Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 261
1231
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 11. - 13:49:20 »
1000-et. Ha pedig át lehetne állítani, nem lenne limit.

1232
Segítségkérés / Objectek betöltése
« Dátum: 2014. május 10. - 14:11:33 »
Ha 5 méterrõl látod, az baj, mert alapból sokkal távolabbról is látod õket. Valószínûleg olyan sok object van egy helyen (akár úgy is, hogy ugyanazok többször létrehozva), hogy alig tölt be valamelyik.
[mod]Ez egy elég apró kérdés. Használd a kiemelt témát![/mod]

1233
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Frakcióknak parancs
« Dátum: 2014. május 10. - 13:54:49 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52695.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52695.0

1234
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból
« Dátum: 2014. május 10. - 00:43:57 »
Igaz is, elnézést.
De ettõl függetlenül sajnos csakis kizárólag az az egy megoldás van. Ha azt akarod, hogy az ún. csontokkal együtt mozogjon, akkor bizony tényleg a SetPlayerAttachedObject függvényt kell majd használnod. De ha leírnád, hogy pontosan miért akarsz a tárgyra kamerát csatolni, talán adhatnánk tippeket. Egyébként nem jó a \'karakterre kamerázni\'? Sokkal egyszerûbb, nem? De gondolom ez így nem megfelelõ megoldás a számodra. Ugyanis - ha jól sejtem - mindenképpen a tárgya kell, akkor nagyjából az eredeti tárgy pozíciójára teszel egy nagyon apró, gyakorlatilag láthatatlan objectet (lehet nagyobb is, csak olyan textúrával, hogy ne látszódjon és ne ütközz bele, vagy ha bele is ütközöl, olyan legyen, mintha csak a másik játékos/karakter állná az utadat) és arra rakod a kamerát. Mintha csak azon a bizonyos objecten lenne, amelyet a SetPlayerAttachedObject függvénnyel csatoltál fel.
 

Üdvözlettel,

Dfoglalo

1235
Segítségkérés / Settimerex jármû id-vel.
« Dátum: 2014. május 09. - 23:32:46 »
Ha az i itt a playerid:
 
Kezifek = SetTimerEx(\"autokezifek\", 1000, true, \"i\", GetPlayerVehicleID(i));

 
A mag pedig:
 
public autokezifek(vid)
{
    SetVehicleSpeed(vid, -20);
    return 1;
}

1236
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject Változóból
« Dátum: 2014. május 09. - 23:24:03 »
Kedves Témanyitó!
A megoldás roppant egyszerû. Az általad használt SetPlayerAttachedObject függvénnyel maximum 10 darab objectet csatolhatsz a játékosra (azokat is különbözõ slotokra), melyek az egyes csontokkal együtt mozognak. De ezek valójában nem is igazi objectek, mivel nem kell õket létrehozni. Csupán a modell kerül a karakterre. Éppen ezért nem ment neked sem az, hogy a létrehozott objectet csatold rá a játékosra. Ugyanis erre van egy másik függvény, méghozzá az AttachObjectToPlayer. Ezt használva létre tudod hozni az objectet, melyet el tudsz tárolni a próbált módon egy változóba és fel is tudod csatolni az ID alapján a játékosra azt. És így már elméletileg a kamerás dolog is menni fog. Mindez forráskódban valahogy így néz ki, de nem biztos, hogy hibátlan:
 
object[playerid] = CreateObject(19300, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToPlayer(object[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachCameraToObject(playerid, object[playerid]);

 


Üdvözlettel,

Dfoglalo

1237
Segítségkérés / runtime error
« Dátum: 2014. május 09. - 23:16:34 »
[mod]Kiemelt téma, zárok![/mod]

1238
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Port nyitás
« Dátum: 2014. május 08. - 18:41:58 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52671.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52671.0

1239
Segítségkérés / Skin választós objectek
« Dátum: 2014. május 07. - 18:40:28 »
A Streamer_Update tudtommal csak a CreateDynamicObjectre vonatkozik, na meg a sima CreateObject alapból limitált, maximum 1000 lehet belõle. Nem is értem, minek használd azt.

1240
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 18:38:32 »
Idézetet írta: Bloody44 date=1399476240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48141\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az MSVCPR100.dll (vagy mi a pontos neve) pedig a MySQL csatlakozáshoz kell! Ezt a gépednek a Windows/System32 mappájába kell másolnod, majd betöltened CMD alól (vagy újraindítani a gépet)
 
Tévedés. Nem muszáj oda tenni és még regisztrálni sem kell parancssorból. Egyszerûen be kell tenni a szerver fõkönyvtárába és már kész is. Én is mindig úgy csináltam, csinálom is és fogom is csinálni. És újraindítás sem szükséges.
 

hagyd inkább  :nono:
 
[/quote]
[mod]OFF törölve.[/mod]
Spoiler for Közben érkezett pár hozzászólás, szóval már nem aktuális.:
SetPVarInt(playerid, \"t_OnPlayerSeconds\", SetTimerEx(\"OnPlayerSeconds\", 1000, true, \"i\", playerid));

 
Ez mi akar lenni? Én nem értek a PVar-okhoz, de nem hiszem, hogy timert lehet benne indítani... Bár ki tudja.
 
if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\"))

 
Ez után pedig esetleg blokkot rakni? Kéne... Na meg valami érték mellé? Pl.:
 
if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\", true) == 0 || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\", true) == 0)
{
    // ...
    PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox1);
    PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox2);
   // ...
}

 
Habár anélkül is jó lehet.

1241
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 17:11:13 »
Egyszerûen leszeded errõl az oldalról a kért dll filet, majd berakod azt a szerver gyökérkönyvtárába. Valószínûleg fog még mást is kérni, azokat is leszeded onnan és maximum 3-4 dll fájl berakása után már minden a helyén lesz. (gyökérkönyvtár = ahol a server.exe is van)
 
Idézetet írta: mooph date=1399475461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48141\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bent vannak és melyiket? a 666 és a 2592 es sort?
 
Igen, de ajánlott a környezetükben lévõ forráskódot is bemásolni, a hibát jelzõ sort pedig
 
// Megjegyzéssel

 
jelölni.

1242
Szkript kérések / Parancsról LOG készítés
« Dátum: 2014. május 07. - 11:45:38 »
Pedig csak azt a két függvényt használva tudsz logba menteni.

1243
Archívum / Ötletek a szabályzatmódosításra
« Dátum: 2014. május 07. - 11:44:03 »
A tilos spoilerbe spoilert rakni szabály miért került megalkotásra? Szerintem nincs sok értelmes. Az már más tészta, ha valaki 50-et tesz egymásba, de szerintem 3-at 4-et nyugodtan lehetne engedni, mert néha szükség van rá - akár mértékkel tett viccelõdésbõl, vagy teljesen komoly témánál, a téma megfelelõ kinézetéhez.

1244
Segítségkérés / müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 07. - 10:24:04 »
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}

1245
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 07. - 10:21:32 »
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}

Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal