Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Depi

Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 148
1291
Beszélgetés / [IDEA]CoD
« Dátum: 2010. június 15. - 18:04:31 »
Nekem péntek jó.

1292
Szkript kérések / "moveobject"
« Dátum: 2010. június 15. - 16:38:17 »
ScreaM nem difiniálta a Dialógot.

1293
Segítségkérés / H kell ezt
« Dátum: 2010. június 15. - 11:25:54 »
És pont a viták elkerülése végett,és mert a próbléma meg oldodott,ezért zárok.

1294
Beszélgetés / [IDEA]CoD
« Dátum: 2010. június 14. - 23:02:57 »
Lehetne de CoD 2.

OFF : 900 HSZ.

1295
Segítségkérés / Flash
« Dátum: 2010. június 14. - 21:19:21 »
Idézetet írta: dns date=1276543106\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"128\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nagyon régen én is elkezdtem Flashel foglalkozni, de én is, ugyanúgy, mint dns nem értettem. :S Mást könnyebben megértek én is, ez valahogy el van átkozva... :D Szóval ha van valami segítség, akkor engem is érdekelne. :)
OFF: Ebbe a témába is kell aktivitás... :P :D
 
csak 2009.11. hó :D
 
[/quote]
Jó nagy bump,ha tudja egyáltalán mit értesz a dátum alatt xD

1296
Segítségkérés / H kell ezt
« Dátum: 2010. június 14. - 21:13:30 »
Idézetet írta: Hamann date=1276542485\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2008\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Okksa leirnál nekem egy ilyen create 3d text leel es izét szin koddal meg pozicioval eggyüt mint kb a képen van ok?
és azt jólenne ha megtudnád mondani löre is kössz!
 
Na a nem vok biztos benne de a EnableTirePopping(0); talán az arra jó h engedélyezi,illetve tiltja hogy a kocsi kerekét ki lehessen loni.

És tessék egy példa :

 

//Mód elejére :
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
//OnGameModeInit alá :
Create3DTextLabel(\"Üdv a KickStart Stadionban!\",0x33AA33AA,-1462.9445,1562.0704,1052.7500,40.0,0);

1297
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2010. június 14. - 21:06:17 »
8/10

1298
Beszélgetés / Írjunk hírességeket
« Dátum: 2010. június 14. - 21:05:51 »
Nádas György

1299
Segítségkérés / H kell ezt
« Dátum: 2010. június 14. - 21:03:00 »
1. : Create3DTextLabel(\"Ez az hogy mit írjon ki ha ott van a Player.\",színkód,X,Y,Z,40.0,0); // Ez OnGameModeInit-hez,és neked csak az X , Y, Z -t kell váltosztatni.

2. O az hirtelen nemtom mi mindjárt utána nézek.

1300
Segítségkérés / H kell ezt
« Dátum: 2010. június 14. - 20:47:19 »
Idézetet írta: Hamann date=1276541096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2008\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És azt hogy mert nem ott vanak a telék
 
Már össze zavarodtam,írd le kérlek rendesen mit akarsz.

1301
Segítségkérés / H kell ezt
« Dátum: 2010. június 14. - 20:43:07 »
Idézetet írta: maark date=1276540805\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2008\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha módba teszed akkor az OnGameModeInit -hez
 
Fail, OnGameModeInit-hez parancsot...? Mert o azt kérdezte,amint a kód részletben lehet látni.

1302
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2010. június 14. - 20:20:59 »
Mindjárt feltöltöm,eléggé ratyi am, de akk csináltam eloször xD
Edit : Majd holnap töltöm me 153 mega xD

1303
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2010. június 14. - 19:40:11 »
Olyat már csináltam,hogy Monstert dobta el a kocsiról. SFSL Round1be akartam beadni csak már nem lehetet meg változtatni me Mambo is beadta xD Ha valakit érdekel akkor feltöltöm. :D

1304
Szkript kérések / Mozgó object
« Dátum: 2010. június 14. - 19:38:16 »
#include <a_samp>
new Gate; // Mód tetejére
forward OpenGate();
public OnGameModeInit()
{
    SetTimerEx(\"OpenGate\", 1000, true , \"b\");
    Gate = CreateObject(...); // Object létrehozása
    return 1;
}
public OpenGate()
{
    if(PlayerToPoint(13, playerid, X, Y, Z)) // Ez az a pozíció ahol, ha a játékos van kinyilallik a kapu
    {
         MoveObject(Gate, X,Y,Z, 3); // Nyitva
    }
    else
    {
        MoveObject(Gate, X,Y,Z, 3); // Zárva
    }
}
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
    new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
    GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
    tempposx = (oldposx -x);
    tempposy = (oldposy -y);
    tempposz = (oldposz -z);
    if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
    {
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Csabesz a playerid felesleges ha azt akarja hogyminden játékosra igaz legyen.

És a SetTimerEx-be nem vok biztos h jól írtam mert még nem használtam.

1305
Szkript kérések / Mozgó object
« Dátum: 2010. június 14. - 18:28:33 »
Idézetet írta: Iceaac date=1276532498\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1052\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minek ciklus? Terheled fele feleslegesen.. Újra lekérdezed h ott van e és ez végigfut minden playeren..
 
SetTimerEx

 

Hirtelen az jutott eszembe,de sok Timer is terhel.

Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 148
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal