Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZSOLTI99
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 117
1276
« Dátum: 2013. július 26. - 18:42:22 »
De már annyit ki próbáltam hogy az nem igaz hanyasra írjam?
1277
« Dátum: 2013. július 26. - 18:12:38 »
Hello. Az lenne a problámám hogy túl gyorsan emelkedik és azt szeretném ha lassan den em igazán jövök rá mivel is lehetne ezt be állítani már írtam oda sebességet de nem igazán akar jó lenne aki tud esetleg segíteni annak hálás lennék #include <a_samp> new valamicske11; public OnFilterScriptInit() { valamicske11 = CreateObject(968,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0000000,268.5000000,316.2500000); // SetTimer(\"ajtotimer11\", 5000, true); return 1; } forward ajtotimer11(); public ajtotimer11(){ new bool:nyissuk = false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000)){ nyissuk=true; break; } } if(nyissuk) MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0001,0.0000000,352.5000000,316.2500000);//-1641.5000500,573.1000200,39.7000000, 0.01, 0.0000000,352.5000000,0.0000000); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0001,0.0000000,268.5000000,316.2500000); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval }
1278
« Dátum: 2013. július 26. - 15:52:14 »
És ezzel már lassan emelkedik?
1279
« Dátum: 2013. július 26. - 14:04:35 »
Ez az de nem is a script számít hanem hogy gyorsan nyit fel #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) //Ez a rész majd akkor lesz hasznunkra mikor lejjebb beállítjuk hogy melyik gombbal nyíljon a kapu. Valójában ezzel ismeri majd fel a megnyomott gombot... new sorompo; //hát tuladonképpen ennek is lejjebb lesz értelme forward close(); // ez az idõzítõ által meghívótt funkció #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000); //object(barrierturn) (1) //na itt nyer értelmet a \"new sorompo;\" MERT: ugye mikor a MoveObject-et használjuk nem lenne túl kellemes ezt az egész hosszu sort az objectid helyére írni //ugye nem... ezért kell ez....HTTP mikor megdjuk hogy \"new sorompo;\" azt késõbb le kell írnunk hogy mi az a sorompo CreateObject(1250,1543.5999800,-1490.0999800,13.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(smashbarpost) (1) //ez csak egy object hogy a sorompó valósághû legyen return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #endif public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //na ez itt az érdekes része a dolgoknak.... { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1543.5000000, -1490.5999800, 14.5000000)) // elenõrizzük hogy az illetõ a sorompó közelében van-e(pofon egyszerû az egész, csak a sorompó koordinátái kellenek és hozzá egy sugár(a körnek a sugara amin belül müködik a command)) { if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE)) //a gomb neve... FONTOS: CSAK A JÁTÉKBAN SZEREPLÕ GOMB LEHET(pl: KEY_LOOK_BEHIND ; KEY_SUB_MISSION ; KEY_WALK) { MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, 1, 0, 0, 90); //mozdítjuk az objectet.... MoveObject(sorompo, 1543.5, -1490.5999, 14.5, [1], 0, 0, 90); <<----az 1-es a sebesség, bármilyen irányú mozgásról beszélünk is, annak ott a helye! SetTimer(\"close\", 4000, false); //beállítjuk az idõzítõt } } return 1; } public close() { MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, 270, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás return 1; } // // A KÉRDÉS: honnan tudod meg az object id-jét, koordinátáit? EGYSZERÛ!!!: mikor mta-val mappolsz a mentéskor készül egy file amibe minden object belekerül, utána pedig csak egy convertert kell találni a neten. // kis bemutató
1280
« Dátum: 2013. július 26. - 11:49:02 »
Kamu nem lehet olyet csinálni
1281
« Dátum: 2013. július 26. - 11:20:33 »
Egyenesre írd be mtaba VegasNb és ott lesz sziklára rock kerítés fence a korlát is ott van válogass belõle
1282
« Dátum: 2013. július 26. - 11:10:33 »
Én is próbáltam már 100x de hiába ugyan olyan gyors. Pedig valahogy be lehet lassítani szép lassan emelkednejn
1283
« Dátum: 2013. július 26. - 11:05:51 »
Hát akkor meg? Ezeket írd a mód elejére #define COLOR 0xC2A2DAAA forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5); forward Velocidad(playerid); forward Check(playerid); forward Rojo(playerid); forward Camara(playerid); new Timer[MAX_PLAYERS]; new TRojo[MAX_PLAYERS]; new TCamara[MAX_PLAYERS]; new Choque[MAX_PLAYERS]; new Si[MAX_PLAYERS]; new Text: FlashR; enum Info { Manejando, };
Ezt pedig a public OnPlayerSpawn(playerid) alá public OnPlayerSpawn(playerid) { FlashR = TextDrawCreate(1.000000,1.000000,\"_\"); TextDrawTextSize(FlashR,640.000000,10.000000); TextDrawLetterSize(FlashR,3.600000,47.600010); TextDrawUseBox(FlashR,1); TextDrawAlignment(FlashR,0); TextDrawFont(FlashR,3); TextDrawSetOutline(FlashR,1); TextDrawSetProportional(FlashR,1); TextDrawSetShadow(FlashR,1); TextDrawBackgroundColor(FlashR,0xD20000FF); TextDrawColor(FlashR,0xD20000FF); TextDrawBoxColor(FlashR,0xD20000FF); Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Check\", 100, 1, \"i\", playerid); Informacion[playerid][Manejando] = 0; } EZt pedog a public OnPlayerDisconnect(playerid) alá KillTimer(Timer[playerid]); KillTimer(Choque[playerid]); Informacion[playerid][Manejando] = 0; return 1; } És így tovább [mod]Máskor CODE tagek![/mod]
1284
« Dátum: 2013. július 25. - 21:00:19 »
Nekem tetszik ez a háborús szeró grat hozzá..
1285
« Dátum: 2013. július 25. - 20:32:50 »
Van egy olyan hogy az rcont ki lehet kapcsolni de nem találom ha nem kell az rcon akkor kapcsold ki
1286
« Dátum: 2013. július 25. - 19:22:11 »
Csináld meg csak írtak egy példtál hogy is lehet ezt meg oldalni
1287
« Dátum: 2013. július 25. - 16:08:31 »
Nem jó. Amit mtaval törölsz azt az nem jó nem lehet konvertálni szedd le a MAp Editort azzal tudol törölni és konvertálja is
1288
« Dátum: 2013. július 25. - 14:27:14 »
E-Q gombal elfordul és akkor tud lõni fegyóval ha H gombal ki tud hajolni és lõ az is jó
1289
« Dátum: 2013. július 25. - 13:57:21 »
Ki száll a kocsiból oszt csá
1290
« Dátum: 2013. július 25. - 13:28:31 »
KÖsz
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 117
|