Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hasirama

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
136
Szkript kérések / Ismerõs rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 09:20:47 »
Köszönöm a segítséget, de pont azt nem tudom megoldani, hogy az oszlophoz vagy tábla, nem tudom, adja hozzá a nevet, a többi még menne is.
Ezt felületesen le tudnád nekem írni, nem kellene megoldani.
De az elõzõt is köszönöm szépen, ezzel is sokat segítettél!

137
Segítségkérés / Egyedi képek
« Dátum: 2014. augusztus 12. - 08:14:55 »
Szükséged lesz egy TXD Workshopra.
Megcsinálod a képet/letöltöd, .png formátumban. Én ezt ajánlom, másik kettõvel nem próbáltam, de nekem ez bevállt.
Megnyitod a workshop-ot, ott \"Open TXD\", belemész a GTA San Andreas/models/txd mappába, és megynyitod azt a filet, amibe szeretnéd rakni, vagy hozol létre egy újat a \"File/New\" fülnél. Ha ezzel megvagy, és benne vagy a file-ban, \"Image/New\" fülre rámész, elõugrik egy kis ablak, ott a \"32 PBB\"-re mész. Ez után létrehozott egy fekete kis négyzetet vagy mit, ez után a legördülõ sávban legalul létrehozott egy valamit, amin a \"32 PBB\"-áll. arra rákattolsz egyszer, majd a fönti sávban rámész a \"Properties\" fülre. Beírsz egy egyedi nevet(Name mezõ), kipipálod az \"Alpha is used\" mezõt, majd egyel fölötte lévõ \"Alpha\" mezõbe beírod azt a nevet, amit a \"Name\" mezõben adtál meg, majd utána rögtön egy betût.
Példa: \"Name\": kep
           \"Alpha\": kepa
De ez persze bármilyen betû lehet. Ez után még a \"comprossed\" mezõt kipipálod, majd Leokézod. Ez után még mindig a létrehozott valami van kijelölve, rámész a fönti \"Import\" fülre, és kiválasztod a kívánt képet. Ha berakta, a kép alatt vannak ilyenek: Image,  alpha / mask,   Mixed view  |  Itt rámész a \"Mixed view\"-re, és ha itt jól mutatja, nincs semmi gond a képpel(a fekete körülötte nem baj, az nem fog látszani), akkor rámész a fönti \"Save TXD\"-re, és már bent is van a kép.
Megjelenítés szerveren:
Ide csak egy általam használt egyedi képet rakok be, majd leírom mit kell meghagyni:
 
log_oldalsav = TextDrawCreate(50.000000, 0.000000, \"egyedimod:log_oldalsav\");
TextDrawLetterSize(log_oldalsav, 0.000000, 0.000000);
TextDrawTextSize(log_oldalsav, 430.0, 480.0);
TextDrawAlignment(log_oldalsav, 1);
TextDrawColor(log_oldalsav, -1);
TextDrawSetShadow(log_oldalsav, 0);
TextDrawSetOutline(log_oldalsav, 0);
TextDrawFont(log_oldalsav, 4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, log_oldalsav);

 
Ott van az \"egyedimod:log_oldalsav\", ott az \"egyedimod\" a file, amin belül keresgélsz, a \"log_oldalsav\" pedig a kép neve. Még fonots, hogy a \"TextDrawFont\" értéke maradjon 4, mert az jeleníti meg a képet.
Remélem érthetõen írtam le, és segíthettem.
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]

138
Szkript kérések / Ismerõs rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 17:54:31 »
Teljesen mindegy hova írja ki, csak annyi kellene, hogy ugye csak annak a játékosnak, akinek bemutatkozott, és van mysql adatbázis.

139
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 04. - 22:22:12 »
Azt hogy lehet megcsinálni hogy regisztrációnál a Felhasználónevet és a Valódi nevet külön kelljen megadni?
Nem tudom hogy alapból hogy van, nekem csak a felhasználónevet kéri, és azt adja meg valódi névnek is.
Elvileg így kell megoldani a magyar neveket: languages.xml file-t megnyitod egy szövegszerkesztõvel, és rákeresel erre a részre:
 
$txt[\'costa_topico_fixo\'] = \'Sticky Topics\';
$txt[\'costa_topico_normal\'] = \'Normal Topics\';

 
Itt átírod magyarra, és elvileg jó lesz, de lehet rosszat mondok, nem igazán próbáltam.

140
Szkript kérések / Ismerõs rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 03. - 23:51:07 »
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehetne azt megoldani, hogy beírunk egy parancsot(pl: /megismer), és a közelben lévõ játékosnak a neve mellé rakja hogy ismerõs, és ezt el is mentené a rendszer?
Elnézést ha van ilyen leírás, de sokat keresgéltem de egyet sem találtam.
Válaszokat elõre is köszönöm!

141
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 5.0 (Új verzió)
« Dátum: 2014. augusztus 03. - 21:01:08 »
Olyat nem lehetne belerakni, hogy fegyvernél elõ lehessen venni, el lehessen rakni, külön a töltényt is mentse, és ha eldobod és felveszed az abban lévõ töltényt töltse vissza?
Vagy ezeket hogyan lehetne megoldani?

142
Segítségkérés / PWN bõl MAP-ba
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 21:09:30 »
Köszöntem szépen, zárok!

143
Segítségkérés / PWN bõl MAP-ba
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 15:32:05 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy lehetséges-e az, hogy .pwn file-ból átkonvertáljuk .map file-ba, és ha igen, akkor hogyan?
Vagy ha megvannak az objecteink(CreateObject), akkor hogyan tudnám editelni, MTA-val vagy más map editorral?
Választ elõre is köszönöm!

144
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 12:18:02 »

145
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2014. július 31. - 23:32:58 »
Itteni oldalon lévõ Spoiler-es BBC kód.
Valaki meg tudná mondani a nevét? Mert csak olyat találtam, ami akkor nyílik le, ha ráviszed az egeret.

146
Segítség / Pixeles kép
« Dátum: 2014. július 30. - 21:46:02 »
Köszi a gyors választ, majd kipróbálom, de igazából ez a skin csak egy kis próbálgatás volt, leginkább a többi képen van a nagyobb hangsúly, nem tudom, hogy ez offnak számít-e, de nem vagy véletlenül járatos a textdrawokban, azon belül is ebben a selectable textdrawban?

147
Segítség / Pixeles kép
« Dátum: 2014. július 30. - 21:03:25 »
Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérdést szeretnék most feltenni, hogy hogyan lehet azt megoldani, hogy a txd file-ba berakott képek ne legyenek ilyen rossz felbontásúak?



http://www.kepfeltoltes.hu/view/140730/568430770sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png
Képet nem bírtam beszúrni, mert nem jelenítette meg!
 
A skinen lévõ logó, valamint lent a jobb alsó sarokban lévõ állapotjelzõ is kicsit pixeles.
Valami olyanra tudok tippelni, hogy amit elkészítek kép az túl kicsi vagy túl nagy, és méretezéskor ilyen lesz.
De akkor mihez tudnám mérni, hogy ne kelljen állítgatni? Mekkora képen kell?
Bocsesz a rossz megfogalmazásért, a válaszokat meg elõre is köszönöm!

148
Segítségkérés / /lecsuk dialogba
« Dátum: 2014. július 22. - 17:25:58 »
Hát nem tudom. Beraktam, de amikor beírom a játékos ID-t, nem történik semmi sem.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 23. - 13:33:28 )

Elnézést, a script teljesen jól üzemel, én kuszáltam össze egy másik scriptel:D
Köszönöm szépen a segítséget!

149
Segítségkérés / /lecsuk dialogba
« Dátum: 2014. július 22. - 10:08:37 »
Üdv mindenkinek!
Azt hogy lehetne megoldani, hogy beírjuk, hogy /lecsuk, akkor behoz egy INPUT dialogot, ahová a játékos nevét/ID-jét írjuk, ha ez jó, akkor tovább megy, és behoz egy LIST dialogot, ahol elõre megadott indokok közül kell választani, ha ez is megvan, akkor behoz ismét egy INPUT dialogot, ahová az idõt kell percbe megadni.
Ebbõl nagyjából az elsõt megcsináltam, de a többit nem tudom kiokoskodni.

150
Segítségkérés / Létezik-e a file
« Dátum: 2014. július 22. - 09:04:35 »
Rendben, köszönöm szépen!

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal