Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1321
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:54:10 »
OnPlayerTakeDamage
Ez az eljárás akkor hívódik meg, ha valaki megsérül. Meglövök, vagy ha egyszerûen magasról leesik. Paraméterek: ( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megsérült. issuerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki által megsérült a játékos. Ha leesett valahonnan, akkor INVALID_PLAYER_ID. ( 65535 ) Float:amount - Az élet + páncél értéke egyben, amennyit sérült. weaponid - A fegyver azonosítója ( vagy a sérülés oka ), ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az OnPlayerDeath-nál a reason. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa: Egy lövéstõl meghalsz! [pawn] public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) { if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID) { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); } } [/pawn] Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage 1322
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:47:18 »
Fejlesztés alatt van...
A slotok 20-ra vissza vannak véve, hogy ne térjenek át rá. 0.3a-ban még rösszabb volt, mert ott elõször 16-ra volt limitálva. ( Mondjuk ez tesztelésre bõven elég ) A következõ RC-k folyamán szerintem szépen lassan fogják ezt emelni. Végleges verzióra pedig vissz*rakják az 500-at! 1323
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3d RC Teszt verziók« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:45:14 »
Senki sem tudja, de remélem minél késõbb, és minél tovább fogják ezt fejleszteni!
1324
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti Mop« Dátum: 2011. szeptember 18. - 21:52:20 »
Gondolom mindeki ismeri a híres repülõ seprû cleo scriptet.
A szerveremen már mindeki kezdte túlzásba vinni, és az agyamra ment. Ezért írtam rá egy scriptet, ami érzékeli ha repülsz a seprûvel és megöl. Ittvan a \'script\', foreach szükséges hozzá. [pawn] #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #include <foreach> new MopCheckTimer; public OnFilterScriptInit() { MopCheckTimer = SetTimer(\"CheckMop\", 1000, false); } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(MopCheckTimer); } forward CheckMop(); public CheckMop() { foreach(Player, i) { if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_ONFOOT && GetPlayerAnimationIndex(i) == 1058) { SendClientMessage(i, -1, \"Nincs MOP!\"); SetPlayerHealth(i, 0); } } return 1; } [/pawn] Belerakod egy filterscriptbe, betöltöd és megy is! 1325
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 20:48:04 »
Biztos lesz még valami extra.
Egy ember fejleszti, már ha úgy vesszük, ez az OnPlayerTakeDamage is egy extra volt RC 2-nél vagyunk, ha így megy és elmegyünk RC 10-ig, akkor sirály lesz 1326
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 19:12:59 »
Teszteltük ScreaM-al és megy probléma nélkül
1327
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:28:50 »
Jelenleg ahogy így van igen.
Elvileg ^^. 1328
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:18:01 »
\"cessil néhány új modellen dolgozik a SA-MP 0.3d-hez.\" - Fail xD
Ezt tõlem vetted ( Nem szidásként értem, csak monddom ) Amúgy már hozzá vannak adva ezek az objectek. 1329
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:13:46 »
Hali!
Gyorsan összedobtam egy kódot, aminek már jól kell mûködni, mint ahogy 0.3a elõtt ment. Csak 0.3d RC5-tõl mûködik! A lényege az, hogy ha valaki megsebez, akkor rögtön meghalsz. [pawn] public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) { SetPlayerHealth(damagedid, 0.0); } [/pawn] 1331
2. Régió / [3.Forduló] hunpeesta Vs kurta999« Dátum: 2011. szeptember 18. - 13:09:52 »
Ez már szégyen, hogy másodszor is halasztást kérek.
Nemvolt idõm a hétvégén, mivel a házzal volt a munka és ma meg nem vagyok olyan állapotban, hogy ezt megcsináljam. Ha nem kapok halasztást, akkor se szólhatok semmit, mivel volt rá egy hetem. De ha igen, akkor holnapig szeretnék kérni. Köszönöm! 1332
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 16. - 22:06:36 »
Még csak RC1. 0.3a RC1 és 0.3a RC10 között k*rv* sok külömbség volt, tehát lehet, hogy itt is így lesz
De azt furcsálom, hogy mi a picsámat csinálnak és miért nem adják már ki azt az RC 2-t 1333
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 14. - 21:23:57 »
Direkt le van tiltva a mester szerver, hogy még ne álljanak át rá. Csak azt a szervert látod, amit beraksz a kedvencekbe.
Ez még csak totál kezdetleges RC kiadás. Majd a további RC-k folyamán fellesz oldva. 1334
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 14. - 18:17:08 »
Ezt nem hirdetésnek szánom, de lefordítottam Kye fõ üzenetét.
Itt elérhetitek, ha elég jó a fórdítás akkor szerintem lehetne neki nyitni egy új témát, vagy a fõ üzenetet módosítani. 1335
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 12. - 21:51:44 »
De könnyû megszivatni ezzel az embereket, bár szerintem énse látnák rajta semmit, ha más készítette volna.
Nem hiányzik a másik híd ? |