Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?« Dátum: 2014. január 30. - 00:33:22 »
Köszönöm Dfoglalo, a hiba elsõ hozzászólásoddal megoldódott, csak most jutottam fórumra, hogy reagáljak.
bbTamas értem én hogy mit akartál..., csak még ott se tartottam hogy mérje a sebességet a játékosoknak. Másrészt hogyha elindul ez a timer nem fog leállni magától hiába szabod ki feltételnek hogy csak a vezetõnél lépjen érvénybe, egyszer beszáll sofõrnek a játékos a timer onnantól kezdve fut, még akkor is ha lecsatlakozik a szerveröl, le kell állítani. Ezt akkor értettem meg mikor a KillTimer után néztem és konzolba kiírogattam\"timer fut\". public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) Csak vezetõnek hívódik meg és ha kiszáll leállítja azt, azonban le kell még állítani lecsatlakozásnál, kick, stb. 122
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?« Dátum: 2014. január 29. - 21:38:18 »
Mi a hiba a kódban? Csak id 0 nak méri/írja ki, a sebességét.
#include <a_samp> 123
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:telefonszám--->> playerid« Dátum: 2014. január 29. - 02:15:00 »
Lekérdezed minden játékos telefonszám változóját és megnézed, hogy egyenlõ-e a beírt telefonszámmal.
Kíváncsivá tett engem is és csináltam egy kis példát. (kezdõ vagyok) A példámba azt nézem meg hogy a beírt telefonszám egyezik e valamelyik játékos pénzével. Ha esetleg nem jó amit csináltam bocsi! CMD:telefon(playerid,params[]) 124
Segítségkérés / Játékban munka készítése« Dátum: 2014. január 27. - 18:02:15 »
Más dialog bezavarja.
A server.cfg be a fs ek közt ez legyen az elsõ, ha úgyse jó akkor csak ezt az fs-t írd be. Én kipróbáltam egy szûz gamemode-al és csak ezt az fs-t futtattam. Munkát nem csináltam vele, de adogatta be a dialogokat, nem csak egyet. 125
Segítségkérés / Játékban munka készítése« Dátum: 2014. január 27. - 11:40:01 »
Ezt nem kell átírni, semmit sem kell átírni. Ez azt jelenti hogy a YSI mappán belül található a \"y_ini\" include.
#include <YSI/y_ini> Viszont ha ezt az hibát kapod: IG_Job_Maker.pwn(4) : fatal error 100: cannot read from file: \"YSI/y_ini\" Az vagy azért van mert nem másoltad be a szervermappába a letöltött mappákat vagy több szervermappád is van és amikor ezt az fs-t megnyitod nem azzal a pawnoval fog megnyitódni ahol vannak ezek az include-ok. Másolj be minden letöltött mappát a szervermappádba, utána pawno-t megnyitod ezen a mappán belül, ha ezt megtetted már minden pwn megnyitásánál innen fogja futtatni a pawnot. Valamit a server.cfg-be is a 2 plugint írd be. 126
Segítségkérés / SA:MP Handling,hogyan?« Dátum: 2014. január 26. - 17:34:13 »
Sky készítette, a leírás alapján megcsináltam és mûködött, kis hibája hogy ha ctrl-t vagy bal klikket nyomsz lefagysz, \"t\" gomb megnyomása után ugyan úgy mûködik minden, ha nitrozni akarsz ott a megoldás.
0.3x hez: http://bit.ly/1dtrO8P 1.) Letöltöd. 2.) SAMPLauncher.exe fájlt, és a launcher mappát berakod a San Andreas gyökérkönyvtárába 3.) SAMPLauncher.exe -t indítod rendszergazdaként, és létrehozod a handling fájlt (Kattints a \"Handling fájl létrehozása\" szövegre.) 4.) Ha létrehoztad kattints az \"engedélyezése\" szövegre. *Ha nitrót is akarsz használni akkor a játékba a beállításokon bellül az irányítás beállítások, és ott a jármû irányítások, azon bellül a \"Secondary Fire\" -ra teszed a gombot(pl.: num8) és akkor a num8 lesz a nitró. 127
Segítségkérés / Alap interior bejáratok/kijáratok deaktiválása hogyan lehetséges?« Dátum: 2014. január 25. - 14:13:26 »
Gondolom tudjátok mire gondolok, az a fagylalt tölcsér a bejáratoknál.
Hogy lehet ezt eltüntetni? 128
Segítségkérés / Más játékos változójának átírása hogyan?« Dátum: 2014. január 24. - 17:16:08 »
A következõ kis dolgot hogy kell megcsinálni hogy megfelelõen mûködjön?
new penztarca[MAX_PLAYERS]; Azt szeretném ha a /kezdopenz parancs használója id alapján tudna adni kezdõpénzt. ( /kezdopenz [jatekosid] ) Ez csak egy példa igazából az érdekel hogy én más játékosok változóját hogyan tudom megváltoztatni. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. január 24. - 17:22:53 ) Talán annyi a hiba hogy a format(string,(sizeof string),\"Pénztárcád tartalma: %i Ft\",penztarca); oenztarca helyett penztarca[playerid] kell? 130
Segítségkérés / Object lerakás.« Dátum: 2014. január 03. - 20:54:39 »
Lucio így nem minden esetbe a játékos elé fogja lerakni. Hanem a player pozíciójától +1 Y irányába, ez pedig nem függ attól hogy merre áll a játékos.
Geno azt tanácsolom hogy ne elé akard rakni hanem pontosan a játékos X,Y kordinátájára így nem bonyolult, oda tudod rakni ahova szeretnéd, még a Z kordinátát beállítod hogy mennyit kell kivonni/hozzáadni hogy a talajon legyen az a bója. Esetleg ha bebuggona az objectbe akkor felé spawnolsz. Ha mégis ragaszkodsz hogy elé rakja le akkor itt már én megkérdeztem egyszer és Kovács Richard segített benne! Ezen a linken eléred a témát: http://sampforum.hu/index.php?topic=49730.0 131
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2013. december 20. - 14:56:44 »
Ilyenre gondoltam gondoltam, jó!
132
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2013. december 19. - 16:21:17 »
Bõvebben esetleg? Semmi jót nem találtam róla sajnos.
133
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2013. december 19. - 14:02:16 »
Helló
Vannak olyan teleportok hogy nincs semmi pickup ott, oda állsz az ajtóhoz és bedob mondjuk egy intibe... A kérdésem az lenne hogy ezek ugyan úgy pickup-al vannak megcsinálva és picukp id 0, vagy esetleg van ennek egy más módszere? 134
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2013. december 18. - 18:17:08 »
Helló szükségem lenne egy objectre lyuk kitöltés céljából,de egyik irányba sem lóghat ki nagyon, legalább egyik felülete sima legyen, lehet háromszög, négyszög, sík és fekete színben pompázzon. Körülbelül 100x30/50 cm- es lyukat szeretnék befoltozni, mint például a videó lejátszó object az jó lenne csak annak a színe nem okés, gondolok valamiféle oszlopra, vagy egy kis sík felületre...
Én elkezdtem egyesével végignézni már 6000 nél járok gondoltam addig itt is megkérdezem már. 135
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2013. december 17. - 12:24:01 »
A falak segítségével megtudtam oldani, egy baj van vele hogy a jármûnek a lámpa fénye érdekes rajta, ahogy 12 darabból van kirakva a placc és külön-külön törik meg rajta a fény. Esetleg ha valaki tud ilyen placc ID-t vagy tippet akkor az jó lenne
|