|
Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1336
Függvények / fblockwrite« Dátum: 2012. szeptember 03. - 00:43:36 »Idézetet írta: DaVe date=1346625519\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27324\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic break - törésMondtam, hogy este van nem is gondolkoztam rajta, elnézést javítom és ezer kösz
1337
Függvények / fblockwrite« Dátum: 2012. szeptember 02. - 23:55:53 »
fblockwrite
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével, átírja egy fájlt adatait bináris formátumba, úgy, hogy figyelmen kivül hagyja a sortörést és a kódolását. ( Ezt speciel én se nagyon értem, szó szerint fordítottam ) Paraméterei ( handle,const buffer[],size=sizeof buffer ) handle - Annak a fájlnak az azonosítója ( neve ) amelyiket használjuk, ezt elõször is meg kell nyitnunk az fopen() függvénnyel ! const buffer[] - Az adatok, hogy átírjuk az adott fájlt size=sizeof buffer - A cellák száma az átíráshoz Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke! PéldaScript fblockwrite(gFile, \"Menti az adatokat!\", 15); // beírjuk a függvényt, és a \"Menti az adatokat\" szöveget átalakítja bináris adatokká, ha jól tudom Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fblockwrite Ha bármi fordítási hibám van jelezzétek kérlek és javítva lesznek. Holnapra várható az eddigi leírt függvényeim helyesírási hibáinak javítása + a hozzá kapcsolódó függvények leírása. Remélem segíthettem
1338
Függvények / fgetchar« Dátum: 2012. szeptember 02. - 23:34:38 »
fgetchar
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével, elolvashatunk egy (1) karaktert egy adott fájlból, és menti egy hivatkozással átadott értéket egy változóba. Paraméterei ( handle,&value,utf8=true ) handle - Annak a fájlnak az azonosítója ( neve ) amelyikbõl szeretnénk olvasni az adott betût, elõtt fopen()-el meg kell nyitni ! &value - A változó ahova eltároljuk az adott karaktert utf8 - Olvashat-e UTF8 karaktert ( igen (true) nem (false) PéldaScript fgetchar(gFile, handle, false); Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fgetchar Ha hibát találtok a fordításban kérlek jelezzétek kicsit fáradt vagyok, remélem jó és érthetõ lett, valamint azt is, hogy segíthettem vele Hozzá kapcsolódó függvények folyamatban!
1339
Függvények / fputchar« Dátum: 2012. szeptember 02. - 23:19:32 »
fputchar
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével írhatunk egy (1) karakter, egy adott fájlba Paraméterei ( handle, value, utf8=true ) handle - A fájl azonosítója ( neve ) ahol ezt használni szeretnéd, elõtt meg kell nyist fopen() függvényel value - A karakter amit a fájlba akarunk írni utf8 - A karakter írható-e UTF8-al? Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke PéldaScript new File:gFile = fopen(\"file.txt\", io_write); // Létrehozunk egy új file-t amit gFile-nak hívunk és megnyitjuk vele a file.txt-t Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fputchar Ha bármi hibát észleltek szóljatok, kicsit fáradt vagyok agyilag így este. Remélem segíthettem
1340
Függvények / fread« Dátum: 2012. szeptember 02. - 23:05:03 »
fread
Ismertetõ Ez a függvény arra szolgál, hogy egy adott fájlból olvashassunk. Paraméterei ( File:handle, string[], size = sizeof string, bool: pack = false ) handle - A fájl azonosítója (neve) ahonnan olvasni fogjuk az adatokat ( vagy egyebet ) string - A szövegben eltárolt karakterláncok által elfogadott referencia. ( Szó szerint fordítottam, szerintem azt jelenti, hogy mennyi a megengedett szöveg hosszúsága amit elolvashatunk, pl 64, 128 vagy hasonlók ) size - A bájtok száma az olvasásnál pack - A karakterlánc referenciája be legyen-e csomagolva? ( ezt én se értettem, ezért szó szerint fordítottam ) Visszatérési érték A hossza a karakterláncnak ( az olvasott szövegnek ), mint egy Integner ( Szó szerinti fordítás ) PéldaScriptek public OnGameModeInit() // Létrehozzunk az OnGameModeInt függvényt amivel betöltjük a JátékMódunkat Olvasás Vonalról-vonalra ( PéldaScript 2 ) public OnPlayerConnect(playerid) // Egy Player Felcsatlakozik Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fread A fordításban, fõleg a visszatérésnél, ha találtok hibát kérlek jelezzétek, köszönöm szépen, remélem segíthettem! ![]() E: Elnézést, ha fordítási hiba talán fellépet esetleg fáradt voltam, azt kifelejtettem holnapra várható az összes eddigi hozzá kapcsolódó leírt függvény helyesírási hibáinak javítása + a további függvényekbõl még ma pár, és holnap is.
1341
Függvények / fwrite« Dátum: 2012. szeptember 02. - 22:37:44 »
fwrite
Ismertetõ Ennek a függvénynek a segítségével tudunk írni egy adott fájlba. Paraméterei ( File:handle, string[] ) handle - Az a fájl azonosítója ( neve ) ahova írunk string - A karakterlánc ( azaz a betûk ) amit beírunk a fájlba Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. PéldaScript public OnGameModeInit() // Létrehozzuk az OnGameModeInt Függvényt ami a GameModunk betöltésére szolgál A PéldaScript segítségével most átvettük az eddig leírt fájlokkal kapcsolatos függvények hasznosítását, ez úgymond egy \'összefoglaló\' amit eddig vettünk. Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/Fwrite Remélem segíthettem. A többi fájlok kezelésére szolgáló függvények leírása folyamatban!
1342
Idézetet írta: nagynorbi date=1346599723\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27297\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De jó lenne egy ilyet egyszer felpofozni..Vagy jól szájba taposni, hogy pl a hetedik képen már csak 2 foggal mosolyogjon
1343
PAWN kiegészítõ leírások / MapIconok« Dátum: 2012. szeptember 02. - 14:03:35 »
Jó csak pár észrevétel:
-33-as szám helyett csak 3-om van -Csinálhatnál egy olyat a tetejére, hogy ID Mapicon Képe Leírása vagy hasonló és ezt aláhúzva, sokkal szebb lenne, de ez csak 1 kis apróság. 1344
Segítségkérés / Hogy lehet berakni« Dátum: 2012. szeptember 02. - 13:43:31 »
Figyelj, 0 Scriptelési tapasztalattal ne kezdj RP Módba. Ahhoz, hogy konyíts valamit a Scripteléshez sok idõ, kitartás és ész is kell hozzá, ha ez megvan utána gyárts szerintem FilterScripteket (Érthetõbben: MiniScripteket de ez nem szakkifejezés erre). Ha tényleg veszed a fárratságot és meg szeretnéd tanúlni ezt a nyelvet ezeket mindd egyszer vagy akár többször olvasd el figyelmesen:
http://sampforum.hu/index.php?board=143.0 - Fórumunk Scriptelési Útmutatója http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions - Összes Függvény http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Callbacks - Összes Eljárás http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Tutorials - Script Turtorialok http://gtaforum.hu/index.php?topic=12657.0 - Itt van egy másik oldalról, itt is elsajátíthatod az alapokat http://bbehosting.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=94&Itemid=172 - És ez is nagyon jól leírja a változókat és az alapokat -Segítségkéréseknél is nagyon sokat lehet tanúlni a rá adott magyarázatokból + ha valamit nem tudsz keress rá google-n és ott kiírja, ha kapott valaki valami hasonlóra magyarázatot / választ Na míg ez meg lesz úgy, hogy érted is nagyon sok idõ és türelem kell hozzá, de meghozza a gyümölcsét és menni fog bármilyen script megírása, ha jól felfogod. :$ E: Legalábbis nekem ezek segítségével sikerûlt a kezdeteket elsajátítanom szerintem. Aztán késõbb fejlesztheted a tudásod NPC-k, Adatmentõ Programok (Dini,Mysql) Karakterláncfeldaraboló és egyebek. 1345
Függvények / fremove« Dátum: 2012. szeptember 02. - 12:47:41 »Idézetet írta: Rupert date=1346570368\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27263\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A visszatérési értéknél akkor hibás (0), ha pl. nem létezik az adott fájl, és nem tudja azt törölni.. Ha egy (1) a visszatérési érték akkor sikeres volt a törlés.Ezen én is gondolkodtam, hogy leírjam-e, de úgy gondoltam, mivel nem volt benne az eredeti szövegbe se + szerintem magától érthetõdõ mikor hibás ezért kihagytam, de köszönjük.
1346
Függvények / fremove« Dátum: 2012. szeptember 02. - 09:10:27 »
fremove
Ismertetõ Ez és a hozzá kapcsolódó függvények a fájlok kezelésére szolgálnak, ezzel kitörölhetjük az adott fájlt a scriptfiles mappából. Paraméterei (name[]) name[] - Az útvonala ( a neve ) a fájlnak amit törölni akarunk Visszatérési érték 1 ha sikeres 0 ha hibás ( Nem ellenõrzött! - Ezt én se értem pontosan mit akar, kint volt ezért lefordítottam )!Megjegyzés 1:A fájl elérési útja érvényes kell legyen !Megjegyzés 2:Ha a fájlt akarod törölni fremove függvénnyel, és még meg van nyitva az adott fájl akkor nem fog mûködni. Elõször használd az fclose függvényt mielõtt megpróbálkozol a törléssel, az fclose függvényt akkor használhatod, ha elõtte megnyitottad fopen függvénnyel. PéldaScript fremove(\"Example.txt\"); // Töröljük a ScriptFiles mappából az Example.txt fájlt 1347
Függvények / ftemp« Dátum: 2012. szeptember 02. - 00:04:36 »
ftemp
Ismertetõ Megnyitja az adott fájlt a \'tmp\' vagy \'temp\' könyvtárba, hogy olvashassunk belõle vagy éppen írhassunk bele. A fájl törlõdik azután, ha bezárjuk fclose()-al. Paraméterei Ennek a függvénynek nincsenek paraméterei. !Megjegyzés: A függvény crashet okozhat a játékban, ha a helyes könyvtár nincs elkészítve, nem jön létre úgymond. Visszatérési értéke Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke PéldaScript new File:gFile = ftemp(); // Létrehozunk egy új fájlt aminek a neve GFile, majd az ftemp függvénnyel megnyitjuk a temp, vagy rövidítve tmp könyvtárba. Hivatalos Fórumlink http://wiki.sa-mp.com/wiki/Ftemp A kulcsszavak félkövér betûkkel vannak jelölve. Éjfél van így én is fáradt vagyok kissé, ezért ha bármi hibát észleltek szóljatok és javítom!Hozzá kapcsolódó függvények leírása folyamatban / Remélem segíthettem aki éppen ezt keresi
1348
Pluginok és Programok / [Game Maker] CarJumping« Dátum: 2012. szeptember 01. - 17:21:46 »
Am találtam benne 1 bugot. Vannak ezek a \'világ szerûségek\' amikor átmész az egyik pájától a másikra na ha azok között kocsikázol kb 5x vagy kicsit többször beragad a kocsid és nem megy semmilyen kontroll, ezt leszámítva raj, nagyon el lehet üttni vele az idõt
1349
RP/RPG kérések / Átalakítás« Dátum: 2012. szeptember 01. - 16:47:24 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=20985.0
Amúgy simán meg lehet oldani parancsosan vagy, hogy gondolnád? E:Am a nevedért sokan foggnak savazni
1350
Szkript kérések / Házrendszer« Dátum: 2012. szeptember 01. - 16:39:20 »
Lehet, sõt biztos, hogy az én fantáziám nagy
és hülyeséget mondok + nem is jártam utána, de pl Objectek mozgatására lehetne használni ilyen online editor dolgot (scriptekbe/fs részlegnél asszem még kint van) és azzal lehetne lerakni az adott objectet, vagy RP-sebben megoldva megadsz egy parancsot, ha odamegy egy objecthez (ami engedélyezve van, hogy pl ilyen fákat ne tudjon elmozgatni) beírja /felveszbútor vagy hasonló beállítasz neki egy animot (pl /bomb animot) akkor lehajol, beállitasz egy Timert 2000-re (az 2mp lesz, ha jól tudom) és beadsz egy másik animot (pl /cop ami olyan lesz mintha cipelne valamit, ha ráraksz egy objectet) és AttachObjectToPlayer függvénnyel hozzá csatolod a kezéhez az adott objectet, majd ha beírja /leteszbútor beadod neki azt a bizonyos animot (ami a /bomb, azaz lehajlást), majd ClearAnimations függvénnyel leállítod az összes animot. Na, ha ez megvan létrehozol egy új filet ahhova tárolod az addigi összes elmentett objectek pozicóját, és egy új változót ami arra szolgáll, hogy a fájlból kiolvasott pozicíókat elmentse, ezt felcsatlakozáskor!Amikor pedig lecsatlakozol az adott változóban lévõ értékeket beolvasod az adott fájlba és Dinivel elmented (Én a MySQL-t ajánlom, mivel az sokkal gyorsabb, de ha kezdõ scripter vagy akkor a Dini egyszerûbb kezelni), na kb valahogy így kell legyen, de nehogy így csináld, mert zéró utánajárással mondtam ezt és lehet, hogy rosz, valamint ezzel azt akartam feltüntetni, hogy nehézkes az ilyen dolog megírása, ha Kezdõ Scripter vagy
|

