Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 261
1246
Segítségkérés / müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 06. - 23:06:39 »
A simával teljesen letiltod, és akkor asszem\' nem tudod néhány player számára mutatni csak. Bár ki tudja... Szerintem inkább playeressel vedd el mindenkiét, és aztán adminnak mutathatod.
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayer // ...
}

1247
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Defensive modba dollarbol ftbe
« Dátum: 2014. május 06. - 21:03:21 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52627.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52627.0

1248
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Elsõ spawn pozicíója
« Dátum: 2014. május 06. - 20:07:53 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52646.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52646.0

1249
Segítségkérés / Streamer hiba
« Dátum: 2014. május 06. - 20:04:47 »
Ez egy tipikus hibaüzenet, mikor átállsz 0.3z-re. Ha tényleg minden a legfrissebb lenne, nem írná ki, szóval nem friss minden.
[mod]Használd a kiemelt témát! Zárok.[/mod]

1250
Segítségkérés / Az utolsó ini file lekérése
« Dátum: 2014. május 06. - 20:02:24 »
(Na ezért is jobb használni MySQL-t, ott nincs ilyen probléma :D) Egyszerûen tárold el egy globális változóban azt, hogy melyik szám következik. Ezt a változót mindig növeld egyel egy új fájl létrehozásakor, vagy a meglévõk betöltésekor. És már meg is van a soron következõ szám minden alkalommal. Persze megszámolhatod a fájlokat is, de szerintem ez a legegyszerûbb megoldás.

1251
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Goudlyne-RPG
« Dátum: 2014. május 06. - 17:50:52 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52636.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52636.0

1252
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 06. - 17:32:32 »
SkyLinE, tudtommal annak a callbacknek csak akkor kell szerepelnie a forráskódban, ha használja is az ember. Ahogyan a többinek is. Azon kívül, hogy divkn is észrevett néhány hibát, most kapcsolok, hogy az egész dialogos mizéria nincs bent egy callbackben sem. Márpedig bent kéne lennie, méghozzá az OnDialogResponse-ban. Ha szándékosan nem látjuk, mert csak kiragadtad a forráskódból ezt a részletet, nem szóltam, de nagyon úgy fest, hogy ez az egész forráskód, amit megpróbálsz lefordítani. Akkor pedig nem csoda, hogy befagy a fordító. Tehát:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[40];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname);
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_REGISTER1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            dini_Create(path);
            dini_Set(path, \"password\", inputtext);
                       
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz nemet!\", \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_REGISTER2:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
               
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    case DIALOG_REGISTER3:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
               
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
    }
    case DIALOG_REGISTER4:
    {
        pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
        pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
               
        pInfo[playerid][logged] = 1;
    }
    case DIALOG_LOGIN1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            if(strcmp(inputtext, dini_Get(path, \"password\")) == 0)
            {
                pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
                pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
                pInfo[playerid][logged] = 1;
            }
            else
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
            }
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_NOPW1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
    }
    case DIALOG_NOPW2:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
    case DIALOG_WRONGPW:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
}
return 1;
}

1253
Segítségkérés / For - számok 1-99 ig
« Dátum: 2014. május 06. - 17:20:21 »
Spoiler for Zsolesszka beelõzött, de - kövezzetek meg érte - azért elküldöm.:
Így nem lesz jó, mert - ahogy írtad is - csak 98-ig sorol. Méghozzá azért, mert a feltétel az, hogy addig növelje, míg a változó értéke kisebb, mint 99. E mellett Dzsugasvili értéket sem adott a változónak, így az automatikusan 0-t kapott. Ennek köszönhetõen pedig kiíródott a 0 is, ami nem kell a kérésed szerint. Tehát így a helyes:
 
for(new i = 1; i < 100; i++)

 
De amúgy a kérdésedet ha nagyon komolyan vennénk, miszerint
 
1-99 között[/quote]
akkor csak a [2, 98] intervallumból kéne kiíratni a számokat, elvégre 1 és 99 között nincs ott sem az 1, sem a 99, azok már határok. Tehát így nézne ki a dolog:
 
for(new i = 2; i < 99; i++)

 
Szóval az elsõ hozzászóló sem tévedett nagyot, nála csak az volt a hiba, hogy a 0 és az 1 is beletartozott (reméljük szándékosan írt < 99-et és nem csak azért, mert azt hitte, az még benne lesz, de mindenesetre félig sikerült eltalálni a dolgot, ha szó szerint vesszük a kérésedet). De neked nyilván az elsõ kellett, szóval minden rendben van :D Na meg a téma címében is 1-tõl 99-ig kéred a számokat, csak a témában írtad el picit.

1254
Segítségkérés / MYSQL karakter ("Û","Õ") mentési probléma
« Dátum: 2014. május 06. - 17:12:33 »
A problémára: ne latin2-t használj, hanem UTF8-at. Én is azt szoktam és semmi probléma nincs.
Egyébként: szerintem használd inkább BlueG MySQL pluginját, de ha neked ez tetszik, nem szóltam.

1255
RP/RPG kérések / Defensive modba dollarbol ftbe
« Dátum: 2014. május 05. - 22:14:39 »
Idézetet írta: tudvari date=1399318465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48103\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ui.: Hazugságért lehet büntetést kapni?Mert azt állítja,hogy már majdnem kész van a Defensive Edittel,de egy ilyen alap dolgot nem tud átírni.
 
[mod]Állítsa csak, az õ dolga.[/mod]

1256
RP/RPG kérések / Defensive modba dollarbol ftbe
« Dátum: 2014. május 05. - 21:13:02 »
Idézetet írta: ApocalypseDoggee date=1399317002\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48103\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
es ilyen nyit szerot....
 
[mod]ApocalypseDoggee, ment a figyelmeztetését OFF-ért sértegetésért![/mod]

1257
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 05. - 21:10:43 »
Ez csak egy tipp volt, habár az fix, hogy annak nem szabad ott lennie.
[mod]Teljesen OFF hozzászólás törölve. Legközelebb jár a figyelmeztetés![/mod]

1258
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 05. - 19:41:23 »
Asszem\' ebben csak 1 db hibás sort látok:
 
dini_Create(path); /i

 
(Amúgy az ékezeteknek semmi köze a dologhoz.) ->
 
dini_Create(path);

 
De nem tudom, ettõl miért kéne kifagyni a fordítónak. Bár ki tudja...

1259
Segítségkérés / Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Dátum: 2014. május 05. - 19:28:51 »
Valószínûleg azért áll le, mert a fordító sem képes értelmezni a forráskódban vetett hibáidat. Ha forráskódot mutatnál, talán többet tudnánk mondani.
 
Idézetet írta: Peterta12 date=1399309899\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak most a reg systemmel szorakozzok ,hogy melyik a jó xD
 
A saját.

1260
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. május 05. - 16:44:51 »
KovaNovik, lehet, hogy csak én b***tam el valamit, de sajnos Dynamic Objectnél nem mûködik a dolog. A streamerben pedig nincs erre függvény. Szélsõséges megoldásokba pedig nem nagyon akarok belemenni, inkább adminként ügyelek a rendre. (Amúgy felesleges OnPlayerUpdate alá rakni, elvégre akkor tuti nem szerkeszt az ember objectet. A szerkesztést érzékelõ callback alá kell rakni, így csak akkor csekkolja a dolgot, ha mozgat a player a tárgyon. A többi idõpontban pedig nem. Így kismillió csekkolás helyett mindig csak a kellõ pillanatban, egyszer ellenõrzõdik a dolog.)

Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal