Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 136
Segítségkérés / KOcsi szinezése« Dátum: 2016. szeptember 07. - 19:15:16 »
Cseréld ki ezekre és már kész is.
És ha ugyan ilyen problémával állnál megint szemben. Akkor itt vannak a paraméterek.
137
Segítségkérés / Rossz dialogús?« Dátum: 2016. szeptember 07. - 16:11:32 »
Itt egy példa és a dialogid-t define-old. Példa #define FCKIN_DIALOG 6969 ShowPlayerDialog(playerid, FCKIN_DIALOG, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, ..); És amit nyitottál topic az Errorod/warning ügyében a DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS-t nem kell define-olni. És ha azt írja \"undefined symbol \"DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS\", akkor elavult az a_samp.inc -ed. Tessék ebben a packben megtalálod a legeslegeslegújabb verziót. Töltsd le és futtasd le azzal a pawn-al. És hidd el jó lesz. 138
SA-MP: Szerverfejlesztés / Farmer \"munka\"« Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:44:12 »Idézetet írta: SkyLan date=1473188107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49879\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem működikValószínűleg Rolux azért kapott rá 10+ -ot mert nem működik. (Nálad van a probléma ) 139
Kérdések, Segítség / CSS háttérkép elnyújtás« Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:31:42 »
background: url(link) no-repeat 50% 0% / cover;
vagy ha van szín background: #1D2225 url(valami) no-repeat 50% 0% / cover; Próbáld így. De ha tényleg azt szeretnéd hogy minden monitoron meg minden nézetben jól nézzen ki inkább ajánlanék egy olyan hátteret amit ismételsz CSS-ben. Példának most felhozom az angol LS-RP-t (nem hirdetésnek szánom) Hogy ne a láthatatlanba beszéljek itt van tekintsd meg a hátteret. Ez a szép képecske az. Ha meg ragaszkodsz a te elképzelésedet próbáld azt amit küldtem. Ha így sem jó nem tudok segíteni (A százalékokat állítgasd majd hátha úgy sikerül) Edit: Vagy esetleg még próbáld fix méretre beállítani a dolgokat a weben (nem tudom hogy úgy van-e mert láthatatlanból tényleg nehéz.) Tehát pl a header ne 90% hanem 1200px. Majd a háttért is beteszed de úgy hogy ha nagyítás vagy kicsinyítés történik a háttér is mozogjon a mérettel. És hogy jól nézzen ki a grafikát fade-eld ki a semmibe. (gradient). Most példázom neked CSS-be de itt magán a grafikán változtass az oldal széleinél legyen egy ilyen \"eltűnés effekt\" a semmibe. Így gondoltam -> Jsfiddle Result: Aztán állíts be egy alapértelmezett fekete háttért és szerintem jó lesz. Aztán nem lenne szabad semminek elcsúszni ha jól állítottad be. 140
Segítségkérés / KOcsi szinezése« Dátum: 2016. szeptember 06. - 21:07:48 »
Szia, amit te küldtél az csak annyit csinál hogy vizsgálja annak az autónak az ID-jét amelyikben épp a player tartózkodik. A taxi sorokat küld el kommentben. És hogy hol találhatod meg ? Megnyitod a gamemodeot pawn-al. Megnyomod a Ctrl + F billentyű kombinációt. Beírod egyből a felugró ablakba a következő sort:
public OnGameModeInit Le Ok-ézod. Majd a \"public OnGameModeInit\" alatt keresel olyan AddStaticVehicle sorokat ami előtt áll valami taxi felirat egy példa: taxi[0] = AddStaticVehicle(...); vagy taxi[0] = CreateVehicle(...); De ha nem találsz ilyesmit akkor ugyan így Ctrl + F -el keress rá valamelyik text-re. A következőkből: AddStaticVehicle(420 AddStaticVehicle(438 AddStaticVehicleEx(420 AddStaticVehicleEx(438 CreateVehicle(420 CreateVehicle(438 És ha találtál valamit akkor másold be ide a sorokat. (Általában egymás alatt szoktak lenni) 141
Munkaerő keresése / Los Santos RolePlay - Mappereket keres!« Dátum: 2016. szeptember 06. - 17:45:13 »
Valószínűleg ingyen gondolták egészen addig még flash ide nem írt. Amit jól tett
143
Segítségkérés / Hogyan kell menteni?« Dátum: 2016. szeptember 06. - 13:16:07 »
Akkor viszont Let me google that for you.
144
Segítségkérés / Hogy lehet szintet késziteni ehez?« Dátum: 2016. szeptember 06. - 12:51:40 »
A /setlevel [playerid] [szint] funkcióval tudsz másik játékosnak adni admint. A szinthez meg beírod hogy hányas szintű admin legyen.
Amúgy meg nem kötekedni szeretnék ezzel a mondattal de te egyáltalán végig olvastad az általad belinkelt témát ? Következõ az admin szintek. Ezt egyben egy paranccsal fogom megmutatni, és azt is hogy tudsz egy másik játékosnak adni admint. Ez a parancs a /setlevel lesz.[/quote] 145
Segítségkérés / Hogy lehet szintet késziteni ehez?« Dátum: 2016. szeptember 05. - 18:17:22 »
Szintet ?
HASZNÁLAT: /setlevel [játékosid] [szint 0-5][/quote] 146
Segítségkérés / Miért csinálja ezt?« Dátum: 2016. szeptember 04. - 16:55:31 »if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 1555.3004,-1675.6161,16.1953)) A sor felett lévő { -t töröld ki. Amúgy includeoltad a zcmd.inc-et ? Ha nem töltsd le innen Majd #include <zcmd> 147
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!« Dátum: 2016. szeptember 04. - 12:41:49 »
Próbáltál témát cserélni ?
149
Segítségkérés / Hogyan kell textúrázni?« Dátum: 2016. szeptember 04. - 10:37:58 »native SetDynamicObjectMaterial(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, materialindex, modelid, const txdname[], const texturename[], materialcolor = 0); Példa magyarázattal: new obj = CreateDynamicObject(...); Így néz ki egy kész material: SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 10412, \"hotel1\", \"carpet_red_256\", 0xFFFFFFFF); Ja és hogy találod meg az adatokat ? Ha például ezt az objectet szeretnéd átmaterialozni: Elsőnek lépj be a map editorba; Tegyél le egy objectet vizsgáld meg (kattolj rá 2x). Nézd meg melyik materialok találhatók rajta. A példázott objecten 1 található. Megnézed a material ID-t. Amint látható: 0 Már tudjuk is hogy melyiket szeretnénk átmaterialozni. SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, ....); Következő lépésként keresel egy új objectet amin tetszik a material. A példa kedvéért én ezt \"kerestem meg\". Ezt is megvizsgálod úgy ahogy az imént. Megnézed az ID-t. Ha ez megvan haladsz lépésről lépésre. SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, ....); Következő a textúra. SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", ....); Aztán a modell textúra neve: Itt található az összes textúra. És ha esetleg sok van mint ahogy nekem is akkor megnézed melyik található az objecten majd kiválasztod (következtetsz). Minimális angol tudás szükséges hogy jól \"tippelj\". SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", ....); Aztán utolsó sorban a szín: Ha nem szeretnéd színezni hagyd fehéren. SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); Ha meg szeretnéd ahhoz itt egy jó kis tutorial:
Eszerint így néz ki: SetDynamicObjectMaterial(obj, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", ShiftRGBAToABGR(&szín)); ShiftRGBAToABGR(&szín) forrást innen néztem: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=331497 Több fajta tutorial ha nem volt elég érthető: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=570112 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=331497 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=361737 150
Segítségkérés / Butor Rendszer« Dátum: 2016. szeptember 04. - 09:09:20 »
Létrehozol egy új változót mint pl az oModel csak oPrice. Beállítod az árakat, minden case -nél.
Aztán megvizsgálod hogy van-e annyi pénze a playernek. if(GetPlayerMoney(playerid) < oPrice) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs elég pénzed!\"); Alá meg beírod hogy levonja a pénzt a playertől. Példa: GivePlayerMoney(playerid, -500); //levon 500-at oPrice-al meg pl:
Ezeket beírod minden case-hez és done. Lehetne máshogy is deee te inkább használd ezt. (Nem sértésből) |