Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85
1246
Segítségkérés / Mi a baj? Sok Sok Warn
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 21:46:26 »
Azt vettem észre hogy ha a kék nyílra kattintok akkor nem egybõl compile-zi hanem elõjön egy ablak mint a filterscriptsnél.
Bármilyen modot töltök be tele van warnnal,mert szerintem filter scriptnek érzékeli.
Pls valaki help.Valamit elállítottam pawnoban?
 
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(570) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(570) : error 033: array must be indexed (variable \"cmd\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(690) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(690) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(805) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(805) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(813) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(813) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(868) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(868) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(899) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(899) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(999) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(999) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1015) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1015) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1047) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1047) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1054) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1054) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1078) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1078) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1086) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1086) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1114) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\battlefield.pwn(1114) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")

1247
Szkript kérések / Fegyver Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 17:55:51 »
És mi a véleményed a Warningról? fontos lenne :D
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(395) : warning 213: tag mismatch
new xp = PlayerInfo[playerid][Hours] + PlayerInfo[playerid][pKills];
a tp-t átírtam xp-re :D

1248
Szkript kérések / Fegyver Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 15:37:26 »
Ok köszi,az elsõt majd kipróbálom.A 2. jó,de warning 213.Rákerestem Googleben,de ezernyi fajtája van a problémának és nem tudom orvosolni :S
Rendben megnézem a 3.at
Update: Azóta beraktam másikat,ami szintén warnos volt,nem volt kedvem kiszedni,így átnéztem a te javaslatoddal.ÉS SIKERÜLT :D:D:D Köszönöm! (Ez a 3-as volt)
Ui.: Kandaradam köszi,ennek akkor jónak kell lennie?
 
case 6: 
                {
                    TogglePlayerControllable(playerid,0);
                    SetTimerEx(\"Timer\", 10000, false, \"d\", playerid);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
                }

 
Lefagyasztja 10 mp-re nem de?

1249
Szkript kérések / Fegyver Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 14:07:16 »
Nem azt használok ha minden igaz :D
 
if(strcmp(cmd, \"/evés\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/eat\", true) == 0 )
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, 298.09832763672, 1899.9403076172, 17.339101028442))
   {
      SetPlayerHealth(playerid, 100);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Élet feltöltve - Health replinished\");
      return 1;
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -134.23826599121, 1048.8264160156, 20.06208152771))
   {
      SetPlayerHealth(playerid, 100);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Élet feltöltve - Health replenished\");
      return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Katonai Étkezde elõtt kell lenned - It\'s required to be at the entrance of a military canteen.\");
   }
}

 
Valaki kérem tudna írni egy funkciós parancs szerkezetet?
pl.: /fegyvervétel
és akkor kiírja hogy Használat: /fegyvervétel [fegyver]
és alatta vannak a funkciók amiket lehet használni.
És a végén ha beírod hogy /fegyvervétel aknavetõ,akkor kapsz.
Értitek :D RP modokból próbáltam kilesni hogy néz ki egy ilyen szerkezet,de csak warnokat hoztam létre.
Próbáltam valamit összehozni,ami törli a régi fegyvereket a parancs után és kapsz egy pisztolyt.
Volt egy AK-m beírta ma parancsot és lett pisztolyom (eltûnt AK)
Csak ezután megint bírtam és nem törlõdött a pisztoly és kaptam helyette egy újat full tárral hanem hozzá adódott.
Na kb ez lenne a problémám :D
Nekem még tökéletesen megfelelne a dialog,hogy /fegyvervétel és bejön 5-6 sor,majd kiválasztod az egyiket és rákattintasz a /vétel-re,(Ugyan arra gondoltam itt mint az elõzõnél,hogy eltûnik és ha mégegyszer beírom akkor nem hozzáadja hanem visszaállítja a töltényt.) csak ehhez még kevésbé értek.
De köszönöm a leendõ válaszokat és az eddigi válaszokat!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 02. - 14:37:19 )

Újabb kérdés:
Tapasztalatot akarok hozzáadni a felhasználói profilba,regisztrációhoz loginhoz beraktam.De nem tudom meghatározni hogy mitõl függ az értéke.
 
dini_IntSet(file, \"Tapasztalat\", PlayerInfo[playerid][Hours]+[pKills]);

 
Ez alatt azt akartam hogy a játszott órák és az ölések összege legyen a tapasztalat pont.
De warnokat kaptam,gondolom túl primitíven akartam megoldani.
 
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : warning 215: expression has no effect
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(471) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
És csináltam egy dialogos fegyverválasztást,ami még jó,de amikor a response-t akarom beállítani:
Bemásoltam Wikipédiáról a példát,sok warn lett,dialogid-t és átírtam a megfelelõre utána is warn.
 
if(response)// They pressed the first button.
    {
    switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs.
        {
case 1:// Our dialog!
           {
              switch(listitem)// Checking which listitem was selected
           {
               case 0:// The first item listed
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1);
                   SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);
               }
               case 1: // The second item listed
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -2);
                   SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
               }
               case 2: // The third item listed
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 3) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -3);
                   SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
               }
           }
        }

 
És egy rakat warn jött:
 
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(355) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerClass\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(411) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(797) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(859) : error 004: function \"CarRespawn\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(914) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(931) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(944) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(992) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1003) : error 017: undefined symbol \"Goto\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1007) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1039) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1067) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1146) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1178) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1215) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1349) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1386) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1422) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1595) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1939) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1939) : warning 215: expression has no effect
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1942) : warning 217: loose indentation
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1942) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1942) : error 004: function \"OnPlayerClickPlayer\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1946) : warning 225: unreachable code
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1946) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1946) : error 004: function \"SendAdminMessage\" is not implemented
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1954) : error 017: undefined symbol \"color\"
D:\\SZERVER\\gamemodes\\fegyver.pwn(1959) : error 029: invalid expression, assumed zero

 
Nem tudom hogy most miért nem jó pedig SA:MP wiki oldaláról szedtem le és bezavar valamiért olyan dolgoknak amik eddig tökéletesen mûködtek.Ha kiszedem a dialogresponsebõl ezt a részt akkor nincs warn.

1250
Szkript kérések / Fegyver Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 06:25:04 »
Sziasztok,azért írtam inkább a szkript kérésekbe a problémámat,mert úgy látszik a félig elkészült parancsomon nem tud senki segíteni :D
Szóval egy olyan parancs kéne,amit csak 2 bizonyos ponton lehet használni. (Vagy a pont körüli kicsi rádiuszban)
És ha beírod akkor törli az elõzõ fegyvereidet és ad más fegyvereket.
Hogy lehet idõre lefagyasztani? timert kell valahogy beállítani? ha nincs kedvetek elmagyarázni akkor berakhatjátok,elõre is és onnan tanulmányozom.
lenne egy fõ parancs: /fegyver , ahol kiírná a funkciókat,és 4 alparancsa: /fegyver 1,/fegyver 2 /fegyver 3 /fegyver 4
És elég a megfelelõ helyre ebrakni egy GiveWeapon-t utána már folytatom :D
A másik ami sokkal könnyebb (nekem annak tûnik) Hogy ez egy bizonyos ponton,vagy körülötte egy kis körben lehessen használni a /evés-t ami feltölti a hp-dat és levon 50 dollárt.Ezt már valamennyire megcsináltam csak nem mûködött.Biztos rossz helyre raktam a Range-s \"parancsot\"
Elõre is köszönöm,remélem nem okoztam nagy problémát.
Update: a /evést megoldottam,sikerült beüzemelnem a IsPlayerInRangeOfPoint-ot,és rájöttem az else használatára is :D
Másik kérdés: Hogy oldjam meg hogy a \"NEm vagy étteremben\" piros szöveg mellé ne írja ki az Unknown Commandot ha nincs étteremben?

1251
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 19:04:10 »
Azóta már megtaláltam és köszi :D amúgy átírtam a dutils-t utils ra és warnokat kaptam,de lehet más volt az oka.
Valaki tudna segíteni a fõ kérdésemben?

1252
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sadmin v0.2
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 19:03:04 »
Elvileg mûködik de ha /makeadmin-ozni próbálom Unknown Commandet ír.0.2-t használom.
Átírtam Ini-ben 5-re az admin szintet,de ugyan úgy nincs jogosultságom :S
Megint átírtam,és most jó,de setarmor hp-t állítja :D de átnézem.
Köszi a szkriptet :D

1253
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 15:37:48 »
Sziasztok,az lenne a problémám hogy van 1 parancsom aminek vannak alfunkciói.Én ezt úgy akartam megoldani hogy az összes külön parancs legyen.Pl.: /küld (Itt jönnek ki a funkciók) /küld e-mail . Itt meg e-mailt küld.És az a probléma ezzel a megoldással,hogy ha /küld -öt írok akkor nem a funkciók jönnek elõ hanem egybõl e-mailt küld.
Itt van pontosabban a parancs:
 
if (strcmp(\"/kasztváltás rohamkatona\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:5, Float:-126.34227752686, Float:974.57659912109, Float:19.8515625)
       )
              ResetPlayerWeapons(playerid);
      GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
              GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250);
             GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
              GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
               GivePlayerWeapon(playerid, 16, 8);
      return 1;
  }
     if (strcmp(\"/kasztváltás\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"Lehetséges funkciók:\");
            SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"rohamkatona , páncélököl , mesterlövész\");
            SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"Egy fegyver raktárnál kell lenned!Megtalálod õket mindkét bázison!\");
            return 1;
}

 
Szóval ebben van a hiba. A /kasztváltásra egybõl a fentebbi parancs jön elõ,és a másik probléma: elõször törli a régi fegyvereket de ha másodszorra is benyomom akkor hozzáadódik.
Harmadik probléma:Olyan mint ha nem is érzékelné az IsPlayerInRangeOfPoint-ot
Köszönöm elõre is a válaszokat
Ui.: Azért nyitottam új témát,mert úgy látszik ha sok válasz van benne akkor azt hiszik hogy meg van válaszolva a kérdés.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 01. - 18:48:00 )

Pls valaki help,és nem tudna valaki segíteni abban hogy hol tudom beszerezni az utils.inc-et?

1254
Segítségkérés / Pár Kérdés
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 08:05:59 »
Mit írjak ahhoz,hogy ha a pont hatótávolságán kívül akarom használni akkor kiírjon valamit.
Újabb kérdés: Beraktam pár 3D Textet,meg jármûvet,kiszedtem ideiglenesen  parancsos sorokat.
 
   Create3DTextLabel(\"Katonai Étkezde\",0x008080FF,298.09832763672,1899.9403076172,17.139101028442,40.0,0); //USA
Create3DTextLabel(\"/evés\",0x008080FF,298.09832763672,1899.9403076172,17.039101028442,40.0,0); //USA
Create3DTextLabel(\"Katonai Étkezde\",0x008080FF,-134.23826599121,1048.8264160156,19.86208152771,40.0,0); //RUS
Create3DTextLabel(\"/evés\",0x008080FF,-134.23826599121,1048.8264160156,19.76208152771,40.0,0); //RUS
Create3DTextLabel(\"Fegyver Raktár\",0x008080FF,288.70947265625,1932.7875976563,17.139101028442,40.0,0); //USA
Create3DTextLabel(\"/kasztváltás\",0x008080FF,288.70947265625,1932.7875976563,17.039101028442,40.0,0); //USA
Create3DTextLabel(\"Fegyver Raktár\",0x008080FF,-126.34227752686,974.57659912109,19.8515625,40.0,0); //RUS
Create3DTextLabel(\"/kasztváltás\",0x008080FF,-126.34227752686,974.57659912109,19.7515625,40.0,0); //RUS

 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   
return 1;
}

 
És most ha fellép valaki a szerverre,pl.: én akkor kiírja hogy Connected... és utána leáll a szerver.
Rájöttem hogy a csapatokkal van baj és azért nem rakja külön helyre a 2. csapatot.Ha valaki a 2. csapatba lép (szovjet) akkor amerikai bázison lesz és amerikai is lesz.Ha megölöm azt érzékeli hogy a csapattársam.Pls help thx

1255
Segítségkérés / Pár Kérdés
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 23:00:27 »
Köszi nem tudtam hogy külön kell lennie a kocsiknak és az objekteknek :D a objektek exportálása sikerült de kocsiké nem.Most már mind2 jó :D köszi.
Egyébként mi a különbség e kettõ között?
CreateVehicle
AddStaticVehicle
Ui.:  És a 3-asra tudna valaki válaszolni kérem?

1256
Szkript kérések / 1 parancs = az összes autó a helyére spawnol.
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 22:42:04 »
Tökéletes :D
Köszönöm,pont erre volt szükségem.

1257
Segítségkérés / Pár Kérdés
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 22:38:04 »
Köszönöm a válaszokat majd kipróbálom :D
Az a baj hogy TDM.
Újabb kérdés: Nem lehet valahogy MTA-ból exportálni a kocsikat?egyesével kell /save-zni a koordinátát és berakni a modba?

1258
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 22:14:22 »
Párápápápá!          I\'m Lovin\' it!

1259
Segítségkérés / Pár Kérdés
« Dátum: 2011. augusztus 31. - 22:03:15 »
Sziasztok,lenne pár kérdésem:
1,
 
if (strcmp(\"/evés\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
                IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
SetPlayerHealth(playerid,100);
return 1;
}

 
Ha kitöltöm a helyes koordinátákkal akkor mûködni fog?Vagyis azt akarom elérni hogy, a koordináta körül bizonyos sugárban lehessen csak használni a parancsot.Ha így nem jó akkor hogy kell?
2,
 
if (strcmp(\"/fegyver gránát\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
                IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
ResetPlayerWeapons xy
                GivePlayerWeapons xy
return 1;
}

 
Ez így mûködne?Amit elakarok érni az az,hogy egy bizonyos pont körülötti sugárban ha beírod a /fegyver gránát parancsot akkor törli az összes itemedet és kapsz kapsz gránátot.Ha nem így kell akkor leírnátok kérlek?
3,
Hogy lehet kifejezni azt,hogy mit írjon ki akkor ha a szükséglet nem elérhetõ akkor kiírjon valamit? If Not?Vagy pontosan mit kell írni?Hova írjam a szükségleteket és hogyan stb :D
4,
Van két csapat,amiben 1-1 skin van.Beakarom állítani hogy külön helyen kezdjenek,de mindig az elsõ helyére rakja le a 2. csapatot is.
Itt van összevágva a csapatokkal foglalkozó script:
 

#define TEAM_AMCSI 0
#define TEAM_OROSZ 1
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerCameraPos(playerid, 1654.6665, -1664.4901, 22.1034); // kamera pozíció megadása
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1653.8076, -1660.0526, 22.5156); // merrefelé nézzen a kamera (ajánlott a játékos pozíciója)
    SetPlayerPos(playerid, 1653.8076,-1660.0526,22.5156); // játékos pozíciója
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 180); // játékos nézõszöge
    ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"WEAPON_throw\",4.0,1,0,0,0,-1);
   
    SetPlayerClass(playerid, classid);
gPlayerClass[playerid] = classid;
switch (classid) {
    case 0:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Amerikai\", 500, 6);
   }
case 1:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Szovjet\", 500, 6);
   }
 

}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
if(gTeam[playerid] == TEAM_AMCSI)
{
SetPlayerPos(playerid, 294.9058,1930.4944,17.6406);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // Lime
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 8);
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_OROSZ)
{
SetPlayerPos(playerid, -126.3422775,974.5765991,19.851);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // Pink
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
    GivePlayerWeapon(playerid, 22, 250);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 8);
}
return 1;

 
ÉS ez áll a végén,ami még a csapathoz tartozik,lehet hogy itt van a hiba:
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
SetPlayerClass(playerid, classid) {
if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) {
gTeam[playerid] = TEAM_AMCSI;
} else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) {
gTeam[playerid] = TEAM_OROSZ;
}
}

 
Még kezdõ vagyok scriptelés terén,bocsi ha érthetetlen vagyok.

1260
SA-MP: Szerverfejlesztés / KisVárosDM
« Dátum: 2011. július 17. - 22:35:23 »
meg van köszi,közben haver segített :D
Ui.: még sem jó,most már elindul a szerver,de ha felmegyek akkor kifagy és leáll a szerver

Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal