztán nem lenne szabad semminek elcsúszni ha jól állítottad be. 140
Segítségkérés / KOcsi szinezése« Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:07:48 »
Szia, amit te küldtél az csak annyit csinál hogy vizsgálja annak az autónak az ID-jét amelyikben épp a player tartózkodik. A taxi sorokat küld el kommentben. És hogy hol találhatod meg ? Megnyitod a gamemodeot pawn-al. Megnyomod a Ctrl + F billentyű kombinációt. Beírod egyből a felugró ablakba a következő sort:
public OnGameModeInit Le Ok-ézod. Majd a \"public OnGameModeInit\" alatt keresel olyan AddStaticVehicle sorokat ami előtt áll valami taxi felirat egy példa: taxi[0] = AddStaticVehicle(...); vagy taxi[0] = CreateVehicle(...); De ha nem találsz ilyesmit akkor ugyan így Ctrl + F -el keress rá valamelyik text-re. A következőkből: AddStaticVehicle(420 AddStaticVehicle(438 AddStaticVehicleEx(420 AddStaticVehicleEx(438 CreateVehicle(420 CreateVehicle(438 És ha találtál valamit akkor másold be ide a sorokat. (Általában egymás alatt szoktak lenni) 141
Munkaerő keresése / Los Santos RolePlay - Mappereket keres!« Dátum: 2016. szeptember 06. - 17:45:13 »
Valószínűleg ingyen gondolták egészen addig még flash ide nem írt. Amit jól tett
![]() 143
Segítségkérés / Hogyan kell menteni?« Dátum: 2016. szeptember 06. - 13:16:07 »
Akkor viszont Let me google that for you.
144
Segítségkérés / Hogy lehet szintet késziteni ehez?« Dátum: 2016. szeptember 06. - 12:51:40 »
A /setlevel [playerid] [szint] funkcióval tudsz másik játékosnak adni admint. A szinthez meg beírod hogy hányas szintű admin legyen.
Amúgy meg nem kötekedni szeretnék ezzel a mondattal de te egyáltalán végig olvastad az általad belinkelt témát ? Következõ az admin szintek. Ezt egyben egy paranccsal fogom megmutatni, és azt is hogy tudsz egy másik játékosnak adni admint. Ez a parancs a /setlevel lesz.[/quote] 145
Segítségkérés / Hogy lehet szintet késziteni ehez?« Dátum: 2016. szeptember 05. - 18:17:22 »
Szintet ?
![]() HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5][/quote] 146
Segítségkérés / Miért csinálja ezt?« Dátum: 2016. szeptember 04. - 16:55:31 »if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.3004,-1675.6161,16.1953)) A sor felett lévő { -t töröld ki. Amúgy includeoltad a zcmd.inc-et ? Ha nem töltsd le innen Majd #include <zcmd> 147
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!« Dátum: 2016. szeptember 04. - 12:41:49 »
Próbáltál témát cserélni ?
149
Segítségkérés / Hogyan kell textúrázni?« Dátum: 2016. szeptember 04. - 10:37:58 »native SetDynamicObjectMaterial(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, materialindex, modelid, const txdname[], const texturename[], materialcolor = 0); Példa magyarázattal: new obj = CreateDynamicObject(...); Így néz ki egy kész material: SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 10412, \"hotel1\", \"carpet_red_256\", 0xFFFFFFFF); Ja és hogy találod meg az adatokat ? Ha például ezt az objectet szeretnéd átmaterialozni: ![]() Elsőnek lépj be a map editorba; Tegyél le egy objectet vizsgáld meg (kattolj rá 2x). Nézd meg melyik materialok találhatók rajta. A példázott objecten 1 található. Megnézed a material ID-t. ![]() Amint látható: 0 Már tudjuk is hogy melyiket szeretnénk átmaterialozni. SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, ....); Következő lépésként keresel egy új objectet amin tetszik a material. A példa kedvéért én ezt \"kerestem meg\". ![]() Ezt is megvizsgálod úgy ahogy az imént. Megnézed az ID-t. ![]() Ha ez megvan haladsz lépésről lépésre. SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, ....); Következő a textúra. ![]() SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", ....); Aztán a modell textúra neve: Itt található az összes textúra. ![]() És ha esetleg sok van mint ahogy nekem is akkor megnézed melyik található az objecten majd kiválasztod (következtetsz). Minimális angol tudás szükséges hogy jól \"tippelj\". ![]() SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", ....); Aztán utolsó sorban a szín: Ha nem szeretnéd színezni hagyd fehéren. SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); Ha meg szeretnéd ahhoz itt egy jó kis tutorial:
Eszerint így néz ki: SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", ShiftRGBAToABGR(&szín)); ShiftRGBAToABGR(&szín) forrást innen néztem: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=331497 Több fajta tutorial ha nem volt elég érthető: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=570112 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=331497 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=361737 150
Segítségkérés / Butor Rendszer« Dátum: 2016. szeptember 04. - 09:09:20 »
Létrehozol egy új változót mint pl az oModel csak oPrice. Beállítod az árakat, minden case -nél.
Aztán megvizsgálod hogy van-e annyi pénze a playernek. if(GetPlayerMoney(playerid) < oPrice) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs elég pénzed!\"); Alá meg beírod hogy levonja a pénzt a playertől. Példa: GivePlayerMoney(playerid, -500); //levon 500-at oPrice-al meg pl:
Ezeket beírod minden case-hez és done. Lehetne máshogy is deee te inkább használd ezt. (Nem sértésből) |