| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Üzenetek - Norby
			
			Oldalak: 1  ... 85 86 [87] 88 89  ... 104 
		 
			
				
				
					1291 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:53:12 »
					 
					Üdv itt érezd jól magad.    
			
				
				
					1292 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 06. - 12:39:50 »
					 
					Pontosan ez lett volna a \"Hát..\" mert ez a megoldás sz*r xD
					 
			
				
				
					1293 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 06. - 00:41:47 »
					 
					hát... nah de itt van hogy minden 5 mp be futtatni : Mode elejére:  forward timer(); public timer(){
 //ide azt amit kell futtani minden 5 mp be
 }
 OnGameModeInit alá :  SetTimer(\"timer \",5000,1); 
			
				
				
					1294 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 06. - 00:22:57 »
					 
					Nah akkor hozzá teszem xDD \"Epsilon munkája lenne ez amit leirtam és én is tõnle tudom\" xD Megfelel    
			
				
				
					1295 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 05. - 20:34:10 »
					 
					Az a lényeg hogy be kell töltened az Animiácios könyyvátarkat igy : Mod elejére :  new AnimLibraies[129][14] ={
 \"AIRPORT\",\"Attractors\",\"BAR\",\"BASEBALL\",\"BD_FIRE\",\"BEACH\",\"benchpress\",\"BF_injection\",\"BIKED\",\"BIKEH\",
 \"BIKELEAP\",\"BIKES\",\"BIKEV\",\"BIKE_DBZ\",\"BLOWJOBZ\",\"BMX\",\"BOMBER\",\"BOX\",\"BSKTBALL\",\"BUDDY\",\"BUS\",\"CAMERA\",
 \"CAR\",\"CARRY\",\"CAR_CHAT\",\"CASINO\",\"CHAINSAW\",\"CHOPPA\",\"CLOTHES\",\"COACH\",\"COLT45\",\"COP_AMBIENT\",\"COP_DVBYZ\",
 \"CRACK\",\"CRIB\",\"DAM_JUMP\",\"DANCING\",\"DEALER\",\"DILDO\",\"DODGE\",\"DOZER\",\"DRIVEBYS\",\"FAT\",\"FIGHT_B\",\"FIGHT_C\",
 \"FIGHT_D\",\"FIGHT_E\",\"FINALE\",\"FINALE2\",\"FLAME\",\"Flowers\",\"FOOD\",\"Freeweights\",\"GANGS\",\"GHANDS\",\"GHETTO_DB\",
 \"goggles\",\"GRAFFITI\",\"GRAVEYARD\",\"GRENADE\",\"GYMNASIUM\",\"HAIRCUTS\",\"HEIST9\",\"INT_HOUSE\",\"INT_OFFICE\",
 \"INT_SHOP\",\"JST_BUISNESS\",\"KART\",\"KISSING\",\"KNIFE\",\"LAPDAN1\",\"LAPDAN2\",\"LAPDAN3\",\"LOWRIDER\",\"MD_CHASE\",
 \"MD_END\",\"MEDIC\",\"MISC\",\"MTB\",\"MUSCULAR\",\"NEVADA\",\"ON_LOOKERS\",\"OTB\",\"PARACHUTE\",\"PARK\",\"PAULNMAC\",\"ped\",
 \"PLAYER_DVBYS\",\"PLAYIDLES\",\"POLICE\",\"POOL\",\"POOR\",\"PYTHON\",\"QUAD\",\"QUAD_DBZ\",\"RAPPING\",\"RIFLE\",\"RIOT\",
 \"ROB_BANK\",\"ROCKET\",\"RUSTLER\",\"RYDER\",\"SCRATCHING\",\"SHAMAL\",\"SHOP\",\"SHOTGUN\",\"SILENCED\",\"SKATE\",\"SMOKING\",
 \"SNIPER\",\"SPRAYCAN\",\"STRIP\",\"SUNBATHE\",\"SWAT\",\"SWEET\",\"SWIM\",\"SWORD\",\"TANK\",\"TATTOOS\",\"TEC\",\"TRAIN\",\"TRUCK\",
 \"UZI\",\"VAN\",\"VENDING\",\"VORTEX\",\"WAYFARER\",\"WEAPONS\",\"WUZI\"
 };
 És az OnPlayerSpawn hoz :  if(!GetPVarType(playerid, \"anims_loaded\")){
 SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1);
 for(new i=0; i < 129; i++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies,\"null\",0.0,0,0,0,0,0);
 }
 készen is van    
			
				
				
					1296 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 05. - 20:28:30 »
					 
					Vagy azért mert nem 0.3 as verziót használod vagy pedig keverednek a dialogokat és nem defináltad    
			
				
				
					1297 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 04. - 21:35:55 »
					 
					faxa    jó lett
					 
			
				
				
					1299 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 03. - 17:15:50 »
					 
					Hát egyenlõre ezek a fos magyar rappek elég gyatrák... Valami jó tuctucot nyomhatnának már.  
 
 jah    
			
				
				
					1300 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 03. - 17:13:23 »
					 
					De elõtte ott van  if(response == 1){
 switch(listitem)
 {
 case 0:
 {
 //stb.....
 
			
				
				
					1301 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 03. - 16:58:36 »
					 
					case 1: evvel mi a probléma    hm....
					 
			
				
				
					1302 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 03. - 16:44:12 »
					 
					Próbáld így : Nem biztos hogy jó    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){
 if(dialogid == 23)
 {
 if(response)
 {
 if(listitem == 0)ShowPlayerDialog(playerid,24,DIALOG_STYLE_LIST,\"Alap Teleportok\",\"Los Santos\\nSan Fierro\\nLast Venturas\\nArea51\\nSkatePark\\nChilliad\",\"Teleport\",\"Cancel\");
 if(listitem == 1)ShowPlayerDialog(playerid,25,DIALOG_STYLE_LIST,\"Repterek\",\"Los Santos Repülötér\\nSan Fiero Reptér\\nLast Venturas Reptér\\nRégi Reptér\",\"Teleport\",\"Cancel\");
 if(listitem == 2)ShowPlayerDialog(playerid,26,DIALOG_STYLE_LIST,\"Driftek\",\"Drift1\\nDrift2\\nDrift3\\nDrift4\\nDrift5\",\"Teleport\",\"Cancel\");
 }
 return 1;
 }
 if(dialogid == 24)
 {
 if(response == 1)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0:
 {
 new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2496.4656,-1669.8828,13.3359);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid,2496.4656,-1669.8828,13.3359);
 }
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
 format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Los Santos városhoz teleportált!\", pName);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
 }
 case 1:
 {
 SendClientMessage(playerid, 0x0080FFFF, \"Üdv, a San Fierro városában!\");
 new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1970.5830,287.8890,35.1719);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid,-1970.5830,287.8890,35.1719);
 }
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
 format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s San Fierro-hoz teleportált!\", pName);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
 }
 case 2:
 {
 new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2086.6035,1683.4514,10.8203);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid,2086.6035,1683.4514,10.8203);
 }
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
 format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Las Venturas-hoz teleportált! \", pName);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
 }
 case 3:
 {
 new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 201.9920,1897.7946,17.6406);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid, 201.9920,1897.7946,17.6406);
 }
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
 format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s area 51 hez teleportált! \", pName);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
 }
 case 4:
 {
 new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1914.2083,-1441.6256,13.5225);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid, 1914.2083,-1441.6256,13.5225);
 }
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
 format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s skateparkhoz teleportált! \", pName);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
 }
 case 5:
 {
 new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[256];
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2305.4172,-1656.9608,483.6725);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid,-2305.4172,-1656.9608,483.6725);
 }
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
 format(string, sizeof(string), \"[TELE]: %s Mount Chilliad-ra teleportált!\", pName);
 SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
 }
 }
 }
 return 1;
 }
 if(dialogid == 25)
 {
 if(response == 1)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1412.8171,-2435.1362,13.5766);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid,1412.8171,-2435.1362,13.5766);
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 }
 case 1:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1567.6731,-179.2296,14.1484);;
 } else {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerPos(playerid,-1567.6731,-179.2296,14.1484);
 }
 case 2:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1529.6984,1799.4802,10.8344);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid,1529.6984,1799.4802,10.8344);
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
 }
 case 3:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),373.8240,2472.2849,16.4844);
 } else {
 SetPlayerPos(playerid,373.8240,2472.2849,16.4844);
 }
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
 }
 }
 }
 return 1;
 }
 
 if(dialogid == 26)
 {
 if(response == 1)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-330.3562,1529.4213,75.3594);
 } else {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerPos(playerid,-330.3562,1529.4213,75.3594);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
 }
 case 1:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2286.1074,1390.0565,43);
 } else {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerPos(playerid,2286.1074,1390.0565,43);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
 }
 case 2:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2409.4253,-600.0413,132.5273);
 } else {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerPos(playerid,-2409.4253,-600.0413,132.5273);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
 }
 case 3:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2117.6387,-762.7694,32.0234);
 } else {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerPos(playerid,-2117.6387,-762.7694,32.0234);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
 }
 case 4:
 {
 if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
 {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1610.1160,-1541.4785,13.3179);
 } else {
 SetPlayerInterior(playerid, 0);
 SetPlayerPos(playerid,1610.1160,-1541.4785,13.3179);
 SetPlayerFacingAngle(playerid, 301.5956);
 }
 }
 }
 }
 return 0;
 }
 
			
				
				
					1303 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:21:33 »
					 
					de figyelj ez az Editor elmenti neked Filterscripte is készen megcsinálja és csak be kell tenned az FS t és kész  azt hiszem ugy hogy Export Project és aztán valami filterscript re mész és elmenti neked készen és csak be kell raknod  megtaláldo a scriptfiles mappában    
			
				
				
					1304 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:19:01 »
					 
					Én most teszteltem hát nekem nem volt jó mert szerintem a TextDrawColor nem lehet elhagyni mert amit én 0.3c szín kódot oda irtam azt bele irta a textdraw ba   De viszont ugy tudnád szinezni a textdrawot különféle szinekkel ha randomba elmented a szineket    
			
				
				
					1305 
						
						« Dátum: 2011. augusztus 03. - 15:12:32 »
					 
					Értem szerintem nem valószinû de ezt csak ugy lehet megtudni ha kipróbálod szval Teszteld. Hajrá    
			Oldalak: 1  ... 85 86 [87] 88 89  ... 104 
		 |