Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - skyLine

Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 122
1201
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / True Life RPG ReBoRn Mode
« Dátum: 2013. február 22. - 20:00:47 »
body.inc tartalma
 
/*
                     Body Part Detection - Detect a player\'ss body part
                                     By Seif
*/
/*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/
//**INCLUDES**//
#include <a_samp>
/*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/
#define MAX_DISTANCE_UNIT   100.0   // maximum distance a player can shoot from
//**BODY PARTS**//
#define BODY_PART_HEAD  1
#define BODY_PART_TORSO 2
#define BODY_PART_LEGS  3
/*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/
/*
                           ---[isPlayerAimingBodyPart]---
   »playerid: the player
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5)
{
    x = vx*d+cx;
    y = vy*d+cy;
    z = vz*d+cz;
    new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy));
new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 1.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++)
    {
   if (!IsPlayerConnected(i)) continue;
   if (playerid == i) continue;
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1;
    }
}
return 0;
}
/*
                           ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]---
   »playerid: the player
   »targetid: the target
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at target\'s specific body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
new Float:px, Float:py, Float:pz;
GetPlayerPos(targetid, px, py, pz);
new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz)));
    x = vx*dist+cx;
    y = vy*dist+cy;
    z = vz*dist+cz;
    new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 0.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1;
   
return 0;
}

1202
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / True Life RPG ReBoRn Mode
« Dátum: 2013. február 22. - 19:30:15 »
Idézetet írta: shadee date=1361557670\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34038\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Publikálását engedélyeztem,ezért legálisan(ahogy lehet mondani xD) van fent.
 
Így van.

1203
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / True Life RPG ReBoRn Mode
« Dátum: 2013. február 22. - 19:26:04 »
Sziasztok.
Úgy döntöttük, hogy nem csináljuk tovább és publikáljuk a modot.
Az alap mód AmF. Really módja. A módot áttettük LS-be és hozzáírtunk dolgokat. (Fejlövés rendszer, pár bug javítva)
Készítõ(k):
- AmF. - Az alap mód készítése.
Editor(s):
- Shadee - A mód editelése újítása.
- Blade1996 - Mappolások
- Antonio (Stuntzor) - Mappolások
- skyLine (én) - A mód editelése újítása.
Letöltés:
LEVÉVE
A módról bõvebben itt olvashattok.

1204
Archívum / TrueLifeRPG ReBoRn @ powered by BBEHosting.hu
« Dátum: 2013. február 22. - 19:21:06 »
A modot publikáltuk. Le lehet tölteni. A témát zárom, mert nem izgat.

1205
Archívum / TrueLifeRPG ReBoRn @ powered by BBEHosting.hu
« Dátum: 2013. február 20. - 18:47:44 »
Csak azért is megnyitottam újra...

1206
Általános / Új generációnak van értelme?
« Dátum: 2013. február 17. - 01:13:45 »
Van benne valami :D

1207
Archívum / TrueLifeRPG ReBoRn @ powered by BBEHosting.hu
« Dátum: 2013. február 16. - 13:19:14 »
Idézetet írta: cappsy date=1360444629\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33079\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akár milyen is nálam már a leírás + pont
 
Köszönjük!

1208
Általános / Új generációnak van értelme?
« Dátum: 2013. február 16. - 10:05:23 »
Krisk. Igazad van, de kicsit másabb felépítésre gondoltam.
A harcrendszerrel van baj ebben az igaz. NPC-t nem lehetne olyan jól megcsinálni. (vagy valamilyen úton módon lehet...)

1209
Általános / Új generációnak van értelme?
« Dátum: 2013. február 15. - 23:00:44 »
Sziasztok!

Egy egyedi ötlettel drukkolunk elõ. MMORPG a SA-MP-ba. (Metin2, WOW, stb... aki nem tudná mi az :) )


Szintek lennének és külön fegyverek szintekre, sok quest stb... Már belekezdtünk és megcsináltuk az alapokat olyan 20-as szintig.


Hogy folytatjuk-e az itt a kérdés.


Lenne-e rá kereset?


(Remélem nem fog most már minden szerver így nyílni, hogy MMORPG jeeee én találtam fel...)

1210
Segítségkérés / Zene a Skinválasztóban!
« Dátum: 2013. február 09. - 12:57:00 »

1211
Segítségkérés / Zene a Skinválasztóban!
« Dátum: 2013. február 09. - 10:25:53 »
OnPlayerRequestClass alá:
 
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"[LINKET IDE]\");

 
OnPlayerSpawn alá:
 
StopAudioStreamForPlayer(playerid);

1212
Segítségkérés / Animáció bejátszása (ApplyAnimation)
« Dátum: 2013. február 08. - 21:55:45 »
Konkrétan egy NPC-nél akarom lejátszani mikor le Spawnol.
Elõször azért is írtam így:
 
ApplyAnimation(0, \"DEALER\", \"DEALER_IDLE_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1);

1213
Segítségkérés / Animáció bejátszása (ApplyAnimation)
« Dátum: 2013. február 08. - 18:44:23 »
Sziasztok.
Sosem voltam otthon ebben az animáció bejátszásban, valahogy sosem látta a másik játékos azt amit éppen egy adott játékos beírt. Pl.: ha /crossarms akkor se lökte be másnak, volt olyan, hogy az adott játékosnak sem.
Gondolom valamit elírtam benne. Néztem a függvényeknél, de az se segített sokat. Wiki-n is néztem, de ez sehogy nem megy. :D
 
ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"DEALER_IDLE_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1);

1214
Archívum / SunnySide RPG
« Dátum: 2013. február 08. - 12:48:47 »
Még mielõtt bárki is elkezdene vádaskodni,hogy lopott móddal könnyû szervert csinálni,annak elárulok egy dolgot: Ez a mód teljesen nulláról lett írva!![/quote]
Csak nem a ti kezetek által.

1215
94
95-ös sor melyik?

Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 122
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal