Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 117
1276
Segítségkérés / Gyorsan emelkedik
« Dátum: 2013. július 26. - 18:42:22 »
De már annyit ki próbáltam hogy az nem igaz hanyasra írjam?

1277
Segítségkérés / Gyorsan emelkedik
« Dátum: 2013. július 26. - 18:12:38 »
Hello. Az lenne a problámám hogy túl gyorsan emelkedik és azt szeretném ha lassan den em igazán jövök rá mivel is lehetne ezt be állítani már írtam oda sebességet de nem igazán akar jó lenne aki tud esetleg segíteni annak hálás lennék
 
#include <a_samp>
new valamicske11;
public OnFilterScriptInit()
{
valamicske11 = CreateObject(968,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0000000,268.5000000,316.2500000); //
SetTimer(\"ajtotimer11\", 5000, true);
return 1;
}
forward ajtotimer11();
public ajtotimer11(){
    new bool:nyissuk = false;
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000)){
            nyissuk=true;
            break;
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0001,0.0000000,352.5000000,316.2500000);//-1641.5000500,573.1000200,39.7000000, 0.01, 0.0000000,352.5000000,0.0000000); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
       MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0001,0.0000000,268.5000000,316.2500000); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

1278
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2013. július 26. - 15:52:14 »
És ezzel már lassan emelkedik?

1279
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2013. július 26. - 14:04:35 »
Ez az de nem is a script számít hanem hogy gyorsan nyit fel
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))  //Ez a rész majd akkor lesz hasznunkra mikor lejjebb beállítjuk hogy melyik gombbal nyíljon a kapu. Valójában ezzel ismeri majd fel a megnyomott gombot...
 
new sorompo; //hát tuladonképpen ennek is lejjebb lesz értelme
 
forward close(); // ez az idõzítõ által meghívótt funkció
 
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\" Blank Filterscript by your name here\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
 
        sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000); //object(barrierturn) (1) //na itt nyer értelmet a \"new sorompo;\" MERT: ugye mikor a MoveObject-et használjuk nem lenne túl kellemes ezt az egész hosszu sort az objectid helyére írni
                                                                                                                                                                                                                                                                //ugye nem... :) ezért kell ez....HTTP mikor megdjuk hogy \"new sorompo;\" azt késõbb le kell írnunk hogy mi az a sorompo
        CreateObject(1250,1543.5999800,-1490.0999800,13.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(smashbarpost) (1)          //ez csak egy object hogy a sorompó valósághû legyen
        return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
 
#endif
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)   //na ez itt az érdekes része a dolgoknak....
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1543.5000000, -1490.5999800, 14.5000000)) // elenõrizzük hogy az illetõ a sorompó közelében van-e(pofon egyszerû az egész, csak a sorompó koordinátái kellenek és hozzá egy sugár(a körnek a sugara amin belül müködik a command))
        {
                if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE)) //a gomb neve...   FONTOS: CSAK A JÁTÉKBAN SZEREPLÕ GOMB LEHET(pl: KEY_LOOK_BEHIND ; KEY_SUB_MISSION ; KEY_WALK)
                {
                MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, 1, 0, 0, 90); //mozdítjuk az objectet.... MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, [1], 0, 0, 90);  <<----az 1-es a sebesség, bármilyen irányú mozgásról beszélünk is, annak ott a helye!
                SetTimer(\"close\", 4000, false);  //beállítjuk az idõzítõt
                }
        }
        return 1;
}
 
public close()
{
        MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1,  0, 270, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás :)
        return 1;
}
 
 
 
 
//
// A KÉRDÉS: honnan tudod meg az object id-jét, koordinátáit?  EGYSZERÛ!!!: mikor mta-val mappolsz a mentéskor készül egy file amibe minden object belekerül, utána pedig csak egy convertert kell találni a neten. :)
// kis bemutató ;)
 
 
 
 
 
 

1280
Segítségkérés / SAMP-ba IMG csere?
« Dátum: 2013. július 26. - 11:49:02 »
Kamu nem lehet olyet csinálni

1281
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. július 26. - 11:20:33 »
Egyenesre írd be mtaba VegasNb és ott lesz sziklára rock kerítés fence a korlát is ott van válogass belõle

1282
Segítségkérés / sorompó
« Dátum: 2013. július 26. - 11:10:33 »
Én is próbáltam már 100x de hiába ugyan olyan gyors. Pedig valahogy be lehet lassítani szép lassan emelkednejn

1283
Segítségkérés / filescriptbõl code
« Dátum: 2013. július 26. - 11:05:51 »
Hát akkor meg? Ezeket írd a mód elejére

#define COLOR 0xC2A2DAAA
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
forward Velocidad(playerid);
forward Check(playerid);
forward Rojo(playerid);
forward Camara(playerid);
 
new Timer[MAX_PLAYERS];
new TRojo[MAX_PLAYERS];
new TCamara[MAX_PLAYERS];
new Choque[MAX_PLAYERS];
new Si[MAX_PLAYERS];
new Text: FlashR;
enum Info
{
        Manejando,
};

 
Ezt pedig a public OnPlayerSpawn(playerid) alá
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        FlashR = TextDrawCreate(1.000000,1.000000,\"_\");
        TextDrawTextSize(FlashR,640.000000,10.000000);
        TextDrawLetterSize(FlashR,3.600000,47.600010);
        TextDrawUseBox(FlashR,1);
        TextDrawAlignment(FlashR,0);
        TextDrawFont(FlashR,3);
        TextDrawSetOutline(FlashR,1);
        TextDrawSetProportional(FlashR,1);
        TextDrawSetShadow(FlashR,1);
        TextDrawBackgroundColor(FlashR,0xD20000FF);
        TextDrawColor(FlashR,0xD20000FF);
        TextDrawBoxColor(FlashR,0xD20000FF);
        Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Check\", 100, 1, \"i\", playerid);
        Informacion[playerid][Manejando] = 0;
}

 
EZt pedog a public OnPlayerDisconnect(playerid) alá
 
        KillTimer(Timer[playerid]);
    KillTimer(Choque[playerid]);
    Informacion[playerid][Manejando] = 0;
        return 1;
}

 És így tovább
[mod]Máskor CODE tagek![/mod]

1284
Archívum / TÖRÖLVE
« Dátum: 2013. július 25. - 21:00:19 »
Nekem tetszik ez a háborús szeró grat hozzá..

1285
Van egy olyan hogy az rcont ki lehet kapcsolni de nem találom ha nem kell az rcon akkor kapcsold ki

1286
Segítségkérés / Materialtext
« Dátum: 2013. július 25. - 19:22:11 »
Csináld meg csak írtak egy példtál hogy is lehet ezt meg oldalni

1287
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2013. július 25. - 16:08:31 »
Nem jó. Amit mtaval törölsz azt az nem jó nem lehet konvertálni szedd le a MAp Editort azzal tudol törölni és konvertálja is

1288
Segítségkérés / Auto cucc..
« Dátum: 2013. július 25. - 14:27:14 »
E-Q gombal elfordul és akkor tud lõni fegyóval  ha H gombal ki tud hajolni és lõ az is jó

1289
Segítségkérés / Auto cucc..
« Dátum: 2013. július 25. - 13:57:21 »
Ki száll a kocsiból oszt csá

1290
Segítségkérés / mod indítás
« Dátum: 2013. július 25. - 13:28:31 »
KÖsz

Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 117
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal