Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Norby
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 104
1291
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:53:12 »
Üdv itt érezd jól magad.
1292
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:39:50 »
Pontosan ez lett volna a \"Hát..\" mert ez a megoldás sz*r xD
1293
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 00:41:47 »
hát... nah de itt van hogy minden 5 mp be futtatni : Mode elejére: forward timer(); public timer() { //ide azt amit kell futtani minden 5 mp be } OnGameModeInit alá : SetTimer(\"timer \",5000,1);
1294
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 00:22:57 »
Nah akkor hozzá teszem xDD \"Epsilon munkája lenne ez amit leirtam és én is tõnle tudom\" xD Megfelel
1295
« Dátum: 2011. augusztus 05. - 20:34:10 »
Az a lényeg hogy be kell töltened az Animiácios könyyvátarkat igy : Mod elejére : new AnimLibraies[129][14] = { \"AIRPORT\",\"Attractors\",\"BAR\",\"BASEBALL\",\"BD_FIRE\",\"BEACH\",\"benchpress\",\"BF_injection\",\"BIKED\",\"BIKEH\", \"BIKELEAP\",\"BIKES\",\"BIKEV\",\"BIKE_DBZ\",\"BLOWJOBZ\",\"BMX\",\"BOMBER\",\"BOX\",\"BSKTBALL\",\"BUDDY\",\"BUS\",\"CAMERA\", \"CAR\",\"CARRY\",\"CAR_CHAT\",\"CASINO\",\"CHAINSAW\",\"CHOPPA\",\"CLOTHES\",\"COACH\",\"COLT45\",\"COP_AMBIENT\",\"COP_DVBYZ\", \"CRACK\",\"CRIB\",\"DAM_JUMP\",\"DANCING\",\"DEALER\",\"DILDO\",\"DODGE\",\"DOZER\",\"DRIVEBYS\",\"FAT\",\"FIGHT_B\",\"FIGHT_C\", \"FIGHT_D\",\"FIGHT_E\",\"FINALE\",\"FINALE2\",\"FLAME\",\"Flowers\",\"FOOD\",\"Freeweights\",\"GANGS\",\"GHANDS\",\"GHETTO_DB\", \"goggles\",\"GRAFFITI\",\"GRAVEYARD\",\"GRENADE\",\"GYMNASIUM\",\"HAIRCUTS\",\"HEIST9\",\"INT_HOUSE\",\"INT_OFFICE\", \"INT_SHOP\",\"JST_BUISNESS\",\"KART\",\"KISSING\",\"KNIFE\",\"LAPDAN1\",\"LAPDAN2\",\"LAPDAN3\",\"LOWRIDER\",\"MD_CHASE\", \"MD_END\",\"MEDIC\",\"MISC\",\"MTB\",\"MUSCULAR\",\"NEVADA\",\"ON_LOOKERS\",\"OTB\",\"PARACHUTE\",\"PARK\",\"PAULNMAC\",\"ped\", \"PLAYER_DVBYS\",\"PLAYIDLES\",\"POLICE\",\"POOL\",\"POOR\",\"PYTHON\",\"QUAD\",\"QUAD_DBZ\",\"RAPPING\",\"RIFLE\",\"RIOT\", \"ROB_BANK\",\"ROCKET\",\"RUSTLER\",\"RYDER\",\"SCRATCHING\",\"SHAMAL\",\"SHOP\",\"SHOTGUN\",\"SILENCED\",\"SKATE\",\"SMOKING\", \"SNIPER\",\"SPRAYCAN\",\"STRIP\",\"SUNBATHE\",\"SWAT\",\"SWEET\",\"SWIM\",\"SWORD\",\"TANK\",\"TATTOOS\",\"TEC\",\"TRAIN\",\"TRUCK\", \"UZI\",\"VAN\",\"VENDING\",\"VORTEX\",\"WAYFARER\",\"WEAPONS\",\"WUZI\" }; És az OnPlayerSpawn hoz : if(!GetPVarType(playerid, \"anims_loaded\")) { SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new i=0; i < 129; i++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies,\"null\",0.0,0,0,0,0,0); } készen is van
1296
« Dátum: 2011. augusztus 05. - 20:28:30 »
Vagy azért mert nem 0.3 as verziót használod vagy pedig keverednek a dialogokat és nem defináltad
1297
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 21:35:55 »
faxa jó lett
1299
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 17:15:50 »
Hát egyenlõre ezek a fos magyar rappek elég gyatrák... Valami jó tuctucot nyomhatnának már.
jah
1300
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 17:13:23 »
De elõtte ott van if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: { //stb.....
1301
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 16:58:36 »
case 1: evvel mi a probléma hm....
1302
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 16:44:12 »
Próbáld így : Nem biztos hogy jó public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 23) { if(response) { if(listitem == 0)ShowPlayerDialog(playerid,24,DIALOG_STYLE_LIST,\"Alap Teleportok\",\"Los Santos\\nSan Fierro\\nLast Venturas\\nArea51\\nSkatePark\\nChilliad\",\"Teleport\",\"Cancel\"); if(listitem == 1)ShowPlayerDialog(playerid,25,DIALOG_STYLE_LIST,\"Repterek\",\"Los Santos Repülötér\\nSan Fiero Reptér\\nLast Venturas Reptér\\nRégi Reptér\",\"Teleport\",\"Cancel\"); if(listitem == 2)ShowPlayerDialog(playerid,26,DIALOG_STYLE_LIST,\"Driftek\",\"Drift1\\nDrift2\\nDrift3\\nDrift4\\nDrift5\",\"Teleport\",\"Cancel\"); } return 1; } if(dialogid == 24) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2496.4656,-1669.8828,13.3359); } else { SetPlayerPos(playerid,2496.4656,-1669.8828,13.3359); } SetPlayerInterior(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Los Santos városhoz teleportált!\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); } case 1: { SendClientMessage(playerid, 0x0080FFFF, \"Üdv, a San Fierro városában!\"); new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1970.5830,287.8890,35.1719); } else { SetPlayerPos(playerid,-1970.5830,287.8890,35.1719); } SetPlayerInterior(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s San Fierro-hoz teleportált!\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); } case 2: { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2086.6035,1683.4514,10.8203); } else { SetPlayerPos(playerid,2086.6035,1683.4514,10.8203); } SetPlayerInterior(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Las Venturas-hoz teleportált! \", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); } case 3: { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 201.9920,1897.7946,17.6406); } else { SetPlayerPos(playerid, 201.9920,1897.7946,17.6406); } SetPlayerInterior(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s area 51 hez teleportált! \", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); } case 4: { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1914.2083,-1441.6256,13.5225); } else { SetPlayerPos(playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225); } SetPlayerInterior(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s skateparkhoz teleportált! \", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); } case 5: { new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2305.4172,-1656.9608,483.6725); } else { SetPlayerPos(playerid,-2305.4172,-1656.9608,483.6725); } SetPlayerInterior(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Mount Chilliad-ra teleportált!\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string); } } } return 1; } if(dialogid == 25) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1412.8171,-2435.1362,13.5766); } else { SetPlayerPos(playerid,1412.8171,-2435.1362,13.5766); SetPlayerInterior(playerid, 0); } case 1: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1567.6731,-179.2296,14.1484);; } else { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,-1567.6731,-179.2296,14.1484); } case 2: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1529.6984,1799.4802,10.8344); } else { SetPlayerPos(playerid,1529.6984,1799.4802,10.8344); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956); } case 3: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),373.8240,2472.2849,16.4844); } else { SetPlayerPos(playerid,373.8240,2472.2849,16.4844); } SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956); } } } return 1; } if(dialogid == 26) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-330.3562,1529.4213,75.3594); } else { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,-330.3562,1529.4213,75.3594); SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956); } case 1: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2286.1074,1390.0565,43); } else { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,2286.1074,1390.0565,43); SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956); } case 2: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2409.4253,-600.0413,132.5273); } else { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,-2409.4253,-600.0413,132.5273); SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956); } case 3: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2117.6387,-762.7694,32.0234); } else { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,-2117.6387,-762.7694,32.0234); SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956); } case 4: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1610.1160,-1541.4785,13.3179); } else { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,1610.1160,-1541.4785,13.3179); SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956); } } } } return 0; }
1303
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:21:33 »
de figyelj ez az Editor elmenti neked Filterscripte is készen megcsinálja és csak be kell tenned az FS t és kész azt hiszem ugy hogy Export Project és aztán valami filterscript re mész és elmenti neked készen és csak be kell raknod megtaláldo a scriptfiles mappában
1304
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:19:01 »
Én most teszteltem hát nekem nem volt jó mert szerintem a TextDrawColor nem lehet elhagyni mert amit én 0.3c szín kódot oda irtam azt bele irta a textdraw ba De viszont ugy tudnád szinezni a textdrawot különféle szinekkel ha randomba elmented a szineket
1305
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:12:32 »
Értem szerintem nem valószinû de ezt csak ugy lehet megtudni ha kipróbálod szval Teszteld. Hajrá
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 104
|