Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1321
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:54:10 »
OnPlayerTakeDamage
Ez az eljárás akkor hívódik meg, ha valaki megsérül. Meglövök, vagy ha egyszerûen magasról leesik. Paraméterek: ( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megsérült. issuerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki által megsérült a játékos. Ha leesett valahonnan, akkor INVALID_PLAYER_ID. ( 65535 ) Float:amount - Az élet + páncél értéke egyben, amennyit sérült. weaponid - A fegyver azonosítója ( vagy a sérülés oka ), ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az OnPlayerDeath-nál a reason. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa: Egy lövéstõl meghalsz! [pawn] public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) { if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID) { SetPlayerHealth(playerid, 0.0); } } [/pawn] Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage 1322
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:47:18 »
Fejlesztés alatt van...
A slotok 20-ra vissza vannak véve, hogy ne térjenek át rá. 0.3a-ban még rösszabb volt, mert ott elõször 16-ra volt limitálva. ( Mondjuk ez tesztelésre bõven elég ) A következõ RC-k folyamán szerintem szépen lassan fogják ezt emelni. Végleges verzióra pedig vissz*rakják az 500-at! 1323
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3d RC Teszt verziók« Dátum: 2011. szeptember 19. - 06:45:14 »
Senki sem tudja, de remélem minél késõbb, és minél tovább fogják ezt fejleszteni!
1324
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti Mop« Dátum: 2011. szeptember 18. - 21:52:20 »
Gondolom mindeki ismeri a híres repülõ seprû cleo scriptet.
A szerveremen már mindeki kezdte túlzásba vinni, és az agyamra ment. Ezért írtam rá egy scriptet, ami érzékeli ha repülsz a seprûvel és megöl. Ittvan a \'script\', foreach szükséges hozzá. [pawn] #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #include <foreach> new MopCheckTimer; public OnFilterScriptInit() { MopCheckTimer = SetTimer(\"CheckMop\", 1000, false); } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(MopCheckTimer); } forward CheckMop(); public CheckMop() { foreach(Player, i) { if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_ONFOOT && GetPlayerAnimationIndex(i) == 1058) { SendClientMessage(i, -1, \"Nincs MOP!\"); SetPlayerHealth(i, 0); } } return 1; } [/pawn] Belerakod egy filterscriptbe, betöltöd és megy is! 1325
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 20:48:04 »
Biztos lesz még valami extra.
Egy ember fejleszti, már ha úgy vesszük, ez az OnPlayerTakeDamage is egy extra volt ![]() RC 2-nél vagyunk, ha így megy és elmegyünk RC 10-ig, akkor sirály lesz ![]() 1326
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 19:12:59 »
Teszteltük ScreaM-al és megy probléma nélkül
![]() 1327
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:28:50 »
Jelenleg ahogy így van igen.
Elvileg ^^. 1328
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:18:01 »
\"cessil néhány új modellen dolgozik a SA-MP 0.3d-hez.\" - Fail xD
Ezt tõlem vetted ![]() ![]() Amúgy már hozzá vannak adva ezek az objectek. 1329
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:13:46 »
Hali!
Gyorsan összedobtam egy kódot, aminek már jól kell mûködni, mint ahogy 0.3a elõtt ment. Csak 0.3d RC5-tõl mûködik! A lényege az, hogy ha valaki megsebez, akkor rögtön meghalsz. [pawn] public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) { SetPlayerHealth(damagedid, 0.0); } [/pawn] 1331
2. Régió / [3.Forduló] hunpeesta Vs kurta999« Dátum: 2011. szeptember 18. - 13:09:52 »
Ez már szégyen, hogy másodszor is halasztást kérek.
Nemvolt idõm a hétvégén, mivel a házzal volt a munka és ma meg nem vagyok olyan állapotban, hogy ezt megcsináljam. Ha nem kapok halasztást, akkor se szólhatok semmit, mivel volt rá egy hetem. ![]() De ha igen, akkor holnapig szeretnék kérni. Köszönöm! 1332
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 16. - 22:06:36 »
Még csak RC1. 0.3a RC1 és 0.3a RC10 között k*rv* sok külömbség volt, tehát lehet, hogy itt is így lesz
![]() De azt furcsálom, hogy mi a picsámat csinálnak és miért nem adják már ki azt az RC 2-t ![]() 1333
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 14. - 21:23:57 »
Direkt le van tiltva a mester szerver, hogy még ne álljanak át rá. Csak azt a szervert látod, amit beraksz a kedvencekbe.
Ez még csak totál kezdetleges RC kiadás. Majd a további RC-k folyamán fellesz oldva. 1334
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 14. - 18:17:08 »
Ezt nem hirdetésnek szánom, de lefordítottam Kye fõ üzenetét.
Itt elérhetitek, ha elég jó a fórdítás akkor szerintem lehetne neki nyitni egy új témát, vagy a fõ üzenetet módosítani. 1335
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 12. - 21:51:44 »
De könnyû megszivatni ezzel az embereket, bár szerintem énse látnák rajta semmit, ha más készítette volna.
Nem hiányzik a másik híd ? ![]() |