Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - nyomo

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11
121
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 30. - 00:33:22 »
Köszönöm Dfoglalo, a hiba elsõ hozzászólásoddal megoldódott, csak most jutottam fórumra, hogy reagáljak.
bbTamas értem én hogy mit akartál..., csak még ott se tartottam hogy mérje a sebességet a játékosoknak.
Másrészt hogyha elindul ez a timer nem fog leállni magától hiába szabod ki feltételnek hogy csak a vezetõnél lépjen érvénybe, egyszer beszáll sofõrnek a játékos a timer onnantól kezdve fut, még akkor is ha lecsatlakozik a szerveröl, le kell állítani.  Ezt akkor értettem meg mikor a KillTimer után néztem és konzolba kiírogattam\"timer fut\".   
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
 
Timer1[playerid] = SetTimerEx(\"Speed\", 100, true,\"u\",playerid);
}
else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
 
         KillTimer(Timer1[playerid]);
}
return 1;
}

 
Csak vezetõnek hívódik meg és ha kiszáll leállítja azt, azonban le kell még állítani lecsatlakozásnál, kick, stb.

122
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 29. - 21:38:18 »
Mi a hiba a kódban? Csak id 0 nak méri/írja ki, a sebességét.
 
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new Float:Velocity [3];
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(502.000000, 372.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
}
SetTimer(\"Speed\", 100, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
}
else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
}
return 1;
}
forward Speed(playerid);
public Speed(playerid)
{
    new string[48];
    format(string,sizeof(string),\"%i\",GetSpeed(playerid));
    TextDrawSetString(Textdraw0[playerid],string);
    return 1;
}
stock
    GetSpeed ( playerid , mode = 1 )
{
    GetVehicleVelocity ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) , Velocity [ 0 ] , Velocity [ 1 ] , Velocity [ 2 ] ) ;
    return IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) ? floatround ( ( ( floatsqroot ( ( ( Velocity [ 0 ] * Velocity [ 0 ] ) + ( Velocity [ 1 ] * Velocity [ 1 ] ) + ( Velocity [ 2 ] * Velocity [ 2 ] ) ) ) * ( !mode ? 105.0 : 162.5 ) ) ) * 1 ) : 0;
}

123
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:telefonszám--->> playerid
« Dátum: 2014. január 29. - 02:15:00 »
Lekérdezed minden játékos telefonszám változóját és megnézed, hogy egyenlõ-e a beírt telefonszámmal.
Kíváncsivá tett engem is és csináltam egy kis példát. (kezdõ vagyok)
A példámba azt nézem meg hogy a beírt telefonszám egyezik e valamelyik játékos pénzével.  ;D Ha esetleg nem jó amit csináltam bocsi!
 
CMD:telefon(playerid,params[])
{
new telefonszam;
if(sscanf(params,\"i\",telefonszam))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /telefon [telefonszám]\");
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(JatekosInfo[Penz]== telefonszam)
{
   SendClientMessage(playerid,-1,\"Kicsöng példa\");
   SendClientMessage(i,-1,\"Csörög a telefonod példa\");
   return 1;
}
}
return 1;
}

124
Segítségkérés / Játékban munka készítése
« Dátum: 2014. január 27. - 18:02:15 »
Más dialog bezavarja.
A server.cfg be a fs ek közt ez legyen az elsõ, ha úgyse jó akkor csak ezt az fs-t írd be.
Én kipróbáltam egy szûz gamemode-al és csak ezt az fs-t futtattam. Munkát nem csináltam vele, de adogatta be a dialogokat, nem csak egyet.

125
Segítségkérés / Játékban munka készítése
« Dátum: 2014. január 27. - 11:40:01 »
Ezt nem kell átírni, semmit sem kell átírni. Ez azt jelenti hogy a YSI mappán belül található a \"y_ini\" include.
 
#include <YSI/y_ini>

 
Viszont ha ezt az hibát kapod:
 
IG_Job_Maker.pwn(4) : fatal error 100: cannot read from file: \"YSI/y_ini\"

 
Az vagy azért van mert nem másoltad be a szervermappába a letöltött mappákat vagy több szervermappád is van és amikor ezt az fs-t megnyitod nem azzal a pawnoval fog megnyitódni ahol vannak ezek az include-ok.
Másolj be minden letöltött mappát a szervermappádba, utána pawno-t megnyitod ezen a mappán belül, ha ezt megtetted már minden pwn megnyitásánál innen fogja futtatni a pawnot.
Valamit a server.cfg-be is a 2 plugint írd be. 

126
Segítségkérés / SA:MP Handling,hogyan?
« Dátum: 2014. január 26. - 17:34:13 »
Sky készítette, a leírás alapján megcsináltam és mûködött, kis hibája hogy ha ctrl-t vagy bal klikket nyomsz lefagysz, \"t\" gomb megnyomása után ugyan úgy mûködik minden, ha nitrozni akarsz ott a megoldás.
0.3x hez: http://bit.ly/1dtrO8P
1.) Letöltöd.
2.) SAMPLauncher.exe fájlt, és a launcher mappát berakod a San Andreas gyökérkönyvtárába
3.) SAMPLauncher.exe -t indítod rendszergazdaként, és létrehozod a handling fájlt (Kattints a \"Handling fájl létrehozása\" szövegre.)
4.) Ha létrehoztad kattints az \"engedélyezése\" szövegre.
*Ha nitrót is akarsz használni akkor a játékba a beállításokon bellül az irányítás beállítások, és ott a jármû irányítások, azon bellül a \"Secondary Fire\" -ra teszed a gombot(pl.: num8) és akkor a num8 lesz a nitró.

127
Gondolom tudjátok mire gondolok, az a fagylalt tölcsér a bejáratoknál.   ;)
 Hogy lehet ezt eltüntetni?

128
Segítségkérés / Más játékos változójának átírása hogyan?
« Dátum: 2014. január 24. - 17:16:08 »
A következõ kis dolgot hogy kell megcsinálni hogy megfelelõen mûködjön?
 
new penztarca[MAX_PLAYERS];
new p;
CMD:kezdopenz(playerid,params[])
{
if(sscanf(params,\"i\",p)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /kezdopenz [iD]\");
if(penztarca[p] != 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Neki már nem üres a pénztárcája\");
penztarca[p] = 20000, SendClientMessage(p,COLOR_GREEN,\"Kaptál 20.000 Ft kezdõpénzt\");
return 1;
}
CMD:penztarca(playerid,params[])
{
new string[128];
format(string,(sizeof string),\"Pénztárcád tartalma: %i Ft\",penztarca);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}

 
Azt szeretném ha a /kezdopenz parancs használója id alapján tudna adni kezdõpénzt. ( /kezdopenz [jatekosid] )
Ez csak egy példa igazából az érdekel hogy én más játékosok változóját hogyan tudom megváltoztatni.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. január 24. - 17:22:53 )

Talán annyi a hiba hogy a
 
format(string,(sizeof string),\"Pénztárcád tartalma: %i Ft\",penztarca);

 
oenztarca helyett penztarca[playerid] kell?

129
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törölhetõ
« Dátum: 2014. január 12. - 19:45:18 »
törölhetõ

130
Segítségkérés / Object lerakás.
« Dátum: 2014. január 03. - 20:54:39 »
Lucio így nem minden esetbe a játékos elé fogja lerakni. Hanem a player pozíciójától +1 Y irányába, ez pedig nem függ attól hogy merre áll a játékos.
Geno azt tanácsolom hogy ne elé akard rakni hanem pontosan a játékos X,Y kordinátájára így nem bonyolult, oda tudod rakni ahova szeretnéd, még a Z kordinátát beállítod hogy mennyit kell kivonni/hozzáadni hogy a talajon legyen az a bója. Esetleg ha bebuggona az objectbe akkor  felé spawnolsz.
Ha mégis ragaszkodsz hogy elé rakja le akkor itt már én megkérdeztem egyszer és Kovács Richard segített benne!
Ezen a linken eléred a témát: http://sampforum.hu/index.php?topic=49730.0

131
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 20. - 14:56:44 »
Ilyenre gondoltam gondoltam, jó!

132
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 19. - 16:21:17 »
Bõvebben esetleg? Semmi jót nem találtam róla sajnos.

133
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 19. - 14:02:16 »
Helló
Vannak olyan teleportok hogy nincs semmi pickup ott, oda állsz az ajtóhoz és bedob mondjuk egy intibe... A kérdésem az lenne hogy ezek ugyan úgy pickup-al vannak megcsinálva és picukp id 0, vagy esetleg van ennek egy más módszere?

134
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. december 18. - 18:17:08 »
Helló szükségem lenne egy objectre lyuk kitöltés céljából,de egyik irányba sem lóghat ki nagyon, legalább egyik felülete sima legyen, lehet háromszög, négyszög, sík és fekete színben pompázzon. Körülbelül 100x30/50 cm- es lyukat szeretnék befoltozni, mint például a videó lejátszó object az jó lenne csak annak a színe nem okés, gondolok valamiféle oszlopra, vagy egy kis sík felületre...  
Én elkezdtem egyesével végignézni már 6000 nél járok gondoltam addig itt is megkérdezem már. :)

135
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. december 17. - 12:24:01 »
A falak segítségével megtudtam oldani, egy baj van vele hogy a jármûnek a lámpa fénye érdekes rajta, ahogy 12 darabból van kirakva a placc és külön-külön törik meg rajta a fény. Esetleg ha valaki tud ilyen placc ID-t vagy tippet akkor az jó lenne

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal