Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gabor..

Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 126
1291
Szkript kérések / Script kérés nagyjából
« Dátum: 2012. április 22. - 18:28:58 »
CMD:jail(playerid, params[])
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
      new PID, string[128], indok[128], ido, name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
      if(sscanf(params, \"uis[128]\", PID, ido, indok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /jail <ID/Játékosnév> <Idõ> <Indok>\");
     
      if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Magadat nem csukhatod le!\");
      if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Rossz ID/Név!\");
      SetPVarInt(PID, \"Lecsukva\", 1);
      SetPlayerPos(PID,  780.4083,1681.8748,5.2813);
      TogglePlayerControllable(PID, 0);
     
      ido *= 60000;
      SetTimerEx( \"Jail\", ido, false, \"i\", PID);
      GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
      GetPlayerName(PID, name2, MAX_PLAYER_NAME);
      format(string, sizeof(string), \"* %s Lecsukta %s-t! Idõ: %d | Indok: %s\", name, name2, ido, indok);
      SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);
  }
  return 1;
}
forward Jail(playerid);
public Jail(playerid)
{
      SpawnPlayer(playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      return 1;
}

 
És ezt rakd minden parancsod elé, és akkor nem tudja majd használni:
 
if(GetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\") == 0)
{
    //Függvények, tehát itt lesz az, amikor nincs lecsukva
}
else
{
       SendClientMessage(...)// Ide majd írd, hogy nem használhatja, mert börtönben van
}
return 1;

1292
Segítségkérés / Az admin ne látszódjon a radaron.
« Dátum: 2012. április 22. - 18:13:28 »
Próbáld úgy, gyakorlatban nem próbáltam még, csak elméletben tudom. :D

1293
Segítségkérés / Az admin ne látszódjon a radaron.
« Dátum: 2012. április 22. - 15:28:22 »
Csak annyi kell, hogy az \'OnPlayerUpdate(playerid)\' eljárás alatt lekérdezed, hogy admin-e a játékos, és akkor 0-val térsz vissza. (return 0;) Mert így a kilens nem küldi tovább az adatokat a többi játékos kliensének.

1294
Segítségkérés / Az admin ne látszódjon a radaron.
« Dátum: 2012. április 22. - 14:21:05 »
Úgy is meglehet oldani, hogy az \'OnPlayerUpdate(playerid)\' eljárás alatt, lekérdezed, hogy admin-e a játékos, ha igen, akkor 0-ával térsz vissza.

1295
Segítségkérés / Kocsik betöltése...
« Dátum: 2012. április 22. - 11:41:29 »
stock LoadAllVehicles()
{
    //Ide rakd, hogy mit csináljon!
}

 
És így használd:
LoadAllVehicles();

1296
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2012. április 22. - 10:00:16 »
10/10

1297
Bemutatkozás / Neo
« Dátum: 2012. április 22. - 09:07:01 »
Üdv. :)

1298
Segítségkérés / Milyen szervert nyissak?
« Dátum: 2012. április 21. - 20:48:22 »
Hát az, hogy minden van benne, tulajdonképpen majdnem magába folglal minden fajtát. Ha megunsz egy dolgot, akkor dm-elsz egyet, ha azt meguntad, akkor funolsz, ha aztis, akkor stuntolsz, meg ilyenek

1299
Segítségkérés / Milyen szervert nyissak?
« Dátum: 2012. április 21. - 20:45:08 »
Freeroam, fun, dm

1300
Segítségkérés / Error....
« Dátum: 2012. április 21. - 20:03:50 »
Nem lehet benne sscanfot használni. :/

1301
Segítségkérés / Error....
« Dátum: 2012. április 21. - 19:54:34 »
CMD:asay(playerid, params[])
{
          new name[MAX_PLAYER_NAME], szoveg[128], string[128];
          if(sscanf(params, \"s[128]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /asay <szöveg>\");
 
           GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
 
           format(string, sizeof(string), \"Admin | %s(%d) : %s\", name, playerid, szoveg);
           SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, string);
           return 1;
}

Így próbáld meg. :D

1302
Segítségkérés / Error....
« Dátum: 2012. április 21. - 18:55:58 »
Szerintem jobb, ha sscanf-ot használsz, és zcmd-t, mert ezeknél jobb nincs.
 
CMD:asay(playerid, params[])
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME], szoveg[128];
    if(sscanf(params, \"s[128]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /asay <szöveg>\");
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
   
    format(szoveg, sizeof(szoveg), \"Admin | %s(%d) : %s\", name, playerid, szoveg);
    SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, szoveg);
    return 1;
}

1303
SA-MP: Szerverfejlesztés / Matek
« Dátum: 2012. április 21. - 17:40:03 »
Köszönöm. :D

1304
Segítségkérés / Remove
« Dátum: 2012. április 21. - 17:37:39 »
Nem lehet, mert az OnGameModeInit() -nek nincs \'playerid\' argumentuma.

1305
Segítségkérés / Felolvasztás
« Dátum: 2012. április 21. - 16:39:56 »
Pont ellenkezõleg, mert ha 0 az értéke, akkor levan fagyasztva, és ha 1 az értéke, akkor tud mozogni.

Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 126
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal