Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - zsoolt997

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16
136
Off Telep / Easy DeAMX
« Dátum: 2016. június 16. - 15:45:52 »
Szerintem nem ér semmit sem.
Plus, ki is próbáltam. Nem csináltam semmi védelmet a módba, de csak ennyit adott vissza.
 
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>

137
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. június 11. - 23:41:03 »
Nem értettelek félre, csak most kezdtem el tanulni érettségire, amíg volt időm, csináltam, de most nincs. A jövőhéten meg lesz az érettségim, utána belehúzok. De érdekes, amíg nem szóltál, nem vették le.  :shurg: Na mindegy, majd visszaszerezzük.

138
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. június 11. - 22:43:52 »
Idézetet írta: Benceee date=1465677014\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59757\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
10 hozzászólás volt májusban, azóta semmi. :D Szóval ez az aktivitás:D
 
Nem tehetek róla, hogy érettségizem.  :shurg:
Sőt, a csapatból a fejlesztők érettségiznek.  :shurg: :shurg:
Edit: Ebben a hónapban is van már 4 hozzászólás.  :angel:

139
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. június 09. - 12:11:36 »
Idézetet írta: Noname1221 date=1465466938\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello, tudnátok segíteni? elinditom a módot, minden fasza, majd ezt elkezdi floodolni, és nem jön be a login panel se
[12:04:11] MySQL Hiba történt! Részletek a logban (#2006)
[12:04:11] [debug] Run time error 3: \"Stack/heap collision (insufficient stack size)\"
[12:04:11] [debug]  Stack pointer (STK) is 0xB0A5E0, heap pointer (HEA) is 0xB0AA70
[12:04:11] [debug] AMX backtrace:
[12:04:11] [debug] #0 ???????? in public OnQueryError ()

[/quote]
A MySQL-el lesz a gond, másold be a mysql logját.

140
Segítségkérés / 1 fegyver a kézbe?
« Dátum: 2016. június 08. - 17:27:06 »

141
Segítségkérés / Frakció felvétel hiba
« Dátum: 2016. június 07. - 18:42:20 »
Akit kirúgsz, annak a játékosnak a változóját állítsd át akármilyen értékre, ami nem egyezik meg egy frakció ID-jével sem, így máris nincs benne az adott szervezetben.

142
Segítségkérés / Frakció felvétel hiba
« Dátum: 2016. június 07. - 18:13:07 »
Azt a \"d\"-t írd át \"u\"-ra..
 
if(sscanf(params,\"{s[24]}u\",pID))

 
Mivel neked mindenhol hiányzik a kihagyás módszere, így oda kell írnod mindegyikhez ezt, úgy ahogy fentebb van:
 
{s[24]}

 

Idézetet írta: RunDavid date=1465314043\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60783\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az utcsi probléma az hogy nem veszi fel a játékost esetleg kirúgja :/
 
Ezt pedig nem értem..

143
Segítségkérés / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2016. június 03. - 12:12:13 »
Ez így rossz, ahogy van, a betöltésre gondolok.  :slap: Miért töltöd be a sorok számával megegyező tömbbe az adatokat? Utána miért kezded el mindig 1-el növelni? Nem adsz meg változót annak az értéknek, amivel a CreateVehicle visszatér. Helyesen valahogy így néz ki:
 
public OnQueryFinish(resultid, extraid, ConnectionHandle)
{
new num_rows, num_fields;
if(resultid != THREAD_NO_RESULT)
{
cache_get_data(num_rows, num_fields);
}
switch(resultid)
{
    case THREAD_LOAD_VEHICLES:
    {
        if(num_rows)
        {
      new v;
      for(new i = 0; i < num_rows ; i++)
      {
         v = cache_get_field_content_int(i,\"id\",dbhandle);
         cInfo[v][vModel] = cache_get_field_content_int(i,\"VehModel\",dbhandle);
         cInfo[v][vPosX] = cache_get_field_content_float(i,\"VehX\",dbhandle);
         cInfo[v][vPosY] = cache_get_field_content_float(i,\"VehY\",dbhandle);
         cInfo[v][vPosZ] = cache_get_field_content_float(i,\"VehZ\",dbhandle);
         cInfo[v][vRot]  = cache_get_field_content_float(i,\"VehRot\",dbhandle);
         cInfo[v][vCol1] = cache_get_field_content_int(i,\"VehCol1\",dbhandle);
         cInfo[v][vCol2] = cache_get_field_content_int(i,\"VehCol2\",dbhandle);
         cInfo[v][vID] = CreateVehicle(cInfo[v][vModel],cInfo[v][vPosX],cInfo[v][vPosY],cInfo[v][vPosZ],cInfo[v][vRot],cInfo[v][vCol1],cInfo[v][vCol2],-1);
         printf(\"Jarmuvek betoltve: %d\", num_rows);
      }
   }
   else
      printf(\"Jarmuvek betoltve: 0\");
}
}
return 1;
}

 
Vagyis, betöltöd a jármű ID-jét a \"v\" változóba, ez az SQL ID-je a járműnek. Aztán folyamatosan az adott ID-jű járműnek a tömbjébe fogod betölteni az adatokat a táblából. A \"vID\"\' változó, amit a létrehoztál az enumban (gondolom) fogja tárolni a CreateVehicle által visszaadott értéket, vagyis a kocsi alap ID-jét. Ha van sor, akkor kiprinteli a sorok számát, amit visszaadott a cache_get_data funkció. Ha nincs, akkor 0-át printel ki. Más ötletem nincs  :shurg:

144
Segítségkérés / Változók probléma
« Dátum: 2016. június 02. - 22:26:28 »
Tehát ha a játékos HP-ja nagyobb, mint 20, akkor felrakja 100-ra neki?  :shocking:
Fordítsd meg a reláció jelet.  :shurg:

145
Szkript kérések / Szkript Kérés
« Dátum: 2016. június 02. - 15:34:41 »
#include<a_samp>
#include<sscanf>
#include<streamer>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateDynamicObject(16501, 7.96390, 2452.23828, 17.70760,   359.90601, 0.00000, 90.00560);
return 1;
}
 
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] != 17)
   return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem haszálhatod a parancsot!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, 7.96390, 2452.23828, 17.70760))
   return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a kapu közelében!\");
        MoveDynamicObject(kapu,7.96390, 2452.23828, 13.20760,2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zar\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] != 17)
   return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem haszálhatod a parancsot!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, 7.96390, 2452.23828, 17.70760))
   return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a kapu közelében!\");
MoveDynamicObject(kapu,7.9639, 2452.2343, 17.7060,2.0);
return 1;
}
return 0;
}

146
Segítségkérés / Szögesdrót nem lyukaszt
« Dátum: 2016. május 30. - 14:03:15 »
new Float:x, Float:y, Float:z;
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new panels, ajtok, lampak, tires;
        for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++)
        {
            if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 1)
            {
                        GetObjectPos(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1], x, y, z);
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                        {
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, tires);
                        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, encode_tires(1, 1, 1, 1));
                        break;
                        }
            }
        }

 

encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4)
{
return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
}

 
https://wiki.sa-mp.com/wiki/DamageStatus

147
Szkript kérések / Prefix
« Dátum: 2016. május 29. - 11:19:22 »
Oda azt a változót kell írnod, amiben tárolod az adott player adminszintjét.  :wall:
Nem csak be kell írni valamit oda.  :facepalm:

148
Segítségkérés / Másoknak ?
« Dátum: 2016. május 26. - 21:26:24 »
Azt a rohadt eget.. Ha Te érted, amit írtál, akkor kajak Nobel díjat érdemelsz..
ON:
sscanf
Példascript:
 
CMD:sethp(playerid, params[])
{
new id, form[128], nev[MAX_PLAYER_NAME + 1]; //Létrehozzuk a változókat, amik később kelleni fognak
if(sscanf(params, \"u\", id)) //Feldaraboljuk az sscanf plugin segítségével a paramétert, vagyis a beírt parancstól elvárunk egy Játékos nevet / ID-t
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /sethp [ Játékos ]\"); //Ha nem az, akkor visszatérünk egy információs üzenettel
if(!IsPlayerConnected(id)) //Ha nincs fent a megadott játékos
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez a játékos nem online!\"); //Visszatérünk egy hibaüzenettel
SetPlayerHealth(id, 100.0); //Átállítjuk 100-ra a HPját a beírt a játékosnak
GetPlayerName(id, nev, MAX_PLAYER_NAME + 1); //Lekérjük a nevét
format(form, 128, \"Átállítottad %s életét 100-ra!\", nev); //Formázzuk az elküldendő szöveget
SendClientMessage(playerid, -1, form); //Majd elküldjük annak, aki beírta a parancsot
return true;
}

149
Idézetet írta: whadez date=1464276853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60578\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Nekem See mód gyanús
de amúgy sok sikert!
 
Egy moderátort megkérnék, hogy cselekedjen, kódokkal tudom alátámasztani hogy köze nincs semelyik más játékmódhoz.  :-[
 
[/quote]
Én is hasonló cipőben jártam, nekem is ilyet írtak, de aki írta, az csak egy figyelmeztetést kapott. :-[ Jobban belegondolva nem tudhatta mit mond, kezdő volt szegény. :-[
 
[/quote]
Pedró ezt viccből írta, kezdjük ott. A másik pedig, én még mindig ugyan azt látom, és gondolom, a színezés, a ronda >> vonalak, a ===[ asd ] === dolgok, egyértelmű hogy mire hasonlít, nem baj, mikor see-n játszottam, vagy másik ismertebb GF szerveren, az én első módom is hasonlított rá, aztán miután rájössz hogy \'hoppá egy see módot megírtam, saját két kezemmel\', rá jössz hogy változtatni kell, és szintet kell lépni.   :-[
 
[/quote]
A külső és a felhasznált karakterek, ezek kialakításuk pont a legkevesebb még mindig.  :wave:
Valahogy gondoltam, hogy \"viccből\" írta, ugyanis ezen a fórumon több az irónia, mint a rendes hozzászólás.

150
Idézetet írta: whadez date=1464205641\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60578\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nekem See mód gyanús
de amúgy sok sikert!
 
Egy moderátort megkérnék, hogy cselekedjen, kódokkal tudom alátámasztani hogy köze nincs semelyik más játékmódhoz.  :-[
 
[/quote]
Én is hasonló cipőben jártam, nekem is ilyet írtak, de aki írta, az csak egy figyelmeztetést kapott. :-[ Jobban belegondolva nem tudhatta mit mond, kezdő volt szegény. :-[

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal