Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Extasy449

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
121
Segítségkérés / Mien név lenne jó?
« Dátum: 2010. december 26. - 12:24:21 »
Zombi paradise :D

122
Segítségkérés / Teleport Menü
« Dátum: 2010. december 24. - 17:06:07 »

123
Segítségkérés / aréna
« Dátum: 2010. december 23. - 23:53:34 »
akkor megnézem már énis :D
Edit: na én kipróbáltam nekem mûködött.. bemásolod a parancsot?

124
Segítségkérés / aréna
« Dátum: 2010. december 23. - 23:33:09 »
a parancshoz ezt rakd be:
 
SetPlayerInterior(playerid, 15);
SetPlayerPos(playerid, -1398.103515,937.631164,1036.479125);

125
Segítségkérés / dialog-al kapcsolatos
« Dátum: 2010. december 21. - 21:35:07 »
Csá all megint irok ide nemistom hanyadjára. xD
Most amiatt fordulok hozzátok, hogy nem lehetne a lekérni, hogy valaki a dialogban kiválasztott e XY dolgot?
Remélem valaki segít! :)
bb

126
Segítségkérés / Fireworks Script Probléma
« Dátum: 2010. december 20. - 21:26:05 »
ez hirdetésnek számit :D bocs muszály volt leírnom:D

127
Archívum / MTA map editor help
« Dátum: 2010. december 20. - 19:31:02 »
okok kössz a helpet:D

128
Archívum / MTA map editor help
« Dátum: 2010. december 20. - 19:26:53 »
csá all!
Én régi MTA-t használok és az lenne a problémám h kb mikor túl lépek egy mentésben 220-240 objectnél elkezdi azt csinálni, hogy ah kiválasztok egy objectet láthatalan néha megjelenik ha ujrakiválasztom de leggtöbbször már nem kb 220 obejct után. MI lehet a baj?
Talán ujabb mta-t kéne leszednem?:D
plz help

129
Segítségkérés / helpet kérek:D
« Dátum: 2010. december 19. - 13:12:14 »
Idézetet írta: Antonyo date=1292757166\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4724\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117973&highlight=custom+skins
 
nem nagyon értem mit csinál, mert nekem oylan opció nincs ha jobb klikkelek h http meg ezek  :dodge: :dead:
mert a videót néztem am

130
Segítségkérés / helpet kérek:D
« Dátum: 2010. december 18. - 23:38:50 »
õõ A second Life rpg szerón volt anno ilyen:D

131
Segítségkérés / helpet kérek:D
« Dátum: 2010. december 18. - 23:12:18 »
CS all!
Olyanban kérnék tõletek segítséget, hogy már láttam szerveren olyat, hogy ha felmentél automatikusan lekellett tölteni egy skin packet hogy játszani tudj. Na szóval az lenne a kérdésem h én is ezt hogy tudnám megoldani , hogy felkelljen rakni bizonyos dolgokat.
Megköszönöm ha valki segit! :D

132
Off Telep / Rambo
« Dátum: 2010. december 13. - 19:42:45 »
lol heh én msot itt beszélgetekXDDDDD

133
Segítségkérés / gTeam
« Dátum: 2010. december 10. - 15:21:37 »
nem azt mondtam h megparancsolom hogy valaki segitsen hanem azt  hogy LÉCCi , és tudom h nem kötelezõ segiteni amugy én egy iylen témát nem találtam ami az én problémámon segitene ...

134
Segítségkérés / gTeam
« Dátum: 2010. december 10. - 13:53:11 »
lécci vlaki  helpppp :D

135
Segítségkérés / gTeam
« Dátum: 2010. december 09. - 19:50:31 »
Hello all!
Lenne megint egy problémám most az, h gTeam et használok és ugy csináltam, h van a groove ballas stb.
és ezeknek megcsináltam a spawnot minden scapatnak külön helyre fegyverek ... és az a bajom h vlamiért a többi skinre is vonatkozik pedig jól csináltam szal a banda skinekkel nincs baj amik a teamben benne vannak de ha már oylan skin választok ami nicsn benne egyik csapatba sem azt valamiért ugy érzekeli v nemtom , mintha bennelenne egy másik csapatba XD :D mutatom mit csináltam:
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
         switch(classid)
{
   case 0:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_GROOVE;
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Groove Street\", 3000, 6);
}
    case 1:
         {
      gTeam[playerid] = TEAM_GROOVE;
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Groove Street\", 3000, 6);
         }
         case 2:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_GROOVE;
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Groove Street\", 3000, 6);
}
               case 3:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~p~ballas\", 3000, 6);
}
      case 4:
      {
         gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~p~ballas\", 3000, 6);
}
         case 5:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~p~ballas\", 3000, 6);
}
   case 6:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_ASTECAS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~b~~b~Astecas\", 3000, 6);
}
case 7:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_ASTECAS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~b~~b~Astecas\", 3000, 6);
}
case 8:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_ASTECAS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~b~~b~Astecas\", 3000, 6);
}
         case 9:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~vagos\", 3000, 6);
}
         case 10:
         {
         gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~vagos\", 3000, 6);
}
         case 11:
   {
   gTeam[playerid] = TEAM_VAGOS;
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~vagos\", 3000, 6);
}
}
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
{
new rand = random(sizeof(GrooveRandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, GrooveRandomSpawn[rand][0], GrooveRandomSpawn[rand][1],GrooveRandomSpawn[rand][2]);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, GrooveRandomSpawn[rand][3]);
    GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 41, 3000);
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
{
   new rand = random(sizeof(BallasRandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, BallasRandomSpawn[rand][0], BallasRandomSpawn[rand][1],BallasRandomSpawn[rand][2]);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, BallasRandomSpawn[rand][3]);
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 3000);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 1800);
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_ASTECAS)
{
   new rand = random(sizeof(AstecasRandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, AstecasRandomSpawn[rand][0], AstecasRandomSpawn[rand][1],AstecasRandomSpawn[rand][2]);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, AstecasRandomSpawn[rand][3]);
GivePlayerWeapon(playerid, 18, 70);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 1300);
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
{
   new rand = random(sizeof(VagosRandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, VagosRandomSpawn[rand][0], VagosRandomSpawn[rand]
[1],VagosRandomSpawn[rand][2]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, VagosRandomSpawn[rand][3]);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 3000);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1500);
}
return 1;
}

 
na szzóval ha valaki tudja h más skint mért \"veszi\" ugy mitn atöbbit az plz segítsen :D

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal