Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - #Nexus#

Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 91
1306
Segítségkérés / playerid undefined smybol
« Dátum: 2012. március 24. - 16:09:06 »
(631) : error 025: function heading differs from prototype
public OnGameModeInit(playerid)

1307
Segítségkérés / playerid undefined smybol
« Dátum: 2012. március 24. - 16:03:55 »
Okk

1308
Segítségkérés / playerid undefined smybol
« Dátum: 2012. március 24. - 16:00:28 »
public OnGameModeInit()
és itt    print(\"   Varos betöltése...\\r\\n\"); alatt

1309
Segítségkérés / playerid undefined smybol
« Dátum: 2012. március 24. - 15:57:46 »
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13029, 93.4063, -173.8281, 1.9688, 0.25);
ebbõl a playerid-t undefine symbolnak veszi vki help ?

1310
Segítségkérés / Még mindig nem töltõdik be az object
« Dátum: 2012. március 24. - 12:40:11 »
Mr. Lusta és Mr. Nocoxil köszönöm a segítséget a +ot osztottam zárok !

1311
Segítségkérés / Még mindig nem töltõdik be az object
« Dátum: 2012. március 24. - 12:27:46 »
Megnézem h jó lesz e addig  :thumbsup: mindenkinek

1312
Segítségkérés / Még mindig nem töltõdik be az object
« Dátum: 2012. március 24. - 12:12:21 »
Csak createobj na köszi akkor dynamicot írjak mindenhova fúúú... és akkor h definiáljam majd ? ennyi lenne na pill kaja addig pls írd le

1313
Segítségkérés / Még mindig nem töltõdik be az object
« Dátum: 2012. március 24. - 12:05:57 »
Leírom mik vannak benne :
 
/ This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <streamer>
 
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13029, 93.4063, -173.8281, 1.9688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13053, -59.9531, 110.4609, 13.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13054, -61.4531, -36.9922, 1.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13067, 165.0078, -35.6484, 6.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13133, 299.2031, -193.6250, 3.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13189, 92.1250, -164.9141, 1.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13191, 65.2578, -303.9844, 14.4531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13192, 164.7109, -234.1875, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13193, 173.5156, -323.8203, 0.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13194, 140.5938, -305.3906, 5.5938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13195, 36.8281, -256.2266, 0.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13196, 111.4453, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13197, 93.2422, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13199, 100.5234, -173.8906, 0.0000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13203, 308.0938, -168.7266, 4.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13224, 1320.8438, 266.6875, 22.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13241, 681.4766, -459.0000, 15.5313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13389, 720.0156, -454.6250, 15.3281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13484, 738.3984, -553.9844, 21.9609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13493, 224.4922, -68.2578, 5.3750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 322.3125, -188.9141, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 346.2344, -103.7656, 0.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 344.2188, -78.9063, 0.8906, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13441, 1338.0625, 198.7344, 30.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 79.9219, -176.5234, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 161.8672, -175.5547, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1449, 111.8672, -174.7891, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12926, 100.5234, -173.8906, 0.0000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, 65.7891, -168.7266, 0.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12927, 93.4063, -173.8281, 1.9688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 161.3438, -173.2891, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12942, 92.1250, -164.9141, 1.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12943, 92.1250, -164.9141, 1.5859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 206.3516, -162.6328, 0.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1482, 93.0391, -159.1094, 2.9141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1684, 81.1250, -152.7344, 3.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 143.8281, -152.7109, 0.5547, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 97.9141, -148.6563, 1.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 121.6953, -148.6016, 0.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 94.2188, -148.6563, 1.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 706, 111.0234, -134.5625, -0.0547, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, 122.5469, -140.8125, 1.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 154.7188, -129.1719, 1.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 143.4531, -125.6563, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 149.3594, -120.8359, 1.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 773, 218.9063, -167.9922, 0.5391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 244.4453, -163.2969, 0.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 255.0234, -154.1563, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 781, 220.6953, -124.3203, 0.4141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 291.1563, -171.5000, 5.0313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13190, 308.0938, -168.7266, 4.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 764, 186.4141, -107.2578, 0.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 766, 180.7734, -108.8047, 0.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 147.8438, -95.6875, 1.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, 122.4531, -92.8438, 1.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 155.6797, -85.4375, 1.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 222.8359, -86.1016, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 148.0469, -82.2422, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 129.7188, -68.8906, 5.0313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 768, 129.9141, -64.8984, 0.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 160.4609, -61.7656, 1.7891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 165.7422, -61.7656, 1.7891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 157.7109, -62.0156, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12911, -61.4531, -36.9922, 1.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12912, -59.9531, 110.4609, 13.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13066, 165.0078, -35.6484, 6.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 202.5469, -33.1250, 1.0547, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13436, 252.3281, -28.8906, 9.1094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13137, 646.1641, -527.8984, 28.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 675.5469, -471.5000, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 680.8281, -472.9375, 15.5234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 781, 656.8594, -474.2656, 15.7109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.2500, -471.5000, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.2500, -471.5000, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 711.6094, -475.2578, 15.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 710.5625, -470.4844, 15.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 725.6641, -473.3594, 15.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 673.5859, -468.7578, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3172, 713.3125, -468.0703, 15.1328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 710.5938, -468.1797, 15.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13028, 720.0156, -462.5234, 16.8594, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 725.8750, -465.7422, 15.9375, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1689, 677.5234, -464.4766, 22.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12976, 681.4766, -459.0000, 15.5313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12977, 679.1406, -455.7734, 16.3359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1332, 656.0000, -439.2734, 16.2813, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 659.2266, -439.3906, 16.3750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1688, 686.7578, -455.4141, 20.6406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 686.1172, -452.2578, 20.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 693.2891, -456.0156, 16.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12978, 720.0156, -454.6250, 15.3281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13027, 720.0156, -454.6172, 18.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13562, 1308.4609, 255.0234, 27.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 1316.3906, 247.8672, 18.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 764, 1329.0000, 246.4141, 18.9375, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12847, 1320.8438, 266.6875, 22.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12848, 1333.3516, 271.0078, 19.5547, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1687, 1326.6563, 264.0625, 24.8594, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 1338.2500, 259.7734, 18.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 764, 1333.0625, 255.7891, 17.4922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 764, 1337.1250, 265.1563, 18.9375, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 764, 1341.1797, 274.5313, 17.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 1322.8672, 300.0313, 18.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13440, 1282.2422, 369.1406, 28.7578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 29.1719, -292.2734, 1.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1431, 36.4297, -291.0625, 1.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 24.5938, -291.7578, 1.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 29.2344, -286.0547, 1.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 32.4063, -289.2188, 1.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 33.6016, -279.3516, 1.1172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12861, 36.8281, -256.2266, 0.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1450, 43.4844, -252.5703, 1.2031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1449, 43.1094, -254.9609, 1.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12859, 173.5156, -323.8203, 0.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12805, 65.2578, -303.9844, 14.4531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13198, 140.5938, -305.3906, 5.5938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 192.8125, -263.8438, 1.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 195.4609, -271.8203, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 200.7422, -271.8203, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 781, 196.7734, -267.6016, 0.4531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 192.9063, -269.1250, 1.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 209.5703, -271.8359, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 214.8438, -271.8203, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 220.1250, -271.7969, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12956, 96.3281, -261.1953, 3.8594, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 192.8125, -254.8047, 1.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 223.4453, -246.8281, 0.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 192.8125, -249.5313, 1.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13205, -85.8047, -201.5625, 8.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12860, 164.7109, -234.1875, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 192.8125, -244.2500, 1.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 192.9141, -238.9766, 1.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 79.2969, -200.9297, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 242.7109, -221.6016, 0.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 222.8047, -238.9453, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13437, 210.9375, -245.1406, 10.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 215.0000, -224.0000, 2.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 247.8516, -201.7266, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 292.6641, -201.9922, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3276, 30.3906, -198.5938, 1.4609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 82.4219, -197.1094, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 106.1094, -195.5938, 0.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1684, 81.1250, -190.9844, 2.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 106.0859, -192.8828, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 106.0859, -190.8672, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1449, 97.4609, -190.1875, 0.9609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1482, 99.2188, -190.2031, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 116.5078, -191.0938, 0.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 242.9219, -197.3125, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, 273.3906, -189.6094, 0.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 293.7500, -194.6875, 0.7656, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13132, 299.2031, -193.6250, 3.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1687, 303.9375, -194.9297, 4.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 297.1016, -195.6094, 4.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 312.6406, -199.8750, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12925, 111.4453, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 106.2188, -184.8828, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12928, 93.2422, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12929, 93.2422, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 90.7813, -186.5625, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12930, 93.0859, -186.3594, 1.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 151.8594, -185.4688, 0.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 116.6484, -188.0234, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 98.4766, -186.8750, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 305.1328, -188.5625, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 79.9219, -182.7813, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 79.9219, -180.7656, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 92.6406, -182.2813, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 90.6641, -182.3047, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 196.1953, -180.7969, 1.0625, 0.25);
CreateObject(615, 320.64, -154.48, 0.55,   0.00, 0.00, 0.00);
return 1;
}

 
A createobjectbõl több van csak haverom mappolta és egyedi és nem akarok publikálni.
\"baijbdgt2mdwtj9dcjts.png\"
ez a kép fogad

1314
Segítségkérés / Még mindig nem töltõdik be az object
« Dátum: 2012. március 24. - 11:58:01 »
help vki még mindig néhány helyen nem töltõdik be az object pedig betettem a streamert  :question:

1315
Törölt RP Szerverek / [HUN] ~ SilentRPG ~ [Kisváros] pwd: fps-system
« Dátum: 2012. március 23. - 19:53:01 »
CryRPG meg seebõl lett átírva  :whistle:

1316
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. március 23. - 19:50:59 »
Korrupt a rendszer sajnos   :smokin:
Ma kirpóbáltam a szervert és hát persze az AS jobban tudja az RP-t próbálok vele RP-zni erre kickelket : bolond vagy meg ilyenek hát szép...

1317
Segítségkérés / NFS Hud mode telepítés
« Dátum: 2012. március 23. - 16:50:51 »
Hali leszedtem az NFS Hud módot mindent a leírás szerint csinálok itt a link : http://blackworld.bbehosting.hu/index.php?topic=160.0
Vki help ?

1318
Segítségkérés / Házrendszer kellene(nem garhouse)
« Dátum: 2012. március 23. - 16:45:24 »
Az a legjobb ha írsz magadnak egyet ha már van saját RP szervered nem lehet nagy gond egy ilyen megírása !

1319
Segítségkérés / Object betöltési hiba
« Dátum: 2012. március 23. - 16:43:41 »
Megint egy láma kérdéssel fordulok hozzátok lehet h könnyû de vmiért nem jó van egy filescriptem abba van remove és createobject és pár objectet nem tölt be hiába teszem be a streamert semmi ugyanolyan rossz :S. Vki help ? csak egy üres tér van helyette ! :S ?

1320
Törölt RP Szerverek / [HUN] ~ SilentRPG ~ [Kisváros] pwd: fps-system
« Dátum: 2012. március 23. - 15:33:24 »
Nem azért de a kritikákat nem csesztetésbõl mondják hanem azért mondják hogy változtass rajta. Nem azért fáradnak vele az emberek hogy téged szívassanak. Amúgy meg nem azért de én saját móddal indulnék. Az a baj MO-n hogy mindenki nyitja a szerverét meg nagy slottal nos nekem 19 szerver 240 player van rajta 1870 slottból ezek mind RP szerverek. Elhiszem hogy mindenki szeretne saját szervert de igazán lehetne egy magyar jó RP szerver lehet már komolyan mondom elindulok és csinálok egy teljesen egyedi módot a héten már kezdem is na a tárgyra visszatérve ha most ezek az emberek egy RP szerveren játszanának akkor az már tényleg jó lenne. Mert ugye sok playerrel lehet RP-zni nem igaz hogy csak a külföldiek tudnak RP-zni mutassuk már meg hogy mi is tudunk RP-zni és nem nonozunk , mert nem hiszem hogy ennyire jó a nonozás. Valaki Pl.: beleéli magát az RP-be pl én is nagyon szeretek RP-zni de amikor valamelyik szerveren elkezdenék akkor rögtön csattanok a nonnal és õ nyer. Ez nem a te szervered ellen szól lehet még a mai nap megnézem de ez már unalmas hogy naponta nyílnak az RP szerverek DT , Oxford (végtelen változat) , Seerpg , Baja. Sok sikert azért ! Ja meg még valami h ha nyitsz egy szervert és vannak rajta 20an átlagba akkor nem kell mindenkinek adminnak lenni mert majdnem minden admin maga javára fordítja a döntést szerintem.

Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 91
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal