Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - jana4

Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 316
1336
GTA V: Alap információk / GTA V - Újabb 3 kép!
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 18:30:04 »
Nem várattak sokat magukra az új Grand Theft Auto V képek, ma a Rockstar Games ismét hármat tett közzé, melyek különbözõ szabadidõs tevékenységeket mutatnak be - ejtõernyõzés, tenisz és terepmotorozás -, ráadásul most már vidéki területeket is láthatunk Los Santos környékérõl.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_2838_V-6-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Elsõ kép elemzése:
Sokak kívánságát teljesítették a fejlesztõk azzal, hogy végre vidéki területeket is megmutattak. Az elsõ képen mindjárt egy olyan unalomûzést láthatunk, ami nem elõször fordul elõ a játékban - az ejtõernyõzést. Az ernyõ úgy néz ki, vagy csak nagyon hasonlít arra, ami a The Ballad of Gay Tony-ban volt. A háttérben egy csodálatos völgyet látunk napfényben fürdõ, meredek sziklafallal, csordogáló patakkal, a háttérben vízeséssel. A híd végén egy alagút bejáratát láthatjuk. Jobbra lent egy szélesebb földút van, mely láthatóan változatos, vagyis a készítõk nem tudták le egy ismétlõdõ textúrával. Többféle fát láthatunk, lomblevelût és fenyõt, melyek lombjai igencsak részletesek. Folyik a találgatás, hogy a valóságban ez melyik vidéknek felel meg. A legvalószínûbb, hogy a San Gabriel hegyekben van, a háttérben látható ívhíd pedig a Bridge to Nowhere, ami Los Angeles-tõl keletre található, és annak annak az útvonalnak a része, amely a San Gabriel völgyet köti össze Wrightwood-dal.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_9778_V-7-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Második kép elemzése:
Több sportlehetõségünk volt már a korábbi epizódokban a golftól a kosárlabdán át a hegyi kerékpárig és a triatlonig, de teniszezni eleddig nem volt alkalmunk, a pályák üresek voltak. Valószínûsíhetõ azonban, hogy ezúttal élhetünk majd ezzel a lehetõségekkel is. A második képen ugyanis egy varázslatos épületet láthatunk teniszpályával, melyhez több hasonló fedezhetõ fel Los Angeles-ben. Ez az ingatlan vélhetõen Vinewood vagy Beverly Hills játékbeli másának közelében található. Különös, hogy nyitva van a villa ablaka, talán bejárható lesz. A pályára egy pálmafa árnyéka vetül, illetve a hegyoldalon egy nagyobb épületét vagy egy léghajóét láthatjuk, de az is lehet, hogy az csak egy hiba, hiszen a játék még bõven fejlesztés alatt áll. Érdemes megfigyelni a két karakter mozdulatát, ami igencsak kidolgozott, életszerû.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_2949_V-8-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Harmadik kép elemzése:
A harmadik kép nagyon feelingesre sikeredett, kicsit a hétfõn közzétett biciklis képre emlékeztet. Három karaktert látunk terepmotorozni. A motorjaik különbözõ színûek, és vélhetõen Sanchez modellek, mivel nagyon hasonlítanak a GTA IV-ben fellelhetõ változatra. Egyértelmûen egy versenyt látunk, talán a fõhõs is ott van a képen látható alakok között, de ez csak feltételezés. A fejlesztõk különös részletességgel dolgozták ki a versenyzõk eltérõ mintázatú felszerelését - a nadrágot, a kabátot, a cipõt, a kiegészítõket... A ruhán most is tisztán kivehetõek a gyûrõdések, és eltérõ mértékben koszosak, ami felveti annak a kérdését, hogy egyszerûen csak ilyenek a textúrák, vagy a felvert portól koszolódnak majd be. A hátsó két motoros között a távolban érdekes keskeny, hosszúkás formák vehetõek ki, talán emberek. Balra egy kõfal van, és mögötte semmi sem látható - ez arról árulkodik, hogy valahol magasan van a hely, amit látunk. Különös jelenség a jobb oldalon az a Batman formájú árnyék (what the...?), márcsak azért is, mert ha megfigyeljük a jármûvek árnyékát, azok pontosan a másik oldalra vetülnek.
Kitûnõ kérdés, hogy a képeken a tevékenységet végzõ karakter, vagy karakterek egyike a fõhõs, vagy mindegyikük csak egy sima NPC, mindenesetre nagyon sokat dobna a játékélményen, ha San Andreas lakói olyan hóbortoknak hódolnának, amiket mi is kipróbálhatunk.
Az összes hivatalos kép megtekinthetõ a GTAPlace galériájában.
 

A cikk a
GTAPlace weboldaláról származik!

1337
Játékok / Mann vs Machine
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 19:16:42 »
Írj. ;)

1338
GTA V: Alap információk / GTA V - Új képek!
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 22:04:31 »
Idézetet írta: rhassi date=1345491716\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26548\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudddoom, már mondtad
 
Nem én, a Rockstar. :D

1339
GTA V: Alap információk / GTA V - Új képek!
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 21:39:59 »
A héten még jönnek finom falatok. :) ;)

1340
GTA V: Alap információk / GTA V - Új képek!
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 21:28:16 »
A Rockstar Games ma meglepetésszerûen három Grand Theft Auto V képet tett közzé, melyeken különbözõ jármûvek láthatók - egy Cheetah sportkocsi, egy vadászgép, és egy bicikli.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_8169_V-4-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Elsõ kép elemzése:
Megannyi érdekességet mutat a sportkocsis kép, ahol egy régi ismerõst köszöntünk újra. A GTA3 éra egyik leggyorsabb autója, a Cheetah visszatér, ám ezúttal nem egy Ferrari modell alapján készült. Úgy tûnik, több jármû szolgálhatott mintaként, mert hasonlót a való életben még nem gyártottak. Az oldala leginkább egy Gumpert Apollo-ra hasonlít, a hátsó részének alja kiköpött olyan, mint egy a Bugatti Veyron, míg a felsõ része a Koenigsegg Agera R svéd büszkeséget idézi. A diffûzor is részletes, látszik, hogy szénszál ütvözetbõl készült. A lámpán kivehetõ a vörös fényszóró, a rükverc és az index rész. Vitatják, hogy a Cheetah \"H\" betûje miért nem látszik, de akinek jó a szeme, az rájön, hogy a napfény gyönyörû visszatükrözõdése eltakarja, és márcsak a szimmetria kedvéért is kell ott lennie egy betûnek. A bal oldalsó hátsó lámpa alatt látszik egy tükörkép, ami talán egy daru, olajfinomító, de sokkal inkább egy rádiótoronyé, vélhetõen a Vinewood felirat betûit és a mögöttük lévõ torony elmosódott vetületét fedezhetjük fel. A rendszámtábla is kivehetõ. A trailer óta nem változott, felül két oldalt egy OCT felirat (ami talán októberre utal) és egy narancssárga téglalap van. Utóbbi az évet indikálja. A való életben 2013-ban Los Angeles-ben ismét narancsszínû jelzést kapnak a táblák. Középen helyezkedik el a barna San Andreas felirat, alatta pedig a nyolcjegyû egyedi karaktersor (56PMA440).
A háttérben kidolgozottabb fákat, bokrokat láthatunk. A kép bal oldalán lévõ fa körül homok van, távolabb pedig fû. Látható egy villanyoszlop és egy STOP tábla hátulja is. Utóbbi a GTA Classic epizódok óta nem nagyon fordult elõ a sorozatban. Vélhetõen mellette egy utcalámpa, nem pedig egy jelzõlámpa van, mert annak semmi értelme nem lenne. Úgy tûnik, valóban a mesterséges intelligencia fogja irányítani a forgalmat az ilyen keresztezõdéseknél, amelyeket már a trailerben is láthattunk.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_8815_V-3-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Második kép elemzése:
Vadászrepülõt már láttunk a trailerben, most közelebbrõl egy képen is megcsodálhatjuk. Sokan feltételezik, hogy a gépmadár örökli nevét a GTA San Andreas-ból, és ismét Hydra lesz. Ez persze még a jövõ zenéje, az viszont biztos, hogy akadnak hasonlóságok a két repülõ között, például az új modell alja is egy General Dynamics F-16-ról lehet mintázva, de maga a jármû sokkal inkább egy Boeing F/A-18-ra hasonlít. A képen Los Angeles-t esti fényeiben látjuk, bár elég homályosan, nyilván a nagy sebességtõl, amirõl fõleg a gép körüli elmosódás árulkodik. Néhány apróság azonban kivehetõ, például hogy az erdõ - talán Vinewood felé repül, mert a jobb alsó sarokban egy villaszerû építmény, talán medence látható. Ezt támasztja alá az is, hogy a repülõgép oldalára vörös fény vetül, amit talán a Vinewood felirat mögötti rádiótorony reflektorai bocsátanak ki. A gép élesen felfelé ível, és jobbra fordul, amirõl a felemelt jobb fékszárny árulkodik. Ami talán a legérdekesebb, hogy a pilóta a videóban látott középkorú öltönyös férfi.
[hs width=500 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/albumok/85/gta_6938_V-5-1280.jpg[/hs]
Spoiler for Harmadik kép elemzése:
Nagyon sok rajongónak ez a kép tetszik a legjobban a három közül, melyen egy kerékpárt látunk elhaladni a lemenõ nap fényében káprázó tengerparton. A helyszín egyértelmûen Santa Monica játékbeli mása, a háttérben látható a Santa Monica Pier, rajta a Pacific Park, ahol a nagykerék és a hullámvasút van. Érdemes szemügyre venni a bicikli kormányát, mely elárulja, hogy egy versenybringát látunk, talán egy Colnago-t, és nem annak a törött modellnek az ép változatát, amit a trailerben van. A kerékpáron ülõ férfinak a napfényben világosabb a bõre, biciklis öltözéket visel, melyen látszik a kosz és a gyûrõdés, illetve a cipõ színei a nadrághoz illõek. Feltehetõleg egy sportoló ül a biciklin, és az is elképzelhetõ, hogy épp versenyez. Los Angeles-ben vannak kerékpárversenyek, amelyek érintik Santa Monica-t is. A homok porzik, ahogy a kerekek felkavarják. Különös, hogy a parton nem látunk senkit a biciklistán kívül, de talán csak azért nincs ott senki, hogy hangulatosabb legyen a kép.
A fejlesztõk azt ígérik, több is érkezik még a hét folyamán.
FRISSÍTÉS: A hivatalos oldalon létrejött egy SCREENS rész, ahol az összes hivatalos GTA V kép megtekinthetõ. Ha egyre rákattintunk, az felugrik teljes méretben, majd kétoldalt válthatunk az elõzõ vagy a következõ képre. A megosztás gombokat felül találjuk.
 

Ez a cikk a
GTAPlace.hu weboldalról származik!

1341
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 20:04:57 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1345453257\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kinél, hogy telik a hosszú hétvége? :)
 
Balatonon voltam. :)
 

 

 

 

 

Kinél, hogy telik a hosszú hétvége? :)
 
[/quote]
Eddig egész jól. Megszületett a kisöcsém. :)
 
[/quote]
Wow! Õ milyet nevet kapott? Twix? Vagy 3bit?
 
[/quote]
Ahh.
Egyébként Iván lett a neve.
 
[/quote]
azt a nevet hogy fogjátok becézni? /ivi, ivánka, ivruska?/
 
[/quote]
Iván oroszul/ukránul [stb.] János. :)

1342
Archívum / [HUN] Left 4 Dead: San Andreas [ENG]
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 17:33:06 »
Idézetet írta: SkyLinE date=1345390182\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26431\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én csak sok sikert tudok kívánni mint eddig. :Cry2: Sajnos nincs sok játékos.

(A taposóakna objectjei ottmaradnak)

 
Még nem használtam, kösz. :)

A szervert átköltöztettük a 7821-es portra! bbehosting.hu:7821

1343
Általános / Magyar SA-MP szervergyûjtõ
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 19:48:35 »
Idézetet írta: Szilard00 date=1345311992\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26417\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Szerintem egy külön RP Szerverek rész jó lenne.

Szerintem sokan nem kiváncsiak az 50 oldalnyi RP-re.

 
Én olyan dolgon gondolkodtam, mikor csináltam, hogy lehetnének kategóriák szerint, így ki lehetne választani, hogy az összeset mutassa, vagy csak 1 kategóriát.
 
[/quote]
Ez se rossz ötlet. ;)

1344
Általános / Magyar SA-MP szervergyûjtõ
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 19:37:21 »
Szerintem egy külön RP Szerverek rész jó lenne.

Szerintem sokan nem kiváncsiak az 50 oldalnyi RP-re.

1345
Archívum / [HUN] Left 4 Dead: San Andreas [ENG]
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 17:39:18 »

Left 4 Dead:
          San Andreas

 

IP: [samp=91.82.85.203:7821]91.82.85.203:7821[/samp]
WEB: Hamarosan
Sokak ismert, pvp zombiszervere ÚJRA visszatért. Újra azt próbáljuk nyújtani, amit pár éve a korábbi verzió produkált.
Epsilon által nulláról írt módot ezúttal 2012 augusztusától új kezekben fejleszti RolePlay és Én (ScreaM).  ;)
Elsõsorban a hibajavításokra törekszünk, aztán fejlesztünk! :)
Jelenleg mapper TGF:OFF, Rico fog egy új pályát készíteni a szerver számára.
Azoknak akik nem ismernék itt egy leírás, hogy mirõl és hogyan szól a szerver:
Két csapat van; túlélõk és zombik. Mikor a szerverre érsz túlélõ leszel. A zombikat kell ölnöd. Ha megesznek zombi leszel.
Túlélõk:
- mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is
- nincs csapatsebzés
- nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne)
- nem szabad AFK-zni (emberként, bármilyen harapástól azonnal zombi leszel, ha afkban vagy)
- Cél, hogy kitartsatok a számláló lejártáig. Ha sikerül gyõztetek.
- Az utolsó túlélõ a zombik számától függõen kap molotov koktélt.
Képességek:
 
Lõfegyverek (rifle és AK)
Használhatod a zombik elleni harchoz.
Robbanó hordó
Leteszed. Bármilyen sebzésre robban, sebzi a közelben lévõket.

Lángot is ad.

Taposóakna
Leteszed, ha egy zombi rálép felrobban. Saját csapattársaidra nem hat. Ha meglövöd láthatatlan lesz
Combat Shotgun
Zombinként 3 tölténnyel kapod. Ha megölsz egy zombit kapsz +2 töltényt. Jól oszd be!
Molotov
Az utolsó túlélõ kapja a zombik számától függõen. Jól oszd be!
Healpack
/healme paranccsal vehetsz tasakot, amit a tûz gomb lenyomásával használhatsz el.

Egy tasak 2000$ dollárba kerül. És csak nyugodtan, mozgás nélkül veheted hasznát.

A szkriptet Gangster készítette, én csak engedéllyel átalakítottam.
 
Zombik:
- mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is
- nincs csapatsebzés
- nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne)
- nem szabad AFK-zni(kirúghat érte a szerver egy idõ után)
- Cél, hogy megegyétek az összes embert.
- Minél kevesebb zombi és minél több ellenfél van egy zombi annál több életerõvel indul. És annál nagyobbat harap.
- Ne üsd a játékosokat, harapd! Magadat is töltöd így.
- A kezdõhelyeden lévõ élettöltõt használd, nyugodtan. Nehezítsd az emberek dolgát! :)
- A zombik nem sérülnek a zuhanástól, hacsak nem volt amúgy is túl kevés az életük.
Képességek:
 
Harapás
A túlélõket haraphatod. Sebzed õket és magadat is gyógyítod. Emellett harapásoddal elvakítod, nehezen fog elmenekülni
KAMIKAZE
Végsõ esetben felrobbanthatod magad. A közelben lévõket magaddal rántod a halálba, õk is zombik lesznek. Oszd be! Csak öt percenként használhatod!
Füst
Kétféle füstöt kreálhatsz. Egy világos, széleset és egy sötét magasat. Használd õket, hogy megtéveszd, elvakítsd a túlélõket. Álcázd vagy védd magad vele.
\"A halál karja\"
Mikor már látod, hogy hamarosan bevégzed menny közel egy emberhez! Halálodkor a közelben lévõ játékost igen határozottan megsebzed!
RAGE-átokszórás
Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Bárki aki RAGE állapotban megsebez (kivéve csapattárs) megátkozódik. Nem fog tudni rendesen célozni, könnyû célpont lesz. (erõteljes szédelgés kapja el)
Home-teleport
A zombik a H gomb vagy a /(h)ome parancs használatával visszateleportálhatnak kezdõhelyükre.

A képesség 200$-t kóstál és csak 20
másodpercenként használható.
RAGE-fertõzés
Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Ha RAGE állapotban beleharapsz valakibe (mielõtt még megátkozol valakit), 30% esély van rá, hogy át fog változni zombivá. Ha 30% teljesült, akkor sem lesz azonnal zombi, haláláig félzombi állapotban kell játszani. Ember skinje van, nincsenek fegyverei, zombiképességek közül csak a harapást tudja használni, és nem olyan erõs, mint egy valódi zombi. Viszont nehezen észrevehetõ.
A régi szerver futása alatt szerzett ismeretek és tapasztalatok szintén fel lettek használva. Nem a szkriptelési vonatkozásra gondolok. Sok olyan idegesítõ dolgot láttam, ami akkor még nem volt detektálható ( vagy én nem tudtam éppen megírni hozzá a kódot).Nos, ezeket a dolgokat most már alapból beletettem a játékmódba, ki lettek küszöbölve (részletek alább).
Szuper anticheat - több csalás ellen is véd. Nem sorolom õket, akit érint, úgy a jobb ha nem tudja.
Anti-Relog- A korábbi szerveren sokan ha zombik voltak, gyorsan relogoltak, nevet váltottak és máris újra túlélõként lövöldözhettek. Vége!
zombi-erõsség - Korábban a menetek kezdetén ugyebár mikor a zombi spawnolt csak egy vagy két ember volt, de mire a zombi odaért a céljához már lehettek tizen. És a zombi erõssége csak a következõ spawnkor változott. Vége! Ahogy egy új túlélõ csatlakozik, a zombi erõsödik
nagy map~kis létszám - Aggasztó volt, mikor 3 embernek kellett elboldogulnia az egész Area51-en vagy más nagy méretû pályákon. Nos mostantól bizonyos pályákhoz minimum játékosszám is társul.
Anti afk - Ha valaki escel, a többi játékos nem tudja sebezni. Ez egy túlélõ esetében idegesítõ, nem tudják megenni a zombik. Nos ennek vége. Aki afk-zik túlélõként azt könnyedén felfalják (egy harapásos préda), aki pedig zombiként afkzik vagy escel egy idõ után egy kis rásegítéssel távozik a szerverrõl.
notime start - Régen, ha megvolt a két játékos máris indult a pálya. Aggasztó, mikor el sem tudod foglalni a kinézett rejtekhelyet/fedezéket, de már a nyomodban lohol egy zombi. A pályák elején 10-15 másodperces felkészülési idõ van, csak ezután indul a számláló és a zombi véletlenszerû kiválasztása.
túl sok idõ- A túlélõknek gyakran aránytalanul sokáig kellett (volna?) kihúzni egy-egy pályán.
Mostantól a dinamikus számláló a létszám alapján állítja be az idõt.
Azt, hogy még mennyi van hátra egy menetbõl, felcsatlakozás nélkül, a SA:MP kliens worldtime sorában olvashatjátok.
A régi szerverben a pontok csak a képességek használatában játszottak szerepet.A képességek használatához most a gyûjtött pénzedet kell felhasználnod zombiként és túlélõként is egyaránt. A pontok egyfajta helyezést mutatnak a többi játékossal szemben. Ha regisztrálsz a szerverre, mentõdik a pontod, pénzed és a statisztikád.
A statisztikát kiteheted fórumokra egy kép formájában. A kép frissül.
Részletek itt.
Itt van a szerver figyelõ:
 
\"srvsig\"
 
Mivel a szerver alapja igencsak hasonló a korábbiéhoz az akkor készített videók a PVP játékmódról pár változtatás híján aktuálisak.Továbbá itt van egy videó, amit a szerveren is használt aknák készítése/tesztelése során készítettem. A szerveren kicsit más, de hasonló.
 

 

 

 

A topik hamarosan frissülni fog!
 

* A leírást Epsilon készítette!

1346
Általános / Magyar SA-MP szervergyûjtõ
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 14:10:39 »
Inkább a magyar szervereket gyûjtsük. :D

Kiemelve.

1347
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 14:09:11 »
Idézetet írta: Richard date=1345289938\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18928\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mennyim van még hátra a 20%-ból?
 
Július 9-tõl számítva 6 hónap múlva jár le. (Január 9.)

1348
Képek és Videók / GTA 4 Megvehetõ házak
« Dátum: 2012. augusztus 18. - 12:54:50 »
A játékot is elkell menteni.

Amúgy nem tudom, lehet a módolt autókkal bajos, ki tudja. Talán 1x parkoltam a GTA IV-ben. :D

1349
Képek és Videók / GTA 4 Megvehetõ házak
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 21:14:27 »
Idézetet írta: Destroyer date=1345221042\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26364\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nincs hova tenni az infernusokat  :@ Remélem tudtok segíteni  :thumbsup:  :D
 
A ház elé a parkolós felirathoz kell parkolni. :D Elmentõdik.

1350
Pluginok és Programok / [Game Maker] CarJumping
« Dátum: 2012. augusztus 17. - 18:27:03 »
Megint beragadtam, amikor fordultam vissza az elsõ szint 2/4-ére a 3. negyedbõl, ha érted. :D

Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 316
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal