Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Loren

Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91
1336
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lord Admin rendszer
« Dátum: 2013. június 09. - 01:22:54 »
Sziasztok!
 
Mivel most volt idõm, és unatkoztam, nagy nehezen összehoztam egy nagyon alap admin rendszert. Teszteltem, hibátlan!
A scriptet nyugodtan terjeszthetitek, de a nevemet fel kell tüntetni!
Öszesen 11 parancs van + a /report parancs!
 
//                               Lord (alap) admin rendszer
//                                   Készítette: Loren
//
//FIGYELEM!HA TERJESZTED A SCRIPTET A NEVEMET FEL KELL TÜNTETNI!
//A script tartalmaz:
//-alap admin parancsok
 
    #include <  a_samp  >
    #include <  zcmd  >
    #include <  sscanf2  >
    #include <  fixchars  >
    main ( ) { }
   
    #if defined FILTERSCRIPT
    #define msg SendClientMessage
    #define msgall SendClientMessageToAll
    #define szin 0xFFFFFF
    #define white 0xFFFFFFC8
    #define green 0x00FF00C8
    #define red 0xFF0000C8
    public OnFilterScriptInit()
    {
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Lord admin rendszer, by: Loren\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
    }
 
    forward SendAdminMessage(color,string[]);
 
    CMD:ahelp(playerid)
    {
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            else
            {
            msg(playerid,red,\"RCON ADMIN PARANCSOKF[1]:\");
            msg(playerid,white,\"/a /spec /specki /get /goto /kick /ban /asay\");
            msg(playerid,red,\"RCON ADMIN PARANCSOK[2]\");
    msg(playerid,white,\"/resi /setskin /asayy\");
            }
            return 1;
    }
    new panaszszoveg[MAX_PLAYERS][128];
    new bool:kiemel[MAX_PLAYERS];
    COMMAND:report(playerid,params[])
    {
if(sscanf(params,\"s[128]\",panaszszoveg[playerid]))
{
SendClientMessage(playerid,white, \"Használat: /report [szöveg]\");
return 1;
}
new jneve[MAX_PLAYER_NAME];
new szoveg[128];
new szoveg2[100];
GetPlayerName(playerid, jneve, MAX_PLAYER_NAME);
format(szoveg,128, \"%s panasza: %s\",jneve,panaszszoveg[playerid]);
format(szoveg2,128,\"Hogy akarsz válaszolni? Válassz kérlek: /asayy %d [szöveg] , /asayyy %s [válasz]\",playerid,jneve);
SendClientMessage(playerid,white,\"Reportod elküldve az elérhetõ adminoknak!\");
kiemel[playerid] = true;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerAdmin(i))
    {
SendClientMessage(i,0xfcbc5dAA,szoveg);
    SendClientMessage(i,0xfcbc5dAA,szoveg2);
    }
}
return 1;
    }
    COMMAND:rv(playerid,params[])
    {
new id;
new valasz[128];
new aneve[MAX_PLAYER_NAME];
new jneve[MAX_PLAYER_NAME];
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid,red, \"Te admin vagy?\");
return 1;
}
if(sscanf(params,\"ds[128]\",id,valasz))
{
SendClientMessage(playerid,green, \"Használat: /asayy [PlayerID] [szöveg]\");
}
if(kiemel[id] == false)
{
SendClientMessage(playerid,red, \"Az illetõ panaszára már válaszoltak, vagy nem írt /report-ot!\");
return 1;
}
GetPlayerName(playerid,aneve,MAX_PLAYER_NAME);
GetPlayerName(id, jneve, MAX_PLAYER_NAME);
new elkuldes[128];
new valami[128];
format(valami,128, \"%s panasza: %s\",jneve,panaszszoveg[id]);
format(elkuldes,128, \"Admin %s: %s\",aneve,valasz);
SendClientMessageToAll(0x77fc5dAA,valami);
SendClientMessageToAll(0x136104AA,elkuldes);
return 1;
    }
    CMD:kick(playerid,params[])  //Játékos kickelése
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                    {
                                            new indok[128];
                                            new id;
                                            new string[128];
                                            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                            new pnev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                                            if(sscanf(params, \"us[128]\",id,indok)) return msg(playerid,green,\"Használat: /kick [JátékosID] [indok]\");
                                            else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,red,\"Nem aktív játékos!\");
                                            format(string,sizeof(string),\"%s kirúgta %s-t!Indok: %s.\",nev,pnev,indok);
                                            msgall(red,string);
                                            Kick(id);
                                            }
                                            return 1;
                                            }
                                            }
                           CMD:ban(playerid, params[])  //Játékos bannolása
                                            {
                                            if(IsPlayerConnected(playerid))
                                            {
                                            {
                                            new indok[128];
                                            new id;
                                            new string[128];
                                            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                            new pnev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                                            if(sscanf(params, \"us[128]\",id,indok)) return msg(playerid,green,\"Használat: /ban [JátékosID] [indok]\");
                                            else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,red,\"Nem aktív játékos!\");
                                            format(string,sizeof(string),\"%s kibanolta %s-t a szerverrõl!Indok:%s.\",nev,pnev,indok);
                                            msgall(red,string);
                                            Ban(id);
                                    }
                            }
            return 1;
    }
    CMD:goto(playerid,params[])  //Goto játékoshoz
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                    new id;
                    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /goto [JátékosID]\");
                    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem aktív játékos!\");
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(id,x,y,z);
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                    {
                                new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                                SetVehiclePos(carid, x+3,y,z);
                                PutPlayerInVehicle(playerid, carid, 1);
                            }
                            else
                            {
                                SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
    CMD:get(playerid,params[]) //Játékos getelése
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                    new id;
                    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /get [PLayerID]\");
                    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem aktív játékos!\");
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(id,x,y,z);
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(id))
                    {
                                new carid = GetPlayerVehicleID(id);
                                SetVehiclePos(carid, x+3,y,z);
                                PutPlayerInVehicle(id, carid, 1);
                            }
                            else
                            {
                                SetPlayerPos(id,x,y,z);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
    CMD:tv(playerid,params[]) //Játékos figyelése
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                    {
                        new id;
                                            new string[128];
                                            new nev[30];
                                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                            new pnev[30];
                                            GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                        if(sscanf(params,\"u\", id)) return msg(playerid, green, \"Használat: /spec [PlayerID]\");
                        else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid, red, \"Játékos nem elérhetõ!\");
                        TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
                            PlayerSpectatePlayer(playerid, id);
                            SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(id));
                            SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(id));
                            format(string,sizeof(string),Egy admin elkezdte specelni %s-t!\",nev,pnev);
                            SendAdminMessage(white,string);
                            }
            }
            return 1;
    }
    CMD:specki(playerid) //Játékos figyelésének kikapcsolása
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                            TogglePlayerSpectating(playerid,0);
                            SendClientMessage(playerid,white,\"SPEC kikapcsolva!\");
                    }
            }
            return 1;
    }
   
        CMD:a(playerid,params[]) // Admin Chat.
    {
            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new achat[128];
            new string[128];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            if(sscanf(params, \"s[128]\",achat)) return msg(playerid,green,\"Használat: /a [szöveg]\");
            else {
            format(string,sizeof(string),\"Admin:%s:%s\",nev,achat);
            SendAdminMessage(red,string);
            }
            return 1;
    }
   
    CMD:setskin(playerid,params[]) //Játékos skinjét így tudod megváltoztatni
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
                {
                    {
                    new id;
                            new skin;
                            new string[128];
                            new pnev[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid,pnev,sizeof(pnev));
                            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                            if(sscanf(params,\"ud\",id,skin)) msg(playerid,red,\"Használat: /setskin [JátékosID] [skinID(0-299)]\");
                else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,red,\"Nem aktív játékos!\");
                else {
                format(string,sizeof(string),\"Egy admin megváltoztatta a skinedet!\",nev,skin);
                msg(id,szin,string);
                format(string,sizeof(string),\"Megváltoztattad %s Skinjét!\",pnev,skin);
                msg(playerid,red,string);
                SetPlayerSkin(id,skin);
                    }
                    }
                 }
            return 1;
    }
    CMD:asay(playerid, params[]) //Admin üzenet (asay)
    {
            {
            new say[128];
            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new string[128];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            if(sscanf(params,\"s[128]\",say)) return msg(playerid,green,\"Használat: /asay [szöveg]\");
            else {
            format(string,sizeof(string),\"Admin:%s:%s\",nev,say);
            msgall(red,string);
            }
            }
            return 1;
    }
    CMD:resi(playerid,params[]) //Szerver restart
    {
            {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            print(\"A szerver újra indult, kérlek várj amíg betöltjük az adatokat!\");
            SendRconCommand(\"gmx\");
            }
            return 1;
    }

1337
Idézetet írta: Truz date=1370719293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38274\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"Kezdõ Mapper\" Ehezképest jó lett, de a lefoglalt jármûvek úgy vannak \"odahányva\" mintha egy Monster végig ment volna rajtuk utána pedig egy Dozer a roncsokat, és szétaprította volna :D ON: Amúgy tényleg jó lett
 
Ugyan ezt mondtam :D !

1338
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. június 08. - 23:38:09 »
Truz, ebben tévedsz. Van mappolva, és adtól még, hogy nem írtam át a 15%-ot, attól még dolgoztam rajta. Ja és ezt mapot minden kép be felyezem, de csak holnap jutok  géphez, szóval kések. De nem fogok a leíréssal bajlódni, szóval csak a legfontosabbról szólok nektek. A teljes map jövõ hétvégre várható!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 09. - 16:19:51 )

A map nem kerül befelyezésre, ZÁROM!

1339
Szép, ment a + !


A rendõrautók szépen le voltak rakva, azonban a többi autót miért úgy raktad le :-\\?

1340
Bemutatkozás / havasi2001 bemutatkozása
« Dátum: 2013. június 08. - 20:40:27 »
Üdv. a fórumon :)!

1341
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autókiállítás (saját munka)
« Dátum: 2013. június 08. - 17:49:21 »
Szép munka!

1342
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Loren
« Dátum: 2013. június 08. - 17:24:57 »
Idézetet írta: Joszip date=1370611946\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vámpírnaplók!! :D
 
Baj ha szeretem :D?

1343
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. június 08. - 17:21:04 »
Oké, akkor egy moderátor kérem zárja a topicot. Majd ha csinálok egy rendes mapot, akk feltöltöm.

1344
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. június 08. - 11:13:06 »
Ismét nem figyeltél arra mit írtam  :D. Mondtam, hogy nem csak Blueberryt mappolom, hanem környékét, de Dillimoret nem terveztem, így is csúszásban vagyok.

1345
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. június 07. - 23:56:02 »
A patchal együtt nagy map  :D!

1346
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. június 07. - 20:49:05 »
Ám mit nem lehetett érteni azon, hogy alap map  :D?
Ja, és nem olvastátok el figyelmesen, írtam, hogy a képek, csak egy töredéke a mapnak, legközelebb figyelmesebben olvassatok :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 07. - 21:10:56 )

Cannom, kész!

1347
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. június 07. - 19:49:04 »
Már töltöttem is fel képet. Elnézést kérek amiért nem raktam fel képet, de nem voltam othon, és gondoltam megírom a szöveget, utána pedig már csak a képek, videók stb. kell.

1348
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. június 07. - 16:38:39 »
Sziasztok!
 
I. Bevezetõ:
   Úgy döntöttem készítek nektek egy mapot, amit kedvetek szerint fel is használhatok. Az ötlet nem rég jött, és mivel mostanában van idõm, így megvalósíthatónak tûnt. Annyit elárulok nektek, hogy összesen 3 patchra számíthattok, így érdemes lesz egy nap minimum egyszer ide nézni, hisz a map amit jelenleg (2013.06.07) bemutatok nektek még koránt sincs befejezve a teljes map!
   A map eredetileg Blueberry-rõl szól, de a rendõrség Dillimoreban van. Role Play szerverre AJÁNLOM! Úgy döntöttem, hogy nem csak Blueberryt mappolom meg, hanem Blueberry körül is egy kicsit mappolok. A jelenlegi map amit publikálok még nagyon alap, mint említettem 3 patchra minimum számíthattok!
 

Készítõ(k):
Mapper: Loren (map tervezõ, map készítõ)
Scripter: -
 
 

Tartalomjegyzék:
I.Bevezetõ
II. Patchok tartalma
III. III.Letöltés/információk
...
 

II. Patchok tartalma:
1.patch - Blueberry kivirágzik
Mikorra várható?
2013.06.08
Miket fog tartalmazni?
Ebben a patchban még az objectek számát fogom bõvíteni. Hogy pontosan mik lesznek azt még én sem tudom, de fokozatosan tájékoztatlak titeket a változásokról, fejlemányekrõl!
A többi patchról az elsõ patch megvalósítása után fogok írni nektek. Nem szeret nék olyat leírni, amit nem fogok megvalósítani!
Továbbá minden patch megvalósítása után az elõzõ mappokal együtt töltöm fel õket!
 

III. Letöltés/információk
Képek az alap mapról:



\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=F7EC_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=8F70_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=B0DE_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=3FBB_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=0946_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=E1E2_51B21AA3&jpg[/img]
 
A képek csak egy töredéke a mapnak. Készülõben van a bemutató videó is!
Videó az alap mapról:
http://www.youtube.com/watch?v=eZ2RVtkTHgY&list=LLYEozGP8IgiVaC4iyAcS6EA&feature=mh_lolz
 

Letöltés:
blue amx: http://www.solidfiles.com/d/85c08396eb
blue pwn: http://www.solidfiles.com/d/5ee5d7a716/
A mapot nyugodtan terjeszthetitek, de a készítõ(k) nevét fel kell tüntetni! A patchról pedig ne feletkezzetek el  :)!
 
1.patch
 
Bevezetõ:
Örömmel mondhatom, hogy készülõben van az elsõ patch. Ebben a patchan több száz objectel fogjuk megnövelni jelenlegi objectjeink számát. Ha minden jól megy holnap délben már képekkel is szolgálhatok nektek. Délutánra pedig a videóval is elkészülök, estére pedig már le is tölthetitek a patchot. Azonban folyamatosan frissül a topic, megéri töbször idekukkantani, kritikákat, és ötleteket is szívesen várok :D!
Részletes leírás:
A patch amiket bisztosan tartalmazni fog: színpad, Blueberry kiszínezése, object bõvülés, utak kiszínezése, több ház.
Ezeket terveztem a map-ba még beletenni, azonban ez még mindig bõvülhet.
Bõvítés alatt...
A teljes map jelenlegi állapota: 10%
 

Képek a teljes mapról:


Hamarosan!
 
Videó(k) a teljes mapról:
-
 

FIGYELEM! A MAPPOLÁSBAN EGY KICSIT SZÜNETELEK, MIVEL NEM VAGYOK OTHON. lEGKÉSÕBB JÖVÕ HÉTVÉGÉRE VÁRHATÓ A TELJES MAP. A LEÍRÁST IDÕKÖZÖNKÉT FRISSÍTEM.
 
A leírás folyamatos bõvítés alatt ál...
 

Üdv. Loren!

1349
Archívum / [HUN] Ultimate RolePlay @Sunwell.hu
« Dátum: 2013. június 06. - 22:32:28 »
Még egy szerver :D? Nem lenne jobb egyre koncentrálni? Amúgy ha ezt komolyan gondoltad, akkor készülhetsz, hogy az egész nyarat a gép elõtt fogod tölteni  :o  :facepalm:.

1350
Archívum / Crux-Host
« Dátum: 2013. június 06. - 17:10:47 »
Sok sikert :)!

Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal