Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norby

Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 104
1291
Bemutatkozás / Indi
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:53:12 »
Üdv itt érezd jól magad. :)

1292
Segítségkérés / Hogy tudnám minden 5 mp be futatni??
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:39:50 »
Pontosan ez lett volna a \"Hát..\" mert ez a megoldás sz*r xD

1293
Segítségkérés / Hogy tudnám minden 5 mp be futatni??
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 00:41:47 »
hát...
nah de itt van hogy minden 5 mp be futtatni :
Mode elejére:
 
forward timer();

 

public timer()
{
//ide azt amit kell futtani minden 5 mp be
}

 
OnGameModeInit alá :
 
SetTimer(\"timer \",5000,1);

1294
Segítségkérés / Animáció
« Dátum: 2011. augusztus 06. - 00:22:57 »
Nah akkor hozzá teszem xDD
\"Epsilon munkája lenne ez amit leirtam és én is tõnle tudom\"
xD
Megfelel :)

1295
Segítségkérés / Animáció
« Dátum: 2011. augusztus 05. - 20:34:10 »
Az a lényeg hogy be kell töltened az Animiácios könyyvátarkat igy :
Mod elejére :
 
new AnimLibraies[129][14] =
{
\"AIRPORT\",\"Attractors\",\"BAR\",\"BASEBALL\",\"BD_FIRE\",\"BEACH\",\"benchpress\",\"BF_injection\",\"BIKED\",\"BIKEH\",
\"BIKELEAP\",\"BIKES\",\"BIKEV\",\"BIKE_DBZ\",\"BLOWJOBZ\",\"BMX\",\"BOMBER\",\"BOX\",\"BSKTBALL\",\"BUDDY\",\"BUS\",\"CAMERA\",
\"CAR\",\"CARRY\",\"CAR_CHAT\",\"CASINO\",\"CHAINSAW\",\"CHOPPA\",\"CLOTHES\",\"COACH\",\"COLT45\",\"COP_AMBIENT\",\"COP_DVBYZ\",
\"CRACK\",\"CRIB\",\"DAM_JUMP\",\"DANCING\",\"DEALER\",\"DILDO\",\"DODGE\",\"DOZER\",\"DRIVEBYS\",\"FAT\",\"FIGHT_B\",\"FIGHT_C\",
\"FIGHT_D\",\"FIGHT_E\",\"FINALE\",\"FINALE2\",\"FLAME\",\"Flowers\",\"FOOD\",\"Freeweights\",\"GANGS\",\"GHANDS\",\"GHETTO_DB\",
\"goggles\",\"GRAFFITI\",\"GRAVEYARD\",\"GRENADE\",\"GYMNASIUM\",\"HAIRCUTS\",\"HEIST9\",\"INT_HOUSE\",\"INT_OFFICE\",
\"INT_SHOP\",\"JST_BUISNESS\",\"KART\",\"KISSING\",\"KNIFE\",\"LAPDAN1\",\"LAPDAN2\",\"LAPDAN3\",\"LOWRIDER\",\"MD_CHASE\",
\"MD_END\",\"MEDIC\",\"MISC\",\"MTB\",\"MUSCULAR\",\"NEVADA\",\"ON_LOOKERS\",\"OTB\",\"PARACHUTE\",\"PARK\",\"PAULNMAC\",\"ped\",
\"PLAYER_DVBYS\",\"PLAYIDLES\",\"POLICE\",\"POOL\",\"POOR\",\"PYTHON\",\"QUAD\",\"QUAD_DBZ\",\"RAPPING\",\"RIFLE\",\"RIOT\",
\"ROB_BANK\",\"ROCKET\",\"RUSTLER\",\"RYDER\",\"SCRATCHING\",\"SHAMAL\",\"SHOP\",\"SHOTGUN\",\"SILENCED\",\"SKATE\",\"SMOKING\",
\"SNIPER\",\"SPRAYCAN\",\"STRIP\",\"SUNBATHE\",\"SWAT\",\"SWEET\",\"SWIM\",\"SWORD\",\"TANK\",\"TATTOOS\",\"TEC\",\"TRAIN\",\"TRUCK\",
\"UZI\",\"VAN\",\"VENDING\",\"VORTEX\",\"WAYFARER\",\"WEAPONS\",\"WUZI\"
};

 
És az OnPlayerSpawn hoz :
 
if(!GetPVarType(playerid, \"anims_loaded\"))
    {
       SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1);
for(new i=0; i < 129; i++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies,\"null\",0.0,0,0,0,0,0);
}

 
készen is van :)

1296
Segítségkérés / DIALOG
« Dátum: 2011. augusztus 05. - 20:28:30 »
Vagy azért mert nem 0.3 as verziót használod vagy pedig keverednek a dialogokat és nem defináltad :)

1297
SA-MP: Szerverfejlesztés / MapIcons Újratöltõ
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 21:35:55 »
faxa :) jó lett

1298
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kapu Help!
« Dátum: 2011. augusztus 04. - 21:34:33 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=698.0
nem olyan nehéz próbálkozz csak ugy tanulod :)

1299
Archívum / Rádió
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 17:15:50 »
Idézetet írta: ScreaM date=1312384177\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát egyenlõre ezek a fos magyar rappek elég gyatrák... Valami jó tuctucot nyomhatnának már. :)
 
jah :)

1300
Segítségkérés / Invalid Function
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 17:13:23 »
De elõtte ott van
 
if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
            //stb.....

1301
Segítségkérés / Invalid Function
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 16:58:36 »
case 1:

 
evvel mi a probléma ??? hm....

1302
Segítségkérés / Invalid Function
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 16:44:12 »
Próbáld így : Nem biztos hogy jó :)
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 23)
    {
        if(response)
        {
            if(listitem == 0)ShowPlayerDialog(playerid,24,DIALOG_STYLE_LIST,\"Alap Teleportok\",\"Los Santos\\nSan Fierro\\nLast Venturas\\nArea51\\nSkatePark\\nChilliad\",\"Teleport\",\"Cancel\");
            if(listitem == 1)ShowPlayerDialog(playerid,25,DIALOG_STYLE_LIST,\"Repterek\",\"Los Santos Repülötér\\nSan Fiero Reptér\\nLast Venturas Reptér\\nRégi Reptér\",\"Teleport\",\"Cancel\");
            if(listitem == 2)ShowPlayerDialog(playerid,26,DIALOG_STYLE_LIST,\"Driftek\",\"Drift1\\nDrift2\\nDrift3\\nDrift4\\nDrift5\",\"Teleport\",\"Cancel\");
        }
        return 1;
    }
if(dialogid == 24)
      {
      if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
         new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2496.4656,-1669.8828,13.3359);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid,2496.4656,-1669.8828,13.3359);
       }
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Los Santos városhoz teleportált!\", pName);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
            }
            case 1:
   {
                  SendClientMessage(playerid, 0x0080FFFF, \"Üdv, a San Fierro városában!\");
             new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
             if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
             {
             SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1970.5830,287.8890,35.1719);
             } else {
             SetPlayerPos(playerid,-1970.5830,287.8890,35.1719);
             }
             SetPlayerInterior(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s San Fierro-hoz teleportált!\", pName);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
            }
            case 2:
   {
       new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2086.6035,1683.4514,10.8203);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid,2086.6035,1683.4514,10.8203);
       }
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Las Venturas-hoz teleportált! \", pName);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
          }
          case 3:
   {
        new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 201.9920,1897.7946,17.6406);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid, 201.9920,1897.7946,17.6406);
       }
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s area 51 hez teleportált! \", pName);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
             }
           case 4:
   {
       new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1914.2083,-1441.6256,13.5225);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);
       }
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s skateparkhoz teleportált! \", pName);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
          }
          case 5:
       {
        new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2305.4172,-1656.9608,483.6725);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid,-2305.4172,-1656.9608,483.6725);
       }
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
       format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Mount Chilliad-ra teleportált!\", pName);
       SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
          }
         }
    }
return 1;
}
if(dialogid == 25)
      {
      if(response == 1)
      {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1412.8171,-2435.1362,13.5766);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid,1412.8171,-2435.1362,13.5766);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
          }
   case 1:
   {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1567.6731,-179.2296,14.1484);;
       } else {
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetPlayerPos(playerid,-1567.6731,-179.2296,14.1484);
            }
          case 2:
    {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1529.6984,1799.4802,10.8344);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid,1529.6984,1799.4802,10.8344);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
          }
          case 3:
          {
       if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       {
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),373.8240,2472.2849,16.4844);
       } else {
       SetPlayerPos(playerid,373.8240,2472.2849,16.4844);
       }
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
            }
         }
}
     return 1;
}
   
if(dialogid == 26)
{
if(response == 1)
{
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-330.3562,1529.4213,75.3594);
          } else {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetPlayerPos(playerid,-330.3562,1529.4213,75.3594);
          SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
             }
      case 1:
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2286.1074,1390.0565,43);
          } else {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetPlayerPos(playerid,2286.1074,1390.0565,43);
          SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
             }
      case 2:
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2409.4253,-600.0413,132.5273);
          } else {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetPlayerPos(playerid,-2409.4253,-600.0413,132.5273);
          SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
             }
      case 3:
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2117.6387,-762.7694,32.0234);
          } else {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetPlayerPos(playerid,-2117.6387,-762.7694,32.0234);
          SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
             }
      case 4:
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1610.1160,-1541.4785,13.3179);
          } else {
          SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetPlayerPos(playerid,1610.1160,-1541.4785,13.3179);
          SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
             }
   }
}
}
return 0;
}

1303
Segítségkérés / Text draw használat
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:21:33 »
de figyelj ez az Editor elmenti neked Filterscripte is készen megcsinálja és csak be kell tenned az FS t és kész
azt hiszem ugy hogy Export Project és aztán valami filterscript re mész és elmenti neked készen és csak be kell raknod
megtaláldo a scriptfiles mappában :)

1304
Segítségkérés / Textdraw kérdés.
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:19:01 »
Én most teszteltem hát nekem nem volt jó mert szerintem a TextDrawColor nem lehet elhagyni mert amit én 0.3c szín kódot oda irtam azt bele irta a textdraw ba :)
De viszont ugy tudnád szinezni a textdrawot különféle szinekkel ha randomba elmented a szineket :)

1305
Segítségkérés / Textdraw kérdés.
« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:12:32 »
Értem szerintem nem valószinû de ezt csak ugy lehet megtudni ha kipróbálod szval Teszteld.
Hajrá :)

Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 104
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal