Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
121
Segítségkérés / Csak egyszer pörög le a számláló
« Dátum: 2015. január 07. - 22:15:54 »
Levonas = SetTimerEx(\"Rablas\", 1000, true, \"i\", playerid);

 
így?

122
Segítségkérés / Selectable text gond
« Dátum: 2015. január 07. - 22:14:20 »
Az aligmentet(vagy hogy írják xd) rakd centered-re (2) és akkor jó lesz.
TextDrawTextSize-val pedig tudod állítani hogy mennyire érzékelje a szövegtől kattinthatónak (wtf?) de abból ha Zamaroth editorjával csinálod a 2. értéke jó viszont az első mindig vagy túl nagy vagy túl kicsi, kis gyakorlással már ránézésre meg tudod állapítani emnyire kell rakni
pl.
 
TextDrawTextSize(td_HUD_ADAT[playerid], 15.000000, 141.000000);

 
hát remélem azért érthető volt, este nem nagyon megy a fogalmazás

123
Segítségkérés / JernejL\'s Map Editor hiba
« Dátum: 2014. december 21. - 21:46:50 »

124
Segítségkérés / Újra lespawnolás
« Dátum: 2014. december 21. - 21:39:18 »
ha úgy érted hogy addig ne spawnolja le a többit amig nem halt meg mindenki akkor írtam rá 1 scriptet:



 

#include <a_samp>
new deaths;
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);//csapat 1
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);//csapat 2
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
deaths++;
if(deaths == GetPlayersOnServer())
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS)
{
   if(IsPlayerConnected(i)) SpawnPlayer(i);
   else continue;
}
}
else
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
       PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
}
return 1;
}
//hív. fórumról szedett online playereket lekérő függvény:
stock GetPlayersOnServer()
{
new count;
for(new x=0; x< MAX_PLAYERS; x++) { //x = MAX_PLAYERS
  if(IsPlayerConnected(x))) {
   count++;
}
}
return count;
}

125
Segítségkérés / dini
« Dátum: 2014. november 23. - 09:53:11 »
létrehoztad a fájl-t?
 
dini_Create(\"fájl neve.ini\");

126
Segítségkérés / Frakció fizu
« Dátum: 2014. november 23. - 09:51:32 »

                                if(PlayerInfo[idomp] == 60)
                                {
                                        PlayerInfo[idomp] = 0;
                                        PlayerInfo[idoperc]++;
                                }
                                if(PlayerInfo[idoperc] == 24 * 60)
                                {
                                        PlayerInfo[idoperc] = 0;
                                        PlayerInfo[idoora]++;

 
Így naponta kap fizut
na és akkor a bankos része:
gondolom van egy fizetés változó benne(én most fizu[id] néven fogom használni)
és van egy bank pénz változó is(én PlayerInfo[id][bank] néven fogom használni)
 

if(PlayerInfo[idoperc] == 24 * 60)
                                {
                                        PlayerInfo[idoperc] = 0;
                                        PlayerInfo[idoora]++;
                        new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2;
                                    PlayerInfo[XP] += xpkap;
                                    PlayerInfo[bank] += fizu
                                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
                                    SendClientMessage(i,COLOR_RED, \"<<<-( CryRPG Óraugrás )-------------------------------------------------------------------------------------------->>>\");
                                    format(stringx, sizeof(stringx), \"Fízetés idő. Kaptál %d XP-t. Játszott órák száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]);
                                    format(stringx, sizeof(stringx), \"%s\\nFizetés idő. Kaptál %d Ft-ot. Új banki egyenleged: %d\",fizu,PlayerInfo[bank]);
                                    SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                                    if(PlayerInfo[pJob] == 28)

 
Remélem érthető voltam és tudtam segíteni,  sok sikert és jó scriptelést!

127
Segítségkérés / Dini nem hozza létre a fájlokat FTP-n
« Dátum: 2014. november 22. - 15:25:03 »
kell, megnézem /-jel nélkül se hozza létre

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. november 23. - 12:58:57 )

Megoldottam  :whistle:
Azért megrohadhat ez a logikátlan fos, hogy karakternél létrehoz .ini fájlt ennél meg nem, de persze ha .txt kiterjesztést használok akkor már létrehozza.
Na szóval hiába kaptam agyf*szt 2 napon keresztül  :tantrum:
Köszönöm mindenkinek aki segíteni próbált!
Zárok.

128
Segítségkérés / Dini nem hozza létre a fájlokat FTP-n
« Dátum: 2014. november 22. - 14:45:41 »
nagy kezdőbetűvel van
 
- Igen jól írtam a mappa nevét[/quote]

129
Segítségkérés / Dini nem hozza létre a fájlokat FTP-n
« Dátum: 2014. november 22. - 13:54:44 »
pontosan, de csak FTP-n, házi szerón létrehozza

130
Segítségkérés / Dini nem hozza létre a fájlokat FTP-n
« Dátum: 2014. november 22. - 12:13:42 »
Sziasztok!
Elkezdtem az RP modomba írni egy bank scriptet, nade(van ilyen szó? xd) arra lettem figyelmes, hoghy kedves Dini úr nem hajlandó FTP-n létre hozni a fájlokat.Ami pedig azért röhej mert a karakter fájlokat létre hozza, de  a Bankét nem... pff. Nemtom mitől lehet de rohadtul idegesítő, pedig tuti egy apró kis hiba lesz de fogalmam nincs.
Kód azon része aminek létre kéne hozni:
 

if(clickedid == td_BANK_BUTTNEW[playerid])
{
    new rand[7];
    new randj[5];
    new num;
    new jelszo;
    new file[256];
    for(new i = 1; i < 7; i++)
    {
        rand = random(10);
    }
    num = ((((rand[1]*10+rand[2])*10+rand[3])*10+rand[4])*10+rand[5])*10+rand[6];
format(file,sizeof(file),\"/Bank/%i.ini\",num);
while(dini_Exists(file))
{
    for(new i = 1; i < 9; i++)
       {
           rand = random(10);
       }
       num = ((((rand[1]*10+rand[2])*10+rand[3])*10+rand[4])*10+rand[5])*10+rand[6];
}
if(!dini_Exists(file))
{
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file, \"Penz\", 0);
   for(new i = 1; i < 5; i++)
    {
        randj = random(10);
    }
    jelszo = ((randj[1]*10+randj[2])*10+randj[3])*10+randj[4];
    dini_IntSet(file, \"Jelszo\", jelszo);
   
   bInfo[num][Penz] = 0;
   format(str,sizeof(str), \"Új Bankszámla létrehozva!|Számlaszám: %i|Jelszó: %i|\",num,jelszo);
   INFO(playerid, str);
}

 
(Hát, pár helyre elég retardáltan sikerült bemásolni, de m1)
Azt rohadt jól kiírja hogy létre van hozva csak épp \"elfelejti\" létrehozni.
Pár fölösleges kérdés elkerülése végett:
- Igen létre van hozva  a mappa FTP-re is.
- Igen jól írtam a mappa nevét
- Teljes FTP hozzáférésem van, tehát emiatt nem lehet(főleg hogy karit megcsinálja, textdraw készítő fs létrehozza a fájlt)
Előre is köszönök minden segítséget!

131
RP/RPG kérések / Pénzre nyíló kapu!
« Dátum: 2014. november 11. - 20:11:34 »
Gyors összedobtam 1 scriptet rá:
 

//include-ok
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define HATARPENZ 3000//hatar pénz
new kapu;//kapu tároló
public OnGameModeInit()
{
kapu =  CreateObject(id, x, y, z, xr, yr, zr);//kapu object
}
 
CMD:hatar(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, x, y, z))//2 méteren belül
{
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= HATARPENZ)//ha van elég pénze
    {
        GivePlayerMoney(playerid, -HATARPENZ);
        MoveObject(kapu, x,y,z);// kinyitjuk
        SetTimerEx(\"tHatar\", 3000, false, \"i\", playerid);//majd a 3mp-s timert elindítjuk
    }
}
return 1;
}
forward tHatar(playerid);
public tHatar(playerid)
{
MoveObject(kapu, x, y, z);// timeren belül vissza állítjuk a kaput zárt állapotba
}

 
nem teszteltem

132
Segítségkérés / Textdraw Kattintás Probléma
« Dátum: 2014. november 06. - 18:34:11 »
Túl nagy a klikkelési zóna (TextDrawLetterSize).

133
Szkript kérések / Tűz Random.!
« Dátum: 2014. október 31. - 11:06:07 »
Hát szerintem úgy meg lehet oldani hogy lerakod az objectet(vagy eg olyan ami lángol csak nemtom az ID-jét), és ha valaki a köszelében van és va  tűzoltó készüléke, akkor amikor használja a készüléket
 

if(GetPlayerWeapon(playerid) == WEAPON_FIREEXTINGUISHER && newkeys == KEY_FIRE)

 
Akkor lerak egy olyan hát nemis tudom mi a neve, de a házak oldalán szokott lenni(és jön belőle a füst), na azt lerakod a földBE úgy hogy csak a füst látszódjon(mert a füst az IstenKirályVilágCsászár és átmegy a földön) és 1kis idő múlva eltűnteted a 2 objectet.
Hát kb. így képzelném el(ha megtalálom az objectet akkor megírom)

134
Segítségkérés / Spawn -> no dm
« Dátum: 2014. október 28. - 11:02:36 »

ennél sokkal egyszerűbb....
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 300.0, -306.2171,1540.6781,75.5625))
     {
          SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
     }
     return 1;
}

 

és ha lőni akar a player akkor kiír neki egy üzenetet[/quote]
 
[/quote]
De amit én írtam az teljes  ;)

135
Segítségkérés / Spawn -> no dm
« Dátum: 2014. október 28. - 09:53:53 »
Pawno nem adott rá hibát, de NEM teszteltem IG
 

#include <a_samp>
new Float:Spawn[1][4] =
{
{300.0,-306.2171,1540.6781,75.5625}//adatok
};
stock bool:IsPlayerInSpawnZone(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Spawn[0][0], Spawn[0][1], Spawn[0][2], Spawn[0][3])) return true;//Ha spawnon van akkor igaz lesz
else return false;// ha nem akkor hamis
}
forward NoDM();
public OnGameModeInit()
{
// ................
SetTimerEx(\"NoDM\", 1000, true, \"i\");// beállítjuk a timert
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"A Spawn 300 méteres körzetében TILOS a lövöldözés!\");
return 1;
}
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)// Ha sikerül kijátszani a timert(mint nekem S** modban :D)
{
if(IsPlayerInSpawnZone(playerid) == true)// ha spawn zónában van
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Spawnon nem lövöldözünk!\");
    SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
    // ide rakhatsz AJ-t, Warn, vagy amit akarsz
    return 0;//ilyenkor NEM sebez a golyó :)
}
return 1;//
}
public NoDM()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)// mindenkit megnézünk
{
    if(IsPlayerInSpawnZone(i) == true)// Ha Spawnon van az illető
    {
        if(GetPlayerWeapon(i) != 0)// és a \"fegyvere\" nem a keze
        {
            SetPlayerArmedWeapon(i, 0);// akkor átállítjuk a kezére (na ez értelmes mondat volt :D)
        }
    }
}
}

 
Nemis olyan nehéz ez :D

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal