Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lackos888

Oldalak: 1 ... 82 83 [84]
1246
Segítségkérés / Reakció teszt
« Dátum: 2011. május 26. - 18:05:01 »
Ember esküszom hogy nem írtam át semmilyen scriptet sem.. + attól hogy tudok ilyet megírni attól még lehet hogy warningokat nem tudok javítani mert lehet hogy a PAWN nyelvet még nem ismerem annyira de a SA:MP-s funkciókat igen..

1247
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon script | Nincs dialog
« Dátum: 2011. május 26. - 17:58:00 »
>\" post=\"140978\" timestamp=\"1306424880\"]
Ez a legnagyobb bukta  :D

Sziasztok!Még nem rég kezdtem a scriptelést, SA:MP-re is nem rég jöttem,


És a dátum 31/10/2009    :D

 
[/quote]
Lu$ta képzeld el az a zcmd dátuma ha megnézted volna.

1248
Segítségkérés / Reakció teszt
« Dátum: 2011. május 26. - 16:49:37 »
Én írtam, komolyan mondom, nem loptam..
U.I: ja és valaki áthelyezte a témát nem tudom miért..
 

A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=12313.0
http://sampforum.hu/index.php?topic=12314.msg140956#new
 
[/quote]

1249
Segítségkérés / Reakció teszt
« Dátum: 2011. május 26. - 16:13:14 »
Hali újra!Írtam egy reakció teszt scriptet, nem loptam sehonnan sem, stb.Nem rég végeztem vele :D
[-t cseréljétek majd le [-re
Kód:
[pawn]
#include <a_samp>
new Karakterek[][] = {\"a\", \"b\", \"c\", \"d\", \"dz\", \"dzs\", \"e\", \"f\", \"g\", \"gy\", \"h\", \"i\", \"j\", \"k\", \"l\", \"j\", \"m\", \"n\", \"ny\", \"o\", \"p\", \"q\", \"r\", \"s\", \"sz\", \"t\", \"ty\", \"u\", \"v\", \"w\", \"x\", \"y\", \"z\", \"zs\", \"1\", \"2\", \"3\", \"4\", \"5\", \"6\", \"7\", \"8\", \"9\"};
new szoveg[11] = \"\";
new bool:statee = false;
forward StartReactionTest();
public StartReactionTest()
{
szoveg = \"\";
for(new i; i < sizeof(Karakterek); i++)
{   
   new szoveg2;
   szoveg2 = random(sizeof(Karakterek));
   format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s%s\", szoveg, Karakterek[szoveg2]);
}
statee = false;
new szovegg[256] = \"\";
format(szovegg, sizeof(szovegg), \"Aki a leghamarabb beírja ezt a szöveget: %s az 2000$-ban és 10 pontban részesül!\", szoveg);
SendClientMessageToAll(0x00FFFFAA, szovegg);
SetTimer(\"CheckWin\", 30000, false);
return 1;
}
forward CheckWin();
public CheckWin()
{
if(statee == false)
{
   SendClientMessageToAll(0x00FFFFAA, \"Mivel senki sem nyerte meg a reakció tesztet ezért 1 perc múlva indul egy új!\");
   SetTimer(\"StartReactionTest\", 60000, false);
}
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(!strfind(text, szoveg) && statee == false){
   GivePlayerMoney(playerid, 2000);
   new score;
   score = GetPlayerScore(playerid);
   SetPlayerScore(playerid, score+10);
   new valami[256], nev[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   format(valami, sizeof(valami), \"%s nyerte meg a reakció tesztet!\", nev);
   SendClientMessageToAll(0x00FFFFAA, valami);
   SetTimer(\"StartReactionTest\", 60000, false);
   statee = true;
   return 0;
}
return 1;
}
[/pawn]

1250
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon script | Nincs dialog
« Dátum: 2011. május 26. - 14:23:32 »
A ZCMD-t nem én írtam, de a neont azt igen..

1251
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon script | Nincs dialog
« Dátum: 2011. május 26. - 13:50:05 »
Sziasztok!Még nem rég kezdtem a scriptelést, SA:MP-re is nem rég jöttem, úgyhogy kérlek nézzétek el a hibáimat, de mondjátok is el hogy mik.Na itt a script: ZCMD-t használ(a ZCMD-t nem én csináltam, azt letöltöttem valahonnan, de nem tudom hogy honnan!) A ZCMD kód benne van a scriptben:
A &#91;-et cseréljétek [-re, különben nem fog mûködni a script!
ZCMD-t írta: Zeex
Neont írta: lackos888(én)
[pawn]
#if defined _zcmd_included
#endinput
#endif
#define _zcmd_included
#define MAX_FUNC_NAME (32)
#define COMMAND:%1(%2)          \\
      forward cmd_%1(%2); \\
      public cmd_%1(%2)
#define CMD:%1(%2) \\
      COMMAND:%1(%2)
#define command(%1,%2,%3) \\
      COMMAND:%1(%2, %3)
#define cmd(%1,%2,%3) \\
      COMMAND:%1(%2, %3)
#if !defined isnull
#define isnull(%1) \\
         ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
#endif
forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]);
forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success);
static
bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
    return CallLocalFunction(\"zcmd_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
    #undef OnFilterScriptInit
#else
    #define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit zcmd_OnFilterScriptInit
forward zcmd_OnFilterScriptInit();
#else /*not a filterscript*/
public OnGameModeInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
if (funcidx(\"zcmd_OnGameModeInit\") != -1)
{
   return CallLocalFunction(\"zcmd_OnGameModeInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit zcmd_OnGameModeInit
forward zcmd_OnGameModeInit();
#endif /*if defined FILTERSCRIPT*/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
    {
        return 1;
    }
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
   funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
}
format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
    while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
if (!cmdtext[pos])
{
   if (zcmd_g_HasOPCE)
   {
      return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
   }
   return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");
}
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
   return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
}
    return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
    #undef OnPlayerCommandText
#else
    #define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText zcmd_OnPlayerCommandText
forward zcmd_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);
#include <a_samp>
CMD:neon(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehicleid > 0)
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"neon1\") > 0){ DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\")); }
   if(GetPVarInt(playerid, \"neon2\") > 0){ DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\")); }
   if(GetPVarInt(playerid, \"neon3\") > 0){ DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\")); }
   if(GetPVarInt(playerid, \"neon4\") > 0){ DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\")); }
   new objectid = 0;
   new szin[256] = \"\";
   if(sscanf(params, \"s[256]\", szin)){ return SendClientMessage(playerid, color, \"Syntax: /neon szin. Pl: /neon kek, /neon sarga, /neon zold, /neon piros, /neon feher, /neon rozsaszin\"); }
   if(strfind(szin, \"kek\", true) != -1){ objectid = 18648; }
   if(strfind(szin, \"sarga\", true) != -1){ objectid = 18650; }
   if(strfind(szin, \"zold\", true) != -1){ objectid = 18649; }
   if(strfind(szin, \"piros\", true) != -1){ objectid = 18647; }
   if(strfind(szin, \"feher\", true) != -1){ objectid = 18652; }
   if(strfind(szin, \"rozsaszin\", true) != -1){ objectid = 18651; }
   if(objectid <= 0){ return SendClientMessage(playerid, color, \"Syntax: /neon szin. Pl: /neon kek, /neon sarga, /neon zold, /neon piros, /neon feher, /neon rozsaszin\"); }
   SetPVarInt(playerid, \"neon1\", CreateObject(objectid, 0, 0, 0, 0, 0, 0));
   AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"), vehicleid, 1, 0, -0.5, 0, 0, 0);
   SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(objectid, 0, 0, 0, 0, 0, 0));
   AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), vehicleid, -1, 0, -0.5, 0, 0, 0);
   SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(objectid, 0, 0, 0, 0, 0, 0));
   AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), vehicleid, 0, 2.64, -0.5, 0, 0, 90);
   SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(objectid, 0, 0, 0, 0, 0, 0));
   AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), vehicleid, 0, -2.44, -0.5, 0, 0, 90);
}
return 1;
}
[/pawn]

Oldalak: 1 ... 82 83 [84]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal