Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 184
1321
OnPlayerTakeDamage
Ez az eljárás akkor hívódik meg, ha valaki megsérül. Meglövök, vagy ha egyszerûen magasról leesik.
Paraméterek:
 
( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megsérült.
issuerid      - Annak a játékosnak az azonosítója, aki által megsérült a játékos. Ha leesett valahonnan, akkor INVALID_PLAYER_ID. ( 65535 )
Float:amount         - Az élet + páncél értéke egyben, amennyit sérült.
weaponid        - A fegyver azonosítója ( vagy a sérülés oka ), ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az OnPlayerDeath-nál a reason.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
Egy lövéstõl meghalsz!
[pawn]
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
}
[/pawn]
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage

1322
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:47:18 »
Fejlesztés alatt van...
A slotok 20-ra vissza vannak véve, hogy ne térjenek át rá.
0.3a-ban még rösszabb volt, mert ott elõször 16-ra volt limitálva. ( Mondjuk ez tesztelésre bõven elég )
A következõ RC-k folyamán szerintem szépen lassan fogják ezt emelni.
Végleges verzióra pedig vissz*rakják az 500-at!

1323
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3d RC Teszt verziók
« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:45:14 »
Senki sem tudja, de remélem minél késõbb, és minél tovább fogják ezt fejleszteni!

1324
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti Mop
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 21:52:20 »
Gondolom mindeki ismeri a híres repülõ seprû cleo scriptet.
A szerveremen már mindeki kezdte túlzásba vinni, és az agyamra ment.
Ezért írtam rá egy scriptet, ami érzékeli ha repülsz a seprûvel és megöl.
Ittvan a \'script\', foreach szükséges hozzá.
[pawn]
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#include <foreach>
new
MopCheckTimer;
public OnFilterScriptInit()
{
MopCheckTimer = SetTimer(\"CheckMop\", 1000, false);
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(MopCheckTimer);
}
forward CheckMop();
public CheckMop()
{
foreach(Player, i)
{
   if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_ONFOOT && GetPlayerAnimationIndex(i) == 1058)
   {
      SendClientMessage(i, -1, \"Nincs MOP!\");
      SetPlayerHealth(i, 0);
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
Belerakod egy filterscriptbe, betöltöd és megy is!

1325
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 20:48:04 »
Biztos lesz még valami extra.
Egy ember fejleszti, már ha úgy vesszük, ez az OnPlayerTakeDamage is egy extra volt :D
RC 2-nél vagyunk, ha így megy és elmegyünk RC 10-ig, akkor sirály lesz  :)

1326
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 19:12:59 »
Teszteltük ScreaM-al és megy probléma nélkül :D

1327
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:28:50 »
Jelenleg ahogy így van igen.
Elvileg ^^.

1328
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:18:01 »
\"cessil néhány új modellen dolgozik a SA-MP 0.3d-hez.\" - Fail xD
Ezt tõlem vetted :P ( Nem szidásként értem, csak monddom :D )
Amúgy már hozzá vannak adva ezek az objectek.

1329
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:13:46 »
Hali!
Gyorsan összedobtam egy kódot, aminek már jól kell mûködni, mint ahogy 0.3a elõtt ment.
Csak 0.3d RC5-tõl mûködik!
A lényege az, hogy ha valaki megsebez, akkor rögtön meghalsz.
[pawn]
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
{
SetPlayerHealth(damagedid, 0.0);
}
[/pawn]

1330
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 13:10:36 »
Kye végre észbekapott!

1331
2. Régió / [3.Forduló] hunpeesta Vs kurta999
« Dátum: 2011. szeptember 18. - 13:09:52 »
Ez már szégyen, hogy másodszor is halasztást kérek.
Nemvolt idõm a hétvégén, mivel a házzal volt a munka és ma meg nem vagyok olyan állapotban, hogy ezt megcsináljam.
Ha nem kapok halasztást, akkor se szólhatok semmit, mivel volt rá egy hetem. :)
De ha igen, akkor holnapig szeretnék kérni.
Köszönöm!

1332
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 16. - 22:06:36 »
Még csak RC1. 0.3a RC1 és 0.3a RC10 között k*rv* sok külömbség volt, tehát lehet, hogy itt is így lesz :)
De azt furcsálom, hogy mi a picsámat csinálnak és miért nem adják már ki azt az RC 2-t  :D

1333
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 14. - 21:23:57 »
Direkt le van tiltva a mester szerver, hogy még ne álljanak át rá. Csak azt a szervert látod, amit beraksz a kedvencekbe.
Ez még csak totál kezdetleges RC kiadás.
Majd a további RC-k folyamán fellesz oldva.

1334
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 14. - 18:17:08 »
Ezt nem hirdetésnek szánom, de lefordítottam Kye fõ üzenetét.
Itt elérhetitek, ha elég jó a fórdítás akkor szerintem lehetne neki nyitni egy új témát, vagy a fõ üzenetet módosítani.

1335
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d
« Dátum: 2011. szeptember 12. - 21:51:44 »
De könnyû megszivatni ezzel az embereket, bár szerintem énse látnák rajta semmit, ha más készítette volna.
Nem hiányzik a másik híd ? :P

Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal