Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - FastFurious
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 108
1276
« Dátum: 2012. március 22. - 13:44:40 »
a-a kosz nm kell anyi mindent at kene irjak es nkd is onnan ahonnan nkm
1277
« Dátum: 2012. március 22. - 13:20:27 »
sziasztok azt szeretnem hogy van olyan hogy amikor en csatlazokok akkor kiirja hogy csatlazkoztam de ha Tweek akor nem ha _68 csatlakozik neki kiirja kb 40% nem irja ki hogy csatlakozotttttt itt az admin rendszer valaki kijavitsa? link: http://data.hu/get/4885315/LuxAdmin.pwn
1278
« Dátum: 2012. március 22. - 13:15:34 »
1279
« Dátum: 2012. március 22. - 10:05:13 »
ez is megvan [pawn]CMD:radio(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"{09ff00}Rádiók\", \"{0019fc}Rádió1\\n{0019fc}NeoFM\\n{0019fc}MixRadio\\n{0019fc}DiscoShit\\n{0019fc}ClassFM\\n{0019fc}DJ\\n{0019fc}Rock\\n{0019fc}Hardcore\\n{0019fc}RadioFace\\n{0019fc}RiseFM\\n{0019fc}Rádió88\\n{ff0000}STOP\", \"Választ\", \"Mégse\"); return 1; }[/pawn] megvan de az a baj volt valmai car-control es a modba raktak es a vege return1; } return 0; } de ha a return 0; -ot kiveszem akkor nem jo mert valmai error es a radio a reutrn 0 utan van es ha az ele rakom akkor se jo valmaitol :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(
1280
« Dátum: 2012. március 21. - 21:29:03 »
trén
1281
« Dátum: 2012. március 21. - 21:26:12 »
de az is megvan #define DIALOG_AUDIO 200
1282
« Dátum: 2012. március 21. - 14:42:43 »
389
1283
« Dátum: 2012. március 21. - 14:03:55 »
koszi még csinalok es olyan lessz hogy Bombán kell menj a motorral es ha ugracc rajta akkor robban es meghaltál
1284
« Dátum: 2012. március 21. - 13:41:52 »
1285
« Dátum: 2012. március 21. - 06:40:22 »
1286
« Dátum: 2012. március 20. - 21:15:07 »
koszi szepen igy mar jobb zárom kosz kosz
1287
« Dátum: 2012. március 20. - 19:37:45 »
http://kepfeltoltes.hu/120320/976074224g_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] ezt a jelszo-t .....-okba irja vagy ******[pawn]/* Regisztráció */ #include <a_samp> #include <dudb> #include <dini> #pragma unused strtok #pragma unused ret_memcpy #define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT #define ReGiStEr 8 #define LoGiN 9 #define COLOR_GREEN 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xFF0000FF enum pInfo { Deaths, Kills, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new IsLogged[MAX_PLAYERS]; new szin[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" tRegistration System by Torran\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { IsLogged[playerid] = 0; new file[128], string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nTe {057CEA}még {33FF33}nem {FF0000}vagy {CDF917}regisztrálva! \\n\\nKérjük {33FF33}regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{CDF917}Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Kilép\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük {33FF33}jelentkezz {33CCFF}be! \\n\\nIrd be a jelszódat.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"{CDF917}Bejelentkezés\", string, \"Belép\", \"Kilép\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); dini_IntSet(file,\"Skin\", szin[playerid]); } IsLogged[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid) { PlayerInfo[playerid][Deaths] ++; PlayerInfo[killerid][Kills] ++; return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == ReGiStEr) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Regisztráció \\n\\nÜdv %s! \\nTe még nem vagy regisztrálva! \\n\\nKérjük regisztrálj.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, ReGiStEr, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálj\", \"Kilép\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Password\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Score\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file,\"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file,\"Deaths\", PlayerInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(file,\"Kills\", PlayerInfo[playerid][Kills]); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", name); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belép\", \"Kilép\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf(\"%s sikeresen regisztrált!\", name); } } } if(dialogid == LoGiN) { if(response) { new file[128]; new string[128]; new PlayerName[24]; if(strlen(inputtext) == 0) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof PlayerName); format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nTe regisztrálva vagy! \\n\\nKérjük jelentkezz be.\", PlayerName); ShowPlayerDialog(playerid, LoGiN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belép\", \"Kilép\"); return 0; } new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/tReg/%s.ini\",name); if(fexist(file)) { new password = dini_Int(file, \"Password\"); if(udb_hash(inputtext) != password) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"***Hiba:Nem jó jelszó!\"); Kick(playerid); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"%s Nem tudott bejelentkezni!\", name); } else { IsLogged[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Score\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Money\")); PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"Deaths\"); PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"Kills\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"***Sikeresen {33FF33}be {33CCFF}jelentkeztél!\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } } } } return 0; }[/pawn]
1288
« Dátum: 2012. március 20. - 13:13:26 »
nem irja ki a chat be hogy a radio1 megy csak reakattolok es nem megy :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(
1289
« Dátum: 2012. március 20. - 06:12:33 »
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 8899) { if(response) { if(listitem == 0) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"Neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"Neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"hatsonk\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0,90)); SetPVarInt(playerid, \"elsonk\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0,80)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"elsonk\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, 2.499999, -0.400000, 0.000000, 4.000000, 88.000000 ); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"hatsonk\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -2.0, -0.65, 0, 0.0, 88.000000); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"Neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kért neon felszerelve\"); } if(listitem == 1) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"hatsonp\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0,80)); SetPVarInt(playerid, \"elsonp\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0,80)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"elsonp\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, 2.499999, -0.400000, 0.000000, 4.000000, 88.000000 ); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"hatsonp\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -2.0, -0.65, 0, 0.0, 88.000000); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kért neon felszerelve\"); } if(listitem == 2) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"elsonz\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0,80)); SetPVarInt(playerid, \"hatsonz\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0,80)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"hatsonz\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -2.0, -0.65, 0, 0.0, 88.000000); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"elsonz\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, 2.499999, -0.400000, 0.000000, 4.000000, 88.000000 ); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kért neon felszerelve\"); } if(listitem == 3) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"hatsonf\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0,80)); SetPVarInt(playerid, \"elsonf\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0,80)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"elsonf\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, 2.499999, -0.400000, 0.000000, 4.000000, 88.000000 ); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"hatsonf\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -2.0, -0.65, 0, 0.0, 88.000000); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kért neon felszerelve\"); } if(listitem == 4) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"hatsonr\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0,80)); SetPVarInt(playerid, \"elsonr\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0,80)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"elsonr\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, 2.499999, -0.400000, 0.000000, 4.000000, 88.000000 ); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"hatsonr\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -2.0, -0.65, 0, 0.0, 88.000000); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kért neon felszerelve\"); } if(listitem == 5) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"hatsons\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0,80)); SetPVarInt(playerid, \"elsons\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0,80)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"elsons\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, 2.499999, -0.400000, 0.000000, 4.000000, 88.000000 ); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"hatsons\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -2.0, -0.65, 0, 0.0, 88.000000); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kért neon felszerelve\"); } if(listitem == 6) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kért neon felszerelve\"); } if(listitem == 7) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Interior fény telepítve\"); } if(listitem == { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Hátsó neon telepítve\"); } if(listitem == 9) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Elsõ neon telepítve\"); } if(listitem == 10) { SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tetõ fény telepítve\"); } if(listitem == 11) { DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"hatsonk\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"elsonk\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"hatsonp\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"elsonp\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"elsonz\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"hatsonz\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"elsonf\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"hatsonf\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"hatsonr\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"elsonr\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"hatsons\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"elsons\")); DeletePVar(playerid, \"Status\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID) { if(response) { if(listitem == 0) // Kézi fegyverek { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) // Muf***ok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Muf***ok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) // Pisztolyok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) // Shotgunok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4) // Gépfegyverek { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 5) // Gépkarabélyok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 6) // Mesterlövész { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 7) // Speciális { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hokövetos\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == // Gránátok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 9) // Éjjellátok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHoérzékelo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 10) // Egyéb { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezogép\\nEjtoernyo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+1) // Kézifegyverek { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 5) { GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 7) { GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == { GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 9) { GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 10) { GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Üto fegyverek\", \"Boxer\\nGolf üto\\nRendor Gumibot\\nKés\\nGolf üto\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfurész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 11)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+2) // Muf***ok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Muf***ok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Muf***ok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Muf***ok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Muf***ok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+3) // Pisztolyok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+4) // Shotgunok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+5) // Gépfegyverek { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+6) // Gépkarabélyok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+7) // Mesterlövész { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 33, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+8) // Speciális { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 35, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hokövetos\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 36, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hokövetos\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 38, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hokövetos\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 37, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hokövetos\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+9) // Gránátok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 17, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 18, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+10) // Éjjellátók { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 44, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHoérzékelo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 45, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHoérzékelo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+11) // Egyéb { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 39, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 40, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezogép\\nEjtoernyo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezogép\\nEjtoernyo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezogép\\nEjtoernyo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 43, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezogép\\nEjtoernyo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezogép\\nEjtoernyo\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 5)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMuf***ok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } } /*****************************************************************/ { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; if(dialogid == 1) { if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"INFO: Megnyomta a Mégse-t\"); switch(listitem) { case 0: { if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_ON,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_OFF,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 0); } } case 1: { if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_OFF,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 0); } } case 2: { if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_ON,objective); SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_OFF,objective); SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 0); } } case 3: { if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_ON,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_OFF,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 0); } } case 4: { if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0); } } case 5: { if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_ON,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_OFF,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 0); } } case 6: { ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Rendszám \", \"Írd be a kiválasztott rendszámot [A-Z, 0-9] (32 karakter)\", \"Beálit\", \"\"); } } return 1; } if(dialogid == 2) { if(response) { new Float:vX, Float:vY, Float:vZ, Float:vA; SetVehicleNumberPlate(veh, inputtext); GetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ); GetVehicleZAngle(veh,vA); SetVehicleToRespawn(veh); SetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ); PutPlayerInVehicle(playerid,veh,0); SetVehicleZAngle(veh,vA); } return 1; } return 0; } /*****************************************************************/ if(dialogid == 200) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"); case 1: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://91.82.85.41:8080/;stream\"); case 2: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://savetofile.net:8450/;stream\"); case 3: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://212.108.220.144:1039/stream.mp3\"); case 4: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://91.82.85.41:9216/;stream\"); case 5: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://streaming.virtualpro.hu:9080/;stream\"); case 6: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://94.199.181.124:8800/rockvilag2\"); case 7: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://shoutcast.rotterdamterror.com:8390/\"); case 8: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.radioface.hu/radio_face.m3u\"); case 9: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://risefm.hu/inc/balaton_playlist.m3u/\"); case 10: PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.radio88.hu:8000/\"); case 11: StopAudioStreamForPlayer(playerid); } } else { SendClientMessage(playerid, 0xF97804FF, \"Kiléptél menüböl!\"); } } return 1; } A parancsa megvan elé jön a rádió menü de ha reakarok valameik rádióra kattolni nem megy a zene
1290
« Dátum: 2012. március 20. - 06:07:53 »
Üzenetek: [Összes: 48 / 0 Olvasatlan]
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 108
|