Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 261
1306
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. április 28. - 15:33:45 »
Spoiler for A régi, de már nem aktuális hozzászólásom tartalma:
Idézetet írta: mefi88 date=1397674579\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Tudtok f@sza csillár objectet?
 
Hát, hogy f***a az túlzás :D
945
 
[/quote]
Azt én is megtaláltam, de nem hogy nem f*a, hanem egyenesen k*va ronda xD


De valószínûleg már nem lesz megfelelõ, mert már rég átnéztem az össze light, lamp, stb.-t, meg mapperek szerint sincs másik. :confused:
Sziasztok!
Szükségem lenne egy nagy reklám objectre, mely az óriási fém reklámtáblákra illeszthetõ. Ezen kívül kéne még fehér fény object is, ha van. Ez lenne a legfontosabb. De az is jó, ha van egy object, amely nem világot és egy másik, amely ugyanúgy néz ki, de világít. Köszi elõre is  a segítséget! :)

1307
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 28. - 13:50:22 »
Ez igaz, a maptól számított bizonyos távolságon túl kifelé a tengeren már nem látszódnak se a pickupok, se a 3d textek, stb. De az objectek igen! Azonban van egy olyan határ, amin elkezd villogni a kép és kiír valami figyelmeztetõ szöveget. Na ott már tényleg vége van a mapnak, habár olyan kívülre nem igazán mapolna senki.

1308
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Jelmezek
« Dátum: 2014. április 28. - 13:47:41 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52466.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52466.0

1309
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2014. április 28. - 13:44:46 »
Csabesz, köszönöm szépen a te válaszodat is.

1310
Segítségkérés / Rcon feltörõ bot
« Dátum: 2014. április 28. - 07:29:25 »
Bannolod. (IP.jét be a samp ban fájljába!) Ha dyanmic IP-s, buktad. Akkor élvezheted a társaságát egy ideig, míg meg nem unja. De mire feltöri, megõszül, szóval maximum zavaró jelenség.

1311
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 28. - 01:11:54 »
És tényleg, bocsi :D Elõtte irogattam pár dolgot, így már nem emlékeztem pontosan, mit írtál, ugyanis nem olvastam el újra. Amúgy szerintem azért kell a 3. Is, azaz a Z tengely menti magasság, hogy ha alacsonyabban vagy a pontnál, akkor a marker felfelé nyíl legyen, ha magasabban, akkor lefelé nyíl\' ha egy magasságban vagy vele, akkor pedig négyzet legyen a térképen.

1312
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2014. április 27. - 15:52:50 »
Én sem értem a szabály azon részét, hogy régi témába nem lehet írni. Azonban a helyi szabályzatba Chuck leírta:
 
A \"Jó lett!\", \"Tetszik ment a +!\", stb. stílusú hsz BUMPnak számít (amennyiben régi témá(k)ba érkezik az üzenet) és büntetést von maga után![/quote]
Ha ilyen jellegû volt a hozzászólás, szerintem abszolút jogos volt a warn, de ha egy értelmes hozzászólás volt, nem tudom, miért baj az, ha a témába régen nem szóltak már hozzá.

1313
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2014. április 27. - 15:46:53 »
Ezzel tisztában vagyok. De az a legfájóbb, hogy hiába olvassátok el, nem reagáltok rá. És én honnan tudjam, hogy elolvastátok, hogy foglalkoztok e vele? Mert így sehonnan sem. Viszont te most válaszoltál nekem, ezt nagyon szépen köszönöm neked Gentleman, erre várok már mióta.


Azért az poén, hogy el akarom küldeni a hozzászólást, erre bejelez, hogy EnterR írt, megint rámegyek és most Gentleman írt. :D

1314
Szkript kérések / Map
« Dátum: 2014. április 27. - 14:58:17 »
Én az
 
#if definied ILYESFÉLE ELÁGAZÁST

 
sosem használtam, de ha ott annyi van megadva, hogy ha ez filterscript, akkor bizony fs-ként lesz kezelve szerintem a dolog...


Amúgy ezen kívül más probléma is lehet majd, de ha most gm-ként töltöd be fs-ként van definiálva, eléggé nehezen fogod használni az OnGameModInIt-et. De mondom, én az ilyesféle elágazásokhoz nem igazán értek.

1315
Szkript kérések / PlayAudioStreamForPlayer komolyítása....
« Dátum: 2014. április 27. - 14:56:06 »
Többnél pedig amikor elindítod a rádiót, elmentesz egy számot egy változóba, pl.:
 
Play // ... Rádió kiválasztásánál elindul
MelyikRadiomVolt[playerid] = 3; // Mert ez a 3-as számú rádió volt

 
A timerben pedig ugyanezt folytatod:
 
forward HalalkorRadioUjra(playerid);
public HalalkorRadioUjra(playerid)
{
    switch(MelyikRadiomVolt[playerid])
    {
        case 1: { Play // ... Az elkezdett, 1-es számú rádió folyatása }
        case 2: { Play // ... Az elkezdett, 2-es számú rádió folyatása }
        case 3: { Play // ... Az elkezdett, 3-as számú rádió folyatása }
        case 4: { Play // ... Az elkezdett, 4-es számú rádió folyatása }
        case 5: { Play // ... Az elkezdett, 5-ös számú rádió folyatása }
    }
    // ...
}

 
Vagy valahogy így...

1316
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 27. - 14:37:03 »
Idézetet írta: tudvari date=1398548103\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47912\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Marker alatt térképen jelzõ izét értettem :D Háromszög/négyzet.
Szóval hogy oldjam meg,hogy a térképen látszódjon a jármû,és ha nincs benne senki akkor szürke,ha van akkor kék legyen?
 
Mi is pontosan arról beszélünk. És arra írtunk lehetséges megoldást is - amely persze nem a legjobb, mert csak egy színû lehet és nyilat is tesz a kocsi fölé.
 

Jelenleg csak azt tudom kivitelezni,hogy ha nincs benne senki,akkor nincs marker,ha van benne akkor kék.
Vagy ha mindig beleraknék egy szürke markerû NPC-t,amint elhagyja egy játékos? Á ez hülyeség :D
 
[/quote]
Szerintem NPC-kkel felesleges szórakozni.
 

Hát a jármûveken alapól van szürke marker, csak kisebb. Nem elég az? :D
 
[/quote]
Jó vicc rhassi :D De van benne valami, elvégre direkt azért van, hogy látszódjanak a kocsik, amikor nem ülnek benne. De gondolom neked másra kéne és ez így rohadtul nem jó, szóval veted az ötletet...
 

Akkor CP-t is rakj le.
 
[/quote]
Mint rhassi is írta, azokból egyszerre csak egy lehet, na meg olyan, mint az objectivés megoldásnál a kocsi fölött a nyíl, csak itt egy piros hengerrõl beszélünk. Ami gondolom nem igazán jönne jól.
 

SetPlayerMapIcon ;)
 
[/quote]
Eszembe se jutott. :D Talán ez az egyetlen egy lehetséges megoldás.
 

És az egy gyros timerrel folyamatosan változtatgatnám az összes playernek?Eléggé memóriaigényes.
És miért van benne 3 koordináta,amikor a térkép az két dimenziós?Azért hogy a négyzet/háromszög változhasson?(most nézem hogy az egyik icon fajta az pont a cp jelzó icon.
 
[/quote]
Nem 3, hanem 8 paramétere van (nem tudom, te mi mást néztél). A függvényrõl magyarul.


Nos, akkor térjünk is rá KovaNovik megoldására. Tudvari, ez van, kompromisszumokat kell kötni, ha valamit meg akarsz oldani. Terheli a gépet, ez van. Ez a szerver dolga, hogy használja a szervergépet. Ha csak így lehet megoldani és annyira fontos neked, akkor oldd meg így. Viszont amikor a kocsiban nincs senki, tehát egy helyben áll, bõven elég egyszer rátenni az ikont és nincs semmi féle terhelés. Az más tészta, ha a GTA fizikusok eltolják azzal, hogy nekifutnak. Aztán mikor valaki beszáll a kocsiba (ezt több callbacknál is tudod érzékelni), leveszed azt az ikont és onnantól jöhet a timeres megoldás, amellyel folyamatosan frissíted a kocsi helyzetét. Viszont ha timerrel csinálod, lehet, hogy laggosan fog mozogni az ikon, amely ugye nem valódi laggot jelent, csupán a timer túl lassú egymás utáni meghívása után tûnik laggosnak a dolog. Tehát pl. beállítod 1 másodpercre, melynek hatására az ikon 1 másodpercenként helyezõdik át. Közben a 0,2. másodpercben már rég nem ott van a kocsi, ahol azt a térképen jelzi. Erre megoldás a kisebb idõ, de akkor már használhatsz OnPlayerUpdateet is. Így is úgy is van terhelés. Na meg azt a callbacket nem véletlenül találták ki. Arra, hogy használják. Nem muszáj mindig timerrel kerülgetni azt.

1317
Segítségkérés / MySQL Lementési Hiba
« Dátum: 2014. április 27. - 14:20:13 »
Egy szóval sem mondtam ilyet, hogy OnPlayerUpdate alá tedd...


Amit pedig te írtál, Energetic1, már egyszer el lett magyarázva. Ha ott nem ad meg értéket, nem baj, mert 0 bekerülni értéknek. Annyira meg csak nem hülye, hogy ne hozott volna létre nekik mezõket...


A mentésrõl - ahol a hiba lehet - pedig még mindig nem adott forráskódot a kedves témanyitó.

1318
Segítségkérés / Egy szó definálása
« Dátum: 2014. április 27. - 14:14:40 »
Idézetet írta: Riky35800 date=1398586115\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm mindenkinek a választ , sikerült! Hogyan kell +-t adni ? :D (GTA Fourmról gyüttem sry)
 
[mod]Riky, 50 hozzászólástól lehet hozzászólást minõsíteni. Azért köszi, hogy te legalább gondoltál rá. :D[/mod]
Spoiler for ZyZu.:
És ha már moderátorként szólhattam zárás után Rikynek, így gyorsan spoilerben szólok neked is. Nekem engedte nagyobb stringgel is, habár lehet, hogy nem volt teljesen (2048 karakter fölött) kihasználva és csak látszatra volt jó. Nem tudom. :D

1319
Kérdések, Segítség / MyBB - phpBB - PHP-Fusion
« Dátum: 2014. április 27. - 14:08:19 »
Szintúgy. E kettõ közül phpBB, de amúgy SMF.

1320
Szkript kérések / Map
« Dátum: 2014. április 26. - 22:30:20 »
Ha valóban így csináltad, akkor azért, mert...:
 

#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnGameModeInit()
{

 
[/quote]
Filterscriptként kezelve nem igazán tudod használni az OnGameModeInit callbacket.
Gamemode esetén: OnGameModeInit
Filterscript esetén: OnFilterScriptInit
...alá tedd a mapokat meg minden egyebet.

Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal