Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - skyLine

Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 122
1276
-

1277
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. december 06. - 23:45:01 »
Idézetet írta: Many date=1354819464\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14205\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Érdekes, mindenki sír hogy milyen nonos sz.r erre vannak fent vagy 150-en...
 
,,Nem a mennyiség, hanem a minõség a fontos!\"

1278
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ajándék rendszer 1.0
« Dátum: 2012. december 02. - 23:13:56 »
Nem rossz. + :)

1279
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. december 02. - 13:12:15 »
Idézetet írta: Gentleman date=1354450163\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25862\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Legörgetsz a \'hazletrehoz\' parancshoz.
 
 if(style > 9)
        {
            SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Nem nem! Nem rontani el gentleman házrendszerét!\");
            return 1;
        }

 
Elõször is ennek (9) az értékét megnöveled annyival amennyi új beltér van hozzáadva. Ha egyet adsz hozzá akkor értelemszerûen 10 kell legyen az értéke.
Utána picit lentebb görgetsz és hozzáadsz egy új feltételt lásd:
 
case 10: //Mivel növeljük a feltételek számát
            {
                globhazid++;
                GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
                        HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,      BELTÉRX,BELTÉRY,BELTÉRZ, INTERIOR, vetelar);
                        SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
            }

 
A \'jx\', \'jy\', \'jz\' és \'vetelar\' nevû változókat ne módosítsd. A \'BELTÉRX\', \'BELTÉRY\', \'BELTÉRZ\' és \'INTERIOR\' helyére az új beltérnek az adatait kell megadni.
 
Igen megtaláltam :D
Best:
 
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Nem nem! Nem rontani el gentleman házrendszerét!\");

 
Na fennáll egy hiba.
Felmegyek lementem a házat. Zöld, minden f***a ha bemegyek az az interior van stb..
Lelépek, újraindítom a szerót, fellépek, a ház kék és ha be akarok menni akkor feldob a magasba.

1280
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. december 02. - 13:02:22 »
Új interiorokat, hogy rakhatok bele? :D
Ezzel? :
 
forward    HazLetrehoz(hazid, Float:bejx, Float:bejy,Float:bejz, Float:bentx,Float:benty,Float:bentz, InteriorID, vetelar); //Ne warningoljon a pawno

1281
Archívum / International Malibu\'s West Role Play
« Dátum: 2012. december 02. - 12:42:40 »
Kár érte. :(

1282
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. december 02. - 09:49:27 »
Na megy minden faszán. Egy baj van. A /kimegy parancsot bárhol lehet használni és a 0,0,0-ra rak.

1283
Szkript kérések / In Game Object Editor
« Dátum: 2012. december 02. - 09:20:40 »
Idézetet írta: ZyZu date=1354404240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30468\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
MYSQL -os jó lesz?
 
A lényeg az, hogy 2-en lássuk. Ha a MySQL-t ki tudom belõle venni, akkor már könnyebb :D

1284
Szkript kérések / In Game Object Editor
« Dátum: 2012. december 01. - 19:07:38 »
Sziasztok
Kellene nekem egy IG Map editor amit többen is használhatunk. Amit eddig találtam azt a többiek nem látták csak én. Aki tudja kérem linkelje be. Plusszt adok érte :D

1285
Kérdések, Segítség / Cs 1.6 Steam leárazás
« Dátum: 2012. november 27. - 21:51:59 »
Idézetet írta: Erik3333 date=1354049484\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30326\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezért kellene neked is egy bankkártya / bankszámla :D
 
Azt külön fenn kell tartania.

1286
Kérdések, Segítség / Cs 1.6 Steam leárazás
« Dátum: 2012. november 27. - 21:41:28 »
Idézetet írta: nap3lem date=1354048737\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30326\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


valóban minden le van árazva,és én csak jövöhét szombaton tudok fizetni (fizu),és akkor tudom megvenni 2000FT-ért  :mistrust:
nem kel óckodni,én már többször vásároltam bankkártyával steamen,semmi gond nem lesz.
e: amugy nem is kell szüleid beleegyezése,minden adat ami kell rajta van a bankkártyán ! :))  ;)
 
Igen,és ezt el is mondtam nekik már egy csomószor.
Nem a szüleim beleegyezése kéne (az is),de mivel apumnak van kártyája õ pedig nem adja oda hiszen szerintük ez mind full kamu.
 
[/quote]
Együtt érzek.  :unsure:

1287
Archívum / Defensive Role Play
« Dátum: 2012. november 27. - 20:24:53 »
Felmentem. Elmentem a ruhaboltba, venni akartam egy skint ami a 29-es. Erre berakja a CJ skint. Mondom miez. Reportoltam az adminok nem reagáltak rá csak azt, hogy bug lehet és szerezzem vissza melóval a 200$-t... Gratulálok. Basznátok visszaadni azt a 200$ ha már bugból ment el.

1288
Szkript kérések / Dialogos tuningolt autó lekérése
« Dátum: 2012. november 26. - 17:07:23 »
Lehet így jó:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == dialog_1)
        {
                if(!response)
                {
                        if(listitem == 0)
                        {
                        new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64];
                        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                        car = CreateVehicle(560, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
                        ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1
                        AddVehicleComponent(car, 1028); //Kipufog�
                        AddVehicleComponent(car, 1169); //Els� l�kh�r�t�
                        AddVehicleComponent(car, 1141); //H�ts� l�kh�rit�
                        AddVehicleComponent(car, 1033); //Tet�
                        AddVehicleComponent(car, 1139); //Spoiler
                        AddVehicleComponent(car, 1031); //K�sz�b
                        AddVehicleComponent(car, 1030); //K�sz�b
                        AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
                        AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
                        AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
                        GetPlayerName(playerid, pName, 64);
                        format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Sultan-t\", pName);
                        SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
                        }
                        if(listitem == 1)
                        {
                        new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64];
                        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                        car = CreateVehicle(562, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
                        ChangeVehiclePaintjob(car, 0); //F�nyez�s 1
                        ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin
                        AddVehicleComponent(car, 1034); //Kipufog�
                        AddVehicleComponent(car, 1171); //Els� l�kh�r�t�
                        AddVehicleComponent(car, 1149); //H�ts� l�kh�rit�
                        AddVehicleComponent(car, 1035); //Tet�
                        AddVehicleComponent(car, 1146); //Spoiler
                        AddVehicleComponent(car, 1039); //K�sz�b
                        AddVehicleComponent(car, 1041); //K�sz�b
                        AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
                        AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
                        AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
                        GetPlayerName(playerid, pName, 64);
                        format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Elegy-et\", pName);
                        SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
                        }
                        if(listitem == 2)
                        {
                        new car, Float:X, Float:Y, Float:Z, string[64], pName[64];
                        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                        car = CreateVehicle(559, X+1, Y+1, Z, 195.5766, 86, 86, 0);
                        ChangeVehiclePaintjob(car, 2); //F�nyez�s 1
                        ChangeVehicleColor(car, 79,79); //Szin
                        AddVehicleComponent(car, 1065); //Kipufog�
                        AddVehicleComponent(car, 1160); //Els� l�kh�r�t�
                        AddVehicleComponent(car, 1159); //H�ts� l�kh�rit�
                        AddVehicleComponent(car, 1162); //Spoiler
                        AddVehicleComponent(car, 1069); //K�sz�b
                        AddVehicleComponent(car, 1071); //K�sz�b
                        AddVehicleComponent(car, 1078); //Felni
                        AddVehicleComponent(car, 1087); //Hiaraulika
                        AddVehicleComponent(car, 1010); //Nitr�;
                        GetPlayerName(playerid, pName, 64);
                        format(string, 64, \"%s Lespawnolt egy Petya álltal tuningolt Jester-t\", pName);
                        SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
                        }
                }
        }else{
        SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél\");
        }
        return 0;
}

1289
Segítségkérés / Kezdõ scripter
« Dátum: 2012. november 25. - 18:30:31 »
Szia

LSPD elõtt lemented azt a koordinációt ahol legyen a bejárat és ahova rakja amikor kijön. Valami program, script segítségével LSPD Interiorjába mész ott is lemented ezt a 2 koordinátát és beírod \"
/interior\" , arra az interiorra rakod a játékos bemeneti pozícióját.

1290
Segítség / Saját skin készítése
« Dátum: 2012. november 25. - 18:25:59 »
TXDWorkshop

Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 122
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal