Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - zeteni
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 130
1291
« Dátum: 2012. május 14. - 17:21:37 »
Bocsi hogy beleszólok, de csak jót akarok vele elérni.
dini_Set(ujneve, \"Új neve:\", ujnev);// Beleírunk egy \'Integer\' tipusú értéket
Itt nem \'Integer\' hanem \'String\' típus, azaz szöveg típus értékként mentünk. Az Integer számot jelöl, abból is az egész számokat (1,3,4,563,765) . Ezt csak azért írtam le, hogy a késõbbiek során ha komolyabban veszed a programozást, akkor ilyen apró hibák miatt ne keverd össze a dolgokat. [/quote] Köszi a tanácsot. Gondoltam, hogy azzal gond van. Mivel a dinibe még csak integert mentettem innen néztem Link
1292
« Dátum: 2012. május 14. - 17:12:15 »
#include <a_samp> #include <dini> #include <zcmd> #include <sscanf2> new ujneve[60]; CMD:changename(playerid,params[]) { new ujnev[24]; if(sscanf(params,\"s[24]\",ujnev)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /changename (újnév)\"); new str[128],name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); format(str,128,\"{04BB00}%s {036f00}megváltoztatta a nevét erre: {04BB00}%s\",name,ujnev); SendClientMessageToAll(0x036f00ff,str); format(str,128,\"Új neved: {04BB00}%s!\",ujnev); SendClientMessage(playerid,0x036f00ff,str); SetPlayerName(playerid,ujnev); format(ujneve, sizeof(ujneve), \"/ladmin/%s.ini\", ujnev); // Megformázzuk a szöveget if(!dini_Exists(ujneve)) //Ha nem letézik a fájl, akkor létrehozza { dini_Create(ujneve);// Fájl létrehozása dini_Set(ujneve, \"Új neve:\", ujnev);// Beleírunk egy \'Integer\' tipusú értéket } return 1; } Beteg vagyok szóval bocsi ha rossz ne haragudj.
1293
« Dátum: 2012. május 14. - 17:01:59 »
ömm nem 517 lenne?
1294
« Dátum: 2012. május 14. - 17:00:41 »
Igaz,de amíg ott megbírod hajtani,addig a játékban ha nem nyomogatod a \"w-t\" csak simán mész fel,akkor egy idõ után megfogsz állni.
ez is igaz. Nem tudom lehet-e olyat csinálni, hogy lekérni, hogy valaki mennyit ment eddig (mondjuk timer-rel meglehetne) és akkor ha lejár a timer akkor kiírja hogy elfáradtál és a a biciklin egy ideig csak mondjuk 10 km/h val mehetsz. Szerintem nagyot dobna a bicikli systemen
1295
« Dátum: 2012. május 14. - 16:53:14 »
O_o valami kimaradt zeteni mert 515 -> 516 -> 517 -> 518 -> 519 -> 520 -> 521 -> 522 -> 523 -> 524 -> 525 -> 526 -> 527 -> 528 -> 529 -> 530 -> 531 -> 532 -> 533 hát nem maradt olyan sok szám ki csak : 17 :laugh:
Bocsi javítom. Beteg vagyok és mindig elnyomom az oldalszámot xD
1296
« Dátum: 2012. május 14. - 16:51:44 »
szomszéd házába. Ott
1297
« Dátum: 2012. május 14. - 16:50:09 »
516
1298
« Dátum: 2012. május 14. - 16:49:29 »
8/10
1299
« Dátum: 2012. május 14. - 16:48:22 »
Igen,de ha az ember dombon akar biciklivel felmenni,akkor a valóságban értelemszerûen leszáll a biciklirõl és elkezdni tolni.De itt nem lehet tolni,ezért max. úgy lehetne megcsinálni,hogy le RP-zi,hogy leszáll és elkezdi tolni,majd úgy megy fel a \"w-t\" nyomogatva. A másik meg,hogy kilövik a kocsi kerekét.Valószínûbb,hogy kipördül az autó,pláne nagy sebességnél.Visszalehet hozni igaz,de ahhoz nagyon jó sofõrnek kéne lenni.
Ha lenne bicikli object megvalósítható lenne a tolás. Egyébként a túrázók sem tolják a biciklit. Én felmegyek bicajjal a dombra csak fárasztó...
1300
« Dátum: 2012. május 14. - 16:45:53 »
És a régit törölje?
1301
« Dátum: 2012. május 14. - 16:34:50 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_RED 0xff0000AA new Text3D: asz, string[ 128 ], neve[ MAX_PLAYER_NAME ]; CMD:adminbelep( playerid, params[] ) { if ( IsPlayerAdmin( playerid ) ) { SetPlayerSkin( playerid, 217 ); asz = Create3DTextLabel( \" Admin Szolgálatban \", COLOR_RED , 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0 ); Attach3DTextLabelToPlayer( asz, playerid, 0.0, 0.0, 0.4 ); GetPlayerName( playerid, neve, sizeof( neve ) ); SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"-------------------------------\" ); format( string, sizeof( string ), \"Admin %s szolgálatba lépett!\", neve ); SendClientMessageToAll( COLOR_RED,string ); SendClientMessageToAll( COLOR_RED, \"-------------------------------\" ); } return 1; } Tessék if (IsPlayerLuxAdmin(playerid))
1302
« Dátum: 2012. május 14. - 16:14:42 »
Köszi mindekettõtöknek megy egy plussz
1303
« Dátum: 2012. május 14. - 16:05:00 »
A ZCMD-nek mi baja lenne vele? Nem szeretném ha ott lennének azok a warningok
1304
« Dátum: 2012. május 14. - 15:47:57 »
Sziasztok! Írtam ezt az adminszolgálat parancsot: #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_RED 0xff0000AA new asz; new string[128]; new neve[MAX_PLAYER_NAME]; CMD:adminbelep(playerid, params[]) { if (IsPlayerAdmin(playerid)) //ezt kicseréled a luxadminosra { SetPlayerSkin(playerid, 217); asz = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", COLOR_RED, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(asz, playerid, 0.0, 0.0, 0.4); GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve)); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"-------------------------------\"); format(string, sizeof(string), \"Admin %s szolgálatba lépett!\", neve); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"-------------------------------\"); } } return 1; } asf.pwn(16) : warning 213: tag mismatch asf.pwn(17) : warning 213: tag mismatch ez a két hiba 16. sor: asz = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", COLOR_RED, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0); 17. sor: Attach3DTextLabelToPlayer(asz, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
1305
« Dátum: 2012. május 14. - 13:20:01 »
dcmd_setlevel(playerid,params[]) { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 5 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setlevel [playerid] [szint]\"); new player1, level, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; player1 = strval(tmp); if(!strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setlevel [playerid] [szint]\"); level = strval(tmp2); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) { if(PlayerInfo[player1][LoggedIn] == 1) { if(level > ServerInfo[MaxAdminLevel] ) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem létezõ szint\"); if(level == PlayerInfo[player1][Level]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A játékosnak már megvan ez a szintje\"); CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETLEVEL\"); GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername)); GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname)); new year,month,day; getdate(year, month, day); new hour,minute,second; gettime(hour,minute,second); if(level > 0) format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Megváltoztatta a te Adminisztrátori Státuszodat. [Új Szinted: %d]\",adminname, level); else format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s Megváltoztatta a te Státuszodat [Admin szinted:%d]\",adminname, level); SendClientMessage(player1,blue,string); if(level > PlayerInfo[player1][Level]) GameTextForPlayer(player1,\"Noveltek az Admin rangod!\", 2000, 3); else GameTextForPlayer(player1,\"Levettek az Admin rangod!\", 2000, 3); format(string,sizeof(string),\"Fokoztad az admin szintjét %s -nak/nek.| Szint: %d | Nap: %d/%d/%d | Óra: %d:%d:%d |\", playername, level, day, month, year, hour, minute, second); SendClientMessage(playerid,blue,string); format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s fokozta az admin szintjét %s -nak/nek. Szint: %d nap %d/%d/%d óra %d:%d:%d\",adminname, playername, level, day, month, year, hour, minute, second); SaveToFile(\"AdminLog\",string); dUserSetINT(PlayerName2(player1)).(\"level\",(level)); PlayerInfo[player1][Level] = level; return PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A játékos nincs regisztrálva vagy bejelentkezve, hogy fokozd a szintjét\"); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Játékos nincs csatlakozva\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz 5-es szintû adminnak kéne lenned!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A parancs használatához bekell jelentkezned\"); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem vagy RCON admin!\"); }
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 130
|